Kokeilitteko Cambridgekuuria

???

Aiemmassa keskustelussa oli aiheena Cambridgekuuri, josta moni tuntui olevan kiinnostunut. Tietääkö joku selviääkö konsulentin kanssa suomenkielellä vai pitikö asioida ruotsiksi? Kokeiliko joku kuuria ja miten sujui?

6

1750

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ck-Kuuri

Kokeilin kuuria 4 viikkoa ja paino putosi 10 kg. Kuurin jälkeen tuli n.5kg takaisin kuukaudessa ja nyt paino on pysynyt samana. Nyt tiedän varman keinon miten saan nopeasti vaikka 10kg pois painosta, mutta koska olen tällainen herkkusuu niin vaikeeta se vaan on taas siirtyä takaisin pussiruokiin.

10-15 kg pitää saada vielä pois, mutta teen sen nyt niin että 0-2 pussia cambrige kuuria päivässa ja normaalia ruokaa 1-2 kertaa päivässä eli tämä on combinerat kuuri. Paino tippuu paljon hitaammin mutta pysyy myös pois varmemmin tällä keinolla. Lisäksi kun jättää kaikki hiilihydraatit pois ja vähän liikuntaa niin teho on taattu.

Pusseja voi tilata ruotsiksi osoitteesta michaela.lassus(at)pp.qnet.fi ja tietoa netistä löytyy yllinkyllin ruotsiksi.

• kuuri

löytyykö suomenkielellä mistään tietoa ?

• katsika
        kuuri kirjoitti:

löytyykö suomenkielellä mistään tietoa ?

Kankeasti suomeksi käännettynä sivusto löytyy osoitteella http://www.cambridgekuuri.com/ mutta se ei taida aivan toimia täysin. Vaikuttaa minusta jonkinlaiselta hallitulta paastolta, koska eihän ihminen voi tuommoisella kalorimäärällä pärjätä kovin pitkään - neljä viikkoa kuulostaa aivan fantastiselta. Entäpä tuommoisen aiheuttama stressi? Luulis, että lihasmassa kärsisi ihan se nääntymyksen aiheuttaman stressin takia ja sitähän ei saa sitten kuurin jälkeen syöpöttelemällä takaisin. Ehkä tämmöinen voi sitten toimia, jos on runsaasti vararavintoa ja onhan tämä aika tutkittu juttu. Tärkeä osa näkyy olevan tuo konsulenttiapu, ikään kuin vähän jonkinmoinen terapeutti-asennekasvattaja:-)

• minä vain
        katsika kirjoitti:

Kankeasti suomeksi käännettynä sivusto löytyy osoitteella http://www.cambridgekuuri.com/ mutta se ei taida aivan toimia täysin. Vaikuttaa minusta jonkinlaiselta hallitulta paastolta, koska eihän ihminen voi tuommoisella kalorimäärällä pärjätä kovin pitkään - neljä viikkoa kuulostaa aivan fantastiselta. Entäpä tuommoisen aiheuttama stressi? Luulis, että lihasmassa kärsisi ihan se nääntymyksen aiheuttaman stressin takia ja sitähän ei saa sitten kuurin jälkeen syöpöttelemällä takaisin. Ehkä tämmöinen voi sitten toimia, jos on runsaasti vararavintoa ja onhan tämä aika tutkittu juttu. Tärkeä osa näkyy olevan tuo konsulenttiapu, ikään kuin vähän jonkinmoinen terapeutti-asennekasvattaja:-)

mistähän tätä kyseistä "ihmetuotetta" saa tilata?
        Onkohon kallista...?

• CK-kuuri
        minä vain kirjoitti:

mistähän tätä kyseistä "ihmetuotetta" saa tilata?
        Onkohon kallista...?

Lihasmassa ei kärsi kun syö lisäksi 100-200g lihaa, kanaa, tonnikalaa tms. päivässä kuten itse tein.

Pusseja voi yrittää tilata myös suomenksi osoitteesta michaela.lassus(at)pp.qnet.fi , kyllä siellä varmaan tulkki löytyy. Hinta on viikon paketille n.55e, mutta muutahan ei tarvi syödä joten säästöä tulee ruokakuluissa.

• -6 kg 10 viikossa

Kokeilin cambridgekuuria ja sain muniasiini jonkun vian. nyt kun syön savustettua lohta tai kinkkua, tai vaikka vain nakkeja niin haju on heti pissas... Ainoa keino laihduttaa on syödä usein, pieniä annoksia ja liikkua. muuta tietä ei oo...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      249
      45399
    2. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      32
      11264
    3. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      211
      10902
    4. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      36
      9721
    5. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      85
      8538
    6. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      230
      6539
    7. Pirjo sanoi Esalle

Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok
      Maailman menoa
      0
      3220
    8. Jos mä joisin

Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys
      Ikävä
      30
      2259
    9. Tänään torille

Tänään kuulema torilla tapahtuu klo.20. Tulkaaha paikalle kattoon.
      Hyrynsalmi
      39
      1727
    10. Koulu-uhkaus.

Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.
      Hyrynsalmi
      26
      1540
    Aihe