Remeronin sivuvaikutukset

Aloitin juuri Remeronin 15mg unettomuuteen. Seuraavana päivänä väsyttää hirveästi sekä tuntuu etova olo. Lisäksi huimaa ja pientä paineen tuntua päässä. Lääkärin mukaan nämä oireet pitäisi hävitä noin 2 viikon käytön jälkeen. Onko muilla kokemusta vastaavasta??
131463
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 13

Vanhimmat

Samat oireet oli, lisäksi lihosin 12kg 3kkssa.

Äänestä
  • Mikä oli sun annostus? Lääkärin mukaan pienillä unettomuuteen tarkoitetuilla määrillä ei pitäisi painon nousta...entä kestikö noi sivuoireet sulla kauan?

    Äänestä

  • Uneton kirjoitti:

    Mikä oli sun annostus? Lääkärin mukaan pienillä unettomuuteen tarkoitetuilla määrillä ei pitäisi painon nousta...entä kestikö noi sivuoireet sulla kauan?

    Moikka.
    Sivuoireita oli2viikkoa alottaessa ja lopetettaessa.
    Annos oli 15-30mg.
    Lopetettiin lihomisen takia.

    Äänestä

  • Luidzi kirjoitti:

    Moikka.
    Sivuoireita oli2viikkoa alottaessa ja lopetettaessa.
    Annos oli 15-30mg.
    Lopetettiin lihomisen takia.

    15 mg, kolmessa kuukaudessa liki 10 kg.

    Äänestä

  • EI ENÄÄ KOSKAAN REMEÄ kirjoitti:

    15 mg, kolmessa kuukaudessa liki 10 kg.

    Johtuiko painon nousu siis ruokahalun kasvusta ja siitä seuranneesta ylisyönnistä, vai lihottiko lääke silti vaikka söit saman määrän kuin ennen ja liikuit?

    Äänestä

  • Uneton kirjoitti:

    Johtuiko painon nousu siis ruokahalun kasvusta ja siitä seuranneesta ylisyönnistä, vai lihottiko lääke silti vaikka söit saman määrän kuin ennen ja liikuit?

    Olen sitä mieltä että se johtuu lääkkeestä.
    Samallalailla söin ja join, ei kait kukaan tahallaan itseään lihota.
    Lääkärit kyllä väittää että lääke ei muka lihottaisi.

    Äänestä

  • Luidzi kirjoitti:

    Olen sitä mieltä että se johtuu lääkkeestä.
    Samallalailla söin ja join, ei kait kukaan tahallaan itseään lihota.
    Lääkärit kyllä väittää että lääke ei muka lihottaisi.

    mä olen käyttänyt kyseistä lääkettä..mutta mulla ei ollut tota painon nousu ongelmaa...

    Äänestä

  • Uneton kirjoitti:

    Johtuiko painon nousu siis ruokahalun kasvusta ja siitä seuranneesta ylisyönnistä, vai lihottiko lääke silti vaikka söit saman määrän kuin ennen ja liikuit?

    ruokahalun kasvusta, nesteen kertymisestä, ja etenkin naisilla tavataan tätä Remen aih. painonnousua, osasyy hormooneissa.
    Ja kyllä, söin normaalisti, oikeastaan kevyesti ja liikuin, mutta....

    Äänestä

Mä söin viime talvena unettomuuskierteeseen "viimesenä" toivona vastaavaa tuotetta Mirtazapinina 15mg annoksella ja nukuin!!! Oli alussa ehkä viikon ajan pöpperöinen olo päivälläkin mutta oli sen arvoista vedellä univelkojaan 10-12 tuntia.Mun mielestä siihen tottui ja oireet hävisivät aika hyvin. Lihoin muutaman kilon parissa kuussa mutta se saattoi aiheutua myös hormoniehkäisyn aloituksesta tai talven laiskuudesta...
Nyt taas unet vähän katkolla, hain juuri kyseistä lääkettä apteekista. Mulla se toimii myös satunnaisena unentuojana ja kun otan puolikkaan joskus, varaan myös aikaa nukkua ja nollata univelat eli vetelen sikeitä kymmenisen tuntia.

Äänestä

paino nousi mulla viikossa 5kg.lääke vaihdettiin efexoriin ja nyt mopo toimii paremmin.

Äänestä

Remeronin haittavaikutukset eivät multa hävinneet, vaikka käytin puoli vuotta. Olo kaamea, ruokahalu kasvoi jne. Mutta nukuin kyllä...

Äänestä

Seroquel unta antamssa ja on kaikin tavoin parempi lääke. On kyllä neurolepti, joten ei sitä hevin määrätä. Mulla havaittiin maanis-depressiivinen sairaus unettomuuden syynä ja siksi sain Seroquelia, se on tasaava lääke.

Äänestä

voinut syödä kaiken mikä irti lähtee ja tappaa jokaisen, joka olisi estänyt mua syömästä kaiken mikä irti lähtee.
Painoa tuli lisää 15 kg vajaassa kuukaudessa.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


Uneton kirjoitti:

Aloitin juuri Remeronin 15mg unettomuuteen. Seuraavana päivänä väsyttää hirveästi sekä tuntuu etova olo. Lisäksi huimaa ja pientä paineen tuntua päässä. Lääkärin mukaan nämä oireet pitäisi hävitä noin 2 viikon käytön jälkeen. Onko muilla kokemusta vastaavasta??

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu