RASISMISTA!!

Jerry Low

RASISMI,tossa on yks juttu mikä mua todella vituttaa... Jos ootte kokenu tommosta syrjintää ni lähettäkää tähän!

En sit lue mitää HEVARI-AMIS-NATSIen kirjottaamii
"VOI VITTU MENKÄÄ KUUNTELEE HEVII ROKKENROLL!" viestejä!

6

597

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sama homma vituttaa muaki. Siis mitä helvettii mustat ja muut eriväriset tai poikkeavat on meille tehny????!?!??! SE ON PIKEMMINKIN TOISINPÄIN!! Amerikkalaiset, britit, melkeen kaikki maailman kusipäät on pitäny mustia ja muita orjina!! tälki hetkel jotkut köyhät aasialaislapset tekee henkensä edestä mic macin kenkiä jossai keskel kiinan bambumetsiä!!! HOLLA IF YA HEAR US

• jamppa543

Amerikassa valtaosan rikoksista on tehnyt musta mies, ehkä sen takia ihmiset yleistää... Kyllä ne "värilliset"kin ostaa niitä itämaissa tehtyjä tuotteita yhtälailla kuin valkoisetkin

• jamppa543
        jamppa543 kirjoitti:

Amerikassa valtaosan rikoksista on tehnyt musta mies, ehkä sen takia ihmiset yleistää... Kyllä ne "värilliset"kin ostaa niitä itämaissa tehtyjä tuotteita yhtälailla kuin valkoisetkin

ja mitenkähän ihmeessa hevarit tähän asiaan liittyy? Joka ihmisryhmästä löytyy niitä typeryksiä, elkää yleistäkö heavyn kuuntelijoita rasisteiksi... on myös hip-hop-"kulttuurissa" niitä mustia lampaita, kaikenmaailman

• dfsdlöglö
        jamppa543 kirjoitti:

Tämä ei todellakaan johdu siitä, että mustat olisivat "huonompia ihmisiä". Ameriikkojen luvatussa maassa syrjitään mustia ja muita etnisiä vähemmistöjä todella rankasti.

• Goretex

Oletko koskaan miettinyt, miten hiphop on rasistinen musiikkilaji? Pääosin mustien hallitsema genre, jossa esim. valkoisilla ja latinoilla on hyvin vaikeaa päästä samoihin parrasvaloihin. Tuntuu siltä, että hiphopissa sallitaan ainoastaan yksi valkoinen ja latino kerrallaan (nykyään he ovat Eminem ja Fat Joe). Tiedän underground-hiphopista helvetisti taitavia valkoisia räppäreitä, jotka pesisivät kaikki Chingyt ja Nellyt mennen tullen taidoillaan ja omaperäisyydellään. Mutta jostain syystä näitä tyyppejä ei haluta päästää suurille markkinoille, johtuen varmaankin myös rasistisesta stereotypiasta, että kaikki valkoiset jannut ovat "nössöjä keskiluokka-lähiöiden kilttejä kasvatteja". Puhun nyt siis amerikkalaisesta hiphop-piiristä.

• Hevari-natsi-amis-irvikuva

Tällä kaverilla kuten kaikilla pikku hip hop-kavereilla on hirveä tarve parantaa maailmaa.. Vaikutat itse melko rasistilta, paraneeko maailma jos lietsot vihaa hevareita kohtaan? Tuskin. Jokseenkin syrjivä asenne sulla. Ehkäpä joskus sitten ymmärrät kun oot vähän vanhempi. Ja aika tyhmeliini oot jos yhdistät hevarit, amikset ja natsit jotenkin toisiinsa. Idiootti.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4651
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      498
      2447
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      142
      2011
    4. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      18
      1929
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      81
      1586
    6. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      146
      1505
    7. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      12
      1256
    8. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      102
      994
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      124
      852
    10. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      40
      849
    Aihe