seurustelukumppanin työstressi

duunari.........--------

Olen tässä seurustellut 3 kuukauden ajan ihanan naisen kanssa.Alku oli yhtä kuumaa huumaa heinäkuun loppuun saakka.Hän puhui jopa yhteenmuutostakin ja teimmekin esim. alustavia suunnitelmia käytännön järjestelyistä yhteisasumisessa.Kun tyttöystäväni kesäloma loppui,palasi hän vastuulliseen johtotehtäväänsä yritykseen jolloin selvisi että firmassa tapahtuu huomattavia rakennemuutoksia.Hän alkoi muuttua ärtyneeksi ja väsyneeksi.Seksiä enää yhtenä päivänä viikossa ja muutenkin ns. rakkauden osoitukset ovat vähentuneet jatkuvasti.Viime viikonvaihde oli kylläkin oikein kiva ja romanttinen.
Olemme puhuneet asiasta ja hän on myöntänyt olevansa väsynyt ja ärtynyt työn takia.

Esimerkiksi tällä viikolla emme ole nähneet 3 vuorokauteen vaikka hän asuu naapuritalossa näköetäisyydellä.Ei ole suostunut tulemaan käväsemään enkä mä saa sinne mennä.Hänen sanojen mukaan työt painaa päälle.Joka päivä tällä viikolla hän on kuitenkin soittanut mulle.Huomenna hänen sanojen mukaan näemme (toivon mukaan)

Täytyy tunnustaa että tämä on minulle pisin tähänastisista suhteista vaikka olenkin jo 30v.
Mulle tämä on siis opettelua ihmissuhteissa.
Haluan antaa hänelle kaiken tukeni mutta vaikuttaa että hänen mielestään paras tukeni on se että pysyn poissa hänen jaloistaan arkipäivinä.

Kokeneet konkarit,antakaa vinkkiä mulle,mitä tehdä.Kertokaa omista kokemuksista.

5

977

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moi annan neuvon olen itse 33 vuotias nainen ja kerran ollut naimisissa ja avioliitosta 3 lasta ja nykyisen kanssa 2 lasta.Nykyisen miehen kanssa koko ajan jotian ongelia varsinkin kun hän ei puhu asioitaan ja salailee ja seksiä vain 1-2 kertaa kuukaudessa ja nulun sohvalla.Olen sitä mieltä ettei työ ole sinun kumppanisi syy vaan jos häellä onkin toinen...Mietippä....

• Stressaaja

ongelmia.. Melkeen heti kun hänen työvuoronsa lisääntyivät tässä nykyisessä duunissa, meidän suhdekkin muuttui. Töiden jälkeen hän on väsynyt ja todella ärtynyt. Ei ole päästäny mua sen kämppään sisälle n. 2kk kun ei kuulemma ole ehtinyt siivota, tosin eilen oli mun luona yötä.

Mikä on hauskaa niin voin melkein nimetä sen päivän jolloin tyttöystäväni alkoi muuttumaan, ja suhteemme (pakko myöntää) meni huonompaan suuntaan. Työ ei ole mitenkään ole erityisen vastuullista, mutta ne työvuorot on sekoittanut sen elämän täysin...

Eipä muuta..

• kokemusta on

Ex-miehellä oli tosi kiirettä töissä ja kun parisuhteessa meni huonosti oli helppo paeta töiden taakse ja viettää iltoja myöhään siellä. Miten olisi jos keskustelisit asiasta. Uskoisit, jos hän sanoo, että työt vain stressaa. Kerro, että tapahtuu mitä tapahtuu niin tuet ja pyydä sanomaan, miten haluaisi sinun auttavan, jos pystyt. Ole häntä varten.

• duunari

En tiedä auttaako tämä sinua, mutta voin kertoa ihan oman kokemukseni työstressistä.

Olen töissä unelma-ammatissani, mutta kesäksi jouduin kahdeksi kuukaudeksi tuuraamaan sellaiseen hommaan, johon minulla ei ole koulutusta eikä kokemusta. Työhön kuului paljon vastuuta ja kokemattomana sekä kouluttamattomana työ stressasi todella paljon.

Vasta kun tuuraus muutama viikko sitten loppui, huomasin kuinka paljon se minuun vaikutti. Avomieheni on moneen kertaan kiitellyt että kyseinen tuuraus loppui, koska olen kuin toinen ihminen. Ja niinhän se on. Ei työjuttuja vaan voi "jättää töihin"... Eli vaikka kotona en kyseisiä töitä tehnytkään, niin ajatusmaailma oli valmiiksi stressaantunut. Eipä sitä sitten huvittanut tehdä mitään, ja avomiehelle tuli tiuskittua aivan turhista asioista.

Uskon ja toivon että naisystävälläsi kyse on vain työstressistä. Ei aina kannata ajatella sitä pahinta (eli toista miestä tms.) Ja soitteleehan hän sinulle ym. joten varmasti hänen ajatuksissaan olet ja hän varmasti itsekin tietää laiminlyöneensä sinua...

Tsemppiä sulle.

• samassa liemessä

JOo, ei hänellä mitään toista ole, työt vain ihan oikeasti vie ihmisestä mehut tänä aikana. Ehkä ennenkin, en tiedä, mutta ainakin its eolen ollut työelämässä 15 v ja on se kumma kun ei sellaista työtä löydy jossa voisi tehdä 8 h ja lähteä sitten kotiin ja ajatella muuta. Kaikki energia menee työn suorittamiseen, ainakin akateemisella alalla. Olin esimiesasemassa pari vuotta mutta sitä ei kestänyt parisuhde eikä terveys. Mihin maailma on menossa kun mikään ei riitä? Jos väsymys ja ärtyneisyys on jatkuvaa, kannattaa harkita työpaikan tai alan vaihtoa. JOs hän tykkää työstään, niin siihen pitää sitten vain sopeutua. Myös naisille voi työ olla elämässä se tärkein asia. Miehillehän on ollut kautta aikain eikä sitä enää kummeksuta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      42
      2214
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      24
      1740
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1425
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      108
      1247
    5. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      15
      1219
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      18
      1035
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      944
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      107
      864
    9. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      853
    10. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      74
      846
    Aihe