kananmunat

syöjä

syön usein pari kananmunaa muun safkan ohessa treenin jälkeen. nyt kysymys kuuluu: paljonko keskikokoinen kananmuna keltuaisineen sisältää proteiinia?

9

640

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mainosmies Mynttinen

HICAssa on proteiinia enemmän ja saat sitä meidän UFS kaupasta, muut ovat paskaa, UFS rulettaa. Osta tai vittu mainostan lisää, pliis, osta osta osta!!

• syöjä

niele sä vaan niitä jauhojasi ja hajoo siihen! en laita latiakaan tollaseen ylihinnoteltuun hevonkukkuun. että sillee.

• proteiinia

Korjaus asiavirheeseen.

Vaikka alfa-hydroksi-isokapronihappo onkin leusiinin ainenvaihduntatuote, ei se silti ole rakenteeltaan proteiinia.

Ja tiedoksi myös, että HICA tuotetta myydään myös monissa muissakin paikoissa kuin UFS:llä. Itse harjoittelen Mayor's kuntosalilla,josta ostin oman pakettini. Sain siitä kyllä paljon vihamiehiä salilla treenaavilta pakkislaisilta, kun näkivät mitä ostin. Minut leimattiin heti UFS:n palkkalistoilla olevaksi, mitä en kyllä ole.

• leimattiin
        proteiinia kirjoitti:

Korjaus asiavirheeseen.

Vaikka alfa-hydroksi-isokapronihappo onkin leusiinin ainenvaihduntatuote, ei se silti ole rakenteeltaan proteiinia.

Ja tiedoksi myös, että HICA tuotetta myydään myös monissa muissakin paikoissa kuin UFS:llä. Itse harjoittelen Mayor's kuntosalilla,josta ostin oman pakettini. Sain siitä kyllä paljon vihamiehiä salilla treenaavilta pakkislaisilta, kun näkivät mitä ostin. Minut leimattiin heti UFS:n palkkalistoilla olevaksi, mitä en kyllä ole.

Koska KAIKKI jotka käyttävät, suosittelevat tai muuten vain analysoivat HICA:a ovat UFS:n palkkalistoilla. Itse asiassa ne JR:nkin kaverit oikeasti ovat.

On siellä paljon jengiä duunissa ;) LOL

• Anonyymi

Nyt olis hyvä sauma myydä trumpille munia kalliiseen hintaan kunnon vero jeeeeeeeeee

• sivusto

Keskikokoisessa kananmunassa on proteiinia n. 7g. Pelkässä valkuaisessa n. 3g.

Tällaisia kysymyksiä lienee turha laittaa tänne, kun vastauksen saa nopeasti kunnollisesta ravintoainetaulukosta.

Esim. www.fineli.fi

• syöjä

jahas että taulukosta. ihan näin meidän kesken: vihaan taulukoita! siksi kysyin täältä kun toivoin että joku viisas ihminen vastaa ja niinhän siinä kävi! nöyrin kiitokseni vastauksestasi!

• Anonyymi
        syöjä kirjoitti:

jahas että taulukosta. ihan näin meidän kesken: vihaan taulukoita! siksi kysyin täältä kun toivoin että joku viisas ihminen vastaa ja niinhän siinä kävi! nöyrin kiitokseni vastauksestasi!

Mitä taulukoita, vastaus tulee ilman taulukoita,
        taulukko on sun pääässäs, voimia tämän maailman suurimman onglmasi kanssa.

• Anonyymi

Samaa ihmettelen, miksi samalla vaivalla kun kyselee täältä ,
      katso googlesta asiaa,
      samoin monessa muussa eri asiassa, soita ko. asiasta , koska puhelimessa hoitaa saman asian minuutissa , kun netissä pelee pingistä tunti tolkulla ja on työn takana.

Päivänselviä kysymyksiä, joihin saa superhelpolla vastauksen , kysellään ,
      tuntuu ettei näin tyhmiä voi ollakkan, että nämä ovat provoja mitä täälläkin kysellään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6905
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3898
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3280
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2844
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2662
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      37
      2082
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2047
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      37
      1952
    Aihe