Tapasin mieheni ystävän. ihan mukava kaveri, ei siinä mitään. Kiinnostunut en silti ole. Mutta mieheni tuli mustasukkaiseksi. Ei hän mitään kohtausta saanut tms, mutta hieman humalassa sen kuitenkin minulle kertoi. Ei sanonut kaverilleen mitään.
Nyt mieheni taitaa testailla minua. Lähetti salaviestin netistä nimimerkillä ihailija ja muuta pientä. Odottaako ja olettaako hän minun tarttuvan syöttiin? Hölmö mies kun ei tajua, että en koskaan häntä pettäisi, ja välillemme sellaisia paineita halua! Elämässä olemme saaneet käydä läpi jo ihan tarpeeksi.
Miten minun pitäisi toimia? Odottaa että mies tajuaa että hänen rinnallaan on uskollinen nainen? Tekisi mieli suuttua. Mutta ehkä kyse on kuitenkin mieheni oman itsetunnon heikkoudesta. Ja sitä en halua heikentää entisestään, jos hänellä ongelmia sen kanssa nyt on. Kaikilla on joskus. Haluan olla tukena, en pienistä mäkättävä ämmä.
Mutta tuntuu pahalta kun ei luoteta. Suhteestamme olen niin varma, että vaikka joskus ihastuisinkin johonkin tapaamaani ihmiseen, niin sellaisen takia en heittäisi romukoppaan elämäni miestä ja vaivalla rakennettua parisuhdetta! Harmillistan todellakin, että mieheni ei sitä tajua.
En viitsi aiheesta pahemmin puhua. En tiedä mitä sanoisin. Tai tekisin. Epäilee pian jotakin, aivan vailla syytä.
Mieheni tuli mustasukkaiseksi...
8
2202
Vastaukset
- *tietää*
Itse kyllä kertoisin, että tuntuu pahalta kun epäillään syyttä. Suuttumista pyrkisin välttämään, ettei tosiaan tulisi hyökkäävä fiilis. Mutta ennenkaikkea pidän tärkeänä tekoja; teoilla osoittaisin että olen luottamuksen arvoinen.
- Jarski
Jos miehesi vielä testaa sinua, lähde leikkiin mukaan. Kirjoita ensiksi viesti, jossa kerrot tietäväsi, mitä hän puuhaa ja että juuri miehesi on sen ns. salaisen viestin takana. Sitten järjestä niin, että miehesi saa tuon viestin viivästetysti. Lähetä se vaikka kirjepostissa, jos ehdit sähköpostilla leikkiä miehesi kanssa hetken.
Vastaa sitten miehesi lähettämään salaviestiin ja lähde siihen mukaan. Kun miehesi on jo valmis syyttämään sinua, tai jo syyttää sinua, hänellekin kolahtaa postista sinun kirjoittama kirje, jossa kerrot tietäväsi, mitä hän puuhaa. Ideana on siis se, että olet kirjoittanut tuon kirjeen ennen kuin edes vastaat salaviestiin. Kirjeen lähettämispäivämäärä osoittaa, ettet ollut tosissasi.
Tuon jälkeen miehesi ehkä itsekin tajuaa, miten idioottimaista hänen touhunsa on. Se saattaa herättää hänet ymmärtämään oman touhunsa. - mies
Käänteinen tarina.
En jaksa kauheesti kertoo taustoja, mutta mun tyttöystävä oli tosi mustasukkanen, testaili tyyliin samoilla jutuilla (viestejä ihme numeroista) ja syytti mua pettämisestä.
En koskaan ollu pettäny häntä, mutta siihen turtuu ku toinen koko ajan on piinaa noilla jutuilla ja sit kävi niin, että petin häntä. Tuntui siltä että mut oli oikettu siihen ku mua muutenkin epäillään koko ajan ja ei usko puhetta.
Siis sanoma on, että ota ihmeessä puheeksi toi juttu, itsetunnosta toi on pitkälti kiinni ja siitä, että ootko joskus antanut syyn olla mustis..??- Nimetön
...antanut syytä olla mustis. Siitä ei ole kyse. Aikoinaan mieheni petti minua, mutta siitä on kulunut jo todella pitkään. Asia käsiteltiin perin pohjin, ja yhdessä jatkettiin vahvempina kuin koskaan. Siksikin ihmetyttää, että miksi rakkaani voisi kuvitella, että kaiken sen jälkeen hänen luottamuksensa pettäisin... Itsetunnosta taitaa olla kyse. Siitäkään ei taatusti, että hän itse pettäisi minua. Liian hyvin mieheni tunnen. Ei hän sellaista tekisi. Asioita en pidä itsestäänselvyyksinä, mutta kyllä oman elämänkumppaninsa tuntee, jos on oikeasti sen eteen tehnyt töitä. Ja kun kullalla ei olisi edes aikaa moiseen... siis pettämiseen. heh. No joo, mutta taidanpa lähteä purkamaan asiaa itsetunnon kannalta. Mitään jujutusta en halua harrastaa, ei sovi meille.
- ....
vastaa siihen salaviestiin että, olet varattu ja rakastat omaa miestäsi, etkä koskaan alkaisi suhteeseen hänen selkänsä takana, ja että oma miehesi on ainut joka sinulla on ja jonka haluat!!
- alkup.
...että tiedän viestin tulleen häneltä. En sanonut että epäilin hänen testaavan, vaan laitoin "voi sinua romanttista mussukkaa, minäkin ajattelen sinua..." piikkiin.
No, asiasta puhuttiin jo eilen. Puhuminen auttaa aina! :)
- kaspander
Itse olen miettinyt miksi taas oma poikaystäväni ei tule IKINÄ mustasukkaiseksi?
En nyt tarkoita mitään meuhkaamista ja murjottamista vaan edes pientä kiinnostusta että "Kukas tuo oli?" tai "Mitäs teit?".
Tuntuu välillä että mikään minussa ei kiinnosta häntä pätkääkään ja olemme yhdessä lähinnä sen takia että hän on liian laiska eroamaan. paremmissakin piireissä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.855422Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.433601Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j612975Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin462181Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611946Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2941783- 471606
- 961441
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441376Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.91333