kokeilijan kyselyjä

peter pan

Kokeilin kolmen päivän ajan uteliaisuudesta vhh-dieettiä. Siinä tuntui olevan näin lyhyellä kokeilulla sekä hyvät, että huonot puolensa kohdallani. Ruoansulatus meni tosi hitaasti, eli vessaan ei ollut asiaa. Ihottumaläikkä nenänpielestä taas lähti täysin näinkin pienessä ajassa. Makeannälkä oli vaikeutena. Ajattelin ryhtyä vähän rennommalle linjalle, mutta välttää esim. sokeria ja valk. jauhoja. Millä te kokeneet saatte suolen toimimaan hyvin, kun ei ole esim. viljojen kuituja? Vai olikohan tämä vaan äkillisen ruokavalion muutoksen aiheuttama väliaikainen oire.

11

1518

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siis ekaksi: vettä, vettä ja vettä, toiseksi: kasviksia, kasviksia ja kasviksia, kolmanneksi: rasvaa rasvaa ja rasvaa. Nämä kun hyvässä tasapainossa sen lisäksi, että syöt tarpeeksi, hyvin kuuluisi luistaa tavaran.

      • Titityy

        Unohdit proteiinit, proteiinit ja proteiinit.


      • Titityy kirjoitti:

        Unohdit proteiinit, proteiinit ja proteiinit.

        Kysymys olikin vatsan toiminnasta :)


      • peter pan

        Kiitos. Ajattelin kyllä syöneeni niitä (kasviksia) tarpeeksi ja juoneenikin, kuten pitää. Taisi silti olla liian vähän.


    • 3vkoa

      Kolmessa päivässä ei kyllä ehdi massu tottumaan vielä vähähiilariselle, kokeile pari viikkoa ainakin, mulla alkaa vasta nyt maha tottumaan. Olen lisäillyt ruokiin pellavansiemeniä jos on siltä tuntunut, miellyttävämpi tapa kuin juoda sitä limaa...

      • peter pan

        Sitä vähän funtsinkikn, että taitaa olla liian lyhyt aika ruoansulatukselle tottua. Nyt olen jatkanut vähän pehmeämmällä linjalla samaa periaatetta.


    • kaiken kokeillut

      liota pellavan siemeniä yön yli lasillisessa vettä.
      nauti limamössö aamulla tyhjään vatsaan.
      noin viikon päästä voit jo lisätä ruokavalioon
      viipaleen ruisleipää,sekin helpottaa.
      tehokas kuuri. mutta tympii pitkän päälle.

      • tympii

        Kyllä varmaankin pellavalima tympii pidemmän päälle. (niinhän alkup. kirjoittajakin jo aikaisemmin sanoi, mutta silti annoit sille sen ohjeen)
        Mutta silloinhan varmaan kannattaa hoitaa homma jotenkin muuten.


      • peter pan

        Kiitos vinkistä. Olen laittanut niitä tähän mennessä vaan liottamattomana jugurttiin.


    • Kiril

      Ummetusta esiintyí minullakin, mutta pitää juoda vettä säännöllisesti, niin sekin ongelma poistuu. Makean nälkä meni viikossa ja on pysynyt poissa 8 kuukautta. Tottakai kestää hetken, ennenkuin elimistö tottuu muutokseen, sokerihumalasta toipuminen kestää saman kun viinahumalastakin.

    • just ..voi voi

      juuri kun oisit ehkä ollu edes ketoosissa ja vasta päässyt kohta nauttimaan paremmasta olosta..(

      mulla ei ollu vatsa kovana missään vaiheessa, mutta: vettä vettä ja vettä! ja kasviksia! lisäks laitoin pellavansiemenrouhetta maustamattoman jugurtin sekaan. koen liotetun pellavaliman "nauttimisen" masokistien hommaksi.

      kolmen päivän kokeilulla ei kyllä sori nyt vain pääse edes alkuun, esim energisyys lisääntyy alussa aika lailla, eikä sitten ees malta lopettaa
      .
      makeanhimoon ois auttanu vaikka makeutettu kerma. ja se himo häippäsee melko pian ylipäätään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe