Mitä teen kun miesystäväni ei puhu asioista vaan kiertelee ja kartelee
Mitä teen kun mies ei ymmärrä
3
811
Vastaukset
- Ailikki
Munkin mieheltä vei vuosikausia ennen kuin hän oppi ilmaisemaan mulle itseään runsaammin sanoin ja ihan oma-aloitteisesti. Aluksi hän kavahti kaikkea tunneperäistä pohdiskelua, joka meille naisille on niin tyypillistä, mutta monelle miehelle hiukan vieraampaa. Pikkuhiljaa hän on avautunut ja huomannut, ettei se tunteista ja ajatuksista naiselle puhuminen ole vaikeaa, se on vaan hiukan erilaista kuin miesporukassa jutustelu. : )
- cat
Kyllityttö kirjoitti:
Olen jo kolme vuotta yrittäny hänen muutostaan ja kun ei voi puhua asioista.
Ihmiset ei muutu, jos kolmen vuoden jälkeen et saa miestäsi puhumaan hän ei tule koskaan puhumaan. Hyväksy hänet sellaisena kun on tai kerro ettei suhteesta tule mitään. Ajattele tulevaisuutta ja kuinka vaikeaa se tulee olemaan jos jatkat elämääsi sellaisen kanssa joka ei puhu eikä ilmaise itseään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2464041Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1272333Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411481
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37950Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein128949- 77939
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8857J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62780