Joka kodin telkkari,

16

503

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Doe-01

mukana hajut..huh..Taitaa meikäläinen olla niin dementoitunut jo 2020,ettei erota pskanhajua deodorantista..;)

• perskuti

Sinulla Doe-01, on toi realiteetti hallussa, joskus tuppaa unohtumaan tässä elämisen melskeessä noi tosiasiat,.. kuten aika.

Muistan,.. jenkkilässä näin ensimmäiset väri Tv-lähetykset 60-luvulla ja nyt puhutaan haju TV:ta,
        Niin se aika kulkee.

Itse asiassa tällaiset piilotetut televisio- mainokset tulevat esiin joka syksy,...ei mitään uutta maan päällä:=))

• Doe-01
        perskuti kirjoitti:

Sinulla Doe-01, on toi realiteetti hallussa, joskus tuppaa unohtumaan tässä elämisen melskeessä noi tosiasiat,.. kuten aika.

Muistan,.. jenkkilässä näin ensimmäiset väri Tv-lähetykset 60-luvulla ja nyt puhutaan haju TV:ta,
        Niin se aika kulkee.

Itse asiassa tällaiset piilotetut televisio- mainokset tulevat esiin joka syksy,...ei mitään uutta maan päällä:=))

kuinka realistinen olen..toisaalta,onhan meillä kaikilla haaveita ja toiveita,jotka tiedostamme jossain aivojen sopukoissa täydeksi utopiaksi..

Science fiction muuttuu aina vain todellisemmaksi.

• perskuti
        Doe-01 kirjoitti:

kuinka realistinen olen..toisaalta,onhan meillä kaikilla haaveita ja toiveita,jotka tiedostamme jossain aivojen sopukoissa täydeksi utopiaksi..

Science fiction muuttuu aina vain todellisemmaksi.

Kaikkea se Saksalainen keksii, kuten puisia hellan rinkejä.

• perskuti

Olis se vaan kiva olla kuva lannan-ajosta, tuoksuineen,-ehkä oma TV-huone olis paikallaan?
      Puhumatta monista muista"tuoksuista":=))

• tuo on jo paha - pistää mielikuvituksen liikenteeseen: kosketus ja tuoksut telkkarissa......!!!

Tuo vaatisi TV-huoneeseen ainakin hyvän ilmanvaihdon - ei siis, mitä nuo japanilaiset vielä oikein keksivätkään?

Terveisin, MM.

• valkoinen-sulka

ei ooooo =O)

• yksitypy

sanoa, kuin että kaikkea se tuo ihminen keksiikin. :=))) tai pitäiskö ilmaista oma kantani asiaan olis ennemmin näin :=(((

• perskuti

Upeata jälleen...Illat juhlitaan ja päivällä huuhaalla,...on siinä typyllä tyyliä:=))

• yksitypy
        perskuti kirjoitti:

Upeata jälleen...Illat juhlitaan ja päivällä huuhaalla,...on siinä typyllä tyyliä:=))

Se on tämä elämä yhtä juhlaa, kun sen osaa juhlaks tehdä niinkuin minä :=))))
        Mutta tässä olen kyllä jo viinimarjoja pensaista poiminut ja täytyy mennä vielä poimimaan.
        Ei millään kehtais, kun se on TYÖTÄ Ja olen jotenkin työlle allerginen :=)))

• perskuti
        yksitypy kirjoitti:

Se on tämä elämä yhtä juhlaa, kun sen osaa juhlaks tehdä niinkuin minä :=))))
        Mutta tässä olen kyllä jo viinimarjoja pensaista poiminut ja täytyy mennä vielä poimimaan.
        Ei millään kehtais, kun se on TYÖTÄ Ja olen jotenkin työlle allerginen :=)))

Jos minä olisin illalla juhlimassa, ei tulis edes mieleen poimia "viiniä" pensaasta,..ottaisin suoraan,...

*

*

LASISTA,.. ei allerkiat vaivais.
        Elämän voi elää,-mutta se joka tekee siintä taidetta,.. siintä minä pidän!

• yksitypy
        perskuti kirjoitti:

Jos minä olisin illalla juhlimassa, ei tulis edes mieleen poimia "viiniä" pensaasta,..ottaisin suoraan,...

*

*

LASISTA,.. ei allerkiat vaivais.
        Elämän voi elää,-mutta se joka tekee siintä taidetta,.. siintä minä pidän!

Typyltä seuraavana aamuna lasista ottaminen.
        Ainakaan vielä en ole oppinut, mutta eihän sitä koskaan tiedä miten tässä vielä kehittyy , kun tarpeeks harjoittelee :=))))))
        Mutta nyt lähden ihan suoraan sanottuna laittamaan taas pääni puskaan. Kunpa olis joku kone, jolla nuo marjat lentäis perkattuna ämpäriin. Heti ostaisin. Maksoi mitä maksoi :=))))

• perskuti
        yksitypy kirjoitti:

Typyltä seuraavana aamuna lasista ottaminen.
        Ainakaan vielä en ole oppinut, mutta eihän sitä koskaan tiedä miten tässä vielä kehittyy , kun tarpeeks harjoittelee :=))))))
        Mutta nyt lähden ihan suoraan sanottuna laittamaan taas pääni puskaan. Kunpa olis joku kone, jolla nuo marjat lentäis perkattuna ämpäriin. Heti ostaisin. Maksoi mitä maksoi :=))))

Mielestäni nuo ovat delekoimis-kysymyksiä.

Joka tapauksessa,...ollan illemmalla huuhaalla,..senkin "pupuni"(laittaa pään pensaaseen),ja senkin roskanpuhaltaja, sekä viellä, marjasormi......
        Kyllä on yhdestä Naiseta moneksi!:=))

• rahtari1

toi japani menee jo aika pitkälle tai miks ei

• Pertti

..se aika mahtava hiplata Johannan tissejä, tai mennä vieläkin pidemmälle..

• Nyt tuli onkelma!

Saakohan ne kaikki efektit myös videon kautta?Vois vaikka kattella uusintoina OIKEIN MUKAVAT KOHDAT,meinaan käsituntumat ja ihanat parfyymit.Allergioiden vuoksi kaikki navetta kohtaukset jäis kyllä pois,mutta muuta mukavaa vois kyllä katella useimminkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      46
      3516
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      136
      2525
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      17
      2494
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      15
      1973
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      16
      1436
    6. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      73
      1337
    7. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      106
      1324
    8. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      153
      1043
    9. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      93
      1027
    10. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      21
      969
    Aihe