erään sitkeässä elävän myytin. En tee sitä mututuntumalla vaan omakohtaisiin, jo 10:n vuoden ajalta peräisin oleviin kokemuksiini pohjautuen. Tuo myyttihän ilmenee esim. naisten treffipalstan profiileissa, joissa lukee : " minulle on sitten turha ehdottaa seksiä.." jne. Niistä muodostuu käsitys että miehet ovat seksinnälkäisiä ja vastuuttomia sikoja ja naiset kunnollisia joilla on korkea moraali. Naiset osaavat naamioida seksinnälkänsä kertomalla kaipuustaan oman kullan kainaloon, vaikka itseasiassa etsivät seikkailuja ja viihdyketttä jopa enemmän kuin miehet. Olen joutunut panemaan pelin poikki sanomalla itse " minulle on sitten turha ehdottaa seksiä sillä en suostu..."
Haluan
4
520
Vastaukset
On varmasti totta, etteivät kaikki miehet ole kiinnostuneita ainoastaan seksistä. Myös siinä olet varmasti oikeassa, että monet naiset ovat hyvinkin seikkailunhaluisia. Minä en etsi tarkoituksellisesti lyhyitä suhteita, mutta en myöskään epäröi sanoa, että haluan seksiä. Voisitko hieman tarkentaa, mitä tarkoitit sillä, ettet suostu seksiin? Tuskinpa kuitenkaan tarkoitit, ettei se lainkaan kiinnosta sinua.
- jami
" " minulle on sitten turha ehdottaa seksiä.." jne. Niistä muodostuu käsitys että miehet ovat seksinnälkäisiä ja vastuuttomia sikoja...."
Juu olen itsekin huomannut tämän. Niinkuin miehet olisivat itsestäänselviä idiootteja jotka kuolaa vaan seksiä.
Toisaalta nainen viestii tällä, "turha sitten vongata seksiä" , sitä että pitää itseään seksikkäänä ja kuvittelee että suurin osa miehistä olisi hänen kanssaan valmis seksiin. Myös nuoret naiset jauhaa paljon tätä, jauhakaas samaa sitten kun teitä ei enää kukaan halua kun olette vanhoja ja läskejä.
Tämä sama pätee monissa tapauksissa ns. seksuaaliseen ahdisteluun kun lyödään tissit pystyyn kireän paidan alle ja sitten tuijottava mies-työkaveri ahdistelee seksuaalisesti kun katsoo liian pitkään. - Big G
Yhelläkin naisella lukee juuri tuo ettei etsi seksiseuraa.. No miksi sitten laittaa mulle pillusa kuvan ku eka kerran jutellaan Mesessä..?!
- maisia
paljastuksia täällä.Noissa sähköposti ja mese kuvien vaihdoissa pitäisi päteä ehdoton vaitiolo velvollisuus.Meinasin itsekin pitää vähän hauskaa mutta nyt en taida uskaltaa kun näin ikäviä tyyppejä täällä kirjoittelee.No,toisaalta hyvä että annoit reaaliteettia.Luulisi että on iloinen siitä kuvasta jonka sai,se on aika harvinaista että nainen lähettää.Itsekin olen nainen ja alkoi tehdä mieleni joskus katsella elämää webbikameralla.Niin että itse en näkyisi-ainakaan alasti...mutta kuten sanottu en tiedä uskallanko?Mitä pahaa siinä oikeasti on?Ei minusta mitään muuta kuin se että se paljastetaan täällä netissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174456
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842499Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731637Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella261394Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641197- 115951
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon19944Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42932- 20931
- 171914