oliks tarpeeks hyvä alotus.mä oon nyt viikon sairaslomalla,mut mikäs täs teiän kans on ollessa.meneehän se aika täälläkin ihan lepposasti
huomenta huuhaaväki
17
676
Vastaukset
- yksitpy evk
rahtari ja kippari. Mitä te näin aikasin minut herätitte? Haukotus.. Meen vielä tunniks nukkumaan, kun vielä tään viikon saa pitkään nukkua.
Palaillaan....- rahtari1
sullekkin ja ihan vahingossa herätettiin,joo mee vaan tunniks viel lepää palaillaan
- kippari1
sulle typy kanssa:=)No kippari jo heriellä ekan kerran 03 aikaan et aika vähiin alkaa unet jäämään:=(
aurinkokin paistaa...:))
- rahtari1
paatti ei oo ihan viel valmis mut nyt joudun viikon olee työstämättä sitä ku on jalka vähä pipi mut kai jaksat sen verran odottaa niin sit mä kyl paan hösseliks,mut siinä tuli yks paha mutka matkaan.
rahtari1 kirjoitti:
paatti ei oo ihan viel valmis mut nyt joudun viikon olee työstämättä sitä ku on jalka vähä pipi mut kai jaksat sen verran odottaa niin sit mä kyl paan hösseliks,mut siinä tuli yks paha mutka matkaan.
enköhän jaksa.....Vai on sulla jalka pipi.... no voi itku...:(
Mikäs mutka nyt on tullut.....?:)- rahtari1
BBrunetti kirjoitti:
enköhän jaksa.....Vai on sulla jalka pipi.... no voi itku...:(
Mikäs mutka nyt on tullut.....?:)kävi niin et missä isossa hallissa se paatti valmistuu,niin huomasin nyt vasta et lähin vesi on kilometrin päässä hallista ja tulin siihen tulokseen et nostetaan koko höskä sieltä veteen ja annetaan hallin vaan mennä meren pohjaan katos jäähän siin sit se paatti kellumaan ja sil hallil ei niin välii ku se ei oo mun
rahtari1 kirjoitti:
kävi niin et missä isossa hallissa se paatti valmistuu,niin huomasin nyt vasta et lähin vesi on kilometrin päässä hallista ja tulin siihen tulokseen et nostetaan koko höskä sieltä veteen ja annetaan hallin vaan mennä meren pohjaan katos jäähän siin sit se paatti kellumaan ja sil hallil ei niin välii ku se ei oo mun
kuhan sen paatin vesille saa...;))
- rahtari1
BBrunetti kirjoitti:
kuhan sen paatin vesille saa...;))
sen saa,mut menee vaan kallis halli meren pohjaan,mut menköön,kyllä se paatti sen arvonen on et ei tässä yhtä hallia ruveta suremaan
rahtari1 kirjoitti:
sen saa,mut menee vaan kallis halli meren pohjaan,mut menköön,kyllä se paatti sen arvonen on et ei tässä yhtä hallia ruveta suremaan
Paatista taitaa tulla meidän ihana lemmenpesämme.... Heh... nyt mie häviän... Älä kuole ikävään... Smoro....;))
- rahtari1
BBrunetti kirjoitti:
Paatista taitaa tulla meidän ihana lemmenpesämme.... Heh... nyt mie häviän... Älä kuole ikävään... Smoro....;))
pärjätä,smoro
- ykköskolli evk
Töissä taas.
Nyt on vähän sellainen olo, että taidanpa ottaa huomisen lomapäiväksi.
::ö))!!::../Ö- rahtari1 evk
joo ota ihmeessä vapaata,mullakin viikon sairasloma,hätiä ei mitiä
- Doe-01
ja huomenta.Mitähän tuolla Walittajalla on sinua vastaan hampaankolossa??
- rahtari1
en tiiä,ku tulin eilen töistä niin luin sen otsikon ja taisin siin vähä kimpaantua,siitä se kai suuttu,sain viikon sairaslomaa,putosin puukenkät jalassa perävaunusta pihalle,se kuvattiin imatran terkkarilla mut mitään vakavaa ei onneks tullu ja polvet vähän aukes ja nilkka sidottiin viikoks sairaslomalle
- Doe-01
rahtari1 kirjoitti:
en tiiä,ku tulin eilen töistä niin luin sen otsikon ja taisin siin vähä kimpaantua,siitä se kai suuttu,sain viikon sairaslomaa,putosin puukenkät jalassa perävaunusta pihalle,se kuvattiin imatran terkkarilla mut mitään vakavaa ei onneks tullu ja polvet vähän aukes ja nilkka sidottiin viikoks sairaslomalle
mukavat jalkapohjille.Mullakin on remmi-sellaiset.Olin kuulevinani jostain,että ainakaan henkilöautoa ajaessa ei edes saa käyttää puukkareita.Voi kuulemma mennä polkimet sekaisin?
Nyt sulla on ainakin aikaa huuhailla.Hommaat vain joka aamu koneen viereen kylmälaukun täynnä jääkylmää siideriä,ja päivät kuluvat kuin siivillä;=)) - rahtari1
Doe-01 kirjoitti:
mukavat jalkapohjille.Mullakin on remmi-sellaiset.Olin kuulevinani jostain,että ainakaan henkilöautoa ajaessa ei edes saa käyttää puukkareita.Voi kuulemma mennä polkimet sekaisin?
Nyt sulla on ainakin aikaa huuhailla.Hommaat vain joka aamu koneen viereen kylmälaukun täynnä jääkylmää siideriä,ja päivät kuluvat kuin siivillä;=))ja mitä niihin puukenkiin tulee niin ne on kielletty ainakin rekan ajossa mut kaikki niit kuitenkin käyttää,helppo ku ajaa pitkäämatkaa niin tuuletella jalkoja.doe soitatsä kitaraa sit meil on jotain yhteistä mut kerron tarkemmin ku luet ensin tän
Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?861739Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,171091Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.981046Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79952- 91794
Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot146779Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51754Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs50695- 53674
Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51671