Moi.
Keskustan ongelma on ikuinen venkoilu
vasemmiston ja oikeiston välissä.
Kepun tulisi nyt vihdoin selvästi ilmoittavansa
olevan porvarihallituksen kannalla.
Kyllä suomessa pitää olla porvarihallitus
koska selvä enemmistö suomalaisista on porvareita!
Kun kepu ja kokoomus hölmöilevät niin
demarit vetää taas pisimmän korren!
Kyllä on säälittävää politiikka kun ei saada
noita sosialisteja ojennukseen
vaikka avaimet siihen on omissa käsissä!
Porvarihallitus kiitos!
11
247
Vastaukset
- kansantanhukepu
jotka haluavat elättää itsensä veronmaksajien rahoilla.
Kepu ei ole mikään oikeistopuolue vaan agraarisosialististen talonpoikien maalaisliitto...siis kaukana oikeistosta.- Malla
Onkohan tämän päiväinen lääkitys unohtunut???
- piipittväpiipertäjä
kuin jankuttaa samaa asiaa? Tyypillistä ah, niiin humaanien ja
kirjan"oppineiden" vasuripummien ja sossuvihreitten toimintaa. - kansantanhukepu
piipittväpiipertäjä kirjoitti:
kuin jankuttaa samaa asiaa? Tyypillistä ah, niiin humaanien ja
kirjan"oppineiden" vasuripummien ja sossuvihreitten toimintaa..
- piipittäväpiipertäjä
Malla kirjoitti:
Onkohan tämän päiväinen lääkitys unohtunut???
Asia on pikemminkin päinvastoin. Tänäänkin tyyppi on "matkalla"
päivittäiseen tapaansa. - juu-u
kansantanhukepu kirjoitti:
.
Jatkuva sama marina käynnissä. Köyhää on ihmisen elämä.
- KauKes
Keskusta väestä yli 90 % on palkansaajia ja yrittäjiä. (Siis muita kuin maatalous yrittäjiä ) Noita maatalous yrittäjiä on vain vajaa 10 % keskustaväestä. Tuo maatalous yrittäjä väestö vähenee joka vuosi, eläköitymisen kautta.
Lähes samat prosentit löytyy viljeliöitä, myös perssuista sossuista, vihreistä, kokoomuksesta ja ruotsalaisista. Kyllä keskusta on selvä oikeisto puolue, kun nuo sossut ovat vieneet tuon vasemmiston niin lakkoilevaksi kommunisti puolueeksi. Että aivan pahaa tekee.
Muuten nuo sossut on kovasti agressiivisi, jos niitä hiemankin arvostelee. Ne jopa ryöstää toisen nimimerkin. kuten tässä tapauksessa minun KauKe nimimerlin. Joka on lyhennys Kaupunki-keskustalainen sanasta. Kun tuolla nimmarilla ei viestit enää lähde, palvelun kertoessa että se on käytössä jollain muulla. Niin tuntuu perin kummalliselta kun itse olen sitä käyttänyt ainakin viisi vuotta.
Kun siis tuo KauKe tunnus ei minulla enää toimi, niin kokeillaan tunnusta KauKes. Toimiiko se edes hetken siis. Entinen KauKe on nykyinen KauKes. KauKes kirjoitti:
Keskusta väestä yli 90 % on palkansaajia ja yrittäjiä. (Siis muita kuin maatalous yrittäjiä ) Noita maatalous yrittäjiä on vain vajaa 10 % keskustaväestä. Tuo maatalous yrittäjä väestö vähenee joka vuosi, eläköitymisen kautta.
Lähes samat prosentit löytyy viljeliöitä, myös perssuista sossuista, vihreistä, kokoomuksesta ja ruotsalaisista. Kyllä keskusta on selvä oikeisto puolue, kun nuo sossut ovat vieneet tuon vasemmiston niin lakkoilevaksi kommunisti puolueeksi. Että aivan pahaa tekee.
Muuten nuo sossut on kovasti agressiivisi, jos niitä hiemankin arvostelee. Ne jopa ryöstää toisen nimimerkin. kuten tässä tapauksessa minun KauKe nimimerlin. Joka on lyhennys Kaupunki-keskustalainen sanasta. Kun tuolla nimmarilla ei viestit enää lähde, palvelun kertoessa että se on käytössä jollain muulla. Niin tuntuu perin kummalliselta kun itse olen sitä käyttänyt ainakin viisi vuotta.
Kun siis tuo KauKe tunnus ei minulla enää toimi, niin kokeillaan tunnusta KauKes. Toimiiko se edes hetken siis. Entinen KauKe on nykyinen KauKes.Mulle kävi samalla tavalla. Kannattaa rekisteröidä tuo nykyisesi. Koska todennäköisesti sekin "kaapataan".
- Yrittäjä
No ei kait kokoomus tahdo noitten loisien kanssa istua samaan pöytään.
- ndfja
Up
- sdfghyjuioöljkhgfd
Pöh. Kepu on nykyään oikeistopuolue ja omistetut maa-alueet "sijoituksia".
Kiviniemen aikana puolue muuttui täysin. Vanhanen jatkoi muutosta.
Meillä on 100% oikeistoporvarihallitus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 641066
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla3541065- 61832
- 57739
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k99668Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49641- 26633
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,14628- 68620
- 57600