kaikille,nylkkäri se vasta aamun avauksen teki,mut mul ei oo tietoo lämpötilost eikä nimipäivistä,täytyy kattoo nylkkärin sivulta neja nyt kirjottelee jo ne kellä näppis pysyy jo jonkun verran hanskassa,tulkoon koput sit ku heräävät niin huutelee vieraisiin pöytiin
hyvää pikkulauantaita
30
1377
Vastaukset
- quistis
aamusta jaksaa....Juuh..Ainakin,kun kohta täytyy kiitää töihin:o))
- rahtari1
me alotetaan sit se mun hoiti,ja tietenkin hyvää huomenta
- nylkkäri
merkitsee sitä,että kiilotan
meriketunvitunnahkasaappaani
ja lähden lemmepoluille!- rahtari1
tässähän tulee ihan kateelliseks,ku en omista ku farkut ja lenkkarit
- nylkkäri
rahtari1 kirjoitti:
tässähän tulee ihan kateelliseks,ku en omista ku farkut ja lenkkarit
reino aamtossut ovat jalkineeni.
käytän niistä vain niin kaunista nimitystä nylkkäri kirjoitti:
käytän niistä vain niin kaunista nimitystä..mä kun luulin et sulla ON oikeat meriketunvitunnahkabootsit.. olisin ollut tosi kateellinen.. mulla on kuin onkin harvinaisuutena saukonnahkakalsarit joista oon täällä joskus aikaisemmin maininnutkin..
- rahtari1
nylkkäri kirjoitti:
käytän niistä vain niin kaunista nimitystänyt putos niinkun kivi sydämmeltä ja mulla on kans aamutossut nimeltään walittajat
se on taas tänään kuppilat täyn väkee....:))) Pikkulauantai... mut puoles välis viikkoa ollaan...=:))
- rahtari1
se sieltä tuli ihan itte Brune huomenta vaan vai uskaltaaks tääl sitä toivottaa,joo tos mun lähel on noin 4 kilsan päässä ostari siel on seosämän kapakkaa ja tuntuu ku käyn siel kaupoissa että niillä on jatkava pikkulauantai siellä
rahtari1 kirjoitti:
se sieltä tuli ihan itte Brune huomenta vaan vai uskaltaaks tääl sitä toivottaa,joo tos mun lähel on noin 4 kilsan päässä ostari siel on seosämän kapakkaa ja tuntuu ku käyn siel kaupoissa että niillä on jatkava pikkulauantai siellä
ei uskaltais... voi veikkoset..... huomenta..höömenta.... hoomenta....kjäh...kjäh...:))))
- rahtari1
BBrunetti kirjoitti:
ei uskaltais... voi veikkoset..... huomenta..höömenta.... hoomenta....kjäh...kjäh...:))))
ku walittaja saapuu ja lukee sun tekstin niin saadaan taas uus keskustelun aihe,häh häh
rahtari1 kirjoitti:
ku walittaja saapuu ja lukee sun tekstin niin saadaan taas uus keskustelun aihe,häh häh
saan ainakin naurut sit....kjäh...kjäh.....:)))))))
- rahtari1
BBrunetti kirjoitti:
saan ainakin naurut sit....kjäh...kjäh.....:)))))))
kerroin nylkkärille avoimesti et mulla on sellaset aamutossut jonka nimi on walittajat
rahtari1 kirjoitti:
kerroin nylkkärille avoimesti et mulla on sellaset aamutossut jonka nimi on walittajat
sellaiset aamarit... Vau.....:)))))
- rahtari1
BBrunetti kirjoitti:
sellaiset aamarit... Vau.....:)))))
niit aika harvoin,kato ku ei sitä aina jaksa sattikkaan jos jo aamutossutkin alkaa walittaa,niin mielummin kävelen välil vaik paljain jaloin
rahtari1 kirjoitti:
niit aika harvoin,kato ku ei sitä aina jaksa sattikkaan jos jo aamutossutkin alkaa walittaa,niin mielummin kävelen välil vaik paljain jaloin
sitä valitustakaan jaksa kuunnella.....:))
- rahtari1
ilmoitan että hoidan yhen asian nyt heti yietsikalla mut palaan kohta takas
- rahtari1
paikaalle,brune mä tuun sit seuraavan viikoloppuna ku toi eijarina on käyny ekaks
tuskin ketään täällä kiinnostaa se milloin viimeks minä olen rakastellut.. joten sitä joudut nyt miettimään...:)))
- rahtari1
nero se keksi taas sellasen asian et ketä se nyt kiinnostas tietää,kysy silt samanlailla,et millon se on viimeks saanu
rahtari1 kirjoitti:
nero se keksi taas sellasen asian et ketä se nyt kiinnostas tietää,kysy silt samanlailla,et millon se on viimeks saanu
mua ei kiinnosta milloin joku on rakastellut... sehän on vain kahden aikuisen ihmisen välinen asia....:))ei kuulu muille...
- rahtari1
BBrunetti kirjoitti:
mua ei kiinnosta milloin joku on rakastellut... sehän on vain kahden aikuisen ihmisen välinen asia....:))ei kuulu muille...
kyl oikeessa,ei se muille kuulu,kyl se on kahen ihmisen välinen juttu
rahtari1 kirjoitti:
kyl oikeessa,ei se muille kuulu,kyl se on kahen ihmisen välinen juttu
menee...:)))
- rahtari1
BBrunetti kirjoitti:
menee...:)))
mä voisin joku päivä tulla syömään teille,ku mun himasta ei aja teille ku 45minuuttii ja jos aseman vieres asut niin löydän sut aika helposti heilutat vaan valkosta rauhanlippuu ikkunasta
rahtari1 kirjoitti:
mä voisin joku päivä tulla syömään teille,ku mun himasta ei aja teille ku 45minuuttii ja jos aseman vieres asut niin löydän sut aika helposti heilutat vaan valkosta rauhanlippuu ikkunasta
tuu vaan niin joudut tääl kaikkee kotihommii tehdä.....:))))
- rahtari1
BBrunetti kirjoitti:
tuu vaan niin joudut tääl kaikkee kotihommii tehdä.....:))))
putkihommii,ne mä osaan hoitaa aikas hyvin auki
rahtari1 kirjoitti:
putkihommii,ne mä osaan hoitaa aikas hyvin auki
Vähän kylppäris vuotaa....:) mut nyt mie meen.....Palaillaan..Heips sun heiluvilles...:))
- rahtari1
BBrunetti kirjoitti:
Vähän kylppäris vuotaa....:) mut nyt mie meen.....Palaillaan..Heips sun heiluvilles...:))
vaan ja palaillaan
män syvälliseks...:)))
- rahtari1
tulit kaupasta ja löysitkö pottuja mitkä ovat tätä vuosikertaa
Ketjusta on poistettu 46 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071173
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt621153Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa146866Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv64863- 68757
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel108667Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto97633- 54608
- 78571
- 39538