Urheilu ei sovi naisille

Komea nuori mies

Katsokaa nyt vaikka niitä yleisurheilukisoja. Hirveitä antrobodeja, joita en panisi vaikka maksettaisiin. Miettikkää nyt niitä kuulantyöntäjiä, YÖK *kymiä väreitä*, muistuttavat enemmän humanoidia kuin naista.

Miesurheilijat sen sijaan ovat lihaksikkaita ja seksikkäitä. Tämä johtuu siitä, että urheilu on tarkoitettu miehille ei naisille. Hyvän tuloksen määrää hormooni nimeltä testosteroni. Tämä samainen hormooni tekee naisista lähinnä hirviöitä, kun taas miehistä komeita.

Mielestäni koko naisurheilu pitäisi lopettaa. Se rumentaa naista, antaa ihan vääristyneen kuvan koko naiseudesta ja on ihan täysin turhaa ajan haaskausta. Miksi pitää yllä naisurheilua, kun se ei edes ketään kiinnosta ja miksi kiinnostaisi? Mielumminhan sitä katsoo kun tosi testosteronit jyllää radalla.

55

8403

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eteil

Eivät ne miespuolisetkaan kuulantyöntäjät yleensä hirvittävän komeita ole tai vaikka maratoonarit. Komeita urheilijamiehiä on tietysti mutta ei urheilullisuus välttämättä ihmisestä komeaa tee.
      Tai naisesta urheilemattomuus kaunista.

Liialliset lihakset kummallakaan sukupuolella eivät ole minun makuuni, mutta makuja on niin monia. Minun puolestani voisi miestenkin urheilun lopettaa, kuka sellaista jaksaa katsoa. Isot miehet juoksevat kehää, kerta toisensa jälkeen. Tylsää.

• Mies22vkl

Päinvastoin. Yksin mielenkiintoisimpia asioita tieteen ohella.

Kaikki eivät yksinkertaisesti ymmärrä urheilun hienoutta.

• Nam

Täh puhut kyllä täyttä soopaa. Mun mielestä erityisesti juoksija/pituushyppääjä naiset ovat aivan taivallisen näköisiä. Kiinteä keho vatsalihaksia myöden. Niitä kun pääsis paneen *lääh*

Kuulantyöntäjistäkin moni on ihan sopusuhtaisia.

Mutta voiko olla niin, että naiset joilla on suurempi testosteroni pitoisuus hakeutuvat herkemmin harrastamaan yleisurheilua? Siten voisi ajatella, että moni on normaalia lihaksikkaampi tai miehisemmän näköinen.

• puutaheinää

Näitös sitä Bahaman 400meetrin Tonique Williams-Darlingia? Et varmaankaan. Hänellä ei ollut liikaa lihaksia. Herttainen tyttö, itsekin naisena ihastuin tämän upeaan olemukseen. Todella viehättävä. Jos olisin lesbo, olisin myyty. En voi käsittää, miksi nostat jonkun yhden urheilijaryhmän esiin. Ja vieläpä kuulantyöntäjät?! Eipä niissä miehissäkään ollu kauheesti kehumista. Ja sitä paitsi, 100m juoksijat alkaa olla jo liian lihaksikkaita mun makuuni (Green, ei tosin juossut kisoissa). Vähempikin riittäis! -kiitos-

• alkup.

pikajuoksijat miellytä. Katoppa uudelleen vaikkapa sitä Shawn Crawfordia....

• Eteil
        alkup. kirjoitti:

pikajuoksijat miellytä. Katoppa uudelleen vaikkapa sitä Shawn Crawfordia....

Mikä hänestä tekee niin komean? Minä en ainakaan huomaa mitään erikoista. Komeus on muutakin kuin ruumiinrakennetta, kasvoillakin on merkitystä eikä lihaksikkuus niitä välttämättä paranna. Sillä logiikalla Arnold Schwarzenegger olisi suunnattoman komea, ei ole ainakaan minun mielestäni.

• Mies22vkl
        Eteil kirjoitti:

Mikä hänestä tekee niin komean? Minä en ainakaan huomaa mitään erikoista. Komeus on muutakin kuin ruumiinrakennetta, kasvoillakin on merkitystä eikä lihaksikkuus niitä välttämättä paranna. Sillä logiikalla Arnold Schwarzenegger olisi suunnattoman komea, ei ole ainakaan minun mielestäni.

Et tainut ymmärtää kyseistä logiikkaa.

Miehen kiinnostavuus ei lisäänny loputtomiin lihaksien kasvaessa loputtomiin.

• Von der Bitch

Riippuu nyt mistä roikkuu. Testosteroni vaikuttaa lihasten kasvuun joten useimmilla naisilla lihasten liiasta kasvusta ei ole pelkoa vaikka liikkuisi kuinka rankasti. Kuntourheilijalla joka syö tavallista perusruokaa ilman hillittömiä proteiinilisiä ei todellakaan ole pelkoa siitä, että alkaisi muistuttaa Maria Mutolaa. Koska miehet kuitenkin ovat vahvempia ja nopeampia kuin naiset lienee luonnollista, että ne nopeimmat ja vahvimmat naiset ovat niitä joilla on korkea testosteronitaso. Ja joilla on siten aika lihaksikas kroppa. Vaikka liikun melkein joka päivä, en todellakaan saisi itselleni samanlaista kroppaa kun jollain fitness-urheilijalla. Lihaspituus ja hormonitaso ovat täysin väärät siihen touhuun. :=)

Liikunta ja urheilu pitää keskivertokansalaisen lähinnä normaalipainossa tai hoikkana. Jätetään ne Itä-Saksan kuulantyöntäjänaiset nyppimään viiksiään rauhassa. :=)

• Shosanna79

Ai mieluummin katsoisit kun testosteronit jyllää radalla? Eipä makuasioista voi kiistellä, mutta varmasti suurinta osaa heteromiehistä miellyttää katsella trimmattuja kauniita naisvartaloita!

Lihakset eivät naisilla ole mitenkään epänormaalin isoja mutta kun rasvaprosentti on karsittu alle viiteen niin ovat hyvin erottuvat.

Ja onhan toki urheilu kaikille avointa!
      Sen vuoksi on ERIKSEEN naisten ja miesten sarjat.

-keu

• Stig Bakåt

Olen epätyypillinen, vähemmistöön kuuluva suomalainen
      mies, kun en lainkaan ole katsonut kisoja eikä urheilun seuraaminen
      yleiselläkään tasolla kiinnosta. Myöskään vaimoni ei katso.
      Sen sijaan yritän harrastaa säännöllisesti liikuntaa itse, jotten rupea
      näyttämään raskaana olevalta henkilöltä. Olen huomannut, että aika
      moni muusikko tai kulttuurista/taiteesta kiinnostunut jättää myös urheilun
      seuraamiseen vähemmälle tai kokonaan väliin.

Stig Bakåt

• Art-zi

Niin, se on ihan mihin vertaa, pahimmat esimerkit tasta kategoriasta tarjoaa entisen DDR:n hormoonihiiret tyyliin Ilona Slupianek. Moni mies haviaisi hanelle kadenvaannossa. Mutta kylla naisyleisurheilijoista tosi komean nakosia ilmestyksia loytyy, kuten seivashypyn voittaja Isinbajeva, puhumattakaan yontummista naissprinttereista. Kyllahan naita naisia vaikka..."kutittelisin" :)

Kyllahan heita ihan mielellansa tuolla radalla katselee, kerrassaan upeita "maisemia". Ei se naisellisuus heista mihinkaan urheilemalla lahde, joillakin se vaan entisestaan korostaa heidan muotojansa.

• Bisse

Se on ihan ok, jos tykkää miehistä. Tuu ulos kaapista, äläkä tilitä naisurheilijoiden "rumuudesta".

• Bisse

Miten se liittyy naisen logiikkaan, jos sinä et miehenä pidä naisurheilusta?

• luulisin

olla aika läski

• Kuka hinttari oikeasti tunnustaa intohimoisesti kannattavansa naisjalkapalloilua?

• Asiasta huvittunut

Naishuippu-urheilu on kyllä hyvinkin pitkälti turhaa, eihän ne oikeasti osaa yhtään mitään miehiin verrattuna. Mutta ei se kisa, vaan ne kilpailijat. Kyllä hyppylajeissa oli taas aika nameja herkkupeppuja! Ja mikäs se olisi seksikkäämpää kuin kaunis nainen seiväs kädessä ;)

• lenkkeilijä

Ymmärsinkö oikein, että näet naishuippu-urheilun vain yhdestä näkökulmasta, miehiin verraten ja siksi pidät naisten urheilua turhana. Kovin on kapea katsontakantasi. Ne huippu-urheilija naiset urheilevat tosissaan ja urheilu on pitkälti tärkeintä niiden elämässä. Ne nais urheilijat nauttivat urheilusta ja saavutuksistaan siinä missä miespuolisetkin urheilijat. Ja naisilla on oma kannustaja joukkonsa yleisössä.

Mielestäni naisia on turha tässä kohtaa verrata miehiin mitenkään huonompana tai osaamattomampina, kuten sinä olit käsittääkseni verrannut. Kyllähän se nyt tiedetään että naisten fysiikka on erilainen kuin miesten, eikä näin ollen mahdollista esim. yhtä kovia 100m juoksu aikoja. Tietenkin saat seurata kuitenkin niitä herkkupeppu hyppääjiä, mutta en pitänyt väheksyvästä asenteestasi naishuippu-urheilua kohtaan.

• Asiasta huvittunut
        lenkkeilijä kirjoitti:

Ymmärsinkö oikein, että näet naishuippu-urheilun vain yhdestä näkökulmasta, miehiin verraten ja siksi pidät naisten urheilua turhana. Kovin on kapea katsontakantasi. Ne huippu-urheilija naiset urheilevat tosissaan ja urheilu on pitkälti tärkeintä niiden elämässä. Ne nais urheilijat nauttivat urheilusta ja saavutuksistaan siinä missä miespuolisetkin urheilijat. Ja naisilla on oma kannustaja joukkonsa yleisössä.

Mielestäni naisia on turha tässä kohtaa verrata miehiin mitenkään huonompana tai osaamattomampina, kuten sinä olit käsittääkseni verrannut. Kyllähän se nyt tiedetään että naisten fysiikka on erilainen kuin miesten, eikä näin ollen mahdollista esim. yhtä kovia 100m juoksu aikoja. Tietenkin saat seurata kuitenkin niitä herkkupeppu hyppääjiä, mutta en pitänyt väheksyvästä asenteestasi naishuippu-urheilua kohtaan.

Esteettiset arvot ovat tosiaan ainoa syy, miksi naisurheilua ylipäätään seuraan. Miksi kallista TV-aikaa pitäisi uhrata naisille? Maailmasta löytyy tuhansia miehiä, jotka juoksevat nopeammin kuin maailman nopein nainen, varsinaista huippu-urheilua siis. Ketä kiinnostaa seurata moista pelleilyä? Yhtä hyvin voisitte tulla katsomaan vaikka meikäläistä eläintarhan kentälle, taso olisi suunnilleen sama. Eikä edes maksaisi mitään!

Sama pätee kaikkiin lajeihin, miksi ihmeessä vaikkapa naisten potkupallon EM-kisojen pelejä lähetettiin TV:ssä? Eihän kukaan lähetä A-poikien pelejäkään ja ne sentään pelaavat parempaa ja näyttävämpää palloa kuin naiset. No, olihan sielläkin Kalmari ja pari muuta, joita kelpasi katsella.

• lenkkeilijä
        Asiasta huvittunut kirjoitti:

Esteettiset arvot ovat tosiaan ainoa syy, miksi naisurheilua ylipäätään seuraan. Miksi kallista TV-aikaa pitäisi uhrata naisille? Maailmasta löytyy tuhansia miehiä, jotka juoksevat nopeammin kuin maailman nopein nainen, varsinaista huippu-urheilua siis. Ketä kiinnostaa seurata moista pelleilyä? Yhtä hyvin voisitte tulla katsomaan vaikka meikäläistä eläintarhan kentälle, taso olisi suunnilleen sama. Eikä edes maksaisi mitään!

Sama pätee kaikkiin lajeihin, miksi ihmeessä vaikkapa naisten potkupallon EM-kisojen pelejä lähetettiin TV:ssä? Eihän kukaan lähetä A-poikien pelejäkään ja ne sentään pelaavat parempaa ja näyttävämpää palloa kuin naiset. No, olihan sielläkin Kalmari ja pari muuta, joita kelpasi katsella.

Kuka tai mikä siitä sitten päättää mitä pelejä ja kisoja kalliisti näytetään tv:ssä ja mitä jätetään näyttämättä. Mutta olen sitä mieltä, että koska nämä naisurheilijat ovat tosissaan ja tekevät työtä pelien ja kuntonsa eteen todella paljon, niin miksi heidän pelinsä ei ansaitsisi sellaista huomiota minkä TV:n avulla voi saada kun peli näkyy myös kodeissa.

Ymmärsinkö oikein, että mielestäsi yksi syy siihen miksi naisten huippu-urheilua ei pitäisi näyttää tv:ssä on se, että aina löytyy joku mies jolla on parempi tulos lajissa kuin lajissa ja siksi mielenkiintoa ei ole. Mielestäni kyse huippu-urheilussa ei ole sukupuolten välisestä kilpailusta, siksihän naisille ja miehille onkin omat sarjansa. Yhtälailla naiset iloitsevat saavutuksistaan huippu-urheilussa kuin miehet.

Kukaan ei pakota sinua niitä pelejä katsomaan. Mutta siis katsot kuitenkin, esteettisten arvojen takia. Viihdettähän urheilu katsojille on, tavalla tai toisella, sen takia sitä näytetäänkin.

Sehän on selvä että miehet ja naiset pelaavat ja urheilevat eri tuloksin ja erilaisilla voimilla. Voin ymmärtää että esimerkiksi naisten jalkapallon seuraaminen ei herätä suurta mielenkiintoa miehisessä katsomossa. Arvelen että mies ei voi pitää naisten peliä yhtä mielenkiintoisena kuin miesten, koska miehethän liikkuvat kentällä selvästi erilailla kuin naiset. Pelit ovat ihan eritempoisia.

• Asiasta huvittunut
        lenkkeilijä kirjoitti:

Kuka tai mikä siitä sitten päättää mitä pelejä ja kisoja kalliisti näytetään tv:ssä ja mitä jätetään näyttämättä. Mutta olen sitä mieltä, että koska nämä naisurheilijat ovat tosissaan ja tekevät työtä pelien ja kuntonsa eteen todella paljon, niin miksi heidän pelinsä ei ansaitsisi sellaista huomiota minkä TV:n avulla voi saada kun peli näkyy myös kodeissa.

Ymmärsinkö oikein, että mielestäsi yksi syy siihen miksi naisten huippu-urheilua ei pitäisi näyttää tv:ssä on se, että aina löytyy joku mies jolla on parempi tulos lajissa kuin lajissa ja siksi mielenkiintoa ei ole. Mielestäni kyse huippu-urheilussa ei ole sukupuolten välisestä kilpailusta, siksihän naisille ja miehille onkin omat sarjansa. Yhtälailla naiset iloitsevat saavutuksistaan huippu-urheilussa kuin miehet.

Kukaan ei pakota sinua niitä pelejä katsomaan. Mutta siis katsot kuitenkin, esteettisten arvojen takia. Viihdettähän urheilu katsojille on, tavalla tai toisella, sen takia sitä näytetäänkin.

Sehän on selvä että miehet ja naiset pelaavat ja urheilevat eri tuloksin ja erilaisilla voimilla. Voin ymmärtää että esimerkiksi naisten jalkapallon seuraaminen ei herätä suurta mielenkiintoa miehisessä katsomossa. Arvelen että mies ei voi pitää naisten peliä yhtä mielenkiintoisena kuin miesten, koska miehethän liikkuvat kentällä selvästi erilailla kuin naiset. Pelit ovat ihan eritempoisia.

Minä olen aivan paska näyttelijä. Pitäisikö minun kuitenkin päästä esiintymään Kansallisteatterin päälavalle ainoastaan sen takia, että teen paljon töitä näyttelemisen eteen? Vai katsoisitko mieluummin näyttelijöitä, jotka ovat parempia?

• lenkkeilijä

Minä olen aivan paska näyttelijä. Pitäisikö minun kuitenkin päästä esiintymään Kansallisteatterin päälavalle ainoastaan sen takia, että teen paljon töitä näyttelemisen eteen? Vai katsoisitko mieluummin näyttelijöitä, jotka ovat parempia?

ok, eiköhän tässä kumpaisenkin mielipide ole selväksi tullut. Ajattelen asiasta eritavalla kuin sinä, ei mahda mitään. Tuo teatteri esimerkki oli mielestäni liian yliampuva.

Tietenkään sinua ei oteta kansallisteatterin lavalle jos olet todella huono. Naishuippu-urheilijat ovat taitavia, loistavia ammattilaisia ja ansaitsevat näkyä ja kuulua. Eikä heitä mielestäni tarvitse verrata miesurheilijoihin. Naiset kilpailevat omassa sarjassaan ja miehet omassaan. Voit edelleen vaihtaa kanavaa kun siltä tuntuu ettei kiinnosta.

• kaavan mukaan?

Mielellään katson tv-stä myös lasten tekemiä juttuja - niitäkään ei voi "tasolta" verratakkaan "ammatilaisen suoritukseen".

Onneksi koko maailman ei tarvitse pyöriä yhden mittarin mukaan. Huh mitä soopaa kirjoitat. Se "oma arvomaailma" näkyy sinulla olevan maailman paras ja mitään muita ei saisi olla. Taidat olla iältäsi aika nuori, vaikka kouluissa tästä tasapäistämis- ja yhtenäistämisteoriasta kai on jo luovuttu...

Kun kaipaat kaiken toiminnan saamista saman mittarin alle, niin suosittelen hetimiten muuttamista johonkin kommunistivaltioon. Sitten ei tarvitse ahdistua erilaisuuden ja moninaisuuden ikeestä.

Ja kuriositeettina mainittakoon... Kyllä mielellään seuraan harrastajateatteria eivätkä läheskään kaikki "maailman parhaat" näyttelijät miellytä pätkääkään. Parempi olla paskana aito kuin aitona paska.

• totean seuraavaa

Olet ainakin rehellinen. Jatka vain herkkupeppujen ihailua telkkarista, siihen kannattaa totutella jo nuorella iällä. Moni ei lähemmäksi pääsekään.

Mikä on muuten henkilökohtainen ennätyksesi seiväshypyssä?

• Asiasta huvittunut
        kaavan mukaan? kirjoitti:

Mielellään katson tv-stä myös lasten tekemiä juttuja - niitäkään ei voi "tasolta" verratakkaan "ammatilaisen suoritukseen".

Onneksi koko maailman ei tarvitse pyöriä yhden mittarin mukaan. Huh mitä soopaa kirjoitat. Se "oma arvomaailma" näkyy sinulla olevan maailman paras ja mitään muita ei saisi olla. Taidat olla iältäsi aika nuori, vaikka kouluissa tästä tasapäistämis- ja yhtenäistämisteoriasta kai on jo luovuttu...

Kun kaipaat kaiken toiminnan saamista saman mittarin alle, niin suosittelen hetimiten muuttamista johonkin kommunistivaltioon. Sitten ei tarvitse ahdistua erilaisuuden ja moninaisuuden ikeestä.

Ja kuriositeettina mainittakoon... Kyllä mielellään seuraan harrastajateatteria eivätkä läheskään kaikki "maailman parhaat" näyttelijät miellytä pätkääkään. Parempi olla paskana aito kuin aitona paska.

No onneksi maailmassa sentään on kaltaisiasi avarakatseisia ihmisiä, jotka eivät suoralta kädeltä tuomitse toisten mielipidettä roskaksi.

Sen sijaan ihmettelen, miten ihmeessä onnistuit kääntelemään sanoistani jotenkin tasapäistämistä kannattavia. Olen kyllä tässä Suomen DDR:stä kopioidussa peruskoululaitoksessakin 9 vuotta turhautumisen partaalla riutunut, kun se ei sanalla sanoen juuri haasteita tarjonnut meille lahjakkaammille.

Kuka tässä on kieltänyt naisia tai lapsia urheilemasta tai tekemästä mitä lystäävät? Ihmettelen vain, miksi huomiota pitäisi antaa täysin toisarvoisille suorituksille? Tuntuisi luonnolliselta, että parhaat (olkootkin sitten miehiä) saavat ansaitsemansa huomion.

• Asiasta huvittunut
        totean seuraavaa kirjoitti:

Olet ainakin rehellinen. Jatka vain herkkupeppujen ihailua telkkarista, siihen kannattaa totutella jo nuorella iällä. Moni ei lähemmäksi pääsekään.

Mikä on muuten henkilökohtainen ennätyksesi seiväshypyssä?

En ole ikinä kokeillut seiväshyppyä. Eikä tällä kymmenottelijan ruumiinrakenteella siinä lajissa varmaan kovin hyvin pärjättäisikään.

En kyllä missään kaupungin kentillä ole edes nähnyt kunnossa olevaa seiväshyppypaikkaa, saati sitten itse seipäitä.

• asiasta nokkiintunut

ääliöiden mustaan kirjaan. Olen aikaisemmin ilolla seurannut kommentointiasi, mutta....tasosi veti alle seipään. Kuoppaan putosit, ja sinne sinut poljen.

Ihan vaan yleissivistykseksi, niin edellisenä kesänä pelattiin poikien alle 17-vuotiaiden jalkapallon MM-kisat suomessa. Kävin itse naisena noita pelejä paikan päällä katsomassa, ja näytettiinpä noita pelejä jopa töllössäkin. Eikä kyse todellakaan ollut mistään A-junnuista! Tiedätkö edes minkä ikäiset saa pelata A-junnuissa? Otahan asioista selvää, kun yrität niin fiksu aina olla. Mitä tulee tuohon naisjalkapalloon, niin eiköhän tuo ole just sitä tasa-arvoa, miksi sitäkin töllössä näytetään. Ja sais näyttää enemmänkin, sillä eipä noista miespallisteista ole taaskaan arvokisoihin. Niin hyviä kun ovat!

• Asiasta huvittunut
        asiasta nokkiintunut kirjoitti:

ääliöiden mustaan kirjaan. Olen aikaisemmin ilolla seurannut kommentointiasi, mutta....tasosi veti alle seipään. Kuoppaan putosit, ja sinne sinut poljen.

Ihan vaan yleissivistykseksi, niin edellisenä kesänä pelattiin poikien alle 17-vuotiaiden jalkapallon MM-kisat suomessa. Kävin itse naisena noita pelejä paikan päällä katsomassa, ja näytettiinpä noita pelejä jopa töllössäkin. Eikä kyse todellakaan ollut mistään A-junnuista! Tiedätkö edes minkä ikäiset saa pelata A-junnuissa? Otahan asioista selvää, kun yrität niin fiksu aina olla. Mitä tulee tuohon naisjalkapalloon, niin eiköhän tuo ole just sitä tasa-arvoa, miksi sitäkin töllössä näytetään. Ja sais näyttää enemmänkin, sillä eipä noista miespallisteista ole taaskaan arvokisoihin. Niin hyviä kun ovat!

Mikäs se nyt tytön noin suututti? Se tosiasia, että miehet pinkoo kovempaa vai se, että minä sen uskalsin sanoa? Eikös tasa-arvo tarkoita sitä, että kaikki on tasoissa lähtö- eikä maaliviivalla? Ja miksi pitäisi lehden kanteen päästä, jos on niin hidas ettei voittajan kanssa samaan kuvaan ehdi?

• kohtuu-urheileva nainen

Mutta siis KOHTUUS kaikessa...;) Minakin urheilen, mutta kasittaakseni muistutan (seksikasta) naista...esim. pyorailen, joogaan (venyttely onkin tarkeaa), tanssin jne...

Olet kylla oikeassa sen suhteen, etta HUIPPUtason urheilussa naiset alkavat jo liiaksi muistuttaa jotain miesmaisen kummallisia "otuksia"...esim. UIMARImiehet ovat TODELLA hyvin nakoisia ja naiset ikaankuin "muotopuolia"...

Kohtuus, kohtuus...

• oikea nuori mies

"Mielumminhan sitä katsoo kun tosi testosteronit jyllää radalla"

Voi vitsin piilohinttari!

Urheilulliset naiset ovat kerrassaan ihania!

• Urheilu psykologi

olet vahvoja naisia pelkäävä raukkis homo :)

• paremmin

kuin esimerkiksi tämä persellään istuminen tässä tietokoneen edessä.Ja sopii treenatun pepun katsominen sinun silmälle takuulla paremmin?Kuis on?
      Terveisin löysä perse

• Niinpä niin. Kielletään kaikilta naisilta kaikki mahdollinen liikunta muoto, kyllä ei kauaan mene ku aletaan muistuttaa kovasti vesitynnyriä. Ainakin useampi meistä (minä mukaan lukien..)

Kyllä huippuunsa treenattu nainen on kaunis näky (toki liika on liikaa, kuten huomasimme aikanaan DDR.n urheilija"naiset")

Ei se kuule nykyaikana ole niin kovin suuri häpeä tulla kaapista ulos ihailemaan miehiä. Onhan se sullekin mukavempaakin kun voi reilusti mennä homppeli baariin miehiä tiirailee ja hakee sitä jylläävää testosteronia.. =D

• alkup.

Eihän liikunassa ole mitään pahaan. Tarkoitin sitä verissäpäin tapahtuvaa HUIPPU-URHEILUA.

Juuri ne hintithän sitä naisurheilua katsoo. Samalla tavalla kun heterot miesurheilua.

• alkup. kirjoitti:

Eihän liikunassa ole mitään pahaan. Tarkoitin sitä verissäpäin tapahtuvaa HUIPPU-URHEILUA.

Juuri ne hintithän sitä naisurheilua katsoo. Samalla tavalla kun heterot miesurheilua.

On niitä upea runkoisia naisurheilijoitakin. en niin urheilua seura, mutta mitä nyt joskus sivusilmällä katselen niin onhan niitä upean näköisiä naisia.

Joo, niinhän ne heterot tekee, mutteivät saa kiksejä testosteronista.. =D Ei pahalla, mutta kyllä sä taidat jonkin valtakunnan himppuli olla. Ei siinä mitään, et ole ainoa mies maailmassa jotka innostuvat maskuliinisesta voimasta.. =D You are not alone.. =D

• alkup.
        johtajatar1 kirjoitti:

On niitä upea runkoisia naisurheilijoitakin. en niin urheilua seura, mutta mitä nyt joskus sivusilmällä katselen niin onhan niitä upean näköisiä naisia.

Joo, niinhän ne heterot tekee, mutteivät saa kiksejä testosteronista.. =D Ei pahalla, mutta kyllä sä taidat jonkin valtakunnan himppuli olla. Ei siinä mitään, et ole ainoa mies maailmassa jotka innostuvat maskuliinisesta voimasta.. =D You are not alone.. =D

Juuri se testosteroni on se syy miksi miesurheilu on niin paljon suositumpaa kuin naisurheilu.

• alkup. kirjoitti:

Juuri se testosteroni on se syy miksi miesurheilu on niin paljon suositumpaa kuin naisurheilu.

Pysys nyt vain siellä nahkapöksyissäs sweety..!! Ei tarvitse herneitä nenuun nykäistä.

Mä muuten kysäisin parilta HETERO mieheltä, että sen jylläävän testosteronin takiako ne urheilua töllää niin kyllä vastaukset oli jotain ihan muuta ku tuo maskuliinisuus. Totesivat vain, että hinuri vaiko nainen sitä kyselee..! =D

• alkup.
        johtajatar1 kirjoitti:

Pysys nyt vain siellä nahkapöksyissäs sweety..!! Ei tarvitse herneitä nenuun nykäistä.

Mä muuten kysäisin parilta HETERO mieheltä, että sen jylläävän testosteronin takiako ne urheilua töllää niin kyllä vastaukset oli jotain ihan muuta ku tuo maskuliinisuus. Totesivat vain, että hinuri vaiko nainen sitä kyselee..! =D

minkä takia ne sitä urheilua tölläävät. Ei sitä urheilua katsota sen takia, että sieltä katsotaan hyväkroppaisia ihmisiä.

• alkup. kirjoitti:

minkä takia ne sitä urheilua tölläävät. Ei sitä urheilua katsota sen takia, että sieltä katsotaan hyväkroppaisia ihmisiä.

Aha. niin ei katsota ei. Vaan lähinnä suorituksia. Niin MIESTEN kuin NAISTEN välisiä kisoja.

Mutta edelleen.. Hmm, miten tän nyt selventäis, jos et ole homo, kuulostat siltä.. Ei siinä mitään pahaa ole. Jokainen kait oman laisensa. Mutta sorry, ei ne tuumannut katsoa urheilua sen maskuliinisuuden takia, kuten sä teet.. (testosteroni=>maskuliinisuus, mitä enempi sen "miehempi"..)

• alkup. kirjoitti:

Sä taidat olla se "vähemmistö" joka sitten ymmärtää testosteronin päälle.. =D

• aaaaaa.a
        alkup. kirjoitti:

lapsi oppinu uuden sanan: testosteroni.

voi voi...

• mieheltä
        alkup. kirjoitti:

>>Juuri ne hintithän sitä naisurheilua katsoo.

Kaikkea p***** sitä kuulee elämänsä aikana ja vielä miehen suusta. Itse katson mielelläni myös naisurheilua, vaikka en hintti olekkaan itsekkin tosin urheilen vaikken sentään ihan huippu-urheilu tasolla. Pidän naisurheilijoita huomattavasti kauniimpana kuin ei urheilevia naisia ainakin kroppaa jossa ei ole rasvaa liikaa ja lihakset erottuvat joka antaa terveen ja voimakkaan kuvan naisesta. En tosiaankaan pidä lihaksittomista naisista joilla ei ole voimia edes kauppakassin kantamiseen ja toisekseen urheileva nainen on terveempi ja elää varmasti pidempään kuin vähemmän urheileva. Urheilijanaisilla on yleensä myös luonnetta ja itsekuria eivätkä kitise/valita mitättömistä.

• aaaaaa.a kirjoitti:

lapsi oppinu uuden sanan: testosteroni.

voi voi...

No niinpä olen.. =D Mukava oppia aina jotain uutta.. =D

• onnistunut-
        mieheltä kirjoitti:

Kaikkea p***** sitä kuulee elämänsä aikana ja vielä miehen suusta. Itse katson mielelläni myös naisurheilua, vaikka en hintti olekkaan itsekkin tosin urheilen vaikken sentään ihan huippu-urheilu tasolla. Pidän naisurheilijoita huomattavasti kauniimpana kuin ei urheilevia naisia ainakin kroppaa jossa ei ole rasvaa liikaa ja lihakset erottuvat joka antaa terveen ja voimakkaan kuvan naisesta. En tosiaankaan pidä lihaksittomista naisista joilla ei ole voimia edes kauppakassin kantamiseen ja toisekseen urheileva nainen on terveempi ja elää varmasti pidempään kuin vähemmän urheileva. Urheilijanaisilla on yleensä myös luonnetta ja itsekuria eivätkä kitise/valita mitättömistä.

selättämään urheilullista naista itsellesi? Älä mulle kosta sitä jos et oo onnistunut.

• alkup.
        mieheltä kirjoitti:

isoista lihaksista. Oletko nyt ihan varma, että olet normaali hetero. :D

• ...

Get a job..

• täh?

Siis ei voi verratakkaan 100-200m mustia pikajuoksija kissoja suomalaisiin löllyvartaloisiin ei urheileviin naisvartaloihin? Eroa kuin yöllä ja päivällä kun puhutaan täydellisistä vartaloista. Nämä juoksijat omaavat vartalon kuin gaselleilla/gepardeilla ja taas suomalaiset tantat ovat kuin virtahepoja.

• miss_banana

Joukkuelajeissa naisurheilu ei tällä hetkellä saa ehkä niin paljoa huomiota kuin miesurheilu. Sen sijaan yksilölajeissa suosio on kyllä ihan yhtä suurta oli kyseessä naisten tai miesten sarja. Siksi en oikein ymmärrä, miksi naisten kilpaurheilu pitäisi lopettaa? Kilpaurheiluhan on showta, jota urheilijat yleisölle tarjoavat. Ihan samalla tavalla naisten 100 metrin MM-voittajalle hurrataan kuin miesten vastaavan matkan voittajalle, vaikka aika ei olekaan yhtä hyvä. Miksi ihmisiltä (sekä miehiltä että naisilta) pitäis riistää ilo naisten menestymisestä? Ja esimerkiksi naistennistähdet taitavat olla tällä hetkellä paljon suositumpia kuin miehet, osasyynä tietysti se, että mimmit ovat todella vetävän näköisiä. =)

Niin ja joissakin lajeissa naiset ovat parempia kuin miehet. Lähinnä mieleen tulee esim. voimistelu ja taitoluistelu. Ja ratsastuksessa sukupuolella ei juurikaan ole väliä. Noh, näitä lajeja te testosteroniäijät ette varmaan pidä urheiluna...

Jos ette kestä katsella naisia urheilukentillä, niin pistäkää silmät kiinni, kun naisten lajeja näytetään ja katselkaa vastapainoksi, kun hikiset äijät äheltää trikoot päällä painimatolla. Siinä testosteroni jyllää ja miehet on seksikkäimmillään! ;) Hahhahhaa!

• Suosituimmat naisurheilulajit taitavat olla tennis ja beachvolley. Voin sanoa, että niitä lajeja ei katsota itse lajin takia, vaan....kyllähän se tiedetään.

Varsinainen huippu-urheilu - sanan varsinaisessa merkityksessä on mielestäni pohjimmiltaan hyvin miehistä.

• miss_banana
        Mr.Coolguy kirjoitti:

Suosituimmat naisurheilulajit taitavat olla tennis ja beachvolley. Voin sanoa, että niitä lajeja ei katsota itse lajin takia, vaan....kyllähän se tiedetään.

Varsinainen huippu-urheilu - sanan varsinaisessa merkityksessä on mielestäni pohjimmiltaan hyvin miehistä.

...kuin omasta puolestasi. Kyllä monet seuraavat naisten urheilua ihan yhtä tosissaan kuin miestenkin.

Huippu-urheilu noin yleisesti ottaen on täysin turhaa, paitsi viihteen kannalta.

Ja ihan yhtälailla miesten urheilu voi olla esteettistä kuin naistenkin. Esim. jalkapallo on omasta mielestäni aivan helvetin tylsää katseltavaa, mutta kivannäköisiähän ne pelaajat on. Siksi joskun olen jalkapalloa katsellut =) Ja katseleeko esim. joku naisten hiihtoa estetiikan takia? Hihhihhih... ;) Eiköhän ihmiset seuraa sitä sen takia, että toivotaan omalle maalle menestystä urheilun kautta. Ja kun sitä menestystä tulee, on ihan sama, onko urheilija nainen vai mies.

• kuhan ajattelin
    • NeitiEpätasanen

Naisurheilu on hyvä jos se pysyy matillisena. Eikä sellaisena lihaskimpuksi pyrkimisenä. Urheilu on niin kauan terveelistä, kun ihminen ei itse kärsi siitä esimerkkinä nyt dietit.

• 30

Samaa mieltähän noi äärimuslimitkin on, katsoin kerra yhden haastattelun kun joku imaamiääliö jauhoi ihan samaa. Mutta arvaanko väärin, että mielestäsi kuitenkin muslimiehet ovat naisten alistajia, eikä niitä pidä päästää tänne missään nimessä?

• ........

Onko sitten pullea tai löllyvä nainen ihanteesi kenties?

• Gayor

"Miesurheilijat sen sijaan ovat lihaksikkaita ja seksikkäitä." Tämä nyt tuskin tuli sinulle yllätyksenä. Se värittää näkemyksiäsi äärimmäisen vahvasti.

• ............

Ei muuta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen kannatusromahdus ilahduttaa

Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.
      Maailman menoa
      154
      4548
    2. Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?

Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o
      Ikävä
      196
      3248
    3. Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän

elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi
      Maailman menoa
      108
      2841
    4. Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?

Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis
      Maailman menoa
      34
      2803
    5. Pitkän päivän ilta

Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel
      Ikävä
      146
      2759
    6. Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin

Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos
      Puolanka
      41
      2131
    7. Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?

Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat
      Kuhmo
      13
      2007
    8. Totuus sattui demareihin, vaativat asiallisen jutun poistoon

ja oli vielä suosittu, mutta kun demarit tarpeeksi valittivat, niin poistettiin. Raukkamaista toimintaa. Eli siis juttu
      Maailman menoa
      55
      2005
    9. En selvinnyt ilman naarmuja

Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa
      Ikävä
      13
      1885
    10. Olet ainutlaatuinen

Sinussa on jotain, jota en osaa oikein edes pukea sanoiksi. Jotain paljon syvempää, kuin ulkoinen ihanuutesi. Jotain ain
      Ikävä
      38
      1139
    Aihe