inky queen

angel85

kokemuksia ihmiset, joilla inky queen tattoossa otettu tatska?

75

29024

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mulla meinaan

      joo mä oon ottanut sillä tatuoinnin rintaan ja se on hieno ja onnistu loistavasti ja mulla on plajon kavereita jota ovat suositelleet sitä he ovat kanssa laittaneet siellä..mutta olen myöss kuullut kavereiltani et se on huono paikka että wilma ei osaa työtänsä..mutta omis kokemuksia on ja ihan loistava paikka..wilma on erittäin mukava..ja kannustaa paljoss joss pelottaakin

    • xyr

      itse otin tatuointini siellä, enkä valitettavasti ole tyytyväinen lopputulokseen. ei kovin pikkutarkkaa jäleä. suosittelen siis jotain muuta paikkaa... ammattiihmistä ja vielä oikeasti työssänsä hyvää...

    • kissa

      Wilma on tehnyt molemmat kissakuvani. Eka on n. 30- senttinen pantteri oikeassa sääressä ja toinen 10 -senttinen, myöskin pantteri, vasemmassa nilkassa. Kun olin ekaa kuvaa ottamassa, jännitin ihan kamalasti, ja kipu yllätti todellakin. Wilma oli tosi mukava, pidettin taukoja, hän jutteli kaikkea ja yritti saada mut rentoutumaan. Hän jopa ehdotti että jatkaisimme toisella kertaa, onneksi oli kanttia jäädä..;-) Kissasta tuli todella hieno, ja vielä viiden vuoden jälkeen värit on hienot, tummat ja tarkat.

      Toisella kerralla menin hakemaan kissaa, jonka olin nähnyt hänen kuvastossa. En kuitenkaan löytänyt sitä ja selailimme yhdessä kaikkia kissakuvia mitä vaan löytyi. Löysin sitten toisen, mutta ei siitä tullut yhtä hieno kun mitä se kuvassa oli. Wilma veti sen mustaksi, vaikka se kuvassa oli enemmänkin black&grey. Tietty saan syyttää vähän itseänikin kun en tajunnut sanoa tarpeeksi tarkkaan että haluan just samoilla väreillä. No, se kuitenkin on ja pysyy nilkassa, enkä aio koskaan vetää sen päälle mitään.

      Loppujen lopuksi täytyy sanoa että Wilma on tosi mukava ja osaa saada ajatukset pois tilanteesta, jos jännittää kamalasti. Ehkä hän on parempi isoissa kuvissa, kun pienissä piperryksissä, mutta tämä on vain oma mielipiteeni. Huoletta voi mennä hänelle.

    • Dan

      Joop. Mä olen ottan Wilmalla tatuointini. Otin sen siellä sen takia että Wilma sattuu olemaan meije perhe tuttu ja sain sen puoleen hintaan. Todella ammattitatonen ja kiva heppu Wilma on kyllä juu

    • pari kuvaa ottanut

      Olen käynyt kyselemässä tatuointien otosta ym, oli todella epäystävällinen. Ilmeisesti minun olisi heti ovesta astuessani pitänyt ilmoittaa olevani _maksava_ asiakas. Jäipä sitten ottamatta tuolla kun palvelu oli niin epäystävällistä.

      Kaveri kävi ottamassa rintaan tatuoinnin, on mennyt parin vuoden aikana aika suttuisen näköiseksi, ei kuulemma itsekkään mene enää kyseiselle henkilölle ottamaan yhtään tatuointia :(

      • battery girl

        Hmm... mielestäni tatskaajan toimeenkuvaan ei kuulu se että hänen pitäisi olla joku pirteä peipponen, itse wilman asenteesta tykkään ja hän osaa tehdä työnsä hyvin, mutta pitää aina pieniä yksityiskohtia myöten kertoa minkälaisen tatskan ottaa! Olen todella iloinen mun piikki langasta ja muista tatskoista mitä hän on tehnyt ja värit eivät ole lähteneet ja muistakaa yksi asia wilmalla on takuu, eli jos värit alkavat lähtemään niin saa mennä hakkaamaan uutta väriä päälle ja korjaamaan kuvaa... suosittelen paikkaa siis kaikille mentäväksi!


      • helin4
        battery girl kirjoitti:

        Hmm... mielestäni tatskaajan toimeenkuvaan ei kuulu se että hänen pitäisi olla joku pirteä peipponen, itse wilman asenteesta tykkään ja hän osaa tehdä työnsä hyvin, mutta pitää aina pieniä yksityiskohtia myöten kertoa minkälaisen tatskan ottaa! Olen todella iloinen mun piikki langasta ja muista tatskoista mitä hän on tehnyt ja värit eivät ole lähteneet ja muistakaa yksi asia wilmalla on takuu, eli jos värit alkavat lähtemään niin saa mennä hakkaamaan uutta väriä päälle ja korjaamaan kuvaa... suosittelen paikkaa siis kaikille mentäväksi!

        ammattitaitoisella tatuoijalla _pitäisi_ olla takuu. (Valitettavasti näin ei ole.) Esim. parissa hyvinkin tunnetussa liikkeessä ei ole takuuta, enkä todellakaan menisi ottamaan niissä kuvia vaikka muuten jälki on kuulemma ollut hyvää. Asiakaspalvelusta sen verran, että tatuoijalla ei todellakaan tarvitse olla mitään kestohymyä päällä koko ajan tms, mutta arvostan paikkoja joissa tatuoija saa asiakkaan olon rennoksi. Tuo Inky Queen ei ainakaan omasta mielestäni ole sellainen paikka :/


      • monella käynyt...

        mun mielestä Wilma on kyllä tosi mukava...varmaan se on vähän itsestäkin kiinni kenen kanssa tulee juttuun tai ei.


    • maffeli :)

      Itse olen siellä käynyt ja koko mun muu perhe, suosittelen lämpimästi wilman tekemiä tatskoja ja kaiken lisäksi se on hyvä jos haluat ihan uniikki tatskan niin voit yhdessä suunnitella sitä tatskaajan kanssa, itse otin tribaali siivet selkään ja niitä ei ole muilla ja olen pirun ylpeä noista siivistä!

      • missä vaan

        tatuointiliikkeessä voit suunnitella ihan uniikin kuvan tatskaajan kanssa, ja sen pitäisi kuulua vielä hintaan.
        Plus, että wilmalla on tapana vähän ottaa taiteellisia vapauksia jos et selitä TÄYSIN joka ikistä pienintäkin yksityiskohtaa myöten millainen kuvasta täytyisi tulla. Esim värejä voi vähän muutella kysymättä yms.. Mutta jos ei haittaa että kuva ei välttämättä ole ihan sellanen kun itse ajatteli niin mikäs siinä sitten :)


    • määdmaik

      Joo otin tatskan sieltä helvetin hyvää jälkeä, toinen tulossa myöhemmin samasta paikasta

    • hay d

      Kävin inky queenin nettisivuilla, ja siellä esiteltiin amputointia, polttotatuointia ym. sairasta, minkä johdosta en menisi kyseiseen liikkeeseen asioimaan. Ei vaikuta kovin asialliselta paikalta, jos tatuoija on valmis tekemään ihan mitä vain.

      • tatuoida

        kaveri otti wilmalla tatskan ja se oli ihan v*tuiksi tehnyt sen. en suosittele


      • mullakin!!!!
        tatuoida kirjoitti:

        kaveri otti wilmalla tatskan ja se oli ihan v*tuiksi tehnyt sen. en suosittele

        Mullakin huonoja kokemuksia paikasta.
        Tatuointi mennyt päin vittua, nyt tässä ollaan sitten harkittu sen poistamista, ku kuva on musta epäselvä läntti, johon ei voi peitekuvaa harkitakaan! Ja tosiaan osa syy oli myös se että hänellä on tapana ottaa niitä "taiteellisia vapauksia." Täytyy myöntää että itku meinas päästä kun näin kuvan valmiina.
        Mukava ihmisenä ei siinä mitään, mutta tuskin kukaan menee sen vuoksi tatuointia ottamaan että voi jutella mukavia, vaan että saa kuvan jota haluaa kantaa ihollansa loppu elämän!


      • maffeli

        Hmm.... Jos tuota mieltä olet niin sinun ei kannattaisi varmaan ollenkaa mennä ottamaan tatskaa, luuletko että tatskan ottaminen on muutenkaa kivutonta hommaa? Itselläni on viisi kuvaa ja helvetin hyvää jälkeä! Värit ei ole lähtenyt ja helvetin hyväs kuosis ja tänään olin viimeksi siellä värittämässä miun kuvani loppuun ja oon tyytyväinen!
        Ja ihmiset jotka eivät ole siellä käyneet ja eivät osaa suunnitella kuvia tatskaajan kanssa niin turha mitään kuvia mennä ottamaan!


      • nainen 81
        mullakin!!!! kirjoitti:

        Mullakin huonoja kokemuksia paikasta.
        Tatuointi mennyt päin vittua, nyt tässä ollaan sitten harkittu sen poistamista, ku kuva on musta epäselvä läntti, johon ei voi peitekuvaa harkitakaan! Ja tosiaan osa syy oli myös se että hänellä on tapana ottaa niitä "taiteellisia vapauksia." Täytyy myöntää että itku meinas päästä kun näin kuvan valmiina.
        Mukava ihmisenä ei siinä mitään, mutta tuskin kukaan menee sen vuoksi tatuointia ottamaan että voi jutella mukavia, vaan että saa kuvan jota haluaa kantaa ihollansa loppu elämän!

        Minusta on naurattavaa ku aina joku on kuullut joltain ja ehkä on vaan pari ihmistä jotka ovat valittaneet.... wilma on ehkä parhaimpia tällä hetkellä tatskaajista, minulla ku tatskoista on kokemusta... diego lähti duck´s tattoosta menemään ja wilma joutuu tällä hetkellä korjailemaan jonku uuden tatskaajan jälkiä... mutta duck's:issa on yks hyvä kaljupää tatskaaja mukava ja hänkin osaa hommansa, olen ollut vieres monta kertaa katsomassa ku frendeille tehdään ja wilmanki liikees olen ollut katsomas ku kavereille ja itselleni hakataan kuvia... suosittelen!

        T:nainen vantaalta


      • siellä käynyt
        maffeli kirjoitti:

        Hmm.... Jos tuota mieltä olet niin sinun ei kannattaisi varmaan ollenkaa mennä ottamaan tatskaa, luuletko että tatskan ottaminen on muutenkaa kivutonta hommaa? Itselläni on viisi kuvaa ja helvetin hyvää jälkeä! Värit ei ole lähtenyt ja helvetin hyväs kuosis ja tänään olin viimeksi siellä värittämässä miun kuvani loppuun ja oon tyytyväinen!
        Ja ihmiset jotka eivät ole siellä käyneet ja eivät osaa suunnitella kuvia tatskaajan kanssa niin turha mitään kuvia mennä ottamaan!

        Pitäisikö sinun uusiia silmälasisi tai käydä näkötestissä!? Näethän jo wilman sivuilta ettei kuvat ole priimaa jos edes ymmärrät tatuoinneista mitään! olet tyhmä jos tyydyt sen tekemiin jätöksiin! Sillä ihmisellä ei ole alkuunkaan ammattitaitoa! Ei hygienia eikä taito puolella. Oletko varma ettei kuvasi ole lyöty liian syvään!? Ne ei saa tuntua iholla! Sillä tätäkään ei tämä kyseinen"tatuoia"taida. On sillä pieni paskanen liike mutta ei se mikään oikea tatuoia ole!


      • topfield
        siellä käynyt kirjoitti:

        Pitäisikö sinun uusiia silmälasisi tai käydä näkötestissä!? Näethän jo wilman sivuilta ettei kuvat ole priimaa jos edes ymmärrät tatuoinneista mitään! olet tyhmä jos tyydyt sen tekemiin jätöksiin! Sillä ihmisellä ei ole alkuunkaan ammattitaitoa! Ei hygienia eikä taito puolella. Oletko varma ettei kuvasi ole lyöty liian syvään!? Ne ei saa tuntua iholla! Sillä tätäkään ei tämä kyseinen"tatuoia"taida. On sillä pieni paskanen liike mutta ei se mikään oikea tatuoia ole!

        totaaa opetteleppa kirjottamaan ja käy sen jälkeen arvostelemaan wilman tatointeja. jos ei kirjoitus suju ni en mä sun arvostelukykyynkään hirveesti luottais.


      • topfield

        siiis sun mielestä tatuoija on ammattitaodoton jos on valmis tekemään polttotatskoja vaikkapa? hohhoijjakkaa lapsonen.


      • tyytymätön

        Wilma on vain "kuuluisuutensa", (tv esiintymisien ym..) takia pitänyt yrityksensä pystyssä. Ei tuolla Tatuoimistaidolla (jota siis ei ole) Helsingissä muuten pärjää. Menin nuorena tyhmänä joskus ottamaan häneltä Tatuoinnin, olin piirtänyt kuvan 5min ja pyysin että hän parantelee kuvan.. lopputulos oli paskempi kuin hätäisesti 5minuutissa piiretty malli.
        Kuva oli liian syvälle tehty, se ajoittain vieläkin nousee koholle (Otin kuvan vuonna 2000). Minulla on useita tatuointeja, vain wilman tekemään en ole tyytyväinen.
        Nykyään teen itse Tatuointeja, enkä ymmärrä miten ihminen joka saa tuollaista jälkeä aikaan, kehtaa kusettaa joltain rahat ja pilata asiakkaidensa ihon.


      • merenneito333
        nainen 81 kirjoitti:

        Minusta on naurattavaa ku aina joku on kuullut joltain ja ehkä on vaan pari ihmistä jotka ovat valittaneet.... wilma on ehkä parhaimpia tällä hetkellä tatskaajista, minulla ku tatskoista on kokemusta... diego lähti duck´s tattoosta menemään ja wilma joutuu tällä hetkellä korjailemaan jonku uuden tatskaajan jälkiä... mutta duck's:issa on yks hyvä kaljupää tatskaaja mukava ja hänkin osaa hommansa, olen ollut vieres monta kertaa katsomassa ku frendeille tehdään ja wilmanki liikees olen ollut katsomas ku kavereille ja itselleni hakataan kuvia... suosittelen!

        T:nainen vantaalta

        ducks tattoota suosittelisin minäkin. juuri tämä kyseinen kaljupäinen herra teki itselleni tatuoinnin pohkeeseen ja aivan upeaa jälkeä tuli. hän otti oikeita taiteilijan vapauksia, lisäsi musta harmaa kuvaan tilkan verenpunaista ja kuvasta tuli tuhat kertaa parempi kun oma alkuperäinen mallini!


      • scrum
        merenneito333 kirjoitti:

        ducks tattoota suosittelisin minäkin. juuri tämä kyseinen kaljupäinen herra teki itselleni tatuoinnin pohkeeseen ja aivan upeaa jälkeä tuli. hän otti oikeita taiteilijan vapauksia, lisäsi musta harmaa kuvaan tilkan verenpunaista ja kuvasta tuli tuhat kertaa parempi kun oma alkuperäinen mallini!

        ite en kyl enää mee ducks tattoosee ihme palveluu sielläki!!! 40€ varausmaksusta meinataa ottaa 10 lisää jos maksaa 50€ setelillä!!! minkäslainen tatuointi liike se on? jos ei ny osaa rikkoo nii antaa olla!! Groovytattoossa tehää hyvää jälkee ja on mukava tekijä itellä on 7 kuvaa sieltä.


      • typerykset
        topfield kirjoitti:

        totaaa opetteleppa kirjottamaan ja käy sen jälkeen arvostelemaan wilman tatointeja. jos ei kirjoitus suju ni en mä sun arvostelukykyynkään hirveesti luottais.

        Kuule ihan sama sulle. Arvostelet muiden tekstiä, vaikka omasi vilisee virheitä!


      • Ötti
        scrum kirjoitti:

        ite en kyl enää mee ducks tattoosee ihme palveluu sielläki!!! 40€ varausmaksusta meinataa ottaa 10 lisää jos maksaa 50€ setelillä!!! minkäslainen tatuointi liike se on? jos ei ny osaa rikkoo nii antaa olla!! Groovytattoossa tehää hyvää jälkee ja on mukava tekijä itellä on 7 kuvaa sieltä.

        Groovytattooseen ei kannata mennä myöskään... kamala paikka.. Toisin eipä sekään enään taida olla pystyssä :D

        Itse suosittelen Blue Dragonia, Flamee tai Liskogalleriaa lämpimästi!


    • tyytymätön asiakas

      Kyselit mielipiteitä inky Queen liikkeestä joten kerron omani:älä mene sinne! Mulla on omakohtainen kokemus ja kaikki meni siellä ihan metsään! Mulla oli symmetrinen tribali kuva jonka halusin musta-punaisena keskelle alaselkään. Sain sitten epäsymmetrisen, epätarkan, ylirajausten väritetyn, liian syvään lyödyn ja 2,5cm ohi selän keskirajan ja kaupan päälle ajoittaiset alaselän hermokivut jotka ovat kestäneet kohta 7vuotta! Syy:Liian syvälle lyöty(lihakseen,jossa vaurioittanut hermoja). Kuvan päälle on jouduttu tekemään uusi peittokuva,mutta ikävä kyllä sitä ei enää peitä mikään kun on sen verran koholla että kuultaa pahasti läpi(edelleen koska liian syvään hakattu)!

    • topfield

      ite otin oman tatskan siellä ja hieno tuli ! oon myös nähnyt livenä wilman tekemiä tatskoja ja jokaikinen on tosi hyvin tehty ja pikkutarkatkin kohdat ovat onnistuneet. se on sitten omaa vikaa jos ei tarkasti kerro millaisen kuvan haluaa.

      • pettynyt

        Tekipä täti sellaisen polttelun mitä en todellakaan pyytänyt! Yksinkertainen ja helppo muuttui "taiteilijan" kädestä sellaiseksi kuoppamereksi, etten ole yhdessäkään nettisivujen kuvassa nähnyt. Ihmettelin missä oli se tuoreissa polttokuvissa oleva tasainen jälki. Itellä oli käteen kynnetty sentin syvä ura, eikä siinä erikoislääkäri tarvinnut olla ymmärtääkseen, ettei moisesta pellosta mitään siistiä kasva. Arpi kyllä, mutta ei sitä mitä piti tulla. Vuoden jälkeen kädessä on iso arpi, mutta ei mitään kuvaa. Jostain kumman syystä kuva poltettiin niin syvälle, että parantuessaan nämä urat levisi yhdeksi isoksi arveksi!


      • Meikis
        pettynyt kirjoitti:

        Tekipä täti sellaisen polttelun mitä en todellakaan pyytänyt! Yksinkertainen ja helppo muuttui "taiteilijan" kädestä sellaiseksi kuoppamereksi, etten ole yhdessäkään nettisivujen kuvassa nähnyt. Ihmettelin missä oli se tuoreissa polttokuvissa oleva tasainen jälki. Itellä oli käteen kynnetty sentin syvä ura, eikä siinä erikoislääkäri tarvinnut olla ymmärtääkseen, ettei moisesta pellosta mitään siistiä kasva. Arpi kyllä, mutta ei sitä mitä piti tulla. Vuoden jälkeen kädessä on iso arpi, mutta ei mitään kuvaa. Jostain kumman syystä kuva poltettiin niin syvälle, että parantuessaan nämä urat levisi yhdeksi isoksi arveksi!

        Itse kävin otattamassa kyseisessä liikkeessä. Tilanne oli hyvinkin mieleenpainuva ja mukava. Kuva, jonka otin, oli suhteellisen yksinkertainen ja helppo. En kadu, että kävin.


      • On Tatuoitavalla Myös
        Meikis kirjoitti:

        Itse kävin otattamassa kyseisessä liikkeessä. Tilanne oli hyvinkin mieleenpainuva ja mukava. Kuva, jonka otin, oli suhteellisen yksinkertainen ja helppo. En kadu, että kävin.

        Monet suunnittelevat tatuointiaan monia vuosia, ja tulevat sinuiksi sen kanssa ajan myötä.
        Jos haluat varmistaa tatuoinnin onnistumisen, suunnittele tatuoijan kanssa tarkkaan tatuoinnistasi, koska se on sinun ihollasi koko loppu elämäsi ajan. Ei ole pelkästään tatskarista kiinni miellyttääkö lopputulos. Tutustu ensin tatskarin töihin. Tutustu tatskariin. Mieti, onko tatuoinnillasi mitään merkitystä enää esim. 20 vuoden päästä?
        Itse olen liikkeessä käynyt ja ihan hyvää jälkeä tuli, ja älyttömän mukava henkilö tämä Hantta.


      • hjbnkjncxfjnk
        On Tatuoitavalla Myös kirjoitti:

        Monet suunnittelevat tatuointiaan monia vuosia, ja tulevat sinuiksi sen kanssa ajan myötä.
        Jos haluat varmistaa tatuoinnin onnistumisen, suunnittele tatuoijan kanssa tarkkaan tatuoinnistasi, koska se on sinun ihollasi koko loppu elämäsi ajan. Ei ole pelkästään tatskarista kiinni miellyttääkö lopputulos. Tutustu ensin tatskarin töihin. Tutustu tatskariin. Mieti, onko tatuoinnillasi mitään merkitystä enää esim. 20 vuoden päästä?
        Itse olen liikkeessä käynyt ja ihan hyvää jälkeä tuli, ja älyttömän mukava henkilö tämä Hantta.

        no itse voin sanoa vain etten ole käyny ite wilmalla (luojan kiitos) mutta kaikki kaverit jotka siel on käyny on saanu hirveetä suttupaskaa sieltä..wilma on jo kyl suunnitellut kuvat muttei ole osanut tehdä niitä iholle niinkuin ne oli paperilla..väritys jälki epätasaista ja liian syvälle tehty ja sen takia muodostunut arpea kuvaan..en voi siis suositella kenellekkään..ylihintaista suttupaskaa..sorry niille jotka siellä käy..


    • pjhu

      No huhhuh, en itse uskaltautuisi menemään tällaiselle tatuointitaiteilijalle jolla on näin 50:50 palaute :D

    • tatuoitu tyttö

      En ymmärrä miten tatuoinnin voi saada tehtyä vinoon/väärään paikkaan?? Mulla ainakin piirretty "luonnos" (jonka olin ensin itse nähnyt ja hyväksynyt) siirrettiin jonkinlaisella pois pestävällä musteella (?) ihoon, josta vielä tarkistin toiseen kertaan miltä se näyttää ja onko hyvässä/oikeassa kohdassa. Sitten nämä musteviivat jäi iholle, ja niiden mukaan alettiin ääriviivoja tatuoimaan.

      En siis käynyt Inky Queenissa vaan toisessa Helsinkiläisessä liikkeessä.

      Tehdäänkö Inky Queenissa kaikki vapaalla kädellä?

      • tyytymätön asiakas

        Näin se onnistuu: Siirtokuva laitetaan kyllä oikeaan kohtaan, mutta sitten Wilma aloittaa tatuoimisen ja pyyhkiessään ylimääräistä väriä pois pyyhkii hän samalla näkyvistä itse siirtokuvaa. Hän ottaa "taiteilijan vapauden" ja vetää suurimman osan kuvaa freehandina! Asiakkaalle eli mulle hän ei tietenkään millään tavalla näytä, että nyt meni päin v*tt**. Tatuoidessaan hän kätevästi siirtelee myös koiriaan pois jaloistamme pyörimästä..hygieenistä.. ;) Kun kuva on valmis saan nähdä sen erittäin vaikeasti. Tahallaan on jättänyt pyyhkimättä ylimääräisen värin ja veret jotta en näkisi lopputulosta kovin tarkasti! Myöhäistä siinä vaiheessa enää lähteä kävelemään, kun asiakason pidetty pimennossa koko lyönnin ajan ja lopputulos selviää vasta kotona ensimmäisellä rasvauskerralla ja itkunsekavin tuntein!!!


    • Zaxi

      mul on kyljessä, ranteessa ja olkapäässä Wilman tekemisiä. Kylki on koholla ja haalistunut ihan vihreäksi. Ranteesta on lähtenyt osa väreistä kokonaan ja olakapää korjattiin vuosi sitten, siitä värit levisivät koska oli tehty tussiväreillä Kiitos wilaman, Nyt näitä korjaillaan.. Onneks on kyseessä tribaaliä ei ole vaikeaa korjata! Älkää menkö sinne!!! Wilman kommentti kun mulle hakattiin mahaan kuvaa, purin hampaita yhteen ja pyysin taukoa. Neula lipesi wilman käsistä ja kukkaan tuli pieni viiva, hän sanoi vaan että itse elät ton kanssa kun heiluit!!!

    • Musictribal

      oon menossa perjantaina ottamaa sinne ja kun kävin siellä, ni ihan mukavalta tää Wilma vaikutti. Näytti mulle sen edellisii töitä ja hienojahan ne oli. Sano vaa että ''tuo sellasia kuvia mistä tykkäät ni suunnitellaa se sitte yhessä''. Uskon ainaki että hän on hyvä. Groovytattooseen en ikipäivänä menis. Mun kaveri kävi siellä ottamassa ja kerto että tatuoija oli ollut ihan lääkehuuruissa tai muissa aineissa.

    • Ötti

      Joo voin kertoo tuosta Groovytattoosta sen verra että kävin tuossa 2008 ottamassa olkapäihin ihan perus tähdet, no ensinnäkin koko liike hais iha pilvelle ja toisekseeen se tatuoija ei osannu tehdä edes perus tähtiä. Ovat iha eri kohdissa ja ääriviivat päin vttua ja värit suttusina, toisen olkapään tähden sakarakin jäänyt hieman kesken.... halpaa siellä sillon oli mutta jälki on jotain sellaista että en kyllä suosittele kenellekkään ja olen tutuillenikin sanonut että välttelee paikkaa!!!

      Mutta hyviä kokemuksia minulta löytyy Blue Dragonista, tatskaajat huippu porukkaa ja jälkikin on "wau" tasoa :D

      -i-

      • Ötti

        Nii ja piti lisätä vielä että nämä epäonnistuneet tähdet olen menossa korjauttamaan wilman liikeeseen kun sain lahjakortin sinne.. tutuiltani olen saanut kuvan että se on hyvä paikka ja olen itse nähnyt ne mitä wilma on rustannu, eikä niissä mitään vikaa ollut ! hienoa jälkeä !


    • Voi Wilma

      Onpas mukava lueskella tällaista palautetta jossa puolet sanoo että on ihan paskaa ja puolet kehuu täysillä. Itse ostin juuri CityDealin kautta itselleni lahjakortin ja nyt alko jännittämään kun en lukenut näitä palautteita etukäteen. No kerran sitä sitten epäonnistuu. Olis vaan sen verran tärkeä kuva että v''''ttaa kyllä kympillä ja kauan jos homaa alkaa pissaamaan...

      • suskuhki

    • ei pelota kuitenkaan

      Jee, itse ostin myös city dealista tänään lahjakortin kuten yli 300 muutakin... Nyt vasta luin palautteita. No, ei silti pelota, kehujakin mahtuu mukaan...ja suurin osa ketjusta on yli 3 vuotta vanhoja ja aloitettu jo v 2005. Joten kai Wilmakin voi kehittyä ammatissaan :) No, ja yksi tykkää yhdestä ja yksi toisesta. Ei taida olla yhtään sellaista tatuointiliikettä jonka palautteet olisi pelkästään positiivisia. Wilma jo itsessään on persoona joka herättää kaikenlaisia tunteita ihmisissä, jotkut tykkää, toiset ei. Sekin varmaan jo vaikuttaa palautteisiin.

    • ghs

      Ostin itse kans sen lahjakortin inky queeniin citydealista, mietityttää nyt vähän kun näitä kommentteja alko lukemaan että olikohan sittenkään taas hyvä juosta tarjousten perässä ? : o Mut kyllä ainakin itse meinaan sanoa ihan suoraan millasen siitä haluun, ja todellaki haluun että on täydellinen kun on niin tärkeä kuva kyseessä. Mutta toivotaan siis että mun kohdalle sattuu täydellinen tatuointi ni eipä tarttis nettiin tulla marisee ( =

      • suskuhki

      • pilattunahka

        En menis uudestaan. Tuli hätiköiden mentyä.


      • hatshepshut

        " haluun että on täydellinen kun on niin tärkeä kuva kyseessä. Mutta toivotaan siis että mun kohdalle sattuu täydellinen tatuointi ni eipä tarttis nettiin tulla marisee"

        Älykästä. Jos sulle on tärkee kuva kyseessä ja toivot että sun kohdalle "sattuu" täydellinen tatuointi ni minkä takia et mene paikkaan jossa tiedät tehtävän lähes aina täydellisiä tatuointeja ? Rahapula on harvinaisen huono syy kun on kyse tatskoista, säästä vielä vaikka 2 vuotta.


    • -

      Kaverini on ottanut täällä ja kuva on ihan täyttä sotkua ja jäi vielä koholle. Kelmun sijasta laitettiin joku ihme sideharso joka repi värin osittain pois vaikka oli pitänyt sitä ohjeiden mukaan.

    • MissyQ

      Itse kävin CityDealin kautta juuri Wilmalla. Mulle tuli vähän jotenkin kiire olo kun tatuointi tehtiin 20 minuutissa eikä Wilma oikein puhunut minulle mitään. Tosin en joutunut maksamaan mitään ylimääräistä lahjakortin lisäksi. Lisäksi olisin näin ekan tatuoinnin ottajana kaivannut ehkä enemmän suullisesti mitä pitää ottaa huomioon nyt tatuoinnin ottamisen jälkeen. Mutta itsepä en osannut kysyä asiasta ja minulle annettiin kirjalliset ohjeet. Jälkeenpäin vaan tuli sitten paljon kysymyksiä mieleen ja soitinkin osasta niistä Wilmalle, mutta hän oli silloin tosi kiireellinen. Mulle laitettiin kanssa se sideharso ja sanottiin, että nyt heti kotiin ja saman tien ekalle pesulle. Eli sitä sideharsoa ei saanut pitää siinä pitkään. Mulla oli myös värit vähän sotkeentuneet yli rajojen ja jossain kohdissa puuttui väriä. Soitin Wilmalle ja asiallisesti hän neuvoi varaamaan uuden ajan korjausta varten.

      Olin kuitenkin juuri kesän alussa saanut tautoinnin parannettua (mulla alaselässä) ja en halunnut käydä läpi samaa rumbaa (olen töissä joten tatuoinnin hoitaminen oli vähän hankalaa kun jäi vaatteiden alle) joten jätin korjaamisen välistä. Nyt tatuointi on ihan ok, mutta mulle tuli sellainen olo myös, että jätän kyllä tarjousten perässä juoksemisen ja menen seuraavaksi ihan ajan kanssa rauhassa jonnekin suunnittelemaan mahdollisen korjauksen.

      En halua yhtään haukkua Wilmaa, hän on varmasti tietyntyylisissä tatuoinneissa ihan guru, mutta minulle sopisi paremmin ehkä joku vähän erityyppinen tatuoija.

      • sinisiipi...........

        Tahtoisin ihan tavallisen perhosen, kauniin, ohuilla viivoilla, lentämään nilkasta ylös,.....sinisiipi esim.
        oisaisikohan se.......?


    • Mimina fin

      Itse kävin citydeal lahjakortilla myös Wilmalla,ja oon erittäin tyytyväinen.
      Ensimmäisen kerran jälkeen jäi muutamasta kohdasta reunaa hieman haaleammaksi,mutta kävin kuukauden päästä laittamassa värit uudelleen.Lupasi vielä väritakuun.Oon käynnyt myös vuosia sitten Diegolla ja ihan vastaavanlaista jälkeä jäi sieltä,värejä piti mennä uudelleen laittamaan sielläkin.Uskon että asiat järjestyy,kun osaa sanoa mitä haluaa.Suosittelen todella kyseistä puljua.

    • nansister
    • MM

      En suosittele, kahdella duunikaverilla ihan hirveet leimat sieltä. Kuulemma oli toinen saanut ihan paskaa palveluakin... Menkää muualle, suosittelen Vida Locaa, jossa erittäin palvelualtis henkilökunta ja mikä tärkeintä taitavia duunissaan ja jälki hyvää vielä monen vuoden jälkeen.

    • justjoo....
      • huh--huh

        ei tollasta tekstiä voi lukea. Ihmettelen miten kukaan kenen suomen kielen taito on tuolla tasolla viitsii edes pitää blogia.
        Ja sit noi muijat "alko oikein itkettää sun puolesta" :D

        Kannattaisko hankkia navigaattori, jos ei osaa kulkea stadissa.
        Ja toiseks. Tatuoidessa vähän muste roiskuu. Niin ja mitä vittua tollaset kermaperseet tulee kitisemään kaikesta. Tatuointi on yksi sellainen asia minkä hinnasta ei tingata. Luulis jengin tajuavan sen.
        -A


      • Coco7
        huh--huh kirjoitti:

        ei tollasta tekstiä voi lukea. Ihmettelen miten kukaan kenen suomen kielen taito on tuolla tasolla viitsii edes pitää blogia.
        Ja sit noi muijat "alko oikein itkettää sun puolesta" :D

        Kannattaisko hankkia navigaattori, jos ei osaa kulkea stadissa.
        Ja toiseks. Tatuoidessa vähän muste roiskuu. Niin ja mitä vittua tollaset kermaperseet tulee kitisemään kaikesta. Tatuointi on yksi sellainen asia minkä hinnasta ei tingata. Luulis jengin tajuavan sen.
        -A

        Tässä mä olen kyllä täysin samaa mieltä; kermaperseen käytös oli provosoivaa, Wilma oli ihan asiallinen, vaikka hänen tatskat ei ookaan sitä tyyliä millasen itse nyt ottaisin. - Mutta kun nekin joilla on pinkit uniikkifarkut ja tarjouskuponki haluu taskan ja heti ja apua missä olen täällä Kampissa ? Joopa joo. -


    • Ötti

      Luojan kiitos möi sen lahjakorttini loppujen lopuksi pois.. Noh.. kaverini joka sen osti sai aivan kamalaa asiakaspalvelua inky queenissä ja koiran olivat hyppineet päälle ja wilma oli vain huutanut hänelle, koska kaveriani sattui ja hän pyysi pientä taukoa. Olin itse hänen mukana vielä sielä.. paikka aivan kamalan pieni ja tuntuu että hygienia ei oikein pelaa siellä... Lisäksi kovin kummastuttaa että hän laittaa juuri tehdyn tuoreen tatuoinnin päälle sideharsoa ilman mitään rasvoja.. itselleni on liikkeissä laitettu rasvaa ja kelmua siihen... mutta joo kaverini ei sitten loppujen lopuksi saanut tatuointiaan tässä liikkeessä valmiiksi.. ja lisäksi rajat on tehny aivan päin persettä.

      Älkää menkö sinne vaan maksakaa mielummin vähä enemmän laadusta!

      -i-

      • Inked

        Koiria tatuointi liikkeessä??? Olisitte juosseet karkuun ja lujaa!!


      • huh...huh

        Pari faktaa.
        Tatuoinnin päälle ei todellakaan laiteta kelmua.
        Syy 1. Auki hakattu iho muhii jo pienen ajan jälkeen -> bakteeri-infektion vakava riski.
        Syy 2. Tatuoinnessa käytettävä muste ei ole mitenkään steriiliä tms. Joten muovikelmun alla musta aloittaa "muhimisen" välittömästi ->bakteeri-infektio.

        Tatuointi peitetään ohuella harsolla ja hoitavalla rasvakerroksella session jälkeen ja tarkoitus on aloittaa kotihoito välittömästi. (hoitavaa voidetta, ilmaa)

        Ja tiedoksi, että jokaisen kuvan päälle tulee Helosan- merkkistä voidetta.

        Inky Queenin koirat eivät hypi milloinkaan "päälle". Muutenkin tekstisi on liioiteltu. Ja tuliko kaverillesi yllätyksenä kenties, että tatuoinnin tekeminen sattuu. :D. Vähän niinkuin late great "kola-olli" joka yllättyi cokisen hapokkuudesta.

        Onneksi kaikkia kermaperseitä ei tarvitsekkaan miellyttää ja yrittäjä voi aina valita asiakkaansa ;)


      • InkedLove
        huh...huh kirjoitti:

        Pari faktaa.
        Tatuoinnin päälle ei todellakaan laiteta kelmua.
        Syy 1. Auki hakattu iho muhii jo pienen ajan jälkeen -> bakteeri-infektion vakava riski.
        Syy 2. Tatuoinnessa käytettävä muste ei ole mitenkään steriiliä tms. Joten muovikelmun alla musta aloittaa "muhimisen" välittömästi ->bakteeri-infektio.

        Tatuointi peitetään ohuella harsolla ja hoitavalla rasvakerroksella session jälkeen ja tarkoitus on aloittaa kotihoito välittömästi. (hoitavaa voidetta, ilmaa)

        Ja tiedoksi, että jokaisen kuvan päälle tulee Helosan- merkkistä voidetta.

        Inky Queenin koirat eivät hypi milloinkaan "päälle". Muutenkin tekstisi on liioiteltu. Ja tuliko kaverillesi yllätyksenä kenties, että tatuoinnin tekeminen sattuu. :D. Vähän niinkuin late great "kola-olli" joka yllättyi cokisen hapokkuudesta.

        Onneksi kaikkia kermaperseitä ei tarvitsekkaan miellyttää ja yrittäjä voi aina valita asiakkaansa ;)

        Tatuointi muste on steriiliä(ainakin jos hankkii musteen kunnon myyjiltä eikä halpa halleista).


      • Indigo-henkilö
        InkedLove kirjoitti:

        Tatuointi muste on steriiliä(ainakin jos hankkii musteen kunnon myyjiltä eikä halpa halleista).

        Onko tatuointimusteessa (ja muissakin -väreissä) pahamaineisia phenyleenidiamiineja tai niiden johdannaisia (2,5 tolueenidiamiini, aminophenol etc) ?
        Siis niitä mitä käytetään hiusväreissä jotta pigmentti imeytyis hiukseen ?
        Ja mitä jotkut "hennatatuointien" käyttäjät sekoittaa niihin henna"tatuointeihin" jos ne ei viitti/osaa käyttää oikeeta sinisentummaa indigoa ?

        Vai hoitaako tatuointineula sen tehtävän että väri jää pysyvästi ihoon, siis mekaanisesti kun neula menee kuitenkin syvempiin ihokerroksiin jolloin varsinaisia myrkkyjä ei tarvita ?


      • oo hiljaa wilma
        huh...huh kirjoitti:

        Pari faktaa.
        Tatuoinnin päälle ei todellakaan laiteta kelmua.
        Syy 1. Auki hakattu iho muhii jo pienen ajan jälkeen -> bakteeri-infektion vakava riski.
        Syy 2. Tatuoinnessa käytettävä muste ei ole mitenkään steriiliä tms. Joten muovikelmun alla musta aloittaa "muhimisen" välittömästi ->bakteeri-infektio.

        Tatuointi peitetään ohuella harsolla ja hoitavalla rasvakerroksella session jälkeen ja tarkoitus on aloittaa kotihoito välittömästi. (hoitavaa voidetta, ilmaa)

        Ja tiedoksi, että jokaisen kuvan päälle tulee Helosan- merkkistä voidetta.

        Inky Queenin koirat eivät hypi milloinkaan "päälle". Muutenkin tekstisi on liioiteltu. Ja tuliko kaverillesi yllätyksenä kenties, että tatuoinnin tekeminen sattuu. :D. Vähän niinkuin late great "kola-olli" joka yllättyi cokisen hapokkuudesta.

        Onneksi kaikkia kermaperseitä ei tarvitsekkaan miellyttää ja yrittäjä voi aina valita asiakkaansa ;)

        Jaa kato Wilma possu itse ehti jo vastaamaan... näkyy läpi, liikkeen edustaja mainostaa tuossa itseään.


      • Ötti
        huh...huh kirjoitti:

        Pari faktaa.
        Tatuoinnin päälle ei todellakaan laiteta kelmua.
        Syy 1. Auki hakattu iho muhii jo pienen ajan jälkeen -> bakteeri-infektion vakava riski.
        Syy 2. Tatuoinnessa käytettävä muste ei ole mitenkään steriiliä tms. Joten muovikelmun alla musta aloittaa "muhimisen" välittömästi ->bakteeri-infektio.

        Tatuointi peitetään ohuella harsolla ja hoitavalla rasvakerroksella session jälkeen ja tarkoitus on aloittaa kotihoito välittömästi. (hoitavaa voidetta, ilmaa)

        Ja tiedoksi, että jokaisen kuvan päälle tulee Helosan- merkkistä voidetta.

        Inky Queenin koirat eivät hypi milloinkaan "päälle". Muutenkin tekstisi on liioiteltu. Ja tuliko kaverillesi yllätyksenä kenties, että tatuoinnin tekeminen sattuu. :D. Vähän niinkuin late great "kola-olli" joka yllättyi cokisen hapokkuudesta.

        Onneksi kaikkia kermaperseitä ei tarvitsekkaan miellyttää ja yrittäjä voi aina valita asiakkaansa ;)

        Varmaa on sitte jokainen paikka jossa oon käyny niin epätietosia kun kerta jokaisessa paikassa on laitettu kelmu tatuoinninteon jälkeen päälle ja sanottu että parin tunnin päästä ottaa pois ja antaa sen sitten vaan olla.. :D (ja mulla siis on 6 tatuointia..)

        JA tuollaisella asenteellla et varmana asiakkaita saa jos pitää ihan haukkua täällä.. valitse asiakkaasi! jos niitä enään pian on :)


      • käsittämätön asenne
        huh...huh kirjoitti:

        Pari faktaa.
        Tatuoinnin päälle ei todellakaan laiteta kelmua.
        Syy 1. Auki hakattu iho muhii jo pienen ajan jälkeen -> bakteeri-infektion vakava riski.
        Syy 2. Tatuoinnessa käytettävä muste ei ole mitenkään steriiliä tms. Joten muovikelmun alla musta aloittaa "muhimisen" välittömästi ->bakteeri-infektio.

        Tatuointi peitetään ohuella harsolla ja hoitavalla rasvakerroksella session jälkeen ja tarkoitus on aloittaa kotihoito välittömästi. (hoitavaa voidetta, ilmaa)

        Ja tiedoksi, että jokaisen kuvan päälle tulee Helosan- merkkistä voidetta.

        Inky Queenin koirat eivät hypi milloinkaan "päälle". Muutenkin tekstisi on liioiteltu. Ja tuliko kaverillesi yllätyksenä kenties, että tatuoinnin tekeminen sattuu. :D. Vähän niinkuin late great "kola-olli" joka yllättyi cokisen hapokkuudesta.

        Onneksi kaikkia kermaperseitä ei tarvitsekkaan miellyttää ja yrittäjä voi aina valita asiakkaansa ;)

        Hmm...taitaa olla liikkeen edustaja tosiaan vastaamassa. Täytyy sanoa, että kävin Inky Queen:ssä ja tautoinnin ottaminen tosiaan sattui ihan hitosti ja jälki oli mitä oli. Mutta kappas vaan, kun menin toiseen paikkaan ei sattunut yhtään tautoinnin ottaminen. Toinen tatuointi tehtiin samaan kohtaan, kun inky queenin tekele piti peittää, eli kivun olisi pitänyt olla sama. Olisko ollut tällä toisella tatuoijalla vähän vähemmän kiire ja ehkä parempi ammattitaito??? Inky Queenin tyyli on, että revitään "uhrin" iho tautointineulalla, jolloin se tosiaan sattuu. Oisko asenteessa ongelma, kun asenne on, että tatuointi sattuu? Ei muuten satu yhtään, jos sen tekee vähän hellemmillä otteilla. Ja kaikesta mainostuksesta huolimatta kukaan toinen tatuoija ei edes tiedä, kuka tämä Hantta on. Ei ainakaan tiennyt se keneltä minä kysyin ja hän on tämän Diegon tuttuja/oppilaita, josta puhutaan Inky queenin mainoksessa. Jos Inky queen olisi niin hyvä ja ammattitaitoinen, niin eiköhän hänet tuntisi, joku toinenkin joka tekee tatuointeja. Sitä voi tietysti ajatella, että tatuoijat eivät halua mainostaa toista tatuoijaa, mutta tässä vaiheessa oli selvä, että Inky Queen ei uhkaa kenenkään toisen tautoijan liiketoimintaa, joten tuskin tässä vaiheessa puolustautumista tarvittiin. Ja mitä tulee asiakkaan valikointiin, niin hyvä asiakaspalvelija tietää, että näin ei toimita, ellei asiakas ole häiriöksi tms. Kyllä se yrittäjä palvelee asiakkaita, eikä toisin päin. Asiakas maksaa yrittäjän palkan.


    • vaihtamalla parani

      Itse otin yhden kuvan kyseisessä liikkeessä. Olin ihan tyytyväinen, tosin lähemmin kuvaa tarkastellessa huomaa, että on liian syvälle hakattu väri joissakin kohdissa. Toisella kerralla meinasin mennä samaan paikkaan, mutta wilma ei tukenut ideaani ja ilmoitti, että sen pitäisi olla suurempi, joten menin toiseen paikkaan, jossa ideani toteutettiin. En menisi uudestaan inky queeniin sillä koin tattoo cafen kaikin puolin mukavammaksi ja ammattitaitoisemmaksi paikaksi.

    • huhhhuhmikäbitch

      Todella epämiellyttävää palvelua, menkää ennemmin muualle ja jättäkää noi diilit ostamatta! Kaipa siihenkin on joku syy, miksi niitä saa tuonne niin halvalla...

    • 7+6

      Tästä on aikaa, mutta ainakaan 90-luvun lopulla ei tuo wilma hirveen hyvää jälkeä tehnyt. Yhdellä tytöllä näin hänen tekemän "suden" kuvan mutta oli kyllä niin kotikutoinen meiniki millä oli tehty että, oksetti. Oli enemmän lapsen töhryn näköinen.. Mutta tämä siis oli kauan aikaa sitten, kai se Wilmakin oppii pikku hiljaa..

    • varokaa

      Ei kannata tässä liikkeessä käydä. Googlettakaa puskaradio inky queen, niin löydätte erittäin epätyytyväisiä asiakkaita. Itsekin kuulun näihin epätyytyväisiin asiakkaisiin. Wilmaa ei hirveästi kiinnosta tehdä edes ammattiylpeyden takia kunnollista työtä. Rahat pois tuntuu olevan hänen periaate. Ikävä kyllä asia on näin. Hantalla on kiire tehdessään tautointeja, joka näkyy työn jäljessä. Hän on ehkä joskus ollut hyvä, mutta joku rahan ahneus yms. on iskenyt ja nyt tatuoinnit tehdään nopeasti, jotta seuraava asiakas rahoineen saadaan liikkeeseen sisään.

      Oma tatuointini oli aivan järkyttävä räpellys hänen jäljiltä. Onneksi se kuitenkin haalistui todella nopeasti ja siihen saatii ihan ok kuva toisella tatuoijalla. Tämä toinen tatuoija oli suht järkyttynyt siitä, mitä minun ihoon oli menty piirtelemään ja ihmetteli, miten joku voi tuollaista tehdä. Olin ensikertalainen, kun teetin tatuointini Hantalla, joten en tiennyt, miten prosessin olisi kuulunut mennä. Jos tietäisin, mitä tiedän nyt hälytyskellot soisivat heti.

      • paska paikka

        olen myös sitä mieltä että ei kannata käydä kyseisessä paikassa ottamassa tatuointia.. kävin itse siellä noin 3kk sitten, tatuointi tulehtui pahasti, kaikki värit lähtivät... ääriviivat näkyvät vain ja on todella suttuista jälkeä.. hintakaan ei ollut kohdallaan.


    • kuka haluaa

      Haluaako joku ostaa lahjakortin? Aika varattuna 16.4 jolloin kortti tulee käyttää! Itse en voi terveydellisistä syistä käyttää lahjakorttia.

      • minä

        Onko se 100euron arvoinen groupon sivuilta vai?
        Missä asustelet?


      • Höh en pääse....
        minä kirjoitti:

        Onko se 100euron arvoinen groupon sivuilta vai?
        Missä asustelet?

        Sain 2kpl 100euron arvoista gruponin lahjakorttia Wilmalle, enkä itse pääse, kun asun kaukana. Kuka haluaa ostaa?

        Vastaukset: [email protected]


    • ester2

      Otin kosmeettisen tatskan, eye-linerit Wilmalla ja meni päin mäntyä koko homma. Toisesta silmästä ei saatu tasaista millään ja rajaus meni ihan älyttömän paksuksi. Wilman ratkaisu oli peittää pilalle mennyt tatskaus lähinnä oranssilla muka ihonvärisellä tatskalla. Kyllästyin jatkuvaan korjailuun ja menin korjauttamaan tekeleen toiselle tatskaajalle.
      Oli ollut Wilman kanssa puhetta että tatskavärinä käytetään mustanruskeaa, ei mustaa koska se muuttuu ajan myötä sinertäväksi. Tämä toinen tatskaaja katsoi heti että oli käytetty pelkkää mustaa ja tatskattu alue oli tatskattu liian syvään, iho oli mennyt arvelle. Ihmetteli myös oranssia peiteväriä...
      Nyt alkaa olemaan Wilman tekeleet korjattu. Tyhmä olin kun luotin siihen että ammattilainen osaisi asiansa.

    • hei haloo

      Se, kuka antaa Wilman sörkkiä silmäluomiaan neulalla on helvetin tyhmä! En moista operaatiota menis kellään tekemään, mutta Wilmalla?!?! WTF?!! Hieman kannattaa tehdä taustatutkimusta ennen kuin antaa jonkun tehdä ikuisen jäljen ihoonsa (vittu silmiinsä). Huhhuh. Ihmettelen, miten koko yritys voi vielä pyöriä!!

    • nahkaasevainon

      Tämähän oli mielenkiintoista. Kuluttajien arviot ovat aina kullan arvoisia. Pidetäänpä mielessä.

    • Anonyymi

      Kävin ottamassa wilmalla tekstitatuoinnin. Pari vuotta kestin sitä, sitten oli pakko peittää muualla. Kallis oli, 100e pieni teksti. Sain isomman tekstin samaan hintaan muualla. 😃

      • Anonyymi

        Hah! Kun olet taas pari vuotta "sietänyt" sitä , niin voit taas "pakotettuna" mennä peittämään sen "muualla" vieläkin isommalla tekstillä ... ei hyvää päivää 😃


    • Anonyymi

      Mulla ei ole kokemusta Wilman tekemistä tatskoista, mutta mikä hiton harso?

      Tatuointiin laitetaan nykyään haavakalvo, jota pidetään 2-5 päivää. Se nimenomaan suojaa tatuointia epäpuhtauksilta, mutta ns. hengittää ulospäin. Myös värit säilyvät parempina. Sairaaloissa käytetään haavojen suojana samoja kalvoja. Irroittamisen jälkeen alkaa rasvailut.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1515
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      84
      1074
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      986
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      573
      942
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      897
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      832
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe