onks muita fanei!!!??? mut oon ite vähän tyhmä fani ku innostuin vasta vähän aikaa sitte..eli en tiedä siit mitään muuta ku et se on syntyny 1987.. eli voisko joku kertoo mulle vähän et tietäisin ja pistäkää jotain se nhyvii biisei..
lil bow wow
7
478
Vastaukset
- Trina
mutta tossa osoite mistä löydät infoa: http://www.lilbowwow.com/
- Tray
Ei tartte selitellä oot fani kummiskin=D
No ei..älä ota sitä vakavasti... - Trina
Tray kirjoitti:
Ei tartte selitellä oot fani kummiskin=D
No ei..älä ota sitä vakavasti...täytyy ootella että jätkä tulee edes murrosikään, josko sitten sitä vois kuunnella :D
- LiL_D
en nyt tiiä onx se jäppylä mitenkää hyvä...siitähän tuli sen takii julkkis ku snoopi on sen setä..! idioottimaista!!
siitä ei olis tullu mitää ilman sen setä rakasta!- rvlgirlie
No tota en tiennykään et snoop on sen setä =O Luulin vaan et se on bowille joku managerintapanen.
Minä, entinen suuren luokan vannoutuneimpaan kastiin kuuluva gangstashitfanaatikko... (God its finally over) häpeäisin kun en tiennyt.
No, on se kumma mitä ihminen iän myötä oppii.
Ja onhan se poikeliini aika söpönen =) - m0lly.
rvlgirlie kirjoitti:
No tota en tiennykään et snoop on sen setä =O Luulin vaan et se on bowille joku managerintapanen.
Minä, entinen suuren luokan vannoutuneimpaan kastiin kuuluva gangstashitfanaatikko... (God its finally over) häpeäisin kun en tiennyt.
No, on se kumma mitä ihminen iän myötä oppii.
Ja onhan se poikeliini aika söpönen =)Minä en tykkää yhtään siitä jäbästä. Ei oo ees södex tai mitään.
- yeeeeeeaaaaaahhhh
sori että tulee 8 vuotta myöhäs, mut pidän joo, siis siitä sen aikasesta musiikista, millo tääki tääki kirjotettii =D
se oli/on kyl söpö ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1812386- 1831974
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1731831Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1191645Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise311575- 1161416
Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1711175Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1701145Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c771113Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,601080