Nyt kaikki huutamaan!
Suht´hyvä kuntoinen (pieniä naarmuja jne)
Aloittelijalle hyvä heavy-keppi, miksei myös kokeneemmallekin soittajalle.
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=20544367
JACKSON JS30RR Sähkökitara
8
1872
Vastaukset 8
- Äijä
Etkö huomannut että täällä on Soittimet&laitteet-palsta, sinne tämä viesti kuuluu!!
- plööäläöka
Hevimiehet soittaa Randy Roachilla sen takia se kuuluu tänne...
- entti
plööäläöka kirjoitti:
Kukahan se on se Randy Roach?
- plööäläöka
entti kirjoitti:
kukakohan se ois...??? no oisko se vaikka se jonka mukaan tuo kitara malli (RR) on nimetty...
- plööäläöka
entti kirjoitti:
tarkemmin sanottuna Randy Rhodes.........
- entti
plööäläöka kirjoitti:
tarkemmin sanottuna Randy Rhodes.........
Edelleen.. kukahan se on se randy roach? Kyllä kai nyt kaikki itseään kunnioittavat kitaramusiikin ystävät Randy Rhoadsin tietää.
- uoly8
juu mut tänne kans
- Randy Rhoads
plööäläöka kirjoitti:
Jos alat puhua jotain tollasta niin kannattais opetella tommosten kitaristien nimet ensin. Ja mielummin soittaisin JACKSON JS30RRllä koska kiinteä talla on kitaristin valinta, kampi on niille jotka eivät osaa soittaa sooloja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän511001Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll17896Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501802- 46737
- 42674
- 37619
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE166553Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37540Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan57518