Miksei kalju kelpaa?

Ei ole koiraa karvoihin kat...

Mulla on ollut tuolla Suomi24ssä profiili muutaman kuukauden. Muuten samanlaisena pysynyt, välillä olen laittanut kuvan ja välillä ottanut pois. Huomaan, että ei vaikuta mitään onko kuvaa tai ei vaan parempi kai olla kuvallinne.

Mua pännii se että naiset kirjoittaa profiileissaan ettei kalju mies kiinnosta. Toiset ei laita sitä profiiliin mutta sitten kirjoittavat muuten. Minkäs voin jos hiusraja opn iän myötä taaentunut ja ikää mulla on n.40 v. Pitäiskö ostaa peruukki?

Alkaa lievästi sanottuna v------maan kun joka neljännellä naisella lukee "pitkätukkaiset on sexyjä", "älä kirjoita jos oot kalju". En minäkään ole naiselta vaatinut hiusten väriä enkä mitään muutakaan kuin että painaa alle 100 kg ja se ei liene kohtuuton vaatimus.

75

8607

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onko

      kalju vai ei, ainakin minulle. Harva vain 40 mies otti yhteyttä profiiliini jossa juuri vaadin miehen olevan jo neljäkymppinen. Hiusrajalla ei ollut merkitystä mutta se mitä korvien välistä löytyy niin kylläkin aika paljon. Kysyn vaan että mitä sillä on väliä onko hiusraja korkeella vai ei? Ihan sama kun täällä pohditaan näitä muotoja muutenkin. Älä langistu!

    • neito

      kuten huomaat itsekin, että nämä, joiden mielestä "pitkätukkaiset on sexyjä" yms kommentit kertovat vain näiden naisten älyllisestä tasosta. Onko ne sitten sinun tasoisia? Mielummin otan reilusti kaljun, kuin sellaisen, joka yrittää kaljuaan peitellä muutamalla haivenella. Ja eiköhän noita kaljun ihailijoita ole huomattavasti enemmän, kuin pitkätukkien. Minä ainakin tunnustaudun sellaiseksi.

      • Juuliako

        Parhaiten naisia saa lyhythiuksiset tummat miehet, mutta kyllä vaaleahiuksinen myös menee, mutta itse karsastan kyllä kaljuja miehiä kuten suurin osa naisista.


      • jep j

        Juuri niin. Jos hiusraja alkaa vetäytyä, on parempi vetää kerralla kaljuksi. Se on aina vetoavampaa kuin haivenien avulla kajun peittoyritykset.


    • vaahtis

      ..olet varmaan huomannut myös että paljon muitakin vaatimuksia riittää..en tajuu miksi se pitää käydä kattomassa nuita rinsessojen sivuja mitkä elää fantasia maailmassa...kun meitä taviksiakin täällä on...
      :->ammuu..*räkättää*

    • Vakka kantensa jne.

      Eikö jokaisella ole oikeus etsiä mitä haluaa. Suurimmalla osalla meistä on jokin vaatimus kumppanille, jos se ei ole ulkonäöllinen niin se saattaa liittyä koulutukseen ym.

      Sitten loukkaannutaan kun ei täytetä niitä kaikkia vaatimuksia. Selvä se, mitä enemmän ja mitä epärealistisempia vaatimukset ovat niin sitä vaikeampaa on löytää sellaista, joka täyttäisi niistä edes osan.

      Naishenkilönä puolestani ihmettelen "sporttisuuden" vaatimusta. Mutta päättelen siitä, että se on tärkeä asia joillekin ja jos se on, niin sporttiset löytäkööt toisensa. Minua kun ei haittaa se, jos mies on pikkuisen pyöreä ja makaa sohvalla katsomassa televisiota. En ole sporttinen, mutta siitä huolimatta hyvin hoikka (monet käyttävät sporttisuutta ja hoikkuutta synonyymeina ja silloin ollaan hakoteillä).

      Mitä tulee hiusrajaan niin onhan se sööttiä kun on kaunis hiuskuontalo, mutta ei siitä pitkäksi aikaa ole iloa jos kuontalon alla ei ole muuta kuin narsistinen persoona.

      Onhan miitä vaatimuksia kaikenlaisia; yksi mies sanoi pitävänsä VAIN JA AINOASTAAN naisista, joilla on MUSTAT hiukset - ei kuulemma tarvitse olla luonnostaan mustat, kunhan vain on MUSTAT, värjätyt tai aidot.

      Onpa noita miehiäkin, jotka etsivät pitkätukkaisia naisia...

      Jokainen meistä on "fetististi" tavalla tai toisella. Jotkut tunnistavat ja tunnustavat sen itsessään, jotkut eivät.

      • omatukkapäässä

        Seurustelin kerran miehen kanssa, joka vaati että mun olisi pitänyt värjätä hiukseni mustiksi....syy-> hänen ex:llään oli ollut mustat hiukset..arvatkaa värjäsinkö???
        Ja seuraava urho, vaati että minun olisi pitänyt pitää hiukseni aina poninhännällä...syy-> hänen ex;llään oli ollut hiukset ponnarilla-> arvatkaa miten kävi......miksi miehet etsivät seuraavasta naisestaan exäänsä???? Eihän tuollaiset suhteet onnistu, kun ei ole kyetty päästämään irti edellisestä...itketään perään


    • Pienirintainen

      Mitä outoa on siinä, jos nainen etsii miestä, joka ei ole kalju?

      Onko se oudompaa kuin mies, joka etsii naista, jolla pitäisi olla isot rinnat?

      • totuus pöytään

        Tummahiuksisista miehistä tykkää 70 % naisista, vaalea hiuksisista 29,1 % naisista ja kaljuilla on 0,9 % kannatus naisten keskuudessa kertoo englantilainen tutkimus.


    • ainakin mulle

      ällä hyvä mies lannistu - kalju on seksikäs! monet miehet ajaa hiukset vaikka vielä olisi, mistä kasvaa. kalju on miehekäs ja vetovoimainen. tärkeää on kuitenkin hoitaa kaljua niin hoitaisi tukkaakin. sen pitää olla siisti ja sitäkin voidellaan. kalju on myös kaunis, jos miehellä on hyvänmuotoinen kallo. jos ei ole niin sillehän ei voi mitään. yhdyn kuitenkin edelliseen siinä, että kalju on parempi, että pää, jota yritetään peittää muutamalla onnettomalla haituvalla. kaikki vaan pois!

    • maulleni voin

      Kuules nyt. Jotkut tykkää pitkästä tukasta, jotkut kaljusta, jotkut siilistä ja niin edelleen. En mä ainakaan voi pakottaa itseäni tykkäämään kaljusta kun satun olemaan pitkän tukan ihailija. Eikä mulle tulisi mieleenkään itkeä tällä palstalla niiden vaatimusten takia joita miehillä on profiileissaan. Kai jokainen saa hakea sellaista seuraa kuin haluaa.

      Sitä paitsi, eiköhän kaljut miehet ole kuitenkin useampien naisten mieleen kuin pitkätukat. Itse ainakin tunnen itseni välillä melkeinpä harvinaisuudeksi kuin tuijottelen pitkähiuksisten miesten perään. =)

      Mulla on joskus ollut profiili Suomi24:ssa, ja oikeasti mun ainut vaatimus miehen ulkonäön suhteen oli pitkä tukka. Ei luulisi olevan liikaa vaadittu, vai mitä? Silti suurin osa vastaajista kirjoitti: "Pitkiä hiuksia minulla ei valitettavasti ole, mutta muuten vastaan toiveitasi." :D En tajua noita tyyppejä. En mäkään kirjoittele miehille jotka etsii akateemista lapsirakasta blondia.

      • Toinen hius-fani

        ...etten ole kummajainen. Minuakin viehättävät pitkähiuksiset miehet!

        Joku tuolla viestiketjun alussa kirjoitti, että kertoo jotakin henkilön älyllisestä tasosta, jos kirjoittaa profiiliinsa "pitkähiuksiset ovat sexyjä". Ei sillä älyn kanssa ole mitään tekemistä vaan mieltymysten kanssa.

        Kirjoitin kerran eräälle toiselle keskustelupalstalle tästä "oudosta" mieltymyksestäni ja sain vastaukseksi "mene terapiaan" tai "kasva aikuiseksi" tai "oletko varma ettet ole lesbo". Vielä nelikymppisenä ihailen pitkiä hiuksia, joten en ole kasvanut aikuiseksi, en katso tarvetta mennä SEN VUOKSI terapiaan ja en ole lesbo, "en edes" biseksuaali.

        Monet karttavat minua ihonvärini vuoksi ja jotkut taas ovat mieltyneitä eksoottisuuteeni.

        Ja minä puolestani olen mieluummin yksin kuin henkilön kanssa, joka ei kokonaisvaltaisesti miellytä minua. Olen sentään saanut kokea sellaisen onnen, että löysin mieleiseni elämäntoverin ja sain elää hänen kanssaan viisi onnellista vuotta. Kohtalo puuttui peliin... mutta ainakin olen saanut olla hetken onnellinen ja rakastunut.


    • Urheiluhullu

      valittu Iltiksen äänestyksessä ylivoimaisesti Suomen seksikkäimmäksi mieheksi ellei sillä olisi ollut pitkä fleda!??????????????????? EPÄILEN.

      • Ge-Ge

        Oiskohan sitä valittu Suomen seksikkäimmäksi mieheksi jollei ois voittanu ainoana suomalaisena yleisurheilijana mitalin kisoista?


      • Urheiluhullu
        Ge-Ge kirjoitti:

        Oiskohan sitä valittu Suomen seksikkäimmäksi mieheksi jollei ois voittanu ainoana suomalaisena yleisurheilijana mitalin kisoista?

        mitali mukamas henkilön sexikkääksi, mitä häh? Ei Seppo Rätyä valittu aikoinaan sexikkäimmäksi mieheksi vaikka voitti MM:n, eikä Kimmo Kinnusta. Mitäs siihen sanot? Tyrkyllä olisi ollut julkkismiehiä aina Matti Vanhasesta Antti Tuiskuun.


      • ainakin
        Ge-Ge kirjoitti:

        Oiskohan sitä valittu Suomen seksikkäimmäksi mieheksi jollei ois voittanu ainoana suomalaisena yleisurheilijana mitalin kisoista?

        urheilullinen sitä ei voi kieltää.Eikö se ole "must" profiileissakin?Minä en kyllä perusta,ilmeet sillä on ja se jokin joka on seksikästä.Ei se minusta johdu sen vartalosta se seksikkyys...?


      • Nainen_tku

        Mites selität et Veeti Kallio oli samas äänestykses muistaakseni kolmas (ainakin kärkisijoilla)?. Jos sun mielestä Evilää ei kroppansa tai mitalinsa vuoksi valittu, vaan fledan niin eikö saman logiikan pitäs purra Veetiinkin. Mun mielestä se kalju on tosiaan sen tavaramerkki.

        Tirskuttiin kerran tyttöjen kanssa, kun samoille jatkoille meidän kanssa oli "eksynyt" yhdeksän kaljua miestä. Ei ollut valittamista ;)


      • nainen
        Nainen_tku kirjoitti:

        Mites selität et Veeti Kallio oli samas äänestykses muistaakseni kolmas (ainakin kärkisijoilla)?. Jos sun mielestä Evilää ei kroppansa tai mitalinsa vuoksi valittu, vaan fledan niin eikö saman logiikan pitäs purra Veetiinkin. Mun mielestä se kalju on tosiaan sen tavaramerkki.

        Tirskuttiin kerran tyttöjen kanssa, kun samoille jatkoille meidän kanssa oli "eksynyt" yhdeksän kaljua miestä. Ei ollut valittamista ;)

        Jeps, tässä toinen Veeti-fani! Sellaisen komistuksen kun saisi itselleen! Kaikki kohdallaan....ahh.......


      • uiui veetiä
        nainen kirjoitti:

        Jeps, tässä toinen Veeti-fani! Sellaisen komistuksen kun saisi itselleen! Kaikki kohdallaan....ahh.......

        Harvoille miehille kalju oikeasti sopii. Taitaa Veeti olla ainoa :).


      • Näimpä se vaan onpi
        Nainen_tku kirjoitti:

        Mites selität et Veeti Kallio oli samas äänestykses muistaakseni kolmas (ainakin kärkisijoilla)?. Jos sun mielestä Evilää ei kroppansa tai mitalinsa vuoksi valittu, vaan fledan niin eikö saman logiikan pitäs purra Veetiinkin. Mun mielestä se kalju on tosiaan sen tavaramerkki.

        Tirskuttiin kerran tyttöjen kanssa, kun samoille jatkoille meidän kanssa oli "eksynyt" yhdeksän kaljua miestä. Ei ollut valittamista ;)

        Veeti Kallio oli Suomen seksikkäin kaljumies kisassa toinen, jossa oli tasan kolme ehdokasta, Sika Harri, Veeti Kallio ja Jere Karalahti. Jere Karalahti voitti ja Veeti tuli toiseksi ja Sika Harri jäi muutaman äänen Veetin jälkeen. Suomen seksikkäin mies kisoissa, jossa kaikki julkkikset ovat olleet mukana ei Veeti Kallio ole koskaan menestynyt, vaan viidenkymmenen eniten ääniä saaneen listalla ei ole koskaan ollut kaljuja miehiä.


    • ainakin minua

      kalju on seksikäs..
      ole ylpeä siitä..

    • Ritu

      saa ainakin minun pääni kääntymään. Suoraan sanottuna pitkät hiukset miehellä ei vois vähempää kiinnostaa. Kalju on seksikäs :))

    • nainen

      Höpönlöpön... älä vain osta peruukkia, kaljut miehet on tosi ihania.

      • Kalju on ruma

        Taas kaljut miehet kehuu kuorossa täällä itseään. Ei me naiset kaikkea uskota. Kyllä kautta historian tumma hiuksiset miehet ovat olleet niitä hurmureita ja halutuimpia. Itse en voisi edes kuvitella naivani kaljua miestä. En halua samaa geeniperimää omiin lapsiin ja joutumista koulukiusatuksi.


      • Opeopeope
        Kalju on ruma kirjoitti:

        Taas kaljut miehet kehuu kuorossa täällä itseään. Ei me naiset kaikkea uskota. Kyllä kautta historian tumma hiuksiset miehet ovat olleet niitä hurmureita ja halutuimpia. Itse en voisi edes kuvitella naivani kaljua miestä. En halua samaa geeniperimää omiin lapsiin ja joutumista koulukiusatuksi.

        On ero olla tumma hiuksinen mies ja tummahiuksinen mies... suomalainen ei ainakaan noin yleisesti taida olla tumma hiuksinen vaikka tummahiuksisia löytyykin. :)


    • Makunsa kullakin

      Täällä palstoilla pitäisi kyllä aina muistaa se että jokaisella on oikeus omaan makuunsa!!!
      EI sellaisesta asiasasta voi valittaa yleisesti ottaen kun että, mikset sä tykkää musta, miks mä en kelpaa. Eihän tässä maailmassa varmaan oliskaan paljon ongelmia (kuin erittäin suuri liikanasoitus joka maassa) jos kaikki kelpais kaikille ei olisi mitään rajaa....

      Kalju mies voi olla ihan seksikäs. Mutta kokonaisuushan tietty myös ratkaisee. Mutta sinänsä kaljuudessa ei mitään vikaa!!!!!

    • tietyn kaljun!

      Minuun otti yhteyttä järvenpäästä yksi mielenkiintoinen kaveri, kuvansakin lähetti ja komea kuin mikä! Minun kanssa viestitteli, ehdotin tapaamista, sitten kirjoittaa että miks minusta ei kuulu mitään?! Ja minähän vastaan aina!
      Hän se minuun ekaks otti yhteyttä kun tais pitää kuvastanikin. Mihin lie mies katos...Mulle olis kelvannut mainiosti...

    • sdaffda

      kelvata ja satakiloisen ei? eiköhän kalju nyt ole kuitenkin isompi ulkonäköhaitta kuin ylipaino?

      • LadyDay

        niin ainakin minun mielestäni. Molemmat asiat ovat kuitenkin sellaisia, joihin voi itse vaikuttaa. Jos on ylipainoa, voi laihduttaa. Jos on kalju, voi hankkia tupeen ja nykyisin ovat jopa niin luonnollisen näköisiä. Voisin luetella pitkän litanian julkisuudessa olevia miehiä, joilla on tupee.


    • LadyDay

      Miksi muuten naisilla on "oikeus" käyttää peruukkeja ja hiuslisäkkeitä ilman että siitä tehdään minkäänlaista numeroa?

      Miksei siis mies voisi myös käyttää peruukkia. Mitä varten sellaisille miehille naureskellaan?

      Tasa-arvoa tässäkin asiassa toivotaan.

    • Tukka

      ja makuasioista ei voi kiistellä. Itse en kaljua miestä huolisi, tykkään hiuksista ja siitä, että niitä on paljon. Ja jos vielä vähän hienosäädetään niin pitkät ja hyvin hoidetut miehellä. Lyhyetkin kelpaa, kunhan on hiukset. Olkoon pinnallista sitten, niin se vaan on ja pysyy.

    • serika

      Niin piti oikein kirjoittaa että, minun mielestä kalju on ihana.

    • vähän..

      riippuu, joillekin kalju sopii, mutta sellainen säihkyvän kiiltävä kupoli ei ehkä ole niin viehättävä. Puuteria voisi käyttää.

      • kalju

        Monien naisten mielestä, miehen kaljupää
        on vain Seksikoneen Aurinkopaneeli..

        kertoo kokenut


    • n40+

      Jätä suosiolla ne naisten profiilit,joissa jotain hiuksista mainitaan.Kyllä ne ovat muut jutut jotka merkitsevät.Itse keväällä hain kaveria enkä ulkonäköä etsinyt,vaan itselle sopivan mukavaa kaveria ja kyllä kannatti.
      Ihmiset,jotka ajattelevat putkiaivoilla eli esim.vaativat jotain määrättyä hiusmallia,menettävät paljon.Eivät sellaiset ihmiset ole vielä kypsiä oikeisiin suhteisiin.Odottele maltilla,kyllä se sieltä löytyy se tavallinen ihminen,jonka kanssa on niin leppoisaa viettää aikaa,eikä tarvitse ajatella niin joutavia kuin onko hiuksia vai ei.

      • Mistä sitä tietää

        Jos ei sytytä niin ei sytytä. Ei siihen putkiaivoja vaadita vaan se on ihan makuasia. Te olette niitä putkiaivoja jotka ette käsitä tätä vaan jokaisen pitäisi tykätä samoista asioista kun te itse. Itse en yksikertaisesti syty kaljuista miehistä. Paksuun tukkaan, ei pitkä miehellä, on ihana upottaa sormensa ja pörröttää. En silti sulje pois mahdollisuutta että sattumalta lankeaisin jonkun persoonaan jolla ei ole karvoja päässä. Ensinäkemältä tuntematon kalju mies ei saa päätä kääntymään, mutta jos sattuu tutustumaan mieheen jolla on sopiva luonne ym niin tiedä häntä.


    • blondi 25

      Yleensä kaljut miehet ovat paljon parempia rakastajia kuin pitkätukat.
      Viimeeksi kun olin baanalla löysin tosi sopön kaljun mihen, ja hän jakso antaa kyytiä koko yön, mihin pitkätukat ei pysty.

      • **LOL**

        LOL


    • Lydia

      Heippa...
      Kerroit siitä miksei kelpaa, minä kun aloin seurustella mieheni kanssa niin hänellä oli jo slloin kaljua vaikka oli vasta 24v. Eikä minua ole se haitannut,minulla on hänenkin edestään hiuksia. Joten silloin kaikki on mennyt tasan. Kaikkein tärkein olet sinä itse ihmisenä.Koska sille ei voi mitään jos hiukset harvenee. Sinulle tsemppiä ja oikein hyvää syksyä....

    • saa olla

      kuin yksi kalju pää.Tämä on minun mielipiteeni ja makuasioista EI saa kiistellä.

    • 77777

      mielestäni on 2 laisia kaljuja: toisille sopii todella hyvin, mutta sitten on toisia, joille ei sovi ollenkaan, jostain syystä. Se kalju nahka näyttä pahalta. Olen itse miettinyt että jos olisin mies ja kalju niin varmaan hankkisin peruukin tai tupeen. Kokeile siis edes. jotkut hollywoodnäyttelijät käyttää tupeeta ja esim. Mauri Pekkarinen. TAI ainakin peitä se kalju jollain lippiksellä tai huivilla jospa se auttaisi.

    • suukkis

      Aloittajan kysymykseen vastaus: Makuasia. Joku tykkää kaljusta miehestä, toinen ei voi sietää ja osalle asialla ei ole merkitystä.

      Eikös tuo lienee päivänselvä asia? Toinen tykkää tummasta, toinen vaaleasta; joku tyttärestä ja toinen äidistä. Mitä sitä pohtimaan enempää? Jos naiset kirjoittavat profiilissaan, ettei kalju kelpaa niin siirry seuraavaan. Hyvä, että ovat rehellisiä ja säästävät kaikkien aikaa.

      Kalju mies ja siisti parta on mun silmää miellyttävä kombo. Mut harveneva hiuskuontalo, josta kalju osittain paistaa läpi...Ei. Kaikki pois, jos ei enää hiukset pysy päässä ja se siisti parta tasapainottamaan kaljua.

      • Tuulikki1987

        Minuun ei ainakaan kaljut miehet iske yhtään. Miehellä täytyy olla hiukset ja siinä tyylikäs leikkaus niin nam nam. Kaljusta tulee mieleen natsi tai keskitysleirivanki.


    • hymyilijäsi :)

      Huono provo. Kuinka alas vajoatkaan narsismissasi torsoprovo.

    • ......

      Nuoret miehet pilaa ulkonäkönsä, kun leikkauttavat hiukset ja ovat kaljuja, tulee mieleen iso vauva, sitä sitten yritetään peitellä parrantyngällä.

      Tulkaa miehet takaisin.

    • "mjummeli"

      Hei,
      Kanna keljusi komeasti - kaljut miehet ovat komeita. Lasteni isä sanoi, että "jumala loi osan täydellisiä päitä ja loput se peitti hiuksilla". Kaljuus ei ole miinus - epäsiisti liuhuletti on!!!

    • hungyheart

      Tämä on vähän samanlainen keskustelu kuin naisten pitkät - lyhyet hiukset. En puolustele omaa valintaani. Olen nuoresta tytöstä asti ollut lyhythiuksinen, se sopii minulle, enkä kenenkään takia missään ja milloinkaan aio pitkiä hiuksia kasvattaa, jos en tälläisenä kelpaa. Miestä vain pukee kaljuus, ja olettehan huomanneet, että yleensä kaljupäiset miehet ovat myös kaunis kalloisia. Nam!

    • pitkäletit/kaljut

      Pitkälettiset on ällöjä ja kaljut pelottavia :(. Ei iske kumpkaan.

      • pikkiruusu

        minä olen sitten erikoinen jos pitää sekä kaljusta että pitkistä hiukista
        mutta EHDOTTOMASTI pitää olla hampaita, ei innosta jos huonot tai ei ollenkaan


    • 54737

      kalju on ruma. Nin se vain on, ja vaadithan sä ap:kin että nainen EI saa painaa yli 100 kg, hähä häh siitäs saat! No, mikä siinä on sitten niin vaikeaa ostaa sitä tupeeta? Itse en osaa kuvitella käveleväni alttarillle kaljun miehen kanssa, se pilaisi jotenkin koko homman....Jos multa vaaditaan laittautumista ja ehostautumista, niin miksi en saa vaatia sitä myös mieheltäni? Osta tupee.

      • 4363473467

        jatkoa: ET AP TAATUSTI ITTEKKÄÄN SUOSTUISI NÄYTTÄYTYMÄÄN KALJUN NAISEN KANSSA, VAAN NAISILTA VAADITAAN PERUUKIN KÄTTÖÄ JOS TUKKA LÄHTEE.NYKYAIKANA MONILLA ONHIUSLISÄKKEITÄ JA PIDENNYKSIÄ, VAIKKA ET USKOISIKAAN.Taas omituiset kakoisvaatimukset! Miehen pitäisi saada olla ruma ja hiukseton, mutta et itse hyväksy sitä naiselta ilman peruukkia (ja tuskin edes peruuukillakkaan) eikö ole näin???p.s kaljuuden takana voi olla sairaus, joka vie lisääntymiskyvyn.


    • tukka päähän!!

      Onhan se itsestäänsevää että hiukset pitää olla. Ihan sama jos hampaat puuttuisi kuin jos tukka puuttuu. Yritin aikani tapailla kaljua miestä ja jotenkin hävetti aina hänen kanssaan kulkea julkisesti, suhde loppui siihen kun ei vaan napannut vaikka muuten oli kiva. Ei voi mitään.

    • hohhoijaa

      Etsin nimenomaan kaljua miestä, he ovat todella seksikkäitä. Vielä jos on parta niin aina vaan parempi...

      • niia-liia

        Ai kuten Taalasmaan Seppo tai edesmennyt Spede Pasanen. ? Tai Pulkkinen sketsiohjelmasta? Vaik kuten Veeti Kallio? Tai Toni Kähkönen? Aamupoikien Renne? Tai Jason Statham?

        Ei kai kaikki kaljut ole seksikkäitä? Kaljuja on niin montaa mallia ja laatua, että aika noloa ilmoittaa kaikkien kaljujen olevan seksyjä...
        hohhoijaa....


    • nanna-niia

      Itse ainakin ajattelen, että hiukset tai hiuksettomuus on osa kokonaisuutta. Kokonaisuus on se, joka kuitenkin ratkaisee... Kalju tai kaljuuntuva mies voi olla yhtä hyvin hyvännäköinen ja kiinnostava kuin vastenmielinenkin, riippuu käytöksestä, hygieniasta, tyylistä ja yleisestä habituksesta...

      Pelkkä hiustyyli ei ole ratkaiseva tekijä.

    • puolikalju

      Jos ihmisellä on oma vahva persoonallisuutensa, ei sitä edes huomaa, minkä kokoinen hän on, onko hiuksia, miten pukeutuu jne. Ilme, sanat, eleet, hymy, luonne - niihin ihastuu ainakin tämä nainen.

      Kai me nyt olemme ulkonäköseikkojen yläpuolella? Ruipelo tai läskipullero, hongankolistaja tai tappi - mitä väliä sillä on?

    • Että näin,

      Mulle kelpaa kalju, mutta se pitää olla aito. En voi sietää wannabe-kaljuja.

    • lapininaritar

      Ketäs nyt kaljut kiinnostaa, jos on hiuksellisia miehiä saatavilla.

    • aivan sama

      Miehen hiusten määrällä ei ole väliä kunhan on kunnollinen mies. Itse olen juuri aloittanut seurustelun kaljun miehen kanssa ja täytyy sanoa että nam...:)

    • Kalju + parta

      Kyllä meistä tykkääviä on!!! Sen olen huomannut...Eli elä luovuta ja jatka kaljuna!!!! Kaikkia ei voi miellyttää..eikä tarvitsekkaan miellyttää.

    • :P

      En muista pidäkkään kun kaljuista, ne on jotenkin peton näkösiä sängyssä, komeempia kun tukalliset :p mutta kalju ei sovi kaikille..etenkään pienelle hintelälle miehelle ei ei :D

    • Ninni32--

      Vanhemmilla miehillä voi ruveta kaljuuntuu vähäsen mutta se ongelma on pois kun ajaa kokonaan kaljuksi. Siisti tukka miehellä on kans kiva. Pitkätukat on epäsiistejä..oli ne sit ohuita liimalettejä tai paksutukkasia.

    • Blönti

      Kaljut on ihania :) ei minusta tukka miestä tee vaan se mitä on sisin...ego puhuu, jos kiinnittää huomiota ulkonäköön...

    • ööks

      En ole koskaan pitänyt kaljuista miehist,ä se vaan näyttää ja tuntuu minusta inhottavalta,ja en mahda sille mitään. Kaikilla miehillä ei lue profiilissa, että kalju on luonnostaan. On minulle sattuntu että ollaan kirjoiteltu ja sitten seuraa kuvan vaihto ja selviääkin että mies onkin kalju. Se on sitte goodbye...en mahda mitään kajuinholleni

    • mies781

      Mieluummin lyhyt sänki kuin kalju. Kalju on niin taviksen ja persoonattoman näköinen, viittaa voimalajien harjoittajiin tai muuten väkivaltaisiin ihmisiin. Sorry kaikki kaljut, mutta näin on. Soveltuvat hyvin kuitenkin vartijoiksi yms. tehtäviin, töihin en meille ottaisi.

    • N72

      Makuja onneksi on monia, itse olen kyllä täysin kaljun kannattaja!!! Pujo parta ja kalju niin johan lähtee jalat alta!

    • PosliiniPatePiuPau

      Kyllähän se riippuu kaljusta. Jos on täysi tukka sivuilla ja päältä kaljuuntunut, niin ei se kyllä ole mitenkään mukavaa. Mutta jos ei koita peitellä ja kiskaisee sivutkin millikoneella sängelle, niin paljon parempi.

    • Nanne123

      en pidä kaljuista miehistä, koska sellainen raiskasi minut 15 vuotiaana.

    • kaljuuuuuu

      toiset tykkää äidistä, toiset tytttärestä., kyllä nittä kaljunkin palvojia löytyy

    • eräsmielipide

      En vain pidä kaljusta. Mutta jos hiuksia on lähtenyt sieltä täältä, niin pakko se tukka on silloin ajaa (karmeemman näköistä on sellainen päälaelta kalju ja muualla hiuksia). Mielummin otan kuitenkin hiuksellisen miehen, mutta jos mies on muuten hyvännäköinen, niin menee se kaljukin. Ulkonäöstä puhuttaessa tyyli on silloin ratkaiseva. Moni hiuksellinen voi jopa jäädä kakkoseksi.

    • munmielestä

      Jos sulta hiukset luonnollisesti harvenee, niin mikä pakko on kaljuksi päätä silti vetää? Hyvä parturi saa harvasta tukastakin siistin näköisen. Kalju sopii harvalle. Kaljut miehet pelottaa ainakin mua jotenkin. Eivätkä herätä seksuaalista kiinnostusta. Mutta usko pois, on niitäkin naisia, jotka rakastaa kaljuja miehiä. Älä vaan millään peruukilla käy leikkimään, se jos mikä on naurettavaa.

      • jillijuu

        Totta turiset , kaljut miehet eivät herätä minussakaan seksuaalista kiinnostusta. Tykkään että miehellä on hiukset., lyhyet hiukset on kivat:)


    • ihana kaljuni

      Kalju on.......sellaisen yhden ihanan hellän kaljun miehen haluaisin kokonaan omakseni en vain sänkyyn, mutta kun se ei oikein tahdo millään uskaltaa kokonaan omakseni, mitä lie pelkää vaikka tykkää ja minä vielä enemmän.

    • pikkutisu

      Miksi pienirintainen nainen ei kelpaa?

    • Kalju on best

      Minä kun ottaisin nimenomaan kaljun, mutta kukaan mies ei halua elämässä menestynyttä mutta "ei niin kaunista" mukavaa naista.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      85
      4550
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      127
      3958
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2521
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      197
      1535
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1286
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1243
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1198
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1193
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1153
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1065
    Aihe