haluaisin kysyä että kuunteleeko kukaan ICP:tä täällä?Tunnen noin parisen kymmentä fania suomessa(ja se ei ole paljon,mutta sitäkin uskollisempia),ja ympäri maailmaa n.50 vaikkakin juggaloita ja juggaletteja on varmaan melkein miljoona ympäri maailmaa.
suomen jengi pitää ainaki kerran vuodessa oman 'gathering of the finnish juggalos'-miitin.
eli..onko vai ei?
Insane Clown Posse
juggalette
4
853
Vastaukset
- R.I.
ICP on ihan jees... täytyy myöntää. En kyllä ole mikään FANI mutta hyvää musiikkia oli. Ainakin Great Milenko vai mikä se oli(oli lainassa kaverilta).
- Anonyymi
oon noin 22 vuotta myöhässä... mutta kyl mä ainaki kuuntelen :D
- Anonyymi
Minä myös xD
- Anonyymi
🦍💩
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663342Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433147Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1182546- 432528
- 311943
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271840- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851455- 391320
- 821179