Painotaulukko

Onko netissä?

Onko netissä missään sellaista taulukkoa johon voisi kirjata laihtumisensa ja taulukko näyttäisi sitten painonkehityksen esim. (alasmenevien)viivojen muodossa

9

10082

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tehdä

Sähän voit tehdä oman taulukon ja viivakaavion excelillä. Täytät sitä omaan tahtiin ja teet halus mukaan niitä kuvaajia. Siihenhän voi vaikka merkata painoindeksirajat ja laittaa taustan eri värillä kun painoindeksi laskee parilla pykälälä. Tai sit oliskohan mahdollista laittaa ihan värispektri..OiOi, ideoita virtaa!!

• Minä

Olishan se varmaan ihan helppo tehdä kun olisi konella joku toimistopaketti jossa olisi esim. exel tai vastaava taulukkolaskenta-ohjelma,mutta kun ei ole,joten se siitä.

• jos askartelet
        Minä kirjoitti:

Olishan se varmaan ihan helppo tehdä kun olisi konella joku toimistopaketti jossa olisi esim. exel tai vastaava taulukkolaskenta-ohjelma,mutta kun ei ole,joten se siitä.

vaikka jääkaapin oveen yksinkertaisen taulukon. Pystyakselille paino vaikka kilon välein ja vaaka-akselille viikot. Siihen kun merkkaat painon niin saat sitten viivottimella vedettyä viivan joka toivon mukaan laskee alaspäin. Ja jääkaapin ovi on senkin takia hyvä paikka ettei se unohdu ;)

• muutos on hyvästä
        Minä kirjoitti:

Open officen saa ladattu ilmaiseksikin. Käy vaikka ilmaisohjelmat.fi sivulla katsomassa. Niin voi itse exceloidä taulukon.

Tuolla kiloklubissa olen minäkin, ja sitten mulla on vielä wii fit, missä ne näkyy kanssa. Mun mielestä myös iltalehdellä tai iltasanomilla on myös.

Itse olen ihastunut www.tohtori.fi laihdutusklinikan sivuilla olevaan Painonseuranta sivuun. Sinne vaan nykyinen ja tavoitepaino. Ohjelma laskee painoindeksinkin valmiiksi. Ruoka- ja liikuntapäiväkirjakin löytyy samasta paikasta.

• HEITULI

minä olisin kysynyt samaa asiaa kuin sinäkin vastaa mulle.

• IloinenLihava

Ilmainen painonhallinta ohjelma :D Minusta on mukavampi merkata nettiin painoni, kun kaupanpääliseksi saa painoindeksin :D

• OmShantiShivaShakti
        IloinenLihava kirjoitti:

Ilmainen painonhallinta ohjelma :D Minusta on mukavampi merkata nettiin painoni, kun kaupanpääliseksi saa painoindeksin :D

http://fitday.com englantia osaaville.

• lihapulla39

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      95
      3032
    2. GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?

GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys
      Voice of Finland
      43
      1147
    3. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      83
      1122
    4. Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut

Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja
      Ikävä
      51
      1015
    5. Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!

Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!
      Pudasjärvi
      31
      974
    6. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      67
      858
    7. Tunnustan

Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle
      Ikävä
      39
      852
    8. Luuletko, että löydämme vielä

Yhteyden takaisin? Miehelle ....
      Ikävä
      53
      837
    9. Mikä teki vaikutuksen

että ihastuit kaivattuusi? 🔥
      Ikävä
      44
      822
    10. Oletko älykkäämpi kuin kaivattusi

Pitääkö kaivattusi sinua älykkäämpänä teistä? Mitä luulet?
      Ikävä
      71
      770
    Aihe