Ala-asteelta lähtien koko nuoruuden kärsin kauheasta hikoilusta, enkä ole vuosiin käyttänyt muita kuin mustia, tekokuituisia vaatteita, koska niissä ei hikiläikät näy niin helposti kuin värikkäissä, puuvillaisissa vaatteissa.
Mutta sitten se pelastus: kadulla näin mainoksen apteekin Triple Dry- dödöstä, ja ostin samantien stick-mallista, enkä aio ikinä tästä luopua! :D
Nyt voin ensimmäistä kertaa harkita jonkun muunkin värisiä vaatteita, ja mistä materiaalista tahansa! Kainalot on niin kuivat että vois vaikka päällä nukkua! :)
Ensimmäinen dödö ikinä, joka on auttanut! Suosittelen lämpimästi kaikille hikoiluongelmaisille! (Tosin eräs tuttuni oli ostanut Triple Dry:ta spray:nä eikä toiminut, mutta tuo stick ainakin toimii!!!)
TRIPLE DRY- DÖDÖ PELASTAA!!!
10
7861
Vastaukset
- sovian
Okei.. pitääki koittaa :) kun kesä väistyy niin ei talvella voi enää pitää hihattomia missä ei hikoilu niin paljoa haittaakkaan..
- kossu
Muistakaa sitten, että niinkuin kaikkien tuotteiden, tämänkin teho vähitellen häviää, jos sitä käyttää jatkuvasti. Ja tämän tehokkaampaa ei helpolla enää löydäkään. Eli älkää käyttäkö joka päivä ja ostakaa rinnalle jotain tavallista.
- entinen hikoileva sika
Eikös tota triple dryta pidä laittaa joka päivä?
Itse käytän absolut torria kerran viikossa ja hikiläikät on pysynyt poissa.- pidä...
Sitä laitetaan ekat päivät joka päivä, sitten joka toinen päivä, ja lopuksi jos hikoilu ja hajuhaitat vaan sallii, niin joka kolmas päiväkin riittää. Itse laitan joka toinen päivä, ja käytän lisäksi aavistuksen verran tavallista dödöä, pitää hajuhaitat ainakin mulla paremmin kuin tuo Triple Dry, joka siis enimmäkseen helpotti vain hikoilun määrää, ei auta hajuun kovin hyvin.
- Kevään 2005 morsian
ALA KÄYTTÄMÄÄN VIIKKOA ENNEN TÄRKEITÄ JUHLIA JA KESÄLLÄ ETENKIN EHDOTON. TOSITOSITOSI HINTANSA VÄÄRTI TUOTE!
- ???
Mistä sitä ostetaan? Apteekistako? Ja pitääkö se pestä pois aamulla jos sen laittaa yöksi vai käytetäänkö sitä päivisin?
Entä onko esiintynyt iho-ongelmia kainaloissa esim. kutinaa tai kirvelyä?- vak. käyttäjä
Sitä voi ostaa apteekista, hinta alle 10e. On erilaisissa muodoissa, itselläni tavallinen dödö.
Laitetaan illalla ennen nukkumaan menoa ja pestään aamulla pois. Ei tarvi lisätä dödöä aamulla eli hiki ei haise päivälläkään. Olen käyttänyt reilusti vasta ajelulle ihollekin eikä ole ollut mitään ongelmia (ei ole niin tujua kuin absolut torr, joka saattaa kirvellä jos ohjeita ei noudata tarkkaan).
Auttaa kyllä oikeasti. - N20
Juu, apteekista sitä saa, toi stick oli jotain 8e. Sitä laitetaan iltaisin, ja aamulla saa käydä ihan normaalisti pesulla. Itse laitan aamupesun jälkeen vähäsen tavallisen marketin stick-dödöä päiväksi, niveaa, rexonaa,ym, ihan vaan että tulee mukavampi tuoksu, kun tuo triple dry on hajuton.
Ei ole ollut mitään iho-ongelmia, ei kutinaa eikä mitään muutakaan. Niissä ohjeissa on kyllä, että ei saa laittaa ärtyneelle iholle, eli en itse ainakaan laita heti ajeltuani kainalot, vaan ajoitan karvojen poiston sellaiselle päivälle, kun dödöä ei tarvitse lisätä.
Ohjeet on muutenkin tosi selkeät ja perusteelliset, niissä kerrotaan kaikkea, että mihin tuon dödön teho perustuu, ym...
- sisis
Itse käytän Triple Dry:tä nykyään silloin kun kainalot alkaa taas huomattavasti enemmän hikoilemaan. Eli n. kerran kuukaudessa riittää. Sitten taas pärjää. Alussa tietysti useammin kuten ohjeessakin sanotaan. Itselle tehosi juuri tuo spray paremmin. Eli yksilöllistä taitaa olla. Päivisin käytän normaaleja dödöjä tuoksun takia kuten rexonaa. Siinäkin spray on parempi. Stickit ja roll-onit alkaa minulla jostain syystä ajan myötä haisemaan (ja kainalot myös). En tiedä onko kyseessä joku bakteeri joka siirtyy dödöön vai mikä. Mutta spray joka ei kosketa ihoa on minulle miellyttävämpi. Huono omatunto tietysti joskus vaivaa tästä "suihkuttelusta", mutta...
- kukkanen1244
Tarviiko sitä pestä pois ja saako laittaa muuta dödöä päälle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut1494392Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi1953941Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi302663Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs102442100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es322193Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks51780Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?
Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut1081508Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa491434Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä241311Ei ne päivät ole samanlaisia...
Toisena hymyillään ja katsellaan silmiin, toisena taas tuntuu ettei edes tunneta toisiamme, vältellään ja katseet ei vah361129