T-paita housuun vaiko ei?

tuppujalaka

Eli onko se nyt muka ihan hirveän näköistä, jos miehellä on t-paita tai kauluspaita housuissa (farkuissa)? Itselläni ainakin t-paita housujen päällä näyttää jotenkin telttamaiselta, vaikka olenkin suht´ suoraryhtinen eikä ylimääräistä mahaakaan ole. Lisäksi mulla on aika lyhyet jalat suhteessa yläruumiiseen, joten paita housujen päällä ei todellakaan ole hyvännäköistä minun päälläni... saa jalat näyttämään entistä lyhyemmiltä :(

Eli kysymys onkin että onko se jotenkin iän ikuisen vanhaa muotia pitää farkkuja ja t-paitaa (tai kauluspaitaa)housuissa???

Omasta mielestäni esim. siniset, kuluneet boot cut farkut ja musta t-paita housujen sisällä näyttää tosi hyvältä, jotenkin miehekkäämmältä. Mutta jos nostan paidan housujen päälle niin muutun lyhytjalkaiseksi teltaksi!

Joo.. vaikutan varmaan ihan joltain muotipelleltä mutta tämmönen asia vaan tuli mieleen.

82

47799

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • K.D

      Alusvaatteet pidetään näkymättömissä.

      • tuppujalaka

        taitaapa olla tämä koko suomi24 ihan pelkkien teinikakaroiden leikkikenttä...

        "mies antoi auton avaimet toiselle ja sanoi: istu rattiin. Toinen sanoi: tyhmä!! eihän siihen rattiin istuta vaan penkille!!"

        huhhuh!


      • tapauksesta
        tuppujalaka kirjoitti:

        taitaapa olla tämä koko suomi24 ihan pelkkien teinikakaroiden leikkikenttä...

        "mies antoi auton avaimet toiselle ja sanoi: istu rattiin. Toinen sanoi: tyhmä!! eihän siihen rattiin istuta vaan penkille!!"

        huhhuh!

        Niin kuin itsekin tunnut tietävän, kyllähän pääsääntö on se, että T-paitaa ei tungeta housuihin. Nykyiset T-paidathan ovat mitoitukseltaan sellaisia, ettei T-paita silti kovin alas ulotu. T-paita housuissa vaikuttaa helposti 80-luvulle jämähtäneeltä mattinykäs-pukeutumiselta.

        Mutta, mutta: poikkeus vahvistaa aina säännön. Sinulla saattaa hyvinkin näyttää hyvältä; se on niin pienestä kiinni. Vaikea näkemättä sanoa.

        Riippuu housujenkin mallista, esim. suorien prässihousujen kanssa T-paitakin lienee paras tunkea housuihin.


      • kokenut
        tapauksesta kirjoitti:

        Niin kuin itsekin tunnut tietävän, kyllähän pääsääntö on se, että T-paitaa ei tungeta housuihin. Nykyiset T-paidathan ovat mitoitukseltaan sellaisia, ettei T-paita silti kovin alas ulotu. T-paita housuissa vaikuttaa helposti 80-luvulle jämähtäneeltä mattinykäs-pukeutumiselta.

        Mutta, mutta: poikkeus vahvistaa aina säännön. Sinulla saattaa hyvinkin näyttää hyvältä; se on niin pienestä kiinni. Vaikea näkemättä sanoa.

        Riippuu housujenkin mallista, esim. suorien prässihousujen kanssa T-paitakin lienee paras tunkea housuihin.

        Kauluispaitoja on sen mallisia jotka voi pitää housujen päällä, sekä sellaisia pidempiä malleja jotka laitetaan housun sisään. Lyhyt malli ei edes pysy housuissa, koska se on tarkoitettu ulottumaan noin vyön korkeudelle. Pitkä paita taas on juhlapaita johon tulee kravatti tai sitten arkikauluspaita jonka varsakaskin voi vetää vähän ulos housuista niin eio mahaläskit ihan paista kireän paidan läpi.

        Sitten voi myös pitää kauluspaitaa housujen päällä auki jos t-paita on alla, molemmat ulkona, mikäli ei liian pitkiä.


      • Masa
        tapauksesta kirjoitti:

        Niin kuin itsekin tunnut tietävän, kyllähän pääsääntö on se, että T-paitaa ei tungeta housuihin. Nykyiset T-paidathan ovat mitoitukseltaan sellaisia, ettei T-paita silti kovin alas ulotu. T-paita housuissa vaikuttaa helposti 80-luvulle jämähtäneeltä mattinykäs-pukeutumiselta.

        Mutta, mutta: poikkeus vahvistaa aina säännön. Sinulla saattaa hyvinkin näyttää hyvältä; se on niin pienestä kiinni. Vaikea näkemättä sanoa.

        Riippuu housujenkin mallista, esim. suorien prässihousujen kanssa T-paitakin lienee paras tunkea housuihin.

        Yleistä linjaa EI ole. Se mikä on vallitsevan muodin mukaista ei välttämättä sovi kaikille. Eli kannattaa katsoa peiliin. Jos pitää itseään kummallisen näköisenä tietyllä tavalla pukeutuneena niin sitten kannattaa vaihtaa tyyliä sellaiseen missä viihtyy.

        T-paidat (ja muut paidat) ovat roikkuneet, muodin mukaan, housujen ulkopuolella jo joitakin vuosia. Toisaalta muodin mukaan myös housujen vyötärö on ollut todella alhainen.

        Trendejä maailmalla seuraamalla voi huomata että housujen vyötärö on pikkuhiljaa tulossa takaisin "normaali" tasolle mikä taas puoltaa paitojen laittamisesta housuihin. Siis muodin mukaan. Mutta toisaalta henkilökohtainen mieltymyshän se on...

        Ja mitä tulee prässeihin. Jos käyttää prässihousuja niin etiketin mukaan ei käytetä T-paitaa. Tiedän että monet niin tekee mutta ristiriita vaatteiden alkuperäisessä käyttötarkoituksessa on liian iso että asia etiketin mukaan olisi ok. T-paita on kuitenkin lähtökohtaisesti sotilaan aluspaita joka pidetään muun vaatetuksen alla.


      • Pelle
        tuppujalaka kirjoitti:

        taitaapa olla tämä koko suomi24 ihan pelkkien teinikakaroiden leikkikenttä...

        "mies antoi auton avaimet toiselle ja sanoi: istu rattiin. Toinen sanoi: tyhmä!! eihän siihen rattiin istuta vaan penkille!!"

        huhhuh!

        Taitaa olla "MUOTIPELLEN" leikkikenttä. MIkä sinusta tekee muotipellen? Opettele suomen kieli ja kirjoittele vasta sitten typeriä ajatuksia muitten luettavaksi. Ymmärtäis edes mitä loisto ideaa yrität kaupata.


      • bleech
        Pelle kirjoitti:

        Taitaa olla "MUOTIPELLEN" leikkikenttä. MIkä sinusta tekee muotipellen? Opettele suomen kieli ja kirjoittele vasta sitten typeriä ajatuksia muitten luettavaksi. Ymmärtäis edes mitä loisto ideaa yrität kaupata.

        Tuskin kannattaa muita pamputtaa kielipoliisina; "loistoidea" on katsos yhdyssana. Kirjoitetaan tavallaan kaksi sanaa yhteen (yhdyssanan hahmotusopas).


    • housuissa

      Mun mielestä paita kuuluu housuihin. Näyttää jotenkin epäsiistiltä jos se roikkuu ulkopuolella. Eihän sulla kauluspaitakaan roiku puvun huosujen päällä.

      Riippuu tietty paidasta ja housuista sekä muutenkin sun tyylistäsi. Joissakin paidoissa ei ole tarpeeksi pituutta, jotta ne saisi pysymään tyylikkäästi housuissa...

      Mielipiteitä on monia. Riippuu vähän siitä millaisessa seurassa liikut tai minkätyyppisiin naisiin haluat tehdä vaikutuksen ;)

      • erikseen

        Itselläni homma on sikäli helppoa, että minulla on työ- ja vapaa-ajan vaatteet täysin erikseen. Töissä kokopuku kravattu ja vapaa-ajalla farkut-T-paita-linjaa. Omalla kohdallani on selvä, että farkkujen kanssa T-paita on (mielestäni) muodikkaasti housujen päällä, koska en silloin edes yritä täyttää mitään siistin pukeutumisen normeja.

        Sen sijaan niillä ihmisillä, jotka töissä (tai koulussa) käyttävät farkkuja yms. ja miettivät, kuinka silti näyttää kuitenkin riittävän huolitellulta ja siistiltä, asia on ongelmallisempi. Eli paita saatttaa olla syytä panna housuihin.


    • Mark

      Paidanhelma hosuihin, ehdottomasti. Kun rinnanympärys on suurempi kuin vyötärönympärys ja kun hartiat on leveemmät kuin perse, niin kaikki on kunnossa. Katso vaikka jalkapalloilijaa peliasussaan: paita housuissa ja urheilijan kroppa - miehekästä!

      Minäkin olen persjalkainen, siis pitkäselkäinen, mutta olen päättänyt pitää vatsan kurissa ja ryhdin suorana.

      • anna

        Kyllä se sinä itse olet joka sen päättää miten vaatteesi puet,siihen ei ole mun mielestä kenelläkään nokan koputtamista.Tee niinkuin susta itestä hyvältä tuntuu ja näyttää. :)


      • peili sen näyttää

        joka on kuin entisellä mäkikotkalla, on ainakin minusta mauton. Jos housunkaulus korkealla, niin älkää ihmeessä tunkeko sitä paidanhelmaa sinne. Eikä ainakaan sitä college paitaa.


    • nainen

      ei missään nimessä housuihin vaan housujen päälle..muuten annat junttimaisen vaikutelman ja ethän sä vaan sitä haluu tehdä?:D

    • anna

      Kyllä se olet sinä joka pukeutumisestasi itse päätät,siihen ei ole kellään sanomista.Jokainen pukeutuu niinkuin hyvältä tuntuu ja omasta mielestä hyvältä näyttää.Me kaikki ollaan eri puusta veistettyjä joten kaikki ei voikaan näyttää jokaisen päällä samalta ja hyvältä.Jokainen siis tehköön niinkuin itse haluaa.

    • iinukka

      no mun mielestä se riippuu vähä siitä että millasia housuja käyttää...jos pitää housuja navan yläpuolella ja tunkee paidan sinne alle nii sitte se näyttää ihan hyypiömäiseltä :D kauluspaidalla melkeenpä sama homma...

      • Potsi

        Jos ei aikuisella miehellä ole muuta ihmettelemistä, kuin paidan laittaminen housuihin tai housujen päälle, niin sanoisin hänen olevan
        jo totaalisen kypsä kumpaankin vaihtoehtoon..


    • jos

      haluat olla muodikas, niin paita on housujen päällä. Sinun pitää vain valita sopivan pituiset paidat, jotta ne näyttäisi muodikkaalta/sopivilta. Jos et halua seurata muotia, vaan elät kuten haluat, etkä välitä muiden (naisten) mielipiteistä, niin pukeudu kuten haluat!

      • Luigi Napolitano

        Mina olen italialainen mies ja tietenkin muodikas. Minulla ei ikina ole paita housuissa. Paitsi silloin kun teen bisnesta ja minulla on mittatilauspuku ja kauluspaita ja solmio. Mutta kun olen vapaalla ja ajan avo- Ferrarillani, niin paidanhelma saa lepattaa tuulessa. Kirjoitan tallalailla koska olen nyt Milanossa eika taalla ole ään pilkkuja


    • tuppujalaka

      Ihme miten "sen entisen mäkikotkan" pukeutumistyyli vaikuttaa mielipiteisiin... :D

      Niin, paita (mutta vain t-paita) pysyy kyllä housussa, eikä ole farkut navan yläpuolella eikä edes navan tasollakaan. Eihän tässä nyt pelle hermanniksi sentään olla pyrkimässä.

      Sanokoon naiset mitä sanoo, minä tykkään, olen mies. Piste.

      • anna

        niin sitä pitää,jokaisella on oikeus omiin valintoihin :)


      • huuko

        ei ei sitä housuun panna jos on ruosteessa paidanhelma


      • ) xD

        Heh..hyvin sanottu tuo ettet ole pyrkimässä pelle hermanniksi xD

        Ööh..siitä paidasta.Oma ukkoni pitää paitaa housujen päällä,ilmeisesti siksi kun on pieni kaljamahan (kurkistus olan yli) alku..mutta ei siitä oikeestaan voi sanoa että mikä on oikea tapa.Se mikä sopii yhdelle ei välttämättä sovi toiselle.
        Paita housujen sisällä on ok jos ite tykkäät pitää sitä niin.

        Täytyy vielä todeta lopuksi että sitten olisi jo kamala ilmestys jos tosiaan olisi farkkujen vyötärö navan yläpuolella ja paita housujen sisällä.. *virn* ja hei,henkselit vielä siihen nii avot.. no jooh jopas meni taas.


    • muotijuttu

      Ja tää on saletti.Kesäkuumalla kun on niinpaljon kiintoisaa nähtävää on turvallisempi olla sen väljän paidan alla,ja tarpeeksi pitkän vielä.Jos pikkuveikka sattuu innostumaan omia aikojaan...?

    • Nimetön

      Olet selkeästi huolestunut jalkojen pituudesta. Suosittelen hankkia nykäsfarkut. Vedät ne oikein ylös, niin paljon ku pystyt ja katso tulosta. Näet peilistä pitkät, sirot jalat eiku nykäsfarkut.

    • oikein

      Pidä hyvä mies paitaa siellä,missä parhaalta näyttää.Joskus sisällä,joskus ulkona.Kyllä sinä sen parhaiten tiedät.

    • ofu

      roikkumassa housujen päällä, se vasta naurettavalta näyttää, ääliömuotia tuotu yhdysvalloista.

      • mää

        Joka tyyli mahtuu maailmaan


    • JapanilaisenMies

      Ei ole loppua näyssä tälle paita housujen päällä trendille niin kauan kuin lihavuus ei ole muodissa. Tämä telttailuhan peittää hyvin lähes kaikilla miehillä olevan vatsan alun ja saa isommankin kummun näyttämään siistimmältä.

      • Scorpio

        Jos paidan kantajalla on kroppaa mitä näyttää, niin helma pitää silloin laittaa housuihin. Jos taas paidan helma on housujen päällä, niin se on varma merkki siitä, että paidan alla ei ole mitään katsottavaa.


      • JapanilaisenMies
        Scorpio kirjoitti:

        Jos paidan kantajalla on kroppaa mitä näyttää, niin helma pitää silloin laittaa housuihin. Jos taas paidan helma on housujen päällä, niin se on varma merkki siitä, että paidan alla ei ole mitään katsottavaa.

        Mitä parempi kroppa sitä tiukemmat vatteet näyttävät hyvältä. Muille taas säkkiinpukeutuminen pelastaa paljon.


    • Turak

      Tee niinkuin haluat, mutta ainakin noudatan seuraavia "ohjenuoria".

      a) normi t-paita (tai pitkähihainen t-paita) aina housujen päällä. (Eli oletan, että housut on farkut, pellavahousut, shortsit tms.) Kulmahousujen kanssa en ainakaan minä t-paitoja pidä.

      Ja t-paidoissa kannattaa suosia (siis jos ei tuota pötsiä kertynyt) sellaisia ns. slim-fit malleja, niin ei tule telttaefektiä.

      b) Kauluspaita housuissa jos on kulmahousut tai jos kauluspaita on normi eikä slim-fit.
      (Jos haluaa olla rennommin ja on joku slim-fit kauluspaita, niin farkkujen/muiden rentojen housujen kanssa sitten päällä)

      Siinäpä se. =)

      Mutta valitettavasti ainakin mun mielestä T-paita farkkuihin tungettuna => aika juntin näköistä.

      • juntiton

        Tai niinkuin Matti Nykänen lanseerasi Collegepaita tungettuna farkkujen kauluksesta. Yääääääääk! Ja siihen tietty yhdistetään valkoiset college-kengät. jösses, mikä yhdistelmä.


    • elämä on lyhyt

      just näin! eli miten sinä itse haluat ja tuntuu hyvältä

      • Ynselmi

        Minä en rupea keneltäkään kyselemään "pitääkö" olla paita housunkauluksen alla vai päällä, tai saako olla sukat sandaaleissa, tai voiko pitää vyölaukkua. Jossain välissä 90-luvulla oli jenkeissä muotia, että sukkien varret piti olla tiukalle rullattuna tai oli juntti, se muoti taisi mennä suomalaisilta ohi kokonaan, täällä oli siis kaikki juntteja.


    • Jere:::..

      Jos on suht pienikokoinen mies niin oikean pituisia paitoja on todella vaikea löytää! Tuntuu että paidan pituus pysyy samana vaikka koko muuten pienenisi, pidä sitten sellaisia "minimekkoja" housujen päällä :(

    • klaui

      Ehdottomasti housujen päälle!

    • Wolf

      Minä ainakin pidän tavalliset T-paidat housuissa, ja samoin kaulus ja farkkupaidat. Juntin näköistä jos paita housun(esim.farkkujen) päällä. Ja olen 26-vuotias mieshenkilö.

    • Paita oli housuissa, ei päällä

      Hän oli pahuksen seksikäs elokuvassa Alaston satama. Vau!

    • sama

      Ihan mitenkä vaan.Mies on aina mies.Vaikka olisi väljät vaatteet ja kaikki olisi peitossa.

    • Arles

      Tietysti T-paita laitetaan housuihin.
      Miten muutoin päällipaidan saa housuihin, jos alus paita on housun päällä.

      • Seppo Vaan

        Puhumattakaan takista.


    • ---

      ehdottomasti päälle. kaikkein pahin on kauluspaita-vyö-farkut-yhdistelmä, joka saa 99%miehistä näyttämään lähinnä sikaniskoilta. älä huoli lyhyistä jaloistasi, kyllä niitäkin joku rakastaa..

    • anna

      Tässähän se nähdään että jokaisella on oma mielipiteensä.Turhan päivästä kinastelua asiasta kun makuasioista ei vaan voi kinastella.Kysy nyt sitten jonkun mielipidettä niin vastauksen näät tässä.:) tasapuolisesti vastauksia tulee,MUTTA ketään ei siitä syystä aleta mollaamaan et on oma tahto ja kyky tehdä päätöksiä.On se ihmeellinen tuo ihmismieli.

      • tuppujalaka

        Juu ihmeellinen on ihmismieli, ja tuntuu olevan niin pirullisen ahdaskin joissakin asioissa, etenkin meillä suomalaisilla. Mutta onneksi ei tässä asiassa :)

        On selvästi näistä kommenteista havaittavissa, että monissa mielipiteissä on kirjoittajalla ollut mielessä keski-ikäinen, kaljamahainen, jonkun verran kaljuunut mies, joka käyttää halpismarketti vaatteita. Ilmiselvästi harvemmin on ollut mielessä 21v. hyvävartaloinen 185cm pitkä mies, jolla enemmän merkkivaateita =)

        Noh.. makuasiosta ei tunnetusti voi kiistellä. Alkaa muuten olla jo aika kulunut lause tuo.. :D


    • Fashion Guru Man
      • Hohoijaa..

        ..paita jätetään. Ja ns. slim-fit mallit jäävät päälle automaattisesti. Housujen sisään tungettuna jampan tyyli on suoraan 80-luvulta aivan samoin kuin naisten vaalennuksilla ja permanenteilla käsitellyt "pitkät" (lue: latvoista ohuen harsomaiset) hiukset joihin ei hoitolyhennyksiä millään raaskita tehdä. Jälkimmäistä löytyy esim. suomi24 galleriasta ikäluokasta 35 ylöspäin..kuten edellistäkin, tarkemmin ajateltuna :-(


      • :O!!

        Mä en ainakaa tuollasta paitaa laittas päälleni, ellen sit haluais leimata itseni täyshomoks!! Muutama koko liian pieni ainakin ton äijän päällä!

        Muuten, tykkääkö naiset ns. homo lookista?


      • FASHION GURU MAN

      • tuppujalaka

    • Nainen joka luovutti

      Mieheni on vähän alle 40 ja hän on nimenomaan ja ainoastaan tuota koulukuntaa jossa laitetaan kaikki paidat farkkujen sisään! Tai ei sentään collegeja, mutta t-paidat, lyhythihaiset kauluspaidat ja pitkähihaiset kauluspaidat. Ja sitten vyö kiinni tiukasti.

      Alussa yritin sanoa että jos vaikka jättäisit paidan housujen päälle mutta hänestä se on rumaa ja rentun näköistä joten ei suostunut. Enkä kyllä yrittänyt suostutellakaan, sillä en missään nimessä halua olla se "akka joka nalkuttaa pukeutumisesta". Omathan ovat vaatteensa ja pukeutuu kuten haluaa.

      No onneksi hän on sentään pitkä ja varsin hoikka ja hänellä on hyvät vatsalihakset ja selkeästi erottuva vyötärö. Joten näky ei ole sinänsä paha.

    • lainattua

      Niin kauan kun minä elän täällä
      en pidä paitaa housujen päällä.
      Sitten kun kuolema noutaa
      paita housujen päälle joutaa.

    • ja voita

      väliin.Paita pois kokonaan...

    • Kaarina

      Siinä on selvä sääntö, läski pitää paidan päällä ja hoikka housujen alla.

      • anna

        eipä mee tuo ihan nuinkaan.


    • Pekka Antero

      Mitä tästä tapella,jokainen tekee mitä parhaakseen näkee.
      Todennäköisesti parivuoden kuluttua paita laitetaan ainoastaan housujen sisään, muuten on juntin näköinen.

    • Mippe

      Luulen että sun jalkasi näyttävät molempien vaihtoehtojen kanssa lyhyimmiltä. Mutta minä luulen vain näin.

    • The Real JAMO

      Paita housuihin on fiksumman näköinen.

    • erikseen

      Kyllähän asia on niin että töissä paita pysyy housuissa ja vapaa-ajalla sitten ihan sama.

      Tietenkin työyhteisö vaikuttaa tässäkin mutta jos nyt puhutaan vaikka tyypillisestä toimisto/virastotyöpaikasta jossa mahdollisesti käy asiakkaitakin.

      Kyllä sitä vanhempi väki hieman kieroon katsoo jos vaikkapa virastoympäristössä kauluspaita tai t-paita on housujen päällä.

    • män

      Ei housuun, paitsi jos on lyhyet jalat. Jos on t-paita housuissa niin näyttää joko matti nykäseltä tai pikkupojalta, jonka äiti on pukenut.

      • MarkoJ

        Oikea mies, anteeksi sivistynyt mies, tietää että T-paita on alusvaate eikä tulis käyttää sellaisenaan vaan vain ja ainoastaan paidan tai mahdollisesti ohueen neuleen alla.

        Ennen kun rupeaa neuvomaan muita suosittelen että lukee muutaman kirja pukeutumisen historasta, klassisesta pukeutumisesta ja etiketistä.


      • yöks

        pistä perkele se paita housuihin, jos sun housut ei ole nostettu niin ylös, kuin matti nykäsellä!
        eli se on ihan ok sielä sisällä kunhan sulla on kunnon housut,joita ei oo kiskottu pers´vakoon, niinkuin jotkut 30 pitää!


    • vähän

      tilanteesta ja henkilön kropasta, mut jos on atleettinen ja kiree paita niin ihan sama miten pitää.. ;)

    • Pillu-Erkki

      Paita pois.

      • Piehinki

        No onhan tänne joku Raahelainenkin sanonut mielipiteensä. HYFÄ!! Sillä lailla sitä pitää.


    • Tärkeää

      Voi suomen kieli sentään !!! &¤%#&%"#&%¤"

    • täräyttää

      Nykyään paidan housussa pitäminen on auttamattomasti out! Ehkä jopa hieman hintahtavaakin. Toisaalta paidan pituudelle olisi suotavaa että edes vyön alaosa näkyisi tällöin (poikkeus tietyt kauluspaidat). Ainoa poikkeus on puvun housujen tai kauluspaidan pito. Tällöin on tärkeämpää istuuko paita housujen sisään vai ulkopuolelle paremmin. Miksi te ihmiset pidätte paitaa housuissa kun se ei enää kuulu sinne?!?! Tulee aina juntti/hintti vaikutelma kun näkee paidan housuissa. On paljon mukavampikin olla kun paita roikkuu löysästi päällä. Jokainenhan tekee kuitenkin niinkuin itse haluaa, mutta ainakin nyt tiedätte mitä ihmiset teistä ajattelee kun laitatte paidan housuihin.

      • Marko_T

        Maailmallahan muotigurut ovat homoseksuaaleja melkein aina. Samoin homoseksuaaleja arvostetaan paljon heidän muodin tuntemuksesta ja trendijen luojina.

        ELI... Kirjoituksesihan viittaa siihen että tuleva trendi on paita housujen SISÄLLÄ.

        Tämä pukuhousujen käyttö roikkuvan T-paidan kanssa on ikävä uusi ilmiö. Myös löysästi roikkuva kauluspaita puvun kanssa on aika surullisen näköistä.

        Toisaalta Suomessa kun ollaan niin se on ihan sama miten porukka puvun häpäisee. Täällä harvemmin näkee laadukasta istuvaa pukua. Suomalainen mies kun harvemmin investoi yli 500 euroa pukuun puhumattakaan mittatilauspukuun.

        Jokainen tottakai tekee niin kun haluaa. Minun mielestäni roikkuva paita ei ole mukava vaan tuulien ripottava teltta, olkoon paita sitten slimfit tai ei.

        Ja mitä muut ihmiset ajattelee... Kyllä roikkova paita on rento mutta samalla hieman rentun näköinen.


      • lyhytselkäinen?

        Jaa että vyön alaosaan, minulla se on aika mahdotonta. Vaikka pidän S-kokoista t-paitaa, silti se yltää farkkujen takataskujen puoleenväliin! Olen 177 cm pitkä, mutta todella laiha. Olenkin ihmetellyt, miten suhteeton paidan keskiosan pitäisi minulla hihoihin nähden ollakaan...


    • näin minusta

      jos sulla on vaikka teeppari alla esmex ihan yksinkertaisen cool vaikka musta niin sen teepparin päälle voi heittää jonkun shirtin esmex printtikuosisen ja sen voi tunkee osittain housuun ja jättää osan roikkuun sillai coolisti.

    • jokke

      Paita kuuluu ehdottomasti housuihin ei housujen päälle.
      onhan siijnä naisillekkin silmänruokaa kun paita on housuissa eikä peitä etumusta

    • jukkis

      paita kuuluu ehdottomasti housuihin

    • ihmeellistä!

      Voi ihan vain ihmetellä, miten tuollaisesta yksinkertaisesta asiasta saa noin pitkän ja riitaisan viestiketjun aikaan? Paita housussa tai housun päällä, pääasia mistä itse pitää! Yhtä hyödytöntä kuin puhua, mikä on muotia ja mikä ei...

      • tuppujalaka

        Itse ihmettelen myös miten tälläinen ihan yksinkertainen ja toisaalta turhakin kysymys, joka vain pälkähti yks päivä päähäni, sai aikaan tämmösen keskustelun. Tää keskustelu roikkui peräti "viikon suosituimmat" listallakin, parhaillaan ihan 4-5 suosituimman joukossa!! Jesss!

        Mulla paita kyllä pysyy housussa, vaikkei kukaan muu tykkäis. Ei todellakaan juntin näköistä, vaan miehekästä koska olen hyvävartaloinen. Housujen päällä taas näyttää äidin pukemalta isolta pikkupojalta, ja slim fit paidat ovat mielestäni homoille! Mikäli siis olen käsittänyt okein mikä on slimfit paita... ilmeisesti kireämpi/tiukempi kuin normaali.

        Farkut normaali t-paita musta nahkatakki rules!!!
        ROCK!!!


      • RAAKAJORKKI
        tuppujalaka kirjoitti:

        Itse ihmettelen myös miten tälläinen ihan yksinkertainen ja toisaalta turhakin kysymys, joka vain pälkähti yks päivä päähäni, sai aikaan tämmösen keskustelun. Tää keskustelu roikkui peräti "viikon suosituimmat" listallakin, parhaillaan ihan 4-5 suosituimman joukossa!! Jesss!

        Mulla paita kyllä pysyy housussa, vaikkei kukaan muu tykkäis. Ei todellakaan juntin näköistä, vaan miehekästä koska olen hyvävartaloinen. Housujen päällä taas näyttää äidin pukemalta isolta pikkupojalta, ja slim fit paidat ovat mielestäni homoille! Mikäli siis olen käsittänyt okein mikä on slimfit paita... ilmeisesti kireämpi/tiukempi kuin normaali.

        Farkut normaali t-paita musta nahkatakki rules!!!
        ROCK!!!

        Itsellä ainakin riippuu housuista. Jos farkuissa "vyötärö" matalalla niin paita ehdottomasti housuihin. Housut kainalossa ja paita housuissa tosiaan urpon näköistä. Itse ainakin omaan kohtuu atleettisen vartalon joten tykkään pitää kauluspaitaa farkkujen sisällä. Paita housujen päällä näyttää kävelevältä teltalta ja kaikki vartalon muoto katoaa. Sama pätee t-paitoihin. Itse pidän tätä tyyliä hyvän näköisenä, enkä sitä muuttaisikaan vain sen takia että joku muu haluaisi nähdä paidan housujen päällä.


    • makkikala

      iha miten ite haluat saatanan orja

      • hoitajasi

        kylläpä sinäkin olet pipipäinen.. mistä teitä riittää??


    • cwire81

      laitan wayne gretsky -tyylisesti puoliksi housuun

    • ihmetyttää,

      miksi mies haluaa näyttää pituuteensa suhteutettuna pitkäjalkaiselta ja lyhytselkäiseltä-miesmäinen kroppahan on juuri päinvastainen.

      Paidan voi laittaa housuihin myös tyylikkäästi ja vetämättä housuja älyttömän ylös. Ja kuvitelkaa tilanne, että joissain virallisissa juhlissa miehen pukupaita roikkuis housujen päällä ja takin alta...

    • salkkarifani1

      paita housuun vaan

    • housuun vaan!

      Onhan se paljon paremman näköistä jos paita on housuissa eikä niiden päällä kuin joku hiton hame. Jotkut trendipellet varmaan väittää vastaan eikä pidä, mutta eipä sillä ole väliä.

      • BB-----

        Mä teen näin että t-paita housuihin koska joudun pidentämään niitä, ettei jatkopalat näy. Kummallisilla asioilla ihmiset päätään vaivaa.
        Kyllähän se risoo jos aina on ylisuuria t-paitoja, mutta vain sen hetken kun vilkaisee. Jos ihminen ärsyttää muutenkin, vaikka hän kuinka tyylikäs, haetaan vikoja. Minä en ainakaan osta sieltä ja sieltä bla bla.
        Pitkä kauluspaita voi lepattaa housujen päällä ja vilkkua villapaidan alta, vai mikä on mielipiteenne?
        Käytin joskus ylisuurta villapaitaa, toisia se ihastutti toisia vihastutti. En suutu jos sanotaan tyylisi on huono.
        Itse en sano mutta kun jollakulla ihmisellä on aina samanlainen tyyli ottaa päähän.
        Varsinkin jos on muuten kivan näköinen ihminen, pohtii miksi hän tahallaan tekee
        itsensä vastenmieliseksi?


    • Normaaliselkä_jalat

      Mistä saa normaalinnäköisiä T-paitoja normaalivartalolle, sellaisia joissa paidanhelma ei roiku munissa asti vaan ulottuu vain vähän vyön alapuolelle? Ei tunnu löytyvän mistään, kaikki T-paidat on pitkiä kaapuja minulle.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3913
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2318
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      92
      2039
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1704
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1401
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1311
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      306
      1241
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe