Helsinki on lopun kaiken tylsä paikka!

Kyllästynyt!

Olen asunut vantaalla nyt jotain 5 vuotta ja ollut helsingissä viettämässä suurimman osan aikaani. Oikeastaan kun ajattelen, mitä ihmeellistä siinä helsinigissäkin oikein on? se on niin tylsä paikka ettei pahempaa löydy. Ihmiset ovat epäkohteliaita, kadut ovat täynnä röögintumppeja ja kaiken lisäksi! jos Helsinkiin haluaa hengaamaan ei osaa päättää minne kun se on niin iso paikka ja toiseksi! missä siellä voi hengata kun todellisuudessaan helsinki on täynnä katuja. Miksi te kaikki pidätte helsinkiä niin hyvänä paikkana!? perustelkaa!

3

413

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ota hörhö lääkkees

Onko tuohon maaniseen vouhotukseen (ilmenee joka sivulla sekoiluna)
      määrätty jokin lääke ja onko se lääkitys oikea?

Get real dork!

• snowball

Mä olen tavallaan kanssasi samaa mieltä. Olen syntynyt ja asunut helsingissä melkein koko ikäni, mutta nyt asunut vantaalla kaksi vuotta. Mäkin olen nyt usein ajatellut, että mitä ihmeellistä siinä hesassa on ja varsinkin niissä siellä olevissa baareissa kun vantaaltakin löytyy ihan hyviä paikkoja esim. sokos hotelli vantaa. Ja hesassa kun käyn niin huomaa, että ilmanlaatu siellä on todella paljon huonompi kuin vantaalla. Kaikki pakokaasut ja hajut haistaa hyvin kun taas vantaalla ei. ja ihmiset hesassa on kyllä töykeitä ja aina on kiire joka paikkaan, saa aina kunnolla väistellä vastaantulijoita. onhan toki hesassa enemmän liikennettä, mutta mä en tavallaan kaipaa hesaan takaisin. En ole enää tottunut siihen vantaalla asuessani. Välillä kaipaan takaisin, mutta pääsenhän sinne aina kun haluan. ja vantaalla on halvemmat asunnotkin ja metsää =) oon ainakin näillä näkymin viihtynyt hyvin vantaalla. Ei hesa mun mielestä tylsä paikka ole, päinvastoin siellä on aina kiva käydä, baareja löytyy paljon ja jos tykkää kävellä, niin tosiaan katuja on ja ennen kaikkea kauppoja. eikä hesa niin iso ole =)

• joooo

Enpä minä mikään Helsinki-fani ole, mutta tänäänkin oli ihan kiva käydä siellä. Paikkana se on kuitenkin sen verran iso, että melkein joka päivälle riittää uutta nähtävää ja koettavaa (ja tietysti enemmän kauppoja).

Se on tavallaan kuin matkailua, kun siellä ei käy niin kovin usein. Isoimmatkin paikat Vantaalla on kuitenkin nähty tunnissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3352
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3147
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      2591
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      43
      2528
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1943
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1840
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1636
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      85
      1465
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1320
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82