Älkää hyvät ihmiset käyttäkö niitä likaisia lenkkareita/urheilutossujanne ! Jos eivät pesukoneessa puhdistu niin heittäkää mäkeen tai mökkitossuiksi. Kuvottavan näköistä kun kaupungilla kulkee muuten kohtuullisen siististi pukeutuneita (sekä miehiä että naisia) mutta jalassa olevat tossut ovat kuin olisivat vaeltaneet Amazonasin läpi sadeaikaan.
Vastaukset 2
- Anonyymi00001
Täysin samaa mieltä.
Lenkkareista on tullut joka päivän tossut.
Teeveessä haastateltavat eivät tajua mitä
ovat laittaneet jalkaan kun tossut ovat
likaiset.
Kaupungilla näkee ns. tyylikkäitä naisia
mutta nämäkään eivät ole tajuneet
että jalassa on likaiset valkoiset tossut.
Luulisin että imukykyiset tossut haisevat
ja niin tekevät. - Anonyymi00002
On sullakin murheet🤣
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2371054Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49864- 98821
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "222815- 69696
- 56648
- 64566
- 87566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2513Rekkawelinehkä
Vitunvelin ehkä...miten rekka auto voi jatkaa pysähtymättä vaikka tappaa mopoilijan,tänään tapahtunut pmäelle vievällä 237499