hyvää pikkulauantaita

rahtari1

kaikille,nylkkäri se vasta aamun avauksen teki,mut mul ei oo tietoo lämpötilost eikä nimipäivistä,täytyy kattoo nylkkärin sivulta neja nyt kirjottelee jo ne kellä näppis pysyy jo jonkun verran hanskassa,tulkoon koput sit ku heräävät niin huutelee vieraisiin pöytiin

30

1377

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • quistis

aamusta jaksaa....Juuh..Ainakin,kun kohta täytyy kiitää töihin:o))

• rahtari1

me alotetaan sit se mun hoiti,ja tietenkin hyvää huomenta

• nylkkäri

merkitsee sitä,että kiilotan
      meriketunvitunnahkasaappaani
      ja lähden lemmepoluille!

• rahtari1

tässähän tulee ihan kateelliseks,ku en omista ku farkut ja lenkkarit

• nylkkäri
        rahtari1 kirjoitti:

tässähän tulee ihan kateelliseks,ku en omista ku farkut ja lenkkarit

reino aamtossut ovat jalkineeni.
        käytän niistä vain niin kaunista nimitystä

• nylkkäri kirjoitti:

..mä kun luulin et sulla ON oikeat meriketunvitunnahkabootsit.. olisin ollut tosi kateellinen.. mulla on kuin onkin harvinaisuutena saukonnahkakalsarit joista oon täällä joskus aikaisemmin maininnutkin..

• rahtari1
        nylkkäri kirjoitti:

nyt putos niinkun kivi sydämmeltä ja mulla on kans aamutossut nimeltään walittajat

• se on taas tänään kuppilat täyn väkee....:))) Pikkulauantai... mut puoles välis viikkoa ollaan...=:))

• rahtari1

se sieltä tuli ihan itte Brune huomenta vaan vai uskaltaaks tääl sitä toivottaa,joo tos mun lähel on noin 4 kilsan päässä ostari siel on seosämän kapakkaa ja tuntuu ku käyn siel kaupoissa että niillä on jatkava pikkulauantai siellä

• rahtari1 kirjoitti:

se sieltä tuli ihan itte Brune huomenta vaan vai uskaltaaks tääl sitä toivottaa,joo tos mun lähel on noin 4 kilsan päässä ostari siel on seosämän kapakkaa ja tuntuu ku käyn siel kaupoissa että niillä on jatkava pikkulauantai siellä

ei uskaltais... voi veikkoset..... huomenta..höömenta.... hoomenta....kjäh...kjäh...:))))

• rahtari1
        BBrunetti kirjoitti:

ei uskaltais... voi veikkoset..... huomenta..höömenta.... hoomenta....kjäh...kjäh...:))))

ku walittaja saapuu ja lukee sun tekstin niin saadaan taas uus keskustelun aihe,häh häh

• rahtari1 kirjoitti:

ku walittaja saapuu ja lukee sun tekstin niin saadaan taas uus keskustelun aihe,häh häh

saan ainakin naurut sit....kjäh...kjäh.....:)))))))

• rahtari1
        BBrunetti kirjoitti:

saan ainakin naurut sit....kjäh...kjäh.....:)))))))

kerroin nylkkärille avoimesti et mulla on sellaset aamutossut jonka nimi on walittajat

• rahtari1 kirjoitti:

kerroin nylkkärille avoimesti et mulla on sellaset aamutossut jonka nimi on walittajat

sellaiset aamarit... Vau.....:)))))

• rahtari1
        BBrunetti kirjoitti:

sellaiset aamarit... Vau.....:)))))

niit aika harvoin,kato ku ei sitä aina jaksa sattikkaan jos jo aamutossutkin alkaa walittaa,niin mielummin kävelen välil vaik paljain jaloin

• rahtari1 kirjoitti:

niit aika harvoin,kato ku ei sitä aina jaksa sattikkaan jos jo aamutossutkin alkaa walittaa,niin mielummin kävelen välil vaik paljain jaloin

sitä valitustakaan jaksa kuunnella.....:))

• rahtari1

ilmoitan että hoidan yhen asian nyt heti yietsikalla mut palaan kohta takas

• rahtari1

paikaalle,brune mä tuun sit seuraavan viikoloppuna ku toi eijarina on käyny ekaks

• tuskin ketään täällä kiinnostaa se milloin viimeks minä olen rakastellut.. joten sitä joudut nyt miettimään...:)))

• rahtari1

nero se keksi taas sellasen asian et ketä se nyt kiinnostas tietää,kysy silt samanlailla,et millon se on viimeks saanu

• rahtari1 kirjoitti:

nero se keksi taas sellasen asian et ketä se nyt kiinnostas tietää,kysy silt samanlailla,et millon se on viimeks saanu

mua ei kiinnosta milloin joku on rakastellut... sehän on vain kahden aikuisen ihmisen välinen asia....:))ei kuulu muille...

• rahtari1
        BBrunetti kirjoitti:

mua ei kiinnosta milloin joku on rakastellut... sehän on vain kahden aikuisen ihmisen välinen asia....:))ei kuulu muille...

kyl oikeessa,ei se muille kuulu,kyl se on kahen ihmisen välinen juttu

• rahtari1 kirjoitti:

kyl oikeessa,ei se muille kuulu,kyl se on kahen ihmisen välinen juttu

menee...:)))

• rahtari1
        BBrunetti kirjoitti:

menee...:)))

mä voisin joku päivä tulla syömään teille,ku mun himasta ei aja teille ku 45minuuttii ja jos aseman vieres asut niin löydän sut aika helposti heilutat vaan valkosta rauhanlippuu ikkunasta

• rahtari1 kirjoitti:

mä voisin joku päivä tulla syömään teille,ku mun himasta ei aja teille ku 45minuuttii ja jos aseman vieres asut niin löydän sut aika helposti heilutat vaan valkosta rauhanlippuu ikkunasta

tuu vaan niin joudut tääl kaikkee kotihommii tehdä.....:))))

• rahtari1
        BBrunetti kirjoitti:

tuu vaan niin joudut tääl kaikkee kotihommii tehdä.....:))))

putkihommii,ne mä osaan hoitaa aikas hyvin auki

• rahtari1 kirjoitti:

putkihommii,ne mä osaan hoitaa aikas hyvin auki

Vähän kylppäris vuotaa....:) mut nyt mie meen.....Palaillaan..Heips sun heiluvilles...:))

• rahtari1
        BBrunetti kirjoitti:

Vähän kylppäris vuotaa....:) mut nyt mie meen.....Palaillaan..Heips sun heiluvilles...:))

vaan ja palaillaan

• män syvälliseks...:)))

• rahtari1

tulit kaupasta ja löysitkö pottuja mitkä ovat tätä vuosikertaa

Ketjusta on poistettu 46 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      107
      1173
    2. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      62
      1153
    3. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      146
      866
    4. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      64
      863
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      68
      757
    6. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      108
      667
    7. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      97
      633
    8. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      54
      608
    9. 78
      571
    10. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      39
      538
    Aihe