Venetsialaiset lähestyy

yksitypy

Kokkolassa. Viimeinen viikonloppu tätä kuuta.
Nyt olis oiva tilaisuus nähdä muitakin huuhaalaisia.
Olen menossa sinne vaikka se esiintyjä-kaarti onkin aika nuorta. Eihän sinne taida lippuja kannataa ostaa. Mutta pääseepähän vähän irtautumaan täältä mökistä. Onko muita lähtijöitä?
Ajatelkaa kuin olis hauskaa kun ei edes kerrottais kuka kukin on. Kokoonnuttais vaan johonkin tiettyyn paikkaan ja siinä sais illan arvuutella kuka kukin on :=)))))

41

1185

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • XNeitiX
      • yksitypy

oletko sinäkin tulossa sinne vaiko ihan asustelet siellä ? Mitäs sinä sitten mitään bongailet, kun tulet kokoontumiseen :=)))
        Rohkea rokan syö :=)))

• XNeitiX
        yksitypy kirjoitti:

oletko sinäkin tulossa sinne vaiko ihan asustelet siellä ? Mitäs sinä sitten mitään bongailet, kun tulet kokoontumiseen :=)))
        Rohkea rokan syö :=)))

Jos ei mennä mökille tai mies joudu töihin niin tullaan..
        Mää olen sellanen vaalee pieni ja mun mieheni iso tumma mies et tuu rohkeest jutteleen jos en het huomaa teit.. ;)

• yksitypy
        XNeitiX kirjoitti:

Jos ei mennä mökille tai mies joudu töihin niin tullaan..
        Mää olen sellanen vaalee pieni ja mun mieheni iso tumma mies et tuu rohkeest jutteleen jos en het huomaa teit.. ;)

sinä sitä miestäsi sinne otat? Lähdet yksin ja jätä mies kotiin :=))))

• XNeitiX
        yksitypy kirjoitti:

sinä sitä miestäsi sinne otat? Lähdet yksin ja jätä mies kotiin :=))))

Ei me kuljeta missään yksinään..
        Emmie osaa olla ilman sitä..
        Tulee ikävä eikä osaa pitää sit hauskaa kunnol.. ;}

• yksitypy
        XNeitiX kirjoitti:

Ei me kuljeta missään yksinään..
        Emmie osaa olla ilman sitä..
        Tulee ikävä eikä osaa pitää sit hauskaa kunnol.. ;}

sinun kans :=))) Se tuo nuori rakkaus teettää kaikenlaista :=))
        No ota sitten se miehes mukaan. Kyllä se meille kaikille varmaan käy :=)))
        Minä kun en taas osaa pitää hauskaa jos kolli on matkassa. Niin ne ajat muuttuu :=))))

• XNeitiX
        yksitypy kirjoitti:

Minä kun en taas osaa pitää hauskaa jos kolli on matkassa. Niin ne ajat muuttuu :=))))

Kaikki siitä tykkää ja uskon et sinäki..
        Ensin se kuulemma on vähän pelottavan näköne mut se on tosi nalle oikeesti..
        Hmm ei tää ole nuori rakkaus ku mä olen kyl tuntenu sen nuorest tytöst asti..
        Samoista "piireistä" jos vois sanoo näin.. ;)

• XNeitiX
        yksitypy kirjoitti:

Bongailenko tuot Runettii siel toril ku minul ei ole sinust minkäänlaist digikuvaa eikä mielikuvaa..
        Ei viittis kaikkia naisia nykiä hihast ja kysyy oleks sää se yks typy? ;D

• yksitypy
        XNeitiX kirjoitti:

Bongailenko tuot Runettii siel toril ku minul ei ole sinust minkäänlaist digikuvaa eikä mielikuvaa..
        Ei viittis kaikkia naisia nykiä hihast ja kysyy oleks sää se yks typy? ;D

Bongaile Brunetti, niin mä olen siinä sen vieressä :=)))
        Jos sulla sellanen nalle-karhu, niin ota se vaan mukaan :=))) Kyllä se Brunetille ja mulle sopii.
        Onpahan edes yks mies sitten mukana, kun nämä huuhaan miehet eivät uskalla kuitenkaan tulla.
        Ovat niin ujoja :=)))))

• perskuti
        yksitypy kirjoitti:

Tuletko ilman seuralaistasi?
        Taitaa tulla tosi"pitkät" venetsialaiset:=O))

• yksitypy
        perskuti kirjoitti:

Tuletko ilman seuralaistasi?
        Taitaa tulla tosi"pitkät" venetsialaiset:=O))

seuralaista. Yhden naisystävän kanssa.
        Ei sen pitemmät, kun pe-su. Maanantaina pitää töihin :=)))

• perskuti
        yksitypy kirjoitti:

seuralaista. Yhden naisystävän kanssa.
        Ei sen pitemmät, kun pe-su. Maanantaina pitää töihin :=)))

Pitäähän sitä esiliina,... että voi kotona kertoa kuinka muut, mutta enhän MINÄ:=))

Taitaa tulla ysitypylle todella pe'su venetsialaisilla::O))

Noo...viikko sinne ja toinen tänne, katsotaan kauanko lieskat lyö:=)))

• yksitypy
        perskuti kirjoitti:

Pitäähän sitä esiliina,... että voi kotona kertoa kuinka muut, mutta enhän MINÄ:=))

Taitaa tulla ysitypylle todella pe'su venetsialaisilla::O))

Noo...viikko sinne ja toinen tänne, katsotaan kauanko lieskat lyö:=)))

ei nyt sentään :=)))Yks parhaista ystävättäristäni lähtee mukaan.
        Minä en kuulu niihin tyttöihin, jotka tuollaisia kertoilee muista. Ei ole sellaiseen ollut koskaan tarvetta :=))) On omakin elämä.

• perskuti
        yksitypy kirjoitti:

ei nyt sentään :=)))Yks parhaista ystävättäristäni lähtee mukaan.
        Minä en kuulu niihin tyttöihin, jotka tuollaisia kertoilee muista. Ei ole sellaiseen ollut koskaan tarvetta :=))) On omakin elämä.

Yksitypy,...tätä mahdollisuutta en voi jättää väliin.
        Matkustan sinne ja olen paikalla juuri sovittuun aikaan, ja sovittuna aikana!

• yksitypy
        perskuti kirjoitti:

tässähän alkaa ihan jännitys käydä päälle :=)))
        Kait sitä täytyy sitten pari kaljaa kumota, että uskaltautuu kohtaamaan :=)))

• perskuti
        perskuti kirjoitti:

ja sovitulla paikalla.

• perskuti
        yksitypy kirjoitti:

tässähän alkaa ihan jännitys käydä päälle :=)))
        Kait sitä täytyy sitten pari kaljaa kumota, että uskaltautuu kohtaamaan :=)))

Vaikuttaa hyvältä:=)))
        Niin minäkin,..tuskin muistetaan seuraavana päivänä keitä ollaan tavattu:=))
        Öhöm,..kuka edes minä olen:=O))

Hyvää yötä Sinulle yksitypy.

• faijapuoli oli aikoinaan kokkolan mieslaulajissa ja kertausharjoituksissa olen kaksi kertaa rypenyt kokkolan lentokentän maastossa

• yksitypy

manxman tällä kertaa rypeminen Kokkolan torilla? :=))))

• yksitypy kirjoitti:

manxman tällä kertaa rypeminen Kokkolan torilla? :=))))

on mulle kyllä tuttua hommaa,eikä se katso aikaa eikä paikkaa ja torillahan on tilaa singahdella

• mutku mun naamassa ei niinkään enää mitään arvaamista...hih...:)))

• yksitypy

sinä saisit sitten olla illan vetäjä, kun kaikki tuntee sinut. Tai voisithan sinä tehdä jonkinlaisen muutoksen itelles :=))))

• yksitypy kirjoitti:

sinä saisit sitten olla illan vetäjä, kun kaikki tuntee sinut. Tai voisithan sinä tehdä jonkinlaisen muutoksen itelles :=))))

silikonia tupata ja kasvonkohotuksen...heh....:))) niin ja blondiks jos noi hiukset.....:)))
        Missä kummassa se puoskari on nyt sille hommia olis...8)))

• yksitypy
        BBrunetti kirjoitti:

silikonia tupata ja kasvonkohotuksen...heh....:))) niin ja blondiks jos noi hiukset.....:)))
        Missä kummassa se puoskari on nyt sille hommia olis...8)))

että ostais sellaisen pitkän vaalean peruukin, kun nämä huuhaamiehetkin tuntuu blondeista tykkäävän :=))) Mutta eihän me nyt mihinkään kasvokohotuksiin miesten tähden lähdetä. Jos ei kelpaa aitona katella, niin ei voi mittää :=)))))

• perskuti
        yksitypy kirjoitti:

että ostais sellaisen pitkän vaalean peruukin, kun nämä huuhaamiehetkin tuntuu blondeista tykkäävän :=))) Mutta eihän me nyt mihinkään kasvokohotuksiin miesten tähden lähdetä. Jos ei kelpaa aitona katella, niin ei voi mittää :=)))))

Koskee myös miespuolisia:=))

• yksitypy kirjoitti:

ei kait peruukkia... ihan blondausväriä vaan ja sillä... katsos ei tuuli vie peruukkia mennessään....:))))

• yksitypy
        BBrunetti kirjoitti:

ei kait peruukkia... ihan blondausväriä vaan ja sillä... katsos ei tuuli vie peruukkia mennessään....:))))

minulla ei ole niitä pitkiä hiuksiakaan :=(((
        Miehethän tykkää siitä pitkästä vaaleasta tukasta.
        Laittaa peruukin bostikilla kiinni, niin jo pysyy :=)))

• yksitypy kirjoitti:

minulla ei ole niitä pitkiä hiuksiakaan :=(((
        Miehethän tykkää siitä pitkästä vaaleasta tukasta.
        Laittaa peruukin bostikilla kiinni, niin jo pysyy :=)))

miehet nyt pelkistä pitkistä hiuksista... höps... tiedätkös typy.... taidan tyytyä tähän omaan bruneen... niih....;) Nyt unimasa huutelee joten öitä typy....:)))))

• yksitypy
        perskuti kirjoitti:

Koskee myös miespuolisia:=))

Miehet ovat aina aitoja. Ei niiden tarvi itseään tällätä juurikaan ja en satu pitämäänkään tällätyistä miehistä. Siitä olen kyllä vähän kade teille miehille :=)))

• yksitypy
        BBrunetti kirjoitti:

miehet nyt pelkistä pitkistä hiuksista... höps... tiedätkös typy.... taidan tyytyä tähän omaan bruneen... niih....;) Nyt unimasa huutelee joten öitä typy....:)))))

jospa ne ei sitten niistä hiuksista :=)))
        Hyvät yöt sinulle :=))

• AROSUSI-09

liki joka päivä jakiksen kirjastolla tai pohjanpojassa dokaamassa.teretulemas...ei mut oikeesti...vois jotain miitinkiikin joskus pitää...jossain kallion kapakoissa..?

• yksitypy

on epäreilua jossain Kalliossa pitää, kun sinne täältä niin pitkä matka. Eikös se Kokkola olis vähän sellasella paikalla, ettei tarvis kovin montaa sataa kilsaa matkustaa kenenkään :=))))
        Mutta tää huuhaaporukka taitaa olla suurimmaks osaks sieltä Etelä-Suomesta.

• nylkkäri

taidan perua lahden reissun perkeleen perkele kokkola vai lahti ollakko vai eikö olla kas siinäpä pulma

• yksitypy

sinulla on miettimistä :=)))
        Mithän siellä Lahdessa vois olla parempaa kuin Kokkolassa? :=))))

• perskuti
        yksitypy kirjoitti:

sinulla on miettimistä :=)))
        Mithän siellä Lahdessa vois olla parempaa kuin Kokkolassa? :=))))

Perskuti tulee venetsialaisiin,...en ole ehtinyt lukea edellisiä,...mutta jos on sovittu paikka ja aika,...perskuti on paikalla!!

• yksitypy
        perskuti kirjoitti:

Perskuti tulee venetsialaisiin,...en ole ehtinyt lukea edellisiä,...mutta jos on sovittu paikka ja aika,...perskuti on paikalla!!

eipä vielä varmoja tulijoita ole oikein ilmaantunut muita kuin sinä. Ajattele jos me vaan kahden siellä :=)))) Kyllähän me se aika ja paikka sovitaan :=))

• perskuti
        yksitypy kirjoitti:

eipä vielä varmoja tulijoita ole oikein ilmaantunut muita kuin sinä. Ajattele jos me vaan kahden siellä :=)))) Kyllähän me se aika ja paikka sovitaan :=))

Kyllä ME siinä huuhaa tungoksessa pärjätään,..tuleeko doe ja sydän.ystävä,..niin ja älä unohda kyniä kotiin kun Sinulla niitä karaoke ihailijoita niin paljon:=))

Muista,...osta kanoja, saat kyniä:=O))

• yksitypy
        perskuti kirjoitti:

Kyllä ME siinä huuhaa tungoksessa pärjätään,..tuleeko doe ja sydän.ystävä,..niin ja älä unohda kyniä kotiin kun Sinulla niitä karaoke ihailijoita niin paljon:=))

Muista,...osta kanoja, saat kyniä:=O))

En tiedä. En ole heistä mitään kuullut pitkään aikaan. Tuskinpa vain.
        No..jos jättäis karaokelaulut väliin sitten.
        Se on niin raskasta, jos joutuu illan nimmareita kirjoittamaan. Haluan nyt olla vähän syrjässä kuuluisuudelta :=))))))))
        Mutta hyvät yöt Perskuti. Nyt sänky kutsuu :=)))

• yksitypy
        yksitypy kirjoitti:

En tiedä. En ole heistä mitään kuullut pitkään aikaan. Tuskinpa vain.
        No..jos jättäis karaokelaulut väliin sitten.
        Se on niin raskasta, jos joutuu illan nimmareita kirjoittamaan. Haluan nyt olla vähän syrjässä kuuluisuudelta :=))))))))
        Mutta hyvät yöt Perskuti. Nyt sänky kutsuu :=)))

syrjässä julkisuudelta. Pieni ajatusvirhe :=)))

• perskuti
        yksitypy kirjoitti:

syrjässä julkisuudelta. Pieni ajatusvirhe :=)))

ajatusvirheenkin niin hienosti,.. ettei tällainen perskuti edes huomaa, mutta odotas vaan:=))

• Sydän.Ystävä

Vai että silleen,sää tuut etelään ja mää tuun sinne :))
      Käyhän se näinkin ;))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      86
      1699
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      17
      1075
    3. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      98
      1027
    4. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      79
      952
    5. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      91
      794
    6. Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia

https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot
      Maailman menoa
      146
      759
    7. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      51
      754
    8. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      49
      681
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      674
    10. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      51
      661
    Aihe