Kertokaa ihmiset mielipide suvustanne,onko se pahin,,ainakin minulla on!Kokoajan ovat morkkaamassa mua,ei sais tehä mitään,mitä ite haluaa,,en oo tehny ku lapset,,en oo käyny kouluja,mut oon töissä pienellä palkalla,,aina ovat suurentelemassa asioita,,kuvittelevat mua ihan tyhmäksi.
Suku on pahin
6
523
Vastaukset
- PirreXX
mutta kyllä niitä kommentteja satelee. Yleensä negatiivisiä. Serkuista kun löytyy korkealle koulutettuja, rikkaita kaikentietäviä. Jo pelkkä katse kertoo..
Mutta aivan ihania tätejä minulla on, jaksavat aina kannustaa..:))tiedä paljon suvusta kun ei olla tekemisissä.elävät jokainen omaa elämäänsä.
ainoastaan sisarpuolten kanssa nähdään..- mirham
mii-su kirjoitti:
tiedä paljon suvusta kun ei olla tekemisissä.elävät jokainen omaa elämäänsä.
ainoastaan sisarpuolten kanssa nähdään..kannustusta ole juuri löytynyt,olen kuitenkin itsepintaisesti tehnyt aina niin kuin olen parhaaksi nähnyt...pienestä painostuksesta huolimatta...kyllähän jokainen joskus tarvitsisi sitä kannustuksen sanaa..
vain yksi on hankala ihminen, monta tosimukavaa ja loput niitä, jotka eivät ole missään tekemisissä kanssani mutta hyvänä pitävät kun kylässä käyn.
- ierikka
Olen 11-lapsisen katraan pahnan
pohjimmainen...(lue nuorin).
Meitä on 7 veljestä ja jokkaisella
4 siskoa. Emmekä ole mitään
lestadiolaisia vaikka olemme näin
monilukuinen, iskällä ja äiskällä
ei varmaan ollut parempaa tekemistä.
Kuitenkin kokoonnumme joka vuosi yhteen. Vuokraamme milloin mistäkin majan
ja pidämme sisarusten, serkkujen
ja lasten kesken pilkkikilpailut.
Vaikka kuinka on otettu olutta ja
joskus vähän terävämpiäkin niin
koskana ei ole tarvinnut tapella
tahi muutoin käyttäytyä uhkaavasti
jos sallitte tällaisen lakipykälä
tekstin.
Muutenkin pidämme yhteyttä ja käymme kylässä
toistemme luona.
Näin meillä ihan AIKUISTEN OIKEESTI. tätä termiä puitiin jossain keskustelussa
(sorry olenkohan vähän pirullinen) - suvuton
täällä sivuilla jonkunverran aikaa taaksepäin ,myös mollasi sukuaan.minulla ei ole ketään,kuka mollaisi tai ketä minä voisin mollata.mutta en minä sellaista kyllä haluaisikaan.on se kyllä niinkin,kuinka metsään huutaa, niin metsä vastaa.koeta ystävällisesti heitä lähestyä jos eivät siitä huoli,anna olla omissa oloissaan.tyhjän saa pyytämättäkin,kun olet kaiken mahdollisen asian hyväksi tenyt.jätä asia hautumaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422812Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423542586Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta562315- 352194
- 251733
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251639- 481526
- 1001449
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391395Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa661289