Eli olen kuullut joskus puhuttavan kikkeli-hevistä, mitä tämä kikkeli-hevi käsite tarkoittaa?
?Kikkeli-hevi?
11
3217
Vastaukset
- .,..,.
Stratovarius yms. tiluttelu bändit. Tyypillistä on nopeat ja tyylitajuttomat kitara- ja syntikkasoolot. Tuplabasaria tungetaan myös joka väliin ja laulaja laulaa yleensä melko korkealta.
- tosiaan
Stratovariuksen biiseissä on kaikki nuo elementit,tylsät rummuttelut ja tylsät kitarat ja biisit toistaa liikaa toisiaan.
- Lucifer
Pistä Manowar soimaan niin ymmärrät kyllä.
- woland
Niin jos kikkeli-hevi kiinnostaa niin tutustu toki myös kikkelittömiin light vaihtoehtoihin, vailla minkäänlaista munaa musisoivat mm seuraavat ryhmät:
Nu-Metallica
Slipknot
HIM
Toisesta ääripäästä löytyy myös todella kikkelipitoista meininkiä, toistensa kikkeleitä kytätään ainakin seuraavissa ryhmissä:
Motörhead
Manowar
Kiss
Stratovarius
Että sellaista...
..vai kikkeli-heviä saatana... - Kickeli
Ns. "kikkelihevistä" itselleni tulee mieleen tiukat nahkahousut ja yleensä korkealta laulanta.
Kikkelihevistä on mahdollista pitää.
Tsekkaa seuraavat levyt:
Stratovarius - Visions
Stratovarius - Infinite
Manowar - Kings Of Metal
Twisted Sister - Come Out And Play
Twisted Sister - Stay Hungry
W.A.S.P - W.A.S.P
Dream Theater - Images & Words (DT:tä pidetään yleisesti "Progressiivisena metallina", mutta korkeaa laulua ja hyvää musiikkia on)
Dream Theater - Awake- Mie
Twistarit ja waspi ei mielestäni ole kh:ta. Kummallakin laulajat on aika omalaatuisia, särkijöitä käytetään kiitettävästi eikä soitto ole tarpeetonta kikkailua. No ehkä sinulla on hieman eri määritelmä kikkeliheville.
- asdasdasd
Mie kirjoitti:
Twistarit ja waspi ei mielestäni ole kh:ta. Kummallakin laulajat on aika omalaatuisia, särkijöitä käytetään kiitettävästi eikä soitto ole tarpeetonta kikkailua. No ehkä sinulla on hieman eri määritelmä kikkeliheville.
Mie:n kanssa samaa mieltä
- Dick in son
asdasdasd kirjoitti:
Mie:n kanssa samaa mieltä
Mun mielestä Twisted sister on anaaliheviä
- kalvotaiteilija
Dick in son kirjoitti:
Mun mielestä Twisted sister on anaaliheviä
Vitut Motörhead mitään kikkeliheviä ole.
- Jani
kalvotaiteilija kirjoitti:
Vitut Motörhead mitään kikkeliheviä ole.
Mun mielestä mikään näistä yllämainituista ei ole kikkeli heviä nähnytkään. lieneekö käsite "kikkeli-hevi" turha??
- sacrilegium
luin asiasta oikein kirja-materiaalia ja käsite "kikkelihevi" on pahempi muoto sanasta "sukkahousuhevi", "tukkahevi" ja jne.
ensimmäisiä kikkelihevibändejä oli mm. Mötley Crüe, Ratt, Stryper,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as643202Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna242978- 512872
- 562678
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582568Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532311Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782198- 692088
- 452082