Paljonko on maalarin kuukausipalkka?
Tarkoitan siis puusepänteollisuuden maalarin palkkaa.
Yritin etsiä googlella mutta en löytänyt, jos joku viisaampi osaisi kertoa....
Kiitos!
Teollisuus maalarin palkka?
4
6970
Vastaukset
- köyhä Maalari.
riippuu työpaikasta ja ammattitaidostasi, veikkaisin aloittelijan saavan noin 7e tunnilta, ja ammattimies ehkä noin 10e tunnilta
- Mualarivil
Itse ollut teollisuusmaalarin hommissa n. 2v (metalli) Maalausalan ammattitutkinto taskussa. Sillä paperilla palkka oltava vähintään 14,17e/h. Ellei sitten ole vielä opastuksen tarpeessa sekä tarvitse vielä ns "opastusta" töissään. Jos näin, niin voidaan vielä maksaa alemman palkkaryhmän hinnoittelulla. Tämä tieto on uusimmasta maalausalan työehtosopimuksesta.
- mualrivil
siis itellä n. brutto 2200e
- Anonyymi00004
Noin 19 Euroa / Tunti + lisät, ylityöt ja viikonlopputyöt Tessin mukaan.
Viikonlopusta La / Su hankkiin noin viikon palkan.
Normikuukaudesta jää käteen noin 2500 Euroa puhtaana.
Huiput olleet jotain 3500 Euroa puhtaana.
Käytännössä aika leppoisaa hommaa eikä vastuu paina ja saa nukkua yötkin ihan hyvin =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad621198- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 51628
- 99613
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56564