Eli olen kuullut joskus puhuttavan kikkeli-hevistä, mitä tämä kikkeli-hevi käsite tarkoittaa?
?Kikkeli-hevi?
11
3137
Vastaukset
- .,..,.
Stratovarius yms. tiluttelu bändit. Tyypillistä on nopeat ja tyylitajuttomat kitara- ja syntikkasoolot. Tuplabasaria tungetaan myös joka väliin ja laulaja laulaa yleensä melko korkealta.
- tosiaan
Stratovariuksen biiseissä on kaikki nuo elementit,tylsät rummuttelut ja tylsät kitarat ja biisit toistaa liikaa toisiaan.
- Lucifer
Pistä Manowar soimaan niin ymmärrät kyllä.
- woland
Niin jos kikkeli-hevi kiinnostaa niin tutustu toki myös kikkelittömiin light vaihtoehtoihin, vailla minkäänlaista munaa musisoivat mm seuraavat ryhmät:
Nu-Metallica
Slipknot
HIM
Toisesta ääripäästä löytyy myös todella kikkelipitoista meininkiä, toistensa kikkeleitä kytätään ainakin seuraavissa ryhmissä:
Motörhead
Manowar
Kiss
Stratovarius
Että sellaista...
..vai kikkeli-heviä saatana... - Kickeli
Ns. "kikkelihevistä" itselleni tulee mieleen tiukat nahkahousut ja yleensä korkealta laulanta.
Kikkelihevistä on mahdollista pitää.
Tsekkaa seuraavat levyt:
Stratovarius - Visions
Stratovarius - Infinite
Manowar - Kings Of Metal
Twisted Sister - Come Out And Play
Twisted Sister - Stay Hungry
W.A.S.P - W.A.S.P
Dream Theater - Images & Words (DT:tä pidetään yleisesti "Progressiivisena metallina", mutta korkeaa laulua ja hyvää musiikkia on)
Dream Theater - Awake- Mie
Twistarit ja waspi ei mielestäni ole kh:ta. Kummallakin laulajat on aika omalaatuisia, särkijöitä käytetään kiitettävästi eikä soitto ole tarpeetonta kikkailua. No ehkä sinulla on hieman eri määritelmä kikkeliheville.
- asdasdasd
Mie kirjoitti:
Twistarit ja waspi ei mielestäni ole kh:ta. Kummallakin laulajat on aika omalaatuisia, särkijöitä käytetään kiitettävästi eikä soitto ole tarpeetonta kikkailua. No ehkä sinulla on hieman eri määritelmä kikkeliheville.
Mie:n kanssa samaa mieltä
- Dick in son
asdasdasd kirjoitti:
Mie:n kanssa samaa mieltä
Mun mielestä Twisted sister on anaaliheviä
- kalvotaiteilija
Dick in son kirjoitti:
Mun mielestä Twisted sister on anaaliheviä
Vitut Motörhead mitään kikkeliheviä ole.
- Jani
kalvotaiteilija kirjoitti:
Vitut Motörhead mitään kikkeliheviä ole.
Mun mielestä mikään näistä yllämainituista ei ole kikkeli heviä nähnytkään. lieneekö käsite "kikkeli-hevi" turha??
- sacrilegium
luin asiasta oikein kirja-materiaalia ja käsite "kikkelihevi" on pahempi muoto sanasta "sukkahousuhevi", "tukkahevi" ja jne.
ensimmäisiä kikkelihevibändejä oli mm. Mötley Crüe, Ratt, Stryper,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1211042
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36802
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713