Miksi nainen ei sano suoraan...?

pihalla..

Niin miksi nainen ei sano suoraan jos ei kiinnosta?
Minulla oli "jotain" erään todella ihastuttavan naisen kanssa muutamia kuukausia sitten. No sitten tiemme erotti välimatka. Pidin yhteyttä viestillä silloin tällöin. Minulla oli koko ajan tunteita (pysyvää ihastumista) häntä kohtaan. Sitten hän alkoi osoittaa olevansa todella kiinnostunut huomiostani kun viestiteltiin. No kun ei kuitenkaan oltu nähty vähään aikaan laitoin jotain "jos soittaisin?" Siihen tyssäsi koko homma.. En saanut vastausta ja en ole sen jälkeen laittanut mitään hänelle. Tiedän että tarkoittaa "ei minua kiinosta" mutta vistien perusteella kiinnosti... Miksi naiset toimii näin? Se ottaa päähän kun ensin odottaa ja odottaa ja sitten saa myöntää itselleen se oli siinä!

10

4155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ovat

      ihan samanlaisia!!!

    • Se nainen...

      Tunsin mukavan miehen. Kaikki olis sujunu ihan loistavasti jos hän olisi ymmärtänyt että pysytään ystävyystasolla. Se ei miehen kaaliin näyttänyt menevän millään. Hän yritti olla ystävällinen ja olikin sitä, mutta sitten oli niitä ihania kiukkupuuskia jolloin hän yritti ikäänkuin itsesäälin kautta saada minusta haluamansa, eli tuli väkisin olo että mun on annettava periksi että hän pitää naamansa kiinni. en sietänyt hänen ruikutustaan sitten yhtään. Hän valitti ja marisi ja jankutti asioista. Ei mikään mennyt kerralla perille jos jotakin sanoin. Hän koitti tulla käymään ja loukkaantui kun totesin että se on huono idea ja että olen todella väsynyt ja että vietän aikaani pitkästä aikaa tyttäreni kanssa. Ei kun kiukuttelu alkoi taas. Ihme ukko! En ole yhtä ahdistavaa tapausta ennen tavannutkaan... Toivon hänelle silti kaikkea hyvää ja että hän löytäisi jonkunjoka on hänelle se oikea! minä en sitä ollut, valitettavasti, enkä tule koskaan olemaan!

    • soita pois

      Soita vaikka kerran. Soita vaikka että saiko hän viestiä tai miksei vastannut. Voit laittaa vaikka selkä seinää vasten. Sehän on sinun etusi tuossa tilanteessa. Tuollaisen viestin jälkeen voi kysyä kyllä suoraan ja sanoa että kummallekin helpompaa kun selvitetään kerralla, minkälaisista väleistä on kysymys. Kyllä nainen yleensä sanoo suoraan. Hiljaisuus ei ole mikään vastaus, eikö sen pitäisi olla jo selvää ja sano se myös.

      • monet eivät

        Minulla on tuosta sellaisia kokemuksia, että puheluun ei vastata. Onneksi jotkut naiset sanovat suoraan, mutta hyvin monet kyllä ratkaisevat asiat niin, että yksinkertaisesti pistävät linjat kiinni mitään sanomatta. Joskus joku nainen puolusteli omaa toimintaansa sillä, että ei koskaan tiedä, millaisen haukkumisryöpyn saa päällensä. Sillähän voikin sitten oikeuttaa oman moukkamaisen käytöksen, itsepuolustus ennen minkäänlaista uhkausta toisen taholta on pelkkää raukkamaista vastuun välttelyä, omaa kyvyttömyyttä kertoa toiselle, mitä haluaa. Vaikeneminen ei todellakaan ole myöntymisen merkki.


      • nainen2

        Ja toinen typerä ei osaa soittaa ja kysyä MYÖSKÄÄN suoraan? tekstailu ja sähköpostittelu on juuri samaa pakenemista! Eli ei uskalla kysyä suoraan! Ja entäpä jos viesti ei mennyt perille? Ja sinä vain itket, ja et uskalla kysyä??????

        Ja miehet muuten tekee ihan samaa. Muutenki. Jättää vain vastaamatta.


    • nimesi

      Ensimmäinen kirjain..ehkä soitan sulle..

    • edelleen pihalla

      en hae häneen yhteyttä täällä, enkä enää missään.. Jos hänellä kiinnostaisi ei hän olisi tehnyt tästä näin vaikeaa..

    • tyttönen

      Vähän niinkuin meikkiksen elämästä... Paitsi että olen nainen.. ja se, joka olisi kyllä kirjoittanut, vaan ei saanut viestiä takas...
      välillä tuntuu, että noi kännyt sais heittää kuuseen, niin paljon ne aiheuttaa kommunikointiongelmia, väärinymmärryksiä ja mitä vielä.

    • Catariina

      Jos ihminen ei tiedä, mitä haluaa, eikä kuuntele tunteitaan, hän saattaa olla arka sanomaan jollekulle innokkaalle ihailijalle ei ja vasta myöhemmin huomata, ettei toi ihminen ole mulle oikea.

      Itselleni on joskus käynyt niin. Tosin en silti teeskennellyt mitään ihastunutta, mutten vaan käsittänyt heti sanoa toiselle, etten tunne samalla tavalla. Se on kyllä tosi väärin ja olen nykyään viisaampi.

      Yksi syy voi olla myös se, jos nainen haluaa miehen huomiota, muttei saa sitä muuten kuin antamalla ymmärtää miehen saavan vastakaikua tunteilleen. Siihenkin olen joskus syyllistynyt, kun olen vaan halunnut olla pitämäni miehen seurassa ystävänä ja keskustella hänen kanssaan. Tuntuu nimittäin joskus tosi paskalle se, kun tuntuu, etteivät miehet halua olla muuten tekemisissä ellei niille anna jotakin "palkkioksi". Minä kun taas pidän miesten seurasta muutenkin, enkä halua siitä maksaa seksillä.

      Sitten pitää ottaa huomioon myös se, ettei kaikki ole niin yksinkertaista ihmissuhteissa. Siis mene saman ja helpon kaavan mukaan. Voi olla mahdollista esim. se, että nainen pitää sinua hyvinkin optimaalisena miehenä, mutta pelkää sitoutua tms. Olen huomannut, että varsinkin silloin, kun toinen olisikin juuri sellainen kuin toivoo, voi ollakin vaikea sitoutua tms., koska ei olekaan valmis tms. Silloin ei edes osaa välttämättä vastata toiselle yhtään mitään. Silloin aika auttaa asiaa, jotta voi kasvaa siihen suhteeseen. Eli ei kaikki ole niin yksinkertaisesti tulkittavissa. Ihminen muuttuu jatkuvasti, eivätkä ne muutokset välttämättä tapahdu hetkessä.

      Ihmisen tunteet ovat niin monimutkaisia, etteivät niihin päde mitkään yleiset kaavat.

    • Anonyymi

      Selkärangattomia kaikki

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4859
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1732
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1478
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1337
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1228
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      895
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      61
      879
    Aihe