Ikävöinti

L.L.

Lyhytkin aika erossa tuottaa tuskaa. Aika tuntuu pitkältä vaikka vasta nähtiin.. Ai kamala kun voisikin tavata edes vähän useammin. Olisi niin paljon helpompaa.

11

3780

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maruzka

Ikävä on kova, vaikka välimatkaa vain 130 km.. mutta ei kuitenkaan mahdollisuutta nähdä ihan joka viikonloppu. Täytyy toivoa että vuoden päästä tilanne on tyystin toinen. Silloin VOISIMME ehkä olla lähempänä toisiamme. Ikävä, kaipaus ja rakkaus häneen on suunnaton

• myös täällä

Välillä tuntuu niin kovin pahalta, tuntuu siltä ettei tässä ole mitään järkeä. Tänään on taas sellainen päivä. Valtava ikävä saa kyyneleet valumaan poskille. Ei auta vaikka yrittäisi ajatella jotain muuta, tai yrittäisi keskittyä tekemään jotain joka saisi ajatukset pois tästä ikävästä. Toivottavasti huomenna on jo taas parempi päivä. Tsemppiä ja voimia meille kaikille!

• Chica

Joo. Näiden viestien lukeminen helpotti edes vähän kun huomasin etten sittenkään ole ainoa joka tuntee tällaista tuskaa. No mutta ei kai sille voi mitään. Pakko on kestää.

• amelii
        Chica kirjoitti:

Joo. Näiden viestien lukeminen helpotti edes vähän kun huomasin etten sittenkään ole ainoa joka tuntee tällaista tuskaa. No mutta ei kai sille voi mitään. Pakko on kestää.

ikävä on kova.
        paitsi poikaystävää kohtaan, myös koti-ikävä.
        muutin vastikään toiselle paikkakunnalle ja pääsen vain pari kertaa kuukaudessa kotiin.
        nyt on taas liian lyhyt viikonloppu takana ja ikävä on kauhea.
        toivottavasti poikaystäväni saa siirron toiselle paikkakunnalle kouluun jo tämän syksyn aikana, muuten kuolen ikävään.

onko kellään kokemusta näistä siirroista toiselle paikkakunnalle kouluun?

• Catarina
        amelii kirjoitti:

ikävä on kova.
        paitsi poikaystävää kohtaan, myös koti-ikävä.
        muutin vastikään toiselle paikkakunnalle ja pääsen vain pari kertaa kuukaudessa kotiin.
        nyt on taas liian lyhyt viikonloppu takana ja ikävä on kauhea.
        toivottavasti poikaystäväni saa siirron toiselle paikkakunnalle kouluun jo tämän syksyn aikana, muuten kuolen ikävään.

onko kellään kokemusta näistä siirroista toiselle paikkakunnalle kouluun?

koko ajan toivois vaan että poikakaveri olis vieressä lämittämässä mut ei.. liian kaukana ja nähään viikonloppusin. no on sekin jo hyvä että näkee niin usein mut silti ei vaan pysty muuta ku ajatteleen rakastaan.. pari tuntia sitte poikakaverini taas lähti ja on taas niin masentunu olo.. :´( niimpä ehkä vuoden päästä onnistuis jo että mäki pääsisin sinne missä hänkin on koulussa.. :)ei ole siirrosta kokemusta mutta mulla on niin että se on vanhempi ku minä ja muutti muualle amikseen.. toivottavasti kaikki vaan menee niinku on suunnitellu.. luotan kyllä poikaani mut aina siellä saattaa olla kiusauksia.. en usko että mitään siellä tapahtuu. onko muilla samaa pelkoo?

• _girl_

Minulla on myös ikävä erästä ihmistä.Sama vika:Kyyneleet valuvat välillä pitkin poskia.Mutta ihminen jota ikävöin on entinen opettajani ja naispuolinen ihminen.Olen kertonut hänelle että minulla on ikävä häntä,mutta minusta hän ei oikein välitä koko asiasta.Viestittelemme joskus mutta ei se paljon ikävään auta.

• peppi

Välillä tuntuu siltä ettei jaksa enää, ja miettii minkä ihmeen takia sitä oikein sietää tällaista pahaa oloa ja ikävää. Mutta sitten muistaa sen oman pienen kultasensa siellä kaukana, ja leveä hymy valaisee kasvot. On se sen arvoista! Lopussa kaikki kääntyy parhain päin, kun vain jaksaa luottaa ja uskoa. Oma mieheni on se ainoa oikea minulle, sen takia jaksan tätä kaukosuhdetta ja ikävää, se tekee tästä vain inhimillistä.

• mie vaan

mun poikakaverista on tullu ihan outo ku se lähti muualle kouluun.. se ei enää soittele ja sit ku mä soitan sille nii se ei ees puhu mitää.. haluu vaan heti lopettaa puhelun.. :( se ei soita kertaakaa päivässä ellen pyydä sitä.. mä oon siltä monta kertaa kysyny et mikä sillä on mut ei se ikinä mitää sano tai sit se keksii jotai et pää kipee... en haluu menettää sitä! se on kuitenki mulle maailman tärkein ihmine!!! oltu jo ihana vuosi yhessä ja ens vuonna mun pitäis muuttaa sen kans samaan kämppään.. enkä halua et seki suunnitelma menee pilalle... se on luvannu ettei koske muihin likkoihi mut ei sitä ikinä tiä.. haluisin kyllä luottaa mut ei oikeen onnistu ku se on tollane.. mitä teen? :'(

• peppi
        mie vaan kirjoitti:

mun poikakaverista on tullu ihan outo ku se lähti muualle kouluun.. se ei enää soittele ja sit ku mä soitan sille nii se ei ees puhu mitää.. haluu vaan heti lopettaa puhelun.. :( se ei soita kertaakaa päivässä ellen pyydä sitä.. mä oon siltä monta kertaa kysyny et mikä sillä on mut ei se ikinä mitää sano tai sit se keksii jotai et pää kipee... en haluu menettää sitä! se on kuitenki mulle maailman tärkein ihmine!!! oltu jo ihana vuosi yhessä ja ens vuonna mun pitäis muuttaa sen kans samaan kämppään.. enkä halua et seki suunnitelma menee pilalle... se on luvannu ettei koske muihin likkoihi mut ei sitä ikinä tiä.. haluisin kyllä luottaa mut ei oikeen onnistu ku se on tollane.. mitä teen? :'(

Ehkäpä ihan ensimmäiseksi sinun kannattaisi jutella poikaystäväsi kanssa kasvotusten asiasta. Kerro huolesi ja ajatuksesi, ja pyydä häntä tekemään samoin. Yleensä asiat selviävät rauhallisella ja kaksinkeskisellä jutustelulla, yksin miettimällä asiat saattavat vain saavuttaa katastrofaaliset mittasuhteet.

• ccc

Ikävä ei olla nähty yli vuoteen uudenvuoden jälkeen lopettanut melkein juttelun mesessä ja muutenkin ihan kun sillä olisi toinen mutta en voi uskoa sitä en vaan voi..

• masentunuttt

Te täällä itkette saatana että näätte VAAN viikonloppusin... jumalauta minä en tuu näkee seuraavaan 2 kuukauteen enkä saamaan minkäänlaista yhteyttä..... tyytykää siihen mitä teillä on ........

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      61
      4297
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3485
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      37
      3120
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2598
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      45
      2287
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      2049
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      22
      1974
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      188
      1831
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      394
      1526
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1368
    Aihe