Mikä naisessa viehättää?

pyöreä

Hei, kaipaisin asiallisia vastauksia miespuolisilta lukijoilta. Kysymykseni liittyy yleisesti naiseuteen ja siihen, miten Te miehet sen näette ja koette. Usein tuntuu, että teidän oikeista ajatuksisat ei oikein saa kiinni esim. kasvotusten kaveripiirissä juttelemalla :)

Eli mikä naisessa viehättää, mikä saa päänne kääntymään? Onko se aina ulkonäkö, seksikäs pukeutuminen vai jotain muuta?

Itse ole hyvin määrätietoinen, vahvatahtoinen ja omasta mielestäni naisellinen nainen. Kuitenkaan miehet eivät uskalla minua kovin helposti lähestyä (olen pohtinut, voiko syynä olla ylipainoni vai se, että olen hyvin eloisa ja vahava persoona). Itse olen havainnut, että useimmiten miehet katselevat esim. kadulla hyvin paljastavasti pukeutuvia, todella laihoja ja ylväästi esiintyviä naisia (esim. venäläiset naiset)Ja jos mies tekee naiseen lähempää tuttavuutta, nainen ei saa missään nimessä puhua liikaa, olla erimieltä ja mitään mieltä yleensäkään. Miksi vain kauniit ja huomaamattomat seinäkukat kelpaavat? Onko siinä joatin epänaisellista, jos nainen haluaa itse pitää kiinni omista arvoistaanja seistä sanojensa takana ja uskaltaa ottaa kantaa asoihin. Onko siinä jotain väärää, jos nainen kantaa itse kauppakassinsa ja ei siten voi kulkea välttämättä pienissä kengissä ja topeissa?

Tämä taas tällaienn vähän kärjistetty esimerkki, mutta siltä toisinaan naisena tuntuu -tai sitten kaikki vastaan tulleet miehet ovat vain olleet kovin pinnallisia?

Onko olemassakaan enää sellaisia miehiä, joille ulkokuori ei ole kaikki kaikessa ja naisessa voi sytyttää esim. älykkyys ja keskustelutaidot? Miksi kaikkien naisten pitää tulla samasta muotista, ollakseen haluttuja ja kelvollisia?

35

15650

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ukkeli savon mualta

      silmät ja mukava luonne =)
      oikein nätit simmut kun on naisella ja vieläpä mukava luonne, niin minulta lähtee jalat alta välittömästi.

    • teppo

      Ei noissa sun mainitsemissa asioissa väärää ole.
      Jokainen saa olla niin kuin tykkää, eikä pidä
      olla muuta kuin on.
      Mutta pitää myös hyväksyä mieheltä se, että hän
      on rakennettu niin, että tietty seksikkyys/nai-
      sellisuus viehättää ja saa pään kääntymään.
      Minä ainakin katson ihan ilman syyllisyyttä kau-
      nista naista. Venäläiset naiset on kieltämättä
      kauniita, näyttävästi pukeutuvia, joissa silmä
      lepää ja lämmin aalto kulkee läpi kehon.
      Katsoohan naisetkin miehiä milloin peppuun, mil-
      loin mihinkin. Minunkin perääni ihan kuolaavat,
      kun kuljen vaikka t-paidassani ja kireissä
      farkuissa.
      Venäläiset naiset taas tykkäävät meistä suomalaisista miehistä - olen huomannut.

      • ABC

        Ei kannata liikaa tuudittautua siihen että venäläiset naiset osaa arvostaa kunnon suomalaisia miehiä. Eiköhän ne tykkää enemmän sinun lompakon sisällöstä...


    • Merja

      Mitään tuollaisia "sääntöjä" siitä, millainen naisen pitäisi olla, ei ole olemassakaan. Toki jotkut hakee kaunista ja laihaa, mutta maailma on täynnä miehiä, jotka kiinnostuvat myös vähemmän täydellisista. Jos olet mörtsi ja ylimielinen, niin ei sinusta kukaan kiinnostu, ei mies eikä nainen. Ehkä ne miehet haistaa, että olet ollaksesi ja luulet itsestäsi liikoja. Tuo itsensä mainostaminen vahvaksi naiseksi herättää aina epäluuloja. Yleensä se on vain tekovahvuutta, piilopaikka, joska ei pystytä olemaan luonnollisia omia itsejään.

      Rentoudupa vähän niin ehkäpä helpottaa.

      • PyöreÄ

        Tuntemattomat näyttävät hyvin tietävän, millainen olen ihmisenä. No, ehkäpä en sitä tekstissäni riittävän hyvin ilmaissut, mutta vahvalla persoonallisuudellani tarkoitan sitä, että näyn ja kuulun. Olen tottunut ilmaisemaan omat mielipiteeni ja kuuntelemaan myös muita -vahva persoona ei mielestäni tarkoita sitä, ettei huomioi muita tai että käyttäytyisi jotenkin töykeästi. Pointtina oli se, että omiin (huom OMIIN) kokemuksiini perustuen miehet mieluummin hakeutuvat sellaisten naisten seuraan, jotka eivät puhumalla "rasita". Koetaan kenties jotenkin uhkaavaksi, jos nainen onkin perustellusti toista mieltä, mutta kunnioittaa kuitenkin muidenkin mielipiteitä. Jotenkin koen kulttuurin suosivan tietynalsita naisen alistuvuutta kärjistetysti tyylillä "ole hiljaa ja näytä hyvältä".


      • akak
        PyöreÄ kirjoitti:

        Tuntemattomat näyttävät hyvin tietävän, millainen olen ihmisenä. No, ehkäpä en sitä tekstissäni riittävän hyvin ilmaissut, mutta vahvalla persoonallisuudellani tarkoitan sitä, että näyn ja kuulun. Olen tottunut ilmaisemaan omat mielipiteeni ja kuuntelemaan myös muita -vahva persoona ei mielestäni tarkoita sitä, ettei huomioi muita tai että käyttäytyisi jotenkin töykeästi. Pointtina oli se, että omiin (huom OMIIN) kokemuksiini perustuen miehet mieluummin hakeutuvat sellaisten naisten seuraan, jotka eivät puhumalla "rasita". Koetaan kenties jotenkin uhkaavaksi, jos nainen onkin perustellusti toista mieltä, mutta kunnioittaa kuitenkin muidenkin mielipiteitä. Jotenkin koen kulttuurin suosivan tietynalsita naisen alistuvuutta kärjistetysti tyylillä "ole hiljaa ja näytä hyvältä".

        "ole hiljaa ja näytä hyvältä".

        Siinähän ne tärkeimmät jo tulikin.


      • Merja
        PyöreÄ kirjoitti:

        Tuntemattomat näyttävät hyvin tietävän, millainen olen ihmisenä. No, ehkäpä en sitä tekstissäni riittävän hyvin ilmaissut, mutta vahvalla persoonallisuudellani tarkoitan sitä, että näyn ja kuulun. Olen tottunut ilmaisemaan omat mielipiteeni ja kuuntelemaan myös muita -vahva persoona ei mielestäni tarkoita sitä, ettei huomioi muita tai että käyttäytyisi jotenkin töykeästi. Pointtina oli se, että omiin (huom OMIIN) kokemuksiini perustuen miehet mieluummin hakeutuvat sellaisten naisten seuraan, jotka eivät puhumalla "rasita". Koetaan kenties jotenkin uhkaavaksi, jos nainen onkin perustellusti toista mieltä, mutta kunnioittaa kuitenkin muidenkin mielipiteitä. Jotenkin koen kulttuurin suosivan tietynalsita naisen alistuvuutta kärjistetysti tyylillä "ole hiljaa ja näytä hyvältä".

        Juuri tuota tarkoitin. Ihmisten, ei vain miesten, mielestä sellaiset ihmiset, jotka mesuavat itseään joka tilanteessa, ovat rasittavia. Keskustelu ja omien mielipiteiden esittäminen on jotain aivan muuta. Eivät miehet pelkää naisia, joilla on omia mielipiteitä - päin vastoin he arvostavat sitä. Itseään täynnä olevia henkilöitä, ei kukaan oikein jaksa. Hiljennä siis ja anna toisillekin suun vuoro. Kyllä se siitä.


      • kjk

        minun mielestäni pyöreä nainen ei ole vähemmän täydellinen vaan täydellinen! ja se laiha korkkareissa hoiperteleva on sitten se vähemmän täydellinen..:)


    • vastauksia

      Vahvatahtoiset naiset ovat yleensä koleerikkoja ja naiskoleerikot ovat ainakin minulle punainen vaate. He ovat jyriä ja kun ulkonäkökin on kuin katujyrällä niin ei voisi enää vähempää kiinnostaa. Naiskoleerikko tykkää alistaa miehensä ja olla perheen pää. Tämä ei ainakaan minulle sopisi. Naisen paikka ei toki ole nyrkin ja hellan välissä vaan miehensä rinnalla tukemassa miestään, mutta mies on perheen pää. Naiskoleerikko totaalisesti seisoo mielipiteensä takana ja näitä mielipiteitä hänellä riittääkin - niin omista kuin toistenkin asioista. Ja auta armias jos tälläisen kanssa olet eri mieltä! Kukaan mies ei ikinä tule tällaisen naisen kanssa olemaan onnellinen koska tällainen nainen elää jatkuvassa kilpailutilanteessa - myöskin perheensä sisällä. Hän saattaa jopa parahtaa: "Miksi mieheni ei ole mistään enää mitään mieltä?!" Ehkä mies joskus on ollutkin, mutta tämä tantta on jyrännyt hänet mennen tullen.

      Sen sijaan nainen joka kiinnostaa on hoikahko tai sopusuhtainen MIELLYTTÄVÄLLÄ luonteella varustettu naisellinen nainen. Plussaa on tietenkin isot rinnat, nukkemaiset kasvot ja hyvä perä..... ( ! ) Hän osaa keskustella, kuunnella tai olla vaan hiljaa. Hän ei yritä olla kaikkitietävä jyrätantta vaan hän osaa oikealla tavalla antaa "tilaa" miehelleen. Hän pitää lapsista ja hoitaa kotia, muttei kuitenkaan ole mikään kotiorja. Hän laittaa itsensä kun menee ulos, hänen vaatteensa ovat kauniita ja istuvat hyvin hänen päällään. Hän ei ylimeikkaa vaan huolehtii terveellä tavalla omasta ulkonäöstään. Hän ei juorua toisista eikä ole pahansuopa vaan hän suhtautuu ihmisiin avoimesti ja "raikkaasti."
      Mies useinmiten jumaloi tällaista naista ja nainen itsekin tuntee olevansa NAINEN ja hänen itsetuntonsa on kunnossa.

      Jokainen nainen haluaa olla kaunis, viehättävä ja haluttu. Jos tällä osa-alueella tulee ongelmia ne heijastuvat koko naisen elämään/luonteeseen.

      Nimimerkki "pyöreä" paljastaa itsensä jo kysymyksenasettelussaan niin totaalisesti, että huh huh.... ja vielä kerran huh huh!

      • PyöreÄ

        Yhteenvetona olen siis jyrä, päällepäsmäri, ja ruma kuin rullatuoli -KIITOS!

        Kyllä lämmittää mieltä "asialliset" kannanotot ja yleensäkin se, miten ihmistä arvioidaan tuntematta sen enempää.

        Tälle asialle kannattaa laittaa varmaankin piste. Kaltaisillani naisilla ei näemmä edes ihmisarvoa joidenkin mielestä -itku tuli,vaikka tyranni olenkin.


      • teppo
        PyöreÄ kirjoitti:

        Yhteenvetona olen siis jyrä, päällepäsmäri, ja ruma kuin rullatuoli -KIITOS!

        Kyllä lämmittää mieltä "asialliset" kannanotot ja yleensäkin se, miten ihmistä arvioidaan tuntematta sen enempää.

        Tälle asialle kannattaa laittaa varmaankin piste. Kaltaisillani naisilla ei näemmä edes ihmisarvoa joidenkin mielestä -itku tuli,vaikka tyranni olenkin.

        Sitäkö, että kaikki olisivat samaa mieltä kanssa-
        si? Meillä jokaisella on oikeutensa omiin näkemyksiimme ja se täytyy hyväksyä.
        Jos ei ton vertaa kestä kuulla vastakkaisia mie-
        lipiteitä, ei ole kyllä hääppöiset eväät luoda
        pysyviä ihmissuhteitakaan.
        Itsehän muuten pyysit kannanottoja, harmi ettet
        voinut niistä mieleisiäsi valkata.
        Hyvää syksyn jatkoa ja jospa se "prinssi" sieltä
        eteesi putkahtaa. Saduissa monasti sammakko
        muuttuu prinsiksi kun nainen sitä suutelee.
        Koetappa sitäkin konstia......


      • PyöreÄ
        teppo kirjoitti:

        Sitäkö, että kaikki olisivat samaa mieltä kanssa-
        si? Meillä jokaisella on oikeutensa omiin näkemyksiimme ja se täytyy hyväksyä.
        Jos ei ton vertaa kestä kuulla vastakkaisia mie-
        lipiteitä, ei ole kyllä hääppöiset eväät luoda
        pysyviä ihmissuhteitakaan.
        Itsehän muuten pyysit kannanottoja, harmi ettet
        voinut niistä mieleisiäsi valkata.
        Hyvää syksyn jatkoa ja jospa se "prinssi" sieltä
        eteesi putkahtaa. Saduissa monasti sammakko
        muuttuu prinsiksi kun nainen sitä suutelee.
        Koetappa sitäkin konstia......

        keskustelulle pisteen jo laitoinkin, en tietääkseni kysynyt ihmisiltä, että millainen minä olen ihmisenä/naisena tai pyytänyt osoittamaan minua luokkaavia mielipiteitä. Lueppa ensimmäisen aiheen kysymys uudelleen, ehkä sitten ymmärrät mikä ero on asiallisilla mielipiteillä ja kannanotoilla ja toisen ihmisen aiheettomalla, perusteettomalla mustamaalaamisella. Jos eräs vastanneista ei olisi personoinnut tekstiään niin vahavasti, niin tältä oltaisiin vältytty.

        Eriävät mielipiteet hyväksyn, huonoa käytöstä en -ei moni muukaan!


      • Haloo
        PyöreÄ kirjoitti:

        keskustelulle pisteen jo laitoinkin, en tietääkseni kysynyt ihmisiltä, että millainen minä olen ihmisenä/naisena tai pyytänyt osoittamaan minua luokkaavia mielipiteitä. Lueppa ensimmäisen aiheen kysymys uudelleen, ehkä sitten ymmärrät mikä ero on asiallisilla mielipiteillä ja kannanotoilla ja toisen ihmisen aiheettomalla, perusteettomalla mustamaalaamisella. Jos eräs vastanneista ei olisi personoinnut tekstiään niin vahavasti, niin tältä oltaisiin vältytty.

        Eriävät mielipiteet hyväksyn, huonoa käytöstä en -ei moni muukaan!

        Ja millähän tavoin arvon neiti "pyöreätä" on loukattu jos joku ei tykkää "koleerikkonaisista"?Ei siinä kai väitetty että juuri sinä olisit sellainen. Muttet näköjään kestä kuulla yhtäkään vastakkaista väitettä. Ja juuri tämä muuten on koleerikkojen perusominaisuuksia. Aika yleisellä tasolla oli ko. henkilön viesti mutta sinäpä sait siitäkin herneen nenään.
        Onnea vaan miesjahtiin. Sitä todella tarvitset.


      • kljoiwrh
        Haloo kirjoitti:

        Ja millähän tavoin arvon neiti "pyöreätä" on loukattu jos joku ei tykkää "koleerikkonaisista"?Ei siinä kai väitetty että juuri sinä olisit sellainen. Muttet näköjään kestä kuulla yhtäkään vastakkaista väitettä. Ja juuri tämä muuten on koleerikkojen perusominaisuuksia. Aika yleisellä tasolla oli ko. henkilön viesti mutta sinäpä sait siitäkin herneen nenään.
        Onnea vaan miesjahtiin. Sitä todella tarvitset.

        Luepas sitten koleerikkonaisista kirjoittaneen henkilön teksti uudestaan, hän lopussa toteaa että:

        "Nimimerkki "pyöreä" paljastaa itsensä jo kysymyksenasettelussaan niin totaalisesti, että huh huh.... ja vielä kerran huh huh!"

        Kyllä minusta tuossa henkilökohtaisuuksiin mennään. Saahan sitä tykätä mistä haluaa mutta miksi pitää mollata muita?


      • PyöreÄ
        kljoiwrh kirjoitti:

        Luepas sitten koleerikkonaisista kirjoittaneen henkilön teksti uudestaan, hän lopussa toteaa että:

        "Nimimerkki "pyöreä" paljastaa itsensä jo kysymyksenasettelussaan niin totaalisesti, että huh huh.... ja vielä kerran huh huh!"

        Kyllä minusta tuossa henkilökohtaisuuksiin mennään. Saahan sitä tykätä mistä haluaa mutta miksi pitää mollata muita?

        Hyvä, että joku edes ymmärtää, mikä ero on henkilkohtaisuuksilla ja yleisesti puhumalla ketään leimaamatta.

        Mutta viimeinkin, asia näyttänee olevan loppuun käsitelty. Ja töykeästi käyttäytyville/minun asiat tunteville tiedoksi, että olen elänyt liki 8 vuotta onnellisesti parisuhteessa.

        Mutta kiitos silti onnentoivotuksista, asialliset mielipiteet naiseudesta olisivat vain olleet tällä kertaa kaivatumpia!


      • laskelmoiva
        PyöreÄ kirjoitti:

        keskustelulle pisteen jo laitoinkin, en tietääkseni kysynyt ihmisiltä, että millainen minä olen ihmisenä/naisena tai pyytänyt osoittamaan minua luokkaavia mielipiteitä. Lueppa ensimmäisen aiheen kysymys uudelleen, ehkä sitten ymmärrät mikä ero on asiallisilla mielipiteillä ja kannanotoilla ja toisen ihmisen aiheettomalla, perusteettomalla mustamaalaamisella. Jos eräs vastanneista ei olisi personoinnut tekstiään niin vahavasti, niin tältä oltaisiin vältytty.

        Eriävät mielipiteet hyväksyn, huonoa käytöstä en -ei moni muukaan!

        Ei kannata täällä kovinkaan paljoa kysellä mitään, koska et tule saamaan kovinkaan paljon asiallisia vastauksia. Ja sitäpaitsi nämä vakio hyypiöt, jotka tänne kirjoittelevat, eivät ajattele sinua ihmisenä, vaan sinä vastaikkaisena naisenkuvatuksena heidän missimallityypityksilleen. Minä olen ainakin saanut, lievästä ylipainostani huolimatta, osakseni huomioita liikkuessani ulkona.

        Täällä miehet kertovat minkalainen naisen pitäisi olla. Ovatko he itse kaikki niin täydellisiä, että on varaa arvostella ja yleensäkin vertailla eri ihmistyyppejä? Aika harvoin voi samassa pakkauksessa saada kaikki heidän kriteerinsä täyttävän naisen. Onko tuollainen tyypittely tleensä enää tervettä? Eihän siinä enää haeta ihmistä kumppaniksi, vaan jonkinlaista olentoa.

        Mielestäni sinun ei kannata millään muotoa harmitella näiden juttuja täällä tai loukkaantua. Jätä ne toiseen arvoon, koska niillä ei pitäisi olla vahvan naisen kanssa mitään tekemistä. Sinä tulet takuulla saamaan seuraa ja miehet ovat sinusta kiinnostuneita, ne ihan oikeat kunnolliset miehet, jotka ajattelevat vielä muitakin arvoja kuin ulkonäköä, hoikkuutta, yliampuvaa naisellisuutta ym.


      • Miäs

        Täysin samaa mieltä kanssasi.

        Naiset ovat tunteellisempia kun miehet monessa
        asiassa ja usein tulee ihmeteltyä, että miksi
        naiset tuomitsevat miehet siitä, että pitävät
        kauniista naisista. Mielestäni täysin absurdia
        ajattelua. Sitten syytetään pinnaliseksi yms..
        Missään ei mielestäni ole kuulutettua, että jos
        pitää kauniista naisista niin silloin ei myöskään
        tätä miestä kiinnosta kuin pinnalliset asiat ja se
        mikä näkyy ulospäin.

        Jos mies pitää itsestään huolta, hän viestii sillä sitä, että haluaa vastaavaa naiselta, eli hyvä peppuisen jne.. ihanan kaunottaren. Sitten vaan enää
        täytyy löytää se oikea joka on myös viisas ja keskustelu taitoinen. Ja onhan näitä maailmassa
        kauniita naisia, jotka osaavat keskustella ja käyttäytyä ja pitää miehestä huolta sitten kun valot sammuu.

        Sitten vielä tämä maininta, joka pitää laittaa loppuun: Mitään ei voi yleistää ja aina on poikkeuksia. Tämä on minun mielipiteeni, jos joku ei sitä käsittänyt!


      • naisellinen pyöreä nainen

        Oli aivan pakko kirjoittaa sinulle vaikka juttu on jo vanha.

        Olet toisaalta osunut oikeaan naiskuvauksessasi vahvatahtoisesta naisesta, mutta kun olet heikkotahtoinen mies, eikä sinulla ole taitoa tahi kokemusta..inhimillisyyttä tutustua ihmiseen sellaisena kuin hän todellisuudessa on, se todellisuudessa on tappio sinulle, sillä kun kaksi ihmistä uskaltavat olla yhdessä vahvatahtoisia ja luovia kaikki muut ihmiset kadehtivat sellaista suhdetta aivan sikana. Sillä kun vahvatahtoinen pari kohtaa nainen saa olla naisellinen aivan aidosti... sillä vahvatahtoinen ihminen on aito tunteiltaan hän ei esitä näytelmää suhteissaan... nauttii se....täkin aidosti. Heikkotahtoinen nainen monasti senkin näyttelee miehen mieliksi pelkää samalla, ettei vain jokin ryppy näy haittaavasti miehen silmään taikka rinnat roiku huonossa asennossa ja mies huomaakin hänen olevan "ei täydellinen"
        Elikkä tekstistäsi sain luettua myös sen, että sinun rinnallasi ei voi tulla täydellisen onnelliseksi ja onni on monelle ihmiselle paljon tärkeämpää, sillä se ei häviä vuosien saatossa vaan syvenee. Kun taas kauneus on katoavaista.. useasti ulkonäköön tuijottavat miehet huonoisti toimivissa suhteissaan sitten vaihtavatkin sen entisen kaunottaren jossain vaiheessa nuorempaan kaunottareen, huomaamatta laisinkaan, että ongelma onkin aivan omassa käytöksessä.

        Mutta aivan oikein jos mies ei ole oppinut inhimillisyyttä ja aitoja tunteita sellaisessa seurassa juuri naisesta tulee tämä kutsumasi koleerikko, (toki mahdollisuus jos molemmat ovat pinnallisia ja pysyvät sellaisena lopun elämää, niin..)Ja toki ei miehenkään kuulu kaikkea työtä parisuhteessa tehdä... joskus vain kaikesta huolimatta kemiat eivät osu yhteen tälläisissä tapauksissa... "Koleerikko" etsii avoimuutta suhteeseen jos mies ei sitä itsestään löydä taikka uskalla...kemia puuttuu...niin kyllä kai mieskin voi olla koleerikko ja etsiä avoimuutta, keksit muuten aivan uuden sanan ainakin minä en ole sellaisesta kuullut.

        Niin olen varmaan kaikkea sitä mitä et voinut hyväksyä tekstissäsi. En useinkaan vaivaudu luonnonkauniina ihmisenä meikkaamaan uloslähtiessäni, koska vahvana ihmisenä tiedän, että ilman sitäkin miehet kiinnostuvat minusta. Jos meikkaan teen sen aivan itseni takia ja kun harvoin niin teen tulee juhlallinen olo.
        Erittäin pyöreä, en pukeudu naisellisesti, omistan vain yhden hameen jota en ole liki kahteen vuoteen käyttänyt ihan käytännöllisistä syistä, kun en jaksa pelata sukkahousujen kanssa ja talvisin sellainen onkin aika epäterveellistä tulee sairauksia, vanhoilla naisillahan on vaikka mitä pukamia ja muita vaivoja juuri vähäisen pukeutumisen takia. En käytä korkokenkiä, koska ne ovat epämukavat. Suomessa pääsääntöisesti kun menet uimarannalle ja katselet naisten jalkoja huomaat sellaisia ahtaista kengistä tulleita liikavarpaita (miesten mieliksi hankittuja) niin ne aika useasti ovat venäläisen naisen varpaita.

        Todellinen avoimuus naisella ja se ettei hän puhu pahoja toisista ei pitäisi kuulua listallesi, sillä heikkotahtoiset miehethän eivät tarvitse aitoa ihmistä pelkkä ulkonäkö ja naisen "itsekidutus" pukeutumalla ahdistaviin korsetteihin(eikös ne mainittu jossain kohdassa, ettei mies missään nimessä huomaisi iän tuomia poimuja) riittää sinunlaisille miehille.

        Minä kuitenkin tälläisena pyöreänä ja meikkaamattomana, että huh huh siitäkin huolimatta kerään aivan joka paikassa miesten katseita, (toki kyllä lasten ja naistenkin) elämäni on tosi mukavaa ja olen oppinut kiertämään juuri ulkonäköpakotteisesti ajattelevat miehet kaukaa, sillä en näe heissä mitään kaunista sisältä tulevaa avoimuutta joka jaksaisi herättää minun kiinnostukseni. On heitä kohdalleni tullut useita matkani varrella (sellaisia joita sitten muut naiset yrittävät seurastani repiäkkin heidän ulkonäkönsä takia)Osaavat muuten pukeutua tosi hienosti naisia ajatellen, eivät mihinkään pelkkiin farkkuihin, mutta se jokin säihke heidän sisältään puuttuu, ja niin minä en heidän seuraansa koskaan hakeudu, minun luonnonkaunis meikkaamaton vetovoimani kutsuu heidät saapumaan seuraani, joskus jopa niin, että jos juttuseurani lähtee hetkeksi vaikka vessaan käymään, niin voi olla, että uusi seura käyttää tilaisuutta hyväkseen, niin ja todellinen syy tässä tulikin ilmi, miksen ole halunnut laihduttaa tulikin jo minä kauniina ihmisenä kyllästyin ulkonäön perässä juokseviin tunteettomiin miehiin, nyt voin olla täysin varma, että seuraani hakeutuvat vain miehet joilla on kultainen sydän.
        Mutta ei mitään meille molemmille riittää pelikenttää ja minun ei tarvitse pelätä, että törmäisimme tai ei haittaa vaikka niinkin kävisi jutella on kiva aivan kenen tahansa kanssa, mutta minä haluan löytää vahvatahtoisen miehen joka tekee minut onnelliseksi pienillä asioilla ja aitoudellaan ja usko tai älä hänen ulkonäkönsä on minulle aivan toisarvoinen juttu kuten myös pukeutuminen (jos sattuu olemaan verskapuku päällä pyydän lenkille) jos tämän suuren toiveeni hyvintoimivasta suhteesta toteutuu olen onnellinen. Naisellisuudessa on se riski, että tietyille miehille tulee outo tarve manipuloida itsekkyyttään naista se onkin viimeinen testi jossa minun miehet käyvät jos sen suht koht hyvin selviävät, niin... voi jatkoa seurata... siinä kohtaa heikot putoavat lempeästi kyydistä...

        Haluaisin sanoa loppuun voi voi... mutten sano, sillä en loukkaantunut tekstistäsi olihan se aivan totta...riippuu vain mistä näkökulmasta asiaa katselee...


      • Terveisiä

        ..50-luvulta.

        Tiedoksesi - uudet tuulet puhaltavat 2000-luvulla: aikuinen = perheenpää. Näin ollen perheessä/parisuhteessa on 2 "päätä".


    • coolcat X

      Hm, vastaa rehellisesti: oletko kateellinen ja/tai mustasukkainen niille kauniille venakoille? Ammattiapua saa kyllä jos asioista tarvitsee puhua.

    • yyyyyy

      Naisessa viehättää viehättävä ulkonäkö, ja toissijaisesti miellyttävä luonne. Naisen älykkyydellä tai mielipiteillä ei hirveän suurta merkitystä ole lyhyellä tähtäimellä, mutta toki näiden merkitys korostuu jos naista täytyy vuositolkulla sietää.

      Sinun ongelmasi on ylipaino. En usko, että "luja tahtosi" mitenkään miehiä karkoittaa... Kyllä sen karkoituksen tekee ihan ne ylimääräiset kilosi. Toki on joitakin miehiä, jotka eivät ylipainosta hirveästi välitä, mutta suurin osa ei kyllä läsk(e)istä syty.

      Kannattaa muistaa, että miehelle siis esteettinen miellyttävyys on yleisesti ottaen aika tärkeää. Naisen viehättävä ulkonäkö toimii visuaalisena kiihokkeena miehelle, kun taas nainen sytytetään enemmänkin korvien väliä manipuloimalla.

      On tärkeää niin miehille kuin naisillekin ymmärtää, että vastakkainen sukupuoli ei yleensä käyttäydy parisuhde- ja seksiasioissa samalla tavalla kuin oma sukupuoli. Jostain syystä tämä on monille hyvin vaikea käsittää. Mies ei ole mikään nainen, vaan mies on mies. Miehen miehuus toteutuu ja hän tyydyttyy henkisesti, kun pääsee sänkyyn mahdollisimman viehättävän naisen kanssa. Ja millainen sitten on "mahdollisimman viehättävä" nainen? Jotain osviittaa saa katsomalla vaikkapa missikisoja tai juurikin niitä venäläisiä slaavittaria. Näin on näreet, pidit siitä tai et.

    • uroskauris

      Älä lörpöttele suureen ääneen turhanpäiväisiä,vähemmän tärkeitä asoita.Joskus melko ärsyttävää ellei nainen osaa pitää edes hetkeä suutaan kiinni.Ja ne liikakilot,liika on aina liikaa,muodottomaksi paisunut vartalo jenkkakahvat ei kauheasti kiihoita.Siisti naisellinen pukeutuminen/viehättävä kokonaisuus puree ainakin minuun,nainen pukeutukoon mieluimmin hameeseen kuin arkisiin farkkuihin.Pururadalle ulkoilupuvussa lenkkareissa,yökerhoon pikkumustassa,alla korsetti/muu kaunis alusasu,se on siinä! PS: En muuten ymmärrä kun niin naiset,kuin miehetkin kulkevat paikassa kun paikassa epämääräisissä tennareissa/kuluneissa lenkkikengissä.

      • neinen

        siinähän ne neuvot.
        Ei kukaan (siis miehet) ole älystäsi kiinnostunut... pidä turpa tukossa niin menee paremmin?

        onko miehet ihmisiä edes?


      • neinen kirjoitti:

        siinähän ne neuvot.
        Ei kukaan (siis miehet) ole älystäsi kiinnostunut... pidä turpa tukossa niin menee paremmin?

        onko miehet ihmisiä edes?

        Taidat kärjistää vähän liikaa. Mun silmiini viestistä ei välittynyt ihan noin rankkaa kuvaa. "Älä lörpöttele" ei tarkoita samaa kuin "pidä turpa tukossa". Tunnen enemmän suulaita naisia kuin miehiä, osa naisista puhuu lähes taukoamatta. Haluaa mieskin välillä sanoa jotain ja kyky kuunnella on tärkeä taito sukupuolesta riippumatta.


      • sama
        koditonhoure kirjoitti:

        Taidat kärjistää vähän liikaa. Mun silmiini viestistä ei välittynyt ihan noin rankkaa kuvaa. "Älä lörpöttele" ei tarkoita samaa kuin "pidä turpa tukossa". Tunnen enemmän suulaita naisia kuin miehiä, osa naisista puhuu lähes taukoamatta. Haluaa mieskin välillä sanoa jotain ja kyky kuunnella on tärkeä taito sukupuolesta riippumatta.

        Miehet sanovat niin herkästi, "älä lörpöttele" eli kun eivät jaksa kuunnela naisia. Eli se ON sama asia.


    • !!!

      Ehkä olin turhan kovasanainen viestissäni koleerikkonaisista - pahoittelen jos se toi mielipahaa.
      Itselleni on vain punainen vaate tällaiset naiset, olivatpa he sitten kauniita tai rumia.
      Lihavat ja ylipainoiset naiset eivät myöskään kiihota. Naisen on pidettävä huolta itsestään; yhtälailla kuin miesten.
      Olen seurannut läheltä erään akateemisesti koulutetun ja muutoinkin "kunnollisen" koleerikkonaisen vähitellen tuhoavan miehensä. Ja hänelläkin syyt pitkälti perustuvat kateuteen ja siihen, ettei hän ole omaan itseensä tyytyväinen.

      Yleensä asia menee niin, että nössö mies pitää vahvoista naisista ja vahva mies "normaaleista" naisista. Jokaiselle siis löytyy jotain.

      Onneksi olen naimisissa maailman kauneimman naisen kanssa

    • bluetrain

      Olen rehellinen ja tunnustan, että minun pääni kääntää kaunis nainen.

      Mutta ihastuminen ja jopa rakastuminen ovatkin sitten täysin eri juttuja. Totta kai ulkonäön täytyy jollain tavalla miellyttää, mutta kauneus on katsojan silmissä, enkä minä taviksena edes koskaan tulee missiä itselleni saamaan. Koska mainitsit viestissäsi pyöreyden, sanon siitä sen, ettei pyöreys ihmistä rumenna. Tunnen useita ihania pyöreitä naisia, joihin olisin voinut ihastua, jos olosuhteet olisivat olleet toiset.

      Ja olisihan se kauhea huolikin siitä kauniista naisesta, jos sen vaikka joku vie. Ne ovat niin liikkuvaisia, kun tuntevat oman arvonsa. Mieluummin samanlainen tavis kuin itsekin olen.

      Siispä ihastun kaltaiseeni naiseen, keskustelutaitoiseen ja huumorintajuiseen, jonka päässä liikkuu muutakin kuin silmät. Naiseen, jonka kanssa mun on hyvä olla. Mielikuvitus, tietty spontaanius ja positiivinen elämänasenne merkitsevät puntarissa paljon ulkonäköä enemmän. Minä ainakin arvostan sitä, että nainen sanoo mielipiteensä asiasta kuin asiasta.

      Olet törmännyt vääränlaisiin miehiin. Tai sitten vain liian nuoriin ja liian vähän kokeneisiin. Me syvällisemmät miehet istumme täällä kirjoittelemassa keskustelupalstoille ja mietimme mitä nykynaiset oikein haluvat, miksi me emme kelpaa.

      Ai niin, mun naiseni ei kyllä tarvitse kauppakassia kantaaa… ;)

      • ihastuin =)

        Siinä se tulikin ;) Kaikkea hyvää sulle!


      • selvän teki

        Kerrankin saa lukea normaalin ja kokeneen aikuisen miehen kirjoitusta. Et vähättele kumpaakaan, pyöreitä etkä noita missityyppejäkään, paitsi toi oli hyvin sanottu, että haluat naisen, jolla pyörii päässä muutakin kuin silmät...

        Olen itse nyt nelikympin oleva nainen ja en meinaa millään löytää mukavaa, hauskaa, huumorintajuista ja älykästä miestä. Olen lihonut viime vuoden aikana sen verran, että on ylipainoa 5 kiloa ja tiedän, että se on liikaa ja en voi hyvin. Joillekkin naisista se ei ole mitään, mutta minulle se merkitsee. Se haittaa minua siinä mielessä miesmarkkinoilla, koska en tunne voivan hyvin. Tiedän olevan kiinnostava henkilönä ja naisena, mutta...vika siis korvien välissä.


    • "Onko olemassakaan enää sellaisia miehiä, joille ulkokuori ei ole kaikki kaikessa ja naisessa voi sytyttää esim. älykkyys ja keskustelutaidot? Miksi kaikkien naisten pitää tulla samasta muotista, ollakseen haluttuja ja kelvollisia?"

      Minä kyllä kiinnostun naisista, jotka ovat älykkäitä, keskustelutaitoisia, mielikuvituksellisia jne., mutta valitettavasti se ei ainakaan omalla kohdallani pelkästään riitä. Kyllä sen ulkonäönkin pitäisi jollakin tavalla kolahtaa.

      Tuo ylipaino on aika huono homma, oli sitten luonteeltaan mimmoinen tahansa. Joskus ennen muinoin, milloin tehtiin työtä kirjaimellisesti henkensä edestä, läskiyttä ei varmaan edes tunnettu käsitteenä. Ihmisiä ei ole tarkoitettu olemaan läskejä. Eihän eläimetkään ole läskejä tai jos ovat(kuten virtahevot) sillä on joku tarkoitus. Mihin ihminen läskiä tarvitsee? Vaatteet lämmittävät talvella ja eikä energiaa tarvitse varastoida, kun voi talvellakin käydä kaupassa ja näin ollen ei tarvitse nukkua "talviunta".

      Tekstistäsi sain sellaisen kuvan, että omaat paljon perinteisesti miehille ominaisia luonteenpiirteitä. Valitettavasti se nyt vaan on niin, että tämmöinen ei ainakaan itseäni kauheasti viehätä siinä mielessä. Se älykkyys ja keskutelutaidot pitäisi tuoda sillei naisellisesti esille. Eihän kukaan nainenkaan ole kiinnostunut miehestä, joka sanoo aina joo joo ja ei ole ikinä mitään mieltä mistään (ns. munaton mies). Tämmöinen "tantta" on kyllä omiaan työelämässä, mutta...

      ...Siis näin omalla kohdallani. Varmasti löytyy jossain päin maailmaa joku joka sinut haluaisi. Varmasti olisit hyvä juttuseuralainen ja hyvä kaveri...

      • yyyyyy

        Nimimerkki "pyöreä" kuulostaa tosiaan ihan "hyvältä jätkältä", mutta valitettavasti heteromiehet eivät yleensä erityisemmin kiihotu "hyvistä jätkistä".

        Tästä syystä muuten esimerkiksi naisten seuranhakuilmoituksissa joskus esiintyvä sana "rempseä" on ainakin minulle täydellinen turn-off. Siitä sanasta kun tulee mieleen jotain ihan muuta kuin timmi ja naisellinen nainen.

        Miehiä kiihottaa naisessa yleensä siis NAISELLISUUS. Sinkkunaiset voivat tykönään pohtia tätä ja miettiä, kuinka he voisivat enemmän korostaa omaa naisellisuuttaan.

        Ihan vastaavastihan meitä miehiä hyödyttää parisuhdemarkkinoilla, jos yritämme olla mahdollisimman "miehekkäitä", eli ei esimerkiksi huonoryhtisiä, hiljaisiä "nössöjä", joilla ei ole aavistustakaan, kuinka naisia tulee käsitellä.

        Erona tässä on se, että naisellisuus on ehkä hieman enemmän ulkonäköön sidonnainen juttu kuin miehekkyys.


    • persemies

      helvetin hyvä perse

    • m18

      no jos naisia "katsotaan" tms, niin tottakai sitä ulkonäköä tsiigailee, kuten peppua ja vartaloa yleensäkin, muttei niiden avulla seurustelukumppania etsitä. minä henkilökohtaisesti katson kasvoja, silmiä ja hiuksia. hymy on semmoinen mikä saa minut "veteläksi" :)

    • Johtaja

      Minua kiihottaa naisessa hyvät ryntäät lyhyt hame mielellään nahka seksikkyys ulkoinen olemus jos hänellä on päällänsä stringit hyvä perä tiukka ,nahkahousut ,flirttailu.

    • sielun peili

      nainen voi olla pyöreä mehiläis mallinen naisen kuuntelu taito ja puhuessa katsoo suoraan silmiin ite on ruuskas mallia puhun murteella ja jokainen sana ole prikulleen asiaa. naisen kin tarvitsee ymmärtää höpö höpö juttuja. mielen kiintoni heräsi yhtä naista kohtaan silloin ihan tuntematon nyt tuttu nainen hän tuli ovessa vastaan ja sanoi hui hirveetä. minulla heräsi kiinnostus mitä hän kahdella sanalla tarkoitti nyt nähdään silloin tällöin, toinen kun puhuu on kuin oma ajatus tämmöinen naisen tarvitsee olla.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5055
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1295
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe