Armeija-aiheiset kysymykset

Läskisontiainen

Pistetääns nyt uutta keskustelua piiiitkän tauon jälkeen =). Tässä voitte kysellä kuulumisiani ynnä muuta inttiin liittyvää, eiköhän tästä ihan suosittu viestiketju saada aikaiseksi, kuten monista aikaisemmistanikin. Jääkäri Poutiaisen täytyy nyt pitää kiirusta, sillä iltavapaa päättyy 45 min. kuluttua.

Vastailen kun ehdin!

24

3033

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hasfjsd

Missä välissä oot kerennyt runkkailemaan? Onks siel naisia?

• Yleensä kun menee vessaan silloin kun on sellaista odotteluaikaa, esim. jos varustus on valmiina jo 15 min. ennen ulos siirtymistä. Tai sitten iltavapaalla. Soden vessat on paljon parempia kuin yksikön wc:t tätä tarkoitusta varten. Kyllä Vekaralla naisiakin on, tosin ei kovin montaa, mutta ihan suht sexyn näköisiä ;).

• elmeri

"Tässä voitte kysellä kuulumisiani ynnä muuta inttiin liittyvää, eiköhän tästä ihan suosittu viestiketju saada aikaiseksi, kuten monista aikaisemmistanikin."

vitusti sun kuulumiset kiinnostaa :)

• Mies

Ei vois vähempää kiinnostaa, mitä sulle kuuluu..!

• joku ihme homppeli poika

niin ootko jo käynny lutin luona ;)

• käynyt luutnanttien Asiala ja Kärjä toimistoissa, jotka ovat molemmat erittäin mukavia ja asiallisia miehiä.

• adsfö

Montako kertaa olet kiertänyt Ahvenlammen? Entä pyörävaraston?

• pp-vajan muutaman kerran =).

• Kurderbahl

No paljonko Poutiainen nostaa penkistä? Meneekö oma paino?

• iinnsoist

noh !! onko pena noussut armeijassa, vai onko kaynyt niinkuin kaikille liikuntaa harrastaville kay armeijassa ?

• mut vastataan nyt kummiskin: 80 kg, eli menee enemmän kuin oma paino.

• iinnsoist kirjoitti:

noh !! onko pena noussut armeijassa, vai onko kaynyt niinkuin kaikille liikuntaa harrastaville kay armeijassa ?

Penatulos on ihme kyllä noussut, mutta kaikki muut tulokset laskenut =(. Maasta menee about 105 kg nykyisin. Voihan vitun vittu X/!!!

Aerobinen kunto on noussut, siitä kiitos ah, niin ihanien aamulenkkien, marssien (joskus tetsari selässä), sekä muidenkin juoksulenkkien ja suunnistusten.

• sullahan menee lujaa
        Läskisontiainen kirjoitti:

Penatulos on ihme kyllä noussut, mutta kaikki muut tulokset laskenut =(. Maasta menee about 105 kg nykyisin. Voihan vitun vittu X/!!!

Aerobinen kunto on noussut, siitä kiitos ah, niin ihanien aamulenkkien, marssien (joskus tetsari selässä), sekä muidenkin juoksulenkkien ja suunnistusten.

Itse käyn salilla,koska kamppilulaji vaatii sitä ja silti teen 120kg:lla 14 toiston sarjoja. Ja painan muuten 74 kg!!;) Sun pitäis vähän treenata enemmän...

• pölykeuhko

Kauanko meinaat olla siellä intissä? Ookko päässy treenivapaille, kun kerran Suomen mestari lajissasi olet? Onko teillä tuvassa hyvä porukka ja onko muita kehonrakentajia komppaniassa?

• Aion olla puoli vuotta. En ole hakenut treenivapaita kahdesta syystä: 1. Vaaditaan seuran jäsenyys ja valmentajan suositukset. 2. Litterat kuluu.

Tässä nykyisessä tuvassa (2. PsJK, tupa Yli-Muonio) on huomattavasti parempi porukka kuin edellisessä (3. PsJK, tupa Veskelys), jossa vain vittuiltiin ja huudettiin toisilleen. Minuakin, Timoa epäilivät homoseksuaaliksi siellä tuvassa =(. En tiedä löytyykö lisäkseni ainuttakaan kilpakehonrakentajaa, kovakuntoisia ja treenanneita jätkiä kyllä on!

• dop

Aion olla puoli vuotta. En ole hakenut treenivapaita kahdesta syystä: 1. Vaaditaan seuran jäsenyys ja valmentajan suositukset. 2. Litterat kuluu.

Tässä nykyisessä tuvassa (2. PsJK, tupa Yli-Muonio) on huomattavasti parempi porukka kuin edellisessä (3. PsJK, tupa Veskelys), jossa vain vittuiltiin ja huudettiin toisilleen. Minuakin, Timoa epäilivät homoseksuaaliksi siellä tuvassa =(. En tiedä löytyykö lisäkseni ainuttakaan kilpakehonrakentajaa, kovakuntoisia ja treenanneita jätkiä kyllä on!

eix 2psjk oo bemari komppania mikä oli syy vaihtaa komppaa????

• dop kirjoitti:

eix 2psjk oo bemari komppania mikä oli syy vaihtaa komppaa????

että erikoiskoulutuskauden vuoksi joutui vaihtamaan komppaniaa. Hyvä näin, täällä on paljon löysempi kuri, tosin särmä komppania tämäkin on.

• Recon

Oletko sä tiedustelussa vai pst:ssä...?

• En kummassakaan. Niissä tehtävissä on muut kaverit. Mä on olen vain panssarijääkäri, eli rynnäkkökiväärimies. Kotiudun, eli suomeksi sanottuna mä lähden himaan tammikuussa.

• pera

En kummassakaan. Niissä tehtävissä on muut kaverit. Mä on olen vain panssarijääkäri, eli rynnäkkökiväärimies. Kotiudun, eli suomeksi sanottuna mä lähden himaan tammikuussa.

Ootko tiputtanu suihkussa saippuaa? Ja jos olet, niin mitä silloin tapahtui? Onko sua oikeesti kiusattu siellä, siis et tunteeko sua siellä monet ihmiset? Tällä tarkoitan nyt tuota body harrastusta. Ainiin, ootko menossa turkuun tai lahteen hakemaan motivaatiota reeniin, auttaa muuten ihan perkeleesti. :) tsemppiä inttiin, koitahan jaksaa reenailla.

ps: paljonko paino tällä hetkellä? Sit viel semmoinen kysymys, että ootko ajatellu bulkkaavas reilusti siis ainakin 10kg tai enemmänkin?

• pera kirjoitti:

Ootko tiputtanu suihkussa saippuaa? Ja jos olet, niin mitä silloin tapahtui? Onko sua oikeesti kiusattu siellä, siis et tunteeko sua siellä monet ihmiset? Tällä tarkoitan nyt tuota body harrastusta. Ainiin, ootko menossa turkuun tai lahteen hakemaan motivaatiota reeniin, auttaa muuten ihan perkeleesti. :) tsemppiä inttiin, koitahan jaksaa reenailla.

ps: paljonko paino tällä hetkellä? Sit viel semmoinen kysymys, että ootko ajatellu bulkkaavas reilusti siis ainakin 10kg tai enemmänkin?

En ole tiputtanut saippuaa. Ei alkuvaiheessa tuntenut vielä kukaan, mutta aika pian moni tutustui. Onhan musta tuvan keskuudessa käytetty nimityksiä "jäämies" ja "turapalli", mutta tuommoset osaa ottaa aika pitkälti huumorilla. Siellä on melkein jokaisella oma lempinimi, ja joistain tyypeistä heitetään aika rankkaakin herjaa välillä. Turussa tuli käytyä ja ihan hyvin sieltä sai kyllä motivaatiota. En tiedä paljonko painan, en ole käynyt vaa'alla aikoihin. Kehityksen mittarina on mulla toiminut lähinnä peili. Kyllä tuo ajatus kovasta painonlisäyksestä on tuntunut jo pidempäänkin hyvältä, mutta toisaalta ei se järjetön määrä läskiä näytä kauhean hyvältä... Eiköhän ne lisäkilot ajan myötä tule, turha ottaa stressiä. Peilikuva kertoo onko suunta oikea massanlisäyksessä.

• Ihailija

Moi Pouttu! Oon ollu jo kauan sun suuri ihailija. Oisko mahiksia nähdä kuvia sun nykyaikaisesta kunnosta? Lihakset varmaan hyvin näkyvissä kun oot pari kuukautta siellä intissä hikoillu läskit pois :). Tsemppiä!!

• kaikkein tuorein kuvasato on siellä toukokuun Bodaus-lehdessä, ei sen uudempia kuvia löydy.

• Ihailija

kaikkein tuorein kuvasato on siellä toukokuun Bodaus-lehdessä, ei sen uudempia kuvia löydy.

Ota digikameralla kuvia ja pistä nettii! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      41
      3103
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      82
      3024
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      193
      2522
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      36
      2215
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      27
      1539
    6. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1416
    7. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      23
      1413
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10
      1284
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13