Haluisin kovasti pitkät kynnet, mutta kun ne alkaa jo näyttää tavallista pitemmiltä ne alkavat lohkeilla ja haurastua.
Näihin on varmaan jotain lakkaa, mutta en oo tottunu käyttää semmosia tököttejä...
Kaikenlaisia neuvoja kaipailisin!
Pitkät kynnet
13
15958
Vastaukset
- toimii
Trind-lakkaa kun käytät ohjeiden mukaan pari-kolme viikkoa, niin alkaa tulla tuloksia. Hintakaan ei ihan mahdoton. Muista myös käsien ja kynsinauhojen rasvaus. Kärsivällisyyttä!
- withering
Mulla oli sama juttu, mutta ostin Piimax-C biotiini- tabletteja. Nyt kynnet kasvavat kohisten ja eivätkä lohkeile tai liuskoitu. Ne ovat huomattavasti kovemmat ja vahvemmat.
- Esa
Pitkät ja kauniit kynnet on naisella ihan älyttömän seksikkäät!Ehkä mulla on joku kynsi-fetissi mutta niin se vaan on!
- Kahdeksas seinähullu
Esa kirjoitti:
Pitkät ja kauniit kynnet on naisella ihan älyttömän seksikkäät!Ehkä mulla on joku kynsi-fetissi mutta niin se vaan on!
ovat ikävä kyllä myös omalla kohdallani samoin...;)
Vaikka nainen ei muuten olisikaan "paljon minkään näköinen", se on silmissäni heti upea jos sillä on hoidetut pitkät kynnet...
- pitkäkynsi
Mä suosin Mavalan tuotteita. Sarjassa on kai joka kynsiongelmaan apu. Mulla oli ennen ongelmana kynsien liuskottuminen, käytin Mavalan kynnenkovettajaa mitä sivellään vaan kynnen kärkiin. Pakkauksessa lukee " Mavala Scientifique sitoo kynnen kolme kerrosta yhteen palauttaen kynnen lujuuden, elinvoiman ja kasvurytmin.......tekee kynsien katkeilusta ja liuskoittumisesta lopun ja kovettaa pehmeät kynnet"
Noh, mulla toi aine ainakin toimi. Käytin sitä muutaman kuukauden, ehkä puoli vuotta, aina viikottaisen manikyyrini yhteydessä, enkä oo joutunut nyt pariin vuoteen käyttämään. Myös äitini vannoo Mavalan nimiin.
Juu, ja pidä ruokavaliosi kunnossa, sekin vaikuttaa kynsiin!
Muistutan vielä, että pitkät kynnet ei näytä hyviltä ilman huolellista manikyyriä ja kunnon kynsilakkaa. Lakan tulee olla juoksevaa, ja sitä leviteään kaks-kolme ohutta kerrosta, kuivatetaan välillä hyvin. Kun muistaa vielä käyttää alulakkaa, niin kynnet ei kellastu, ja päälilakkaa, niin kynnet näyttää hyvältä pidempään, ja lakka kestää. - ennen vanhaan
luulin, että kynteni ovat pehmeät ja liuskoittuvat nopeasti. Valkeaa aluetta kasvoi korkeintaan 2 milliä, sitten kynnet repeilivät niin pahoista paikoista, että oli pakko opetella käyttämään kynsiliimaa ja -paperia. Vastaan tuli mies, joka tykkäsi pitkistä kynsistä.
Mavalan Nail Shield (kaksi erilaista pulloa paketissa) ratkaisi ongelman. Ensin kuitulakkaa, sitten tasoituslakkaa - ja kynnet alkoivat kummasti pysyä ehjinä. Repeymiä tulee vieläkin, jos oikein räppään kynsilläni, mutta voisin kasvattaa ne vaikka kuinka pitkiksi näin harjoittelun jälkeen. Hommaahan niistä on kauheasti ja aikaa kyllä kuluu huoltamiseen, mutta kyllä se kannatti. Olen palannut kohtuullisen pituisiin (4 mm valkoista) mantelinmuotoisiin kynsiin sittemmin. Ei pidä nimittäin liioitella.
Niin, se mies on historian havinaa enää, mutta kynsistä en luovu! ;) - tarvitaan
elikkä mulla on pitkät kynnet, enkä aijo leikata niitä pois. ongelmana on se että lentopalloa pelatessa kynnet saavat kovia iskuja ja parturikampaajana joudun olemana kokoajan veden kanssa tekemisissä. kynteni ovat aika pehmeat eikä mulla ainakaan oo auttanu mitkään maybelinen ultra srtong lakat, joita oona käyttäny. antakaan neuvoja
- -Byby-
Jep,,olen pureskellut kysiä n.17vuotta,,,ja ainahan nää on ollu TOSI kamalat.Nyt sitten päätin että tuo homma loppuu ja ostin päätökseni tueksi mavalan nailactan kynsi/kynsinauhavoidetta.KOSKAAN ennen en ole näin pitkälle päässyt,että kaikki kynnet ovat oikeasti pitkät ja ok kunnossa.Käytän tietysti lakkaa ja teen pari kertaa viikossa kunnon manikyyrin,mutta mielestäni juuri tuo kyseinen tökötti on tehnyt ihmeitä.Suosittelen!(15ml purkki n. 8eur) ja riittoisakin on.
Kohta menen kosmetologille OIKEAAN manikyyriin.Nyt kun jo kehtaa..:) - Luontoäiti
Vanha viisaus on, että maitotuotteita ne kynnet tarvitsevat kasvaakseen kauniisti.
- Nyt jo!!
Hakekaa kaupasta Trindin kynnenkovettajaa!!!
Ja lyhyet ja halkeilevat kynnet ovat historiaa!!
Aivan Ykkönen kynsien hoidossa!!! - räpitti
Minulla on täysin sama ongelma, mutta yleensä kloori veden jälkeen kynnet kasvavat TODELLA nopeasti!:) Harmi vaan kun eivät silloin ole niin kestäviä :(
- 18
Kynnet kasvavat hienosti _kunhan elintavat ovat kunnossa eikä ole mitään vitamiinipuutoksia_.
Ihmettelen näitä "kaikki-mulle-heti-nyt" -tapauksia jotka teettävät rakennekynsiä ::). Rakennekynnet haurastuttavat ja lahottavat omaa kynttä niin paljon että fiksauskierre on valmis. Ja sehän on tietysti rakennekynsien tekijöille hyvä asia = asiakas tulee fiksaukseen joka kuukausi eikä voi olla ilman hoitoa....
Kynnet kasvavat ihan itsestään ja jos haluat pitkät kynnet niin ole leikkaamatta / viilaamatta kolmisen viikkoa niin sinulla on noin sentin valkoinen osa kynnessä vaikka lähtisit nollatasosta.
Jos siis haluat "pitkät". Monessa hommassa joku 3-5 mm valkoinen osa on riittävän pitkä ja sen saa alle kuukaudessa.
Kynnet toki kuluvat käytössä ja vaativat viilailua ja hoitoa, mutta normaalilla terveellä ruokavaliolla kynnet kasvavat hyvin eivätkä lohkeile eivätkä pehmene. Kynnet ja kynsinauhat kannattaa rasvata kunnolla aika-ajoin ja ainakin viikottaisen manikyyrin yhteydessä. Kynsinauhoista kannattaa myös pitää hyvää huolta ja tehohoitaa niitä jos haluat pitkät kynnet.
Kynsilakan alla kannattaa käyttää aluslakkaa (parantaa lakan kestoa, ehkäisee kellastumia), pari-kolme ohutta kerrosta värilakkaa, lakankovettajakerros, päällilakka ja toinen lakankovettajakerros. Näillä mennään reippaasti viikko vaikka tekisitkin fyysistä työtä. - Carlo 007
Aikuisten mallit kynnet!
http://www.longnails.co.cc/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama625329Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä824305Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1013863Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732771Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1642643Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta722463Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?292437Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl812228- 1741960
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko421616