tietyt miehet ei kiinnosta

essy

en ole mikään ruusu. tiedän että minua ei voi verratakkaan siihen ns. "jokamiehen unelmien naiseen".
en ole 170cm pitkä vaan naftisti hivottelen sataakuuttakymmentä.
en ole se vaalea unelma, jonka silmät ja rinnat loistaa pimeydessä, enkä myöskään se hoikka säärinen tumma kaunotar, jonka katse sykkii eksoottisuutta.

olen se tavallinen naapurin tyttö, joka uppoaa massaan. en valita sillä olen varsin tyytyväinen siihen minkä peilissä kohtaan.

tiedän kuitenkin etten ole se katseen kääntäjä... persoonaa minussa kuitenkin löytyy ja osaan katsoa myös vastakkaisessa sukupuolessa pintaa syvemmälle.
en tarkoita että olisin tarkoituksella etsinyt kumppania niistä rumista... en en.. eihän kukaan sellaista kumppania itselleen halua joka ei silmää miellytä. tarkoitan että en ole kiinnostunut niistä ns. komeimmista pojista, jotka kulkevat viimeisimmät muotivaatteet päällä särkien sydämiä. Haluan itselleni tavallisen miehen ja olen huomannut,että kun tietää mitä haluaa sen helpommin myös saa.

mielestäni on turhaa valittaa siitä kun ei koskaan kukaan halua ja jne... kaikki on kuitenkin ihan vaan itsestä kiinni. mielestäni on kohtuutonta vaatia mieheltä tiukkaa sikspäkkiä, jos itse ei ole valmis luopumaan omasta appelsiini ihosta sen takia ettei jaksa lähteä lenkille ja salille.

tää on vaan mun mielipide ja näkeehän sitä usein sellaisiakin pareja että tulee mietittyä salaa miksi he ovat yhdessä mitä toinen toisessa näkee.

kertokaapa oonko ihan hakoteillä??

16

3789

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *nukuttaa*

      Miksi vatvot jotain yksinpuhelua täällä? So what mitä sä teet!

    • neiti itseriittoisuus

      Rakenna itsestäsi kauniimpi imago sosiaalisesti, kuin mitä oikeasti olet. Onhan noita meikkejä, ihmedieettejä ja muokkaavia vaatteita vaikka kuinka paljon. Sitten alat vain haukkua kilpasiskoja rumiksi ja OHH, sä oletkin kuningatar.Parasta vielä olis et hankkisit poikaystävän, joka on periaatteessa ihan tavis mutta trendivaatteet ja -duuni antavat tiettyä valokeilaa hänelle. Teistä tulee "onnistunut kaksikko"..Muista siis oikein mainostaa omaa erinomaisuuttasi, vastakohtana kaikille "hirvenpuolikkaille" jotka muut naiset (sinun silmissäsi) ovat..

      • essy

        enpä tainnut tarpeeksi selvästi itseäni ilmaista....
        niin siis tarkennan että pointtini oli se, että kannattaa kattoa vähän peiliin kun sitä "unelmamien miestä etsii". on aika turha valittaa ettei kukaan kiinostu eikä löydä sitä oikeaa jos peilistä tuijottaa 100 kiloinen rasvatukka pitsanaama ja sitten kelpuuttaa ainoastaan göran porvalin. on turha tavaoitella kuuta taivaalta...olennaista on olla realistinen itsensä ja muiden suhteen.

        sisäinen kauneus on rumien ihmisten keksintö mutta, monesti kauneus on vain valokatkaisijan päässä...
        paitsi jos on vittumainen alapää niin sille kait ei enää sitten mitään mahda.


      • Neiti itseriittoisuus
        essy kirjoitti:

        enpä tainnut tarpeeksi selvästi itseäni ilmaista....
        niin siis tarkennan että pointtini oli se, että kannattaa kattoa vähän peiliin kun sitä "unelmamien miestä etsii". on aika turha valittaa ettei kukaan kiinostu eikä löydä sitä oikeaa jos peilistä tuijottaa 100 kiloinen rasvatukka pitsanaama ja sitten kelpuuttaa ainoastaan göran porvalin. on turha tavaoitella kuuta taivaalta...olennaista on olla realistinen itsensä ja muiden suhteen.

        sisäinen kauneus on rumien ihmisten keksintö mutta, monesti kauneus on vain valokatkaisijan päässä...
        paitsi jos on vittumainen alapää niin sille kait ei enää sitten mitään mahda.

        Luuletko että Göran Porvali menee ulos 100-kiloisten pizzanaamojen kanssa? Mix se on sun ongelma jos jotkut muut ihmiset ei tajua omia virheitään ja noidankehiään, ja jäävät tämän takia yksin? Et sä voi kaikkien suruja surra, et ole sosiaalityöntekijä etkä deittipalvelun leivissä.

        Essy, auttaisikohan nyt Subutexi?


      • essy
        Neiti itseriittoisuus kirjoitti:

        Luuletko että Göran Porvali menee ulos 100-kiloisten pizzanaamojen kanssa? Mix se on sun ongelma jos jotkut muut ihmiset ei tajua omia virheitään ja noidankehiään, ja jäävät tämän takia yksin? Et sä voi kaikkien suruja surra, et ole sosiaalityöntekijä etkä deittipalvelun leivissä.

        Essy, auttaisikohan nyt Subutexi?

        niin ei tietenkään se jööran mene sen guatronin kans minnekkään, kai...
        jos sun mielestä mun tarttee sitä ottaa niin
        saattais auttaa siis se subu. kannattais sunki kokeilla ;) on kait jo kokemustakin kun osaat ehdottaa...


      • essy
        Neiti itseriittoisuus kirjoitti:

        Luuletko että Göran Porvali menee ulos 100-kiloisten pizzanaamojen kanssa? Mix se on sun ongelma jos jotkut muut ihmiset ei tajua omia virheitään ja noidankehiään, ja jäävät tämän takia yksin? Et sä voi kaikkien suruja surra, et ole sosiaalityöntekijä etkä deittipalvelun leivissä.

        Essy, auttaisikohan nyt Subutexi?

        niin ei tietenkään se jööran mene sen guatronin kans minnekkään, kai...
        jos sun mielestä mun tarttee sitä ottaa niin
        saattais auttaa siis se subu. kannattais sunki kokeilla ;) on kait jo kokemustakin kun osaat ehdottaa....


    • vesa

      sinun viestisi sai minut miettimään et ajattelet samallalailla kuin minäkin..en tiedä oletkos löytännyt kaverin massasta mut sinulla on samanlainen arvomaailma kuin minullakin.toisen ajatukset ja tunne-elämä ja kyky oppia lukemaan toista on mielestäni se perusta mihin yhdessäoloa voi vain rakentaa..olen pettymykseni joutunut kokemaan ja oppimaan siitä et ei luottaa voi pelkkään kuoreen vaan ihmissuhteessa toisen tunteet ja kyky oppia toiselta monesti puuttuu kun vain ajattelee sitä omaa parastaan..itse olen 34v mies järvenpäästä ja työskentelen espossa..mitäs sinun elämään kuuluu ja missäs asustelet?jos sinulta puuttuu mies joka ei petä ja arvostaa yhdessäoloa niin voisit vaikka ottaa yhteyttä minuun...minun elämäntilanteeni on semmonen et minun poikana 3.5v muuttaa luokseni koska -ex ei jaksa keskittyä kuin uuteen suhteeseensa ja minä en halua et lasta hoidetaan sängystäkäsin..tv.vesa ps.tässä saat numeroni jos sulla ois minulle kerrottavaa 0456398380..ps..et pety enkä petä...essy jos olet vapaa niin kerro kuulumisesi minulle sähköpostissa jota luen sillointällöin töissä tai pistä viesti puhelimeeni...kerrotko myös ikäsi?

      • essy

        kiitos asiallisesta viestistä... viestisi oli näköjään niitä harvoja positiiviisia joita täällä saa. harmi että keskustelun taso on laskenut niin alas, että keskitytään ainoastaan toisten mollaamiseen ja turhankin useat viestit liikkuvat jo henkilökohtaisuuksien tasolla.

        en valitettavasti ole etsimässä täältä seuraa, vaan herättelemässä asiallista keskustelua (joka näyttää ihan mahdottomalta).

        elämääni kuuluu hyvää, oikeastaan tosi hyvää. seurustelen kitaraa rämpyttelevän takkutukkaisen nuoren miehen kanssa, jota tuskin voisi lokeroida kansikuva pojaksi. olen onnellinen ja aion olla tulevaisuudessakin.


      • seminaarihullu
        essy kirjoitti:

        kiitos asiallisesta viestistä... viestisi oli näköjään niitä harvoja positiiviisia joita täällä saa. harmi että keskustelun taso on laskenut niin alas, että keskitytään ainoastaan toisten mollaamiseen ja turhankin useat viestit liikkuvat jo henkilökohtaisuuksien tasolla.

        en valitettavasti ole etsimässä täältä seuraa, vaan herättelemässä asiallista keskustelua (joka näyttää ihan mahdottomalta).

        elämääni kuuluu hyvää, oikeastaan tosi hyvää. seurustelen kitaraa rämpyttelevän takkutukkaisen nuoren miehen kanssa, jota tuskin voisi lokeroida kansikuva pojaksi. olen onnellinen ja aion olla tulevaisuudessakin.

        Täällä keskustelut on vain kevyitä peitetoimia muunlaisille kontaktietsinnöille.Ei kukaan oikeasti ole mitään mieltä siinä vaiheessa kun linjoilla on jännittävä nettipoka.


      • diego
        seminaarihullu kirjoitti:

        Täällä keskustelut on vain kevyitä peitetoimia muunlaisille kontaktietsinnöille.Ei kukaan oikeasti ole mitään mieltä siinä vaiheessa kun linjoilla on jännittävä nettipoka.

        mistä tunnistaa jännittävän nettipokan??? ja mitä se meinaa?
        mistä voi mpäätellä että sua vaan provosoidaan?


      • ihmettelevä itsekin
        diego kirjoitti:

        mistä tunnistaa jännittävän nettipokan??? ja mitä se meinaa?
        mistä voi mpäätellä että sua vaan provosoidaan?

        .. eli ei mistään voi tietää, millä aikeilla toinen on. voi olla, että se kestää kauankin, että sua vaan provosoidaan. joskus jotkut tykkää vaan leikkiä. se on ihan perseestä, ainakin mun mielestä. mutta minkäs teet.


      • juhana____
        ihmettelevä itsekin kirjoitti:

        .. eli ei mistään voi tietää, millä aikeilla toinen on. voi olla, että se kestää kauankin, että sua vaan provosoidaan. joskus jotkut tykkää vaan leikkiä. se on ihan perseestä, ainakin mun mielestä. mutta minkäs teet.

        kai sitä itsekkin liian usen lähtee sitten siihen leikkiin mukaan ja vahingossa saattaa toisen mielen pahoittaa. mut sellaista se täällä vaan on... ei kannata uskoakkaan että näissä keskusteluista usein sais mitään järkevää irti.. tää on porukalle sellaista ajan tappoa.


      • Huurteinenn

        Joko vesa on saanut naista?


    • ordinary

      siis toi sun viesti on täydellinen. oon itekkin miettiny samoja asioita. Älä oo milläskää ei kaikki miehet tavottele mitään täydellistä naista. ja kuka sano ettet muka ois ruusu siinä missä joku muukin nainen. mulla ainakin on sellanen ongelma että jotkin pääni sisällä tiukassa roikkuvat väärät käsitykset itsestä saavat minut tuntemaan itseni joskus rumaksi tai täysin merkityksettömäksi ihmiseksi. ja minusta juuri kaltaisesi naapurin tytöt ovat juuri kiehtovimpia ja kiinnostavampia. haen esim aina juuri syvällistä ja romanttista naista. jollainen itsekin olen (paitsi että olen mies:). ja sitäpaitsi moni mies pitää juuri 155-165cm pitkistä naisista. ja vielä yksi asia. mua on monesti kehuttu komeeks ja hyvännäköiseksi mutta en liiku seurapiireissä enkä ole mikää kova naistennaurattaja. enkä juhli aamusta iltaan klubeilla vaan pidän koti-illoista. tässä oli muutama esimerkki ettei sun tarvii olla huolissas. niin miehiä kuin naisiakin on monenlaisia. oon sitä mieltä että sun kaltases mimmi joutuu vielä valitsemaan niin monen miehen joukosta mieluistaan että pää menee sekasin. :) no tässäpä tämä mun mielipide toivottavasti siitä oli apua.

    • Alice in wonderland

      Mä vaan ihmettelen, että miten sä noilla sun kuvailemilla rahkeillasi olet saanut sen kitaristin - kilpailijoina kaikenlaiset backstagepimut? Esim. mä olen ihan tavis ja silti mä näytän brittiläiseltä blondilta alusvaatemallilta - voit kuvitella millaisilta miehiltä saan kivointa huomiota. Juuri niin, kitaristeilta ja muusikoilta. They pull my strings!

      • essy

        rehellisesti sanottuna brittinaiset ei mun mielestäni oo kamalan sieviä...mutta jos kerran väität olevasi upea niin uskotaan.

        en mä nyt ole väittänyt olevani ruma tai joku jätepallero joka ei kellekkään kelpaa. eli jatka vaan kitaristi miehien pyörittelyä jos se sun itsetuntoa hivelee... siinä kai ne on ihmisiä kun muutkin.
        and you suck they dirty underpants.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1886
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe