Eli onko kellään oikeesti kokemuksia uskaltaako noin vanhan(90-93) 348:n ostaa(kun ei oo uudempaan varaa)? eli hajooko niistä osat helposti?
kestääkö ferrari 348
10
8424
Vastaukset
- noh
Parhaiten varmaan saat tietoa kyselemällä ulkomaisilta merkkikerhoilta joita varmasti löytyy netistä... Kuvittelisin että jos raha kerran on tiukalla tuonkin ostoon niin voi olla aika typerä sijoitus, nimittäin tuon huolto ja rempat varsinkin tekniikan osalta ei ole ihan halpaa lystiä. Esim. Porsche voisi olla paljon viisaampi sijoitus ajatellen ylläpitoa?
- ☻
ääh, porsche ei herätä sellasta huomiota ja arvostusta kuin Ferrari.
- jokke
tuolta voit lukea kokemuksia 308sta eli hieman vanhemmasta mallista
http://home.hetnet.nl/~italcars/ferrari/my.htm- PS
Asiallinen jamppa. Entisesti halpa-alfistista Ferraristiksi, toivottavasti toteutuu tässäkin päässä.
348:a haukuttiin joskus ettei ole ihan Fefenimen veroinen, mutta on se ihan saatanan makee, varsinkin jos saisi keltaisen targan, niitä voi kuolata osoitteessa http://www.mobile.de - PS
PS kirjoitti:
Asiallinen jamppa. Entisesti halpa-alfistista Ferraristiksi, toivottavasti toteutuu tässäkin päässä.
348:a haukuttiin joskus ettei ole ihan Fefenimen veroinen, mutta on se ihan saatanan makee, varsinkin jos saisi keltaisen targan, niitä voi kuolata osoitteessa http://www.mobile.dehttp://bilder.mobile.de/images/autos/442307/1013094023-14987-60_1.bild
- en oo asiantuntija
Sitten ei kestä kuski. 348 ei näet ole ohjaustehostinta, joka tekee sen ajamisen todella epämukavaksi. Muuten hieno peli ja vieläkin nätin näköinen. Niin. kaiken saa rikki, mutta ei toi fefe nyt ainakaan pokea heikompi ole. Varsinkaan noita vanhempia malleja.
- Ferraristi
Hmm... ensimmäisenä mieltäni jäi kaivelemaan kommenttisi "kun ei oo uudempaan varaa". Oli miten oli joudut 348:n sijoittamaan suomessa n. puolimiljoonaa (mk). Tuon ikäiset Ferrarit ovat aivan sama keissi kuin mitkä hyvänsä muut ikäisensä autot. Kaikki riippuu edellisistä käyttäjistä ja kuinka sitä on ylläpidetty (=huollettu). Maailmalla 348:t ovat luvalla sanoen "ongelma jätettä", joten markkinat ovat ostajan. Oman kokemukseni mukaan parasta 348:ssa on moottori ja sen suomat soundit. Kaupunkiautoksi en sitä suosittele ellet halua hartia ja käsilihaksia bodata. Suomen olosuhteisiin paras vaihtoehto mielestäni olisi ts tai GTS malli Tubin tai Challenge sportti putkilla. Näin voit maksimoida musikaalisen nautinnon. Mitä osia mahdat tarkoittaa kun kysyt "hajooko niistä osta helposti"? 348 on yllättävän hyvin rakennettu auto. Ongelmia tietysti tuottavat yleiset harrasteautojen ongelmat. Kun autoa seisotetaan talvet tiivisteet tuppaavat sanomaan sopimuksensa irti jossain vaiheessa. Joten ostaessa kannattaa varmistaa, että täydellinen koneen remppa on tehty... riippuen tietysti vähän ajetuista kilometreistä ja auton iästä.
Toivottavasti sait tästä jotain irti. - tuolta
http://www.carsurvey.org/model_Ferrari_348.html
Altavistalla voit etsia "ferrari 348" ja sivuja on vaikka kuinka. - Jaqu
348 oli melkoinen limbo Ferrarilta; modernin
tekniikan kiusat ilman varsinaista lisäarvoa.
Ajo-ominaisuudet (onko niitä?) kyseenalaiset,
ei tahtonut kelvata edes uutena asiakkaille,
miksi sellaiseen pitäisi sortua nyt?
Jos raha on tiukalla ja iso Äffä pitää saada,
niin itse ostaisin 308 GT/4 Dinon; okei - se
ei tarkkaan ottaen ole Ferrari, mutta saapahan
ainakin paljon autoa pienellä rahalla ja hinta-
kehityskin sopii köyhälle; arvo voinee vain
kasvaa jatkossa kunhan pitää autoa hyvin! - _kerran eläjä_
Voihan sen itekki huoltaa,jos vaan jotain autoista tietää...ja jos todella autostaan välittää,niin jaksaa soittaa helsinkiin (tai missä lienee) merkkihuoltoon ja tilata osat ja niin edelleen ite korjaamalla...tuskin noihin nyt vikoja hirveesti tulee...niin ja voi se aika raskas ohjaus olla,ku itelläki oli joskus tollanen nissani,jossa ei ollut ohjaustehostinta,ja 225 klemmit alla...Väntää sai iha tosissaa,että kääntyi...hyvin,kun auton pitää,niin kyllä se ferrarikin kestää siinä,kun muutkin autot...ja miettikääs niitä,jotka hakevat esim. japanista jotain vm.89 skylinejä...ja laittavat siihen 10 000€ rahaa kiinni viritysosiin jne,ja sit mennään kadulle,ja vedetään tolppaan tai seinään se auto...oma mielipiteeni on,että tämä 348 on ns. "valmiiksi viritetty/tuunattu skyline" (raha on vaan paperii ja metallii...ja ihmisellä on vaan yksi elämä...miksei siis ajaisi Ferrarilla?)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,692762Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt162662Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu242237Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod112233Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1052167Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e992121Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1072033MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,141905Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.5991897Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S231673