Hei. Mitä mieltä olette KIssin Eric Carrista rumpalina?? Mun mielipide, että loistava kapulamies ja voi verrata kehen tahansa alansa guruun. Ihmisenä Carr kuulemma on ollut mitä miellyttävin.
Mitä mieltä Eric Carrista
5
308
Vastaukset
- unmasked
kyllähän Carr hommansa hoitaa loistavasti, huomattavasti paremmin kuin Criss. Varsinkin Ericin rumpusoolot kasarilla oli Kiss-konsertin kohokohtia.
Ja ihmisenä oli kuulemma todella huumorintajuinen ja mukava. - Aimo Rapula
Harmi että Eric Carr kuoli niin nuorena...ei kai hän ollut ku vähä päälle 30:n.
- unmasked
syntyi muistaakseni 1951 ja kuoli 1991, eli mun laskutaitoni mukaan aikalailla pyöreet 40 v:D
- Rapula
unmasked kirjoitti:
syntyi muistaakseni 1951 ja kuoli 1991, eli mun laskutaitoni mukaan aikalailla pyöreet 40 v:D
Minä kun muistelin että Eric oli selvästi muuta bändiä nuorempi, syntynyt joskus 1960-1961 tai jotain...mutta uskon kyllä suakin!
- CARR IS BEST
Oikeesti Carr kuoli 1950 ja kuoli 1991 eli kuoli 41- vuotiaana... ähäää miks se tyhmän sydänsyövän piti tappaa just se? Miks ei vaikka mielummin mua????!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk306251Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin193254Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.521400Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_181345Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.261239PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht1671213- 1331074
Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport441028- 39926
- 145840