"Treenaamalla vetoa sarjoina onnistut hävittämään tekniikan nostoista. Toinen ero vedon ja kyykyn/penkin treenaamisen välillä on se, että vedossa ei tankoa lasketa ennen nostoa (kilpailuissa), vaan voima tangon nostamiseen on löydyttävä ilman negatiivista eli laskevaa vaihetta. Eli treenaamalla vetoa sarjoina kehität samalla "turhaa" käänteistä voimaa, jota ei vedossa tarvita."
Voisiko joku ystävällinen sielu selittää suomeksi, mitä tämä tarkoittaa?
Maastaveto - "Älä tee vetoa sarjoina."
ööö?
2
544
Vastaukset
- wrestlingfani
Tarkoittaa sitä, että kun tekee maastavetosarjaa niin tankoa ei saa pompauttaa lattiasta. Jokainen toisto pitäisi tehdä kuten ensimmäinen. Näin kun tekee niin maksimi paranee.
- Muuri
Kuten otsikko sanoo se tarkoittaa peräkkäisiä ykkösiä. Itse teen mavea usein 4*6. Toistojen välillä irrotan otteeni tangosta ja suoristan selkäni (ja vedän ehkä kahdesti henkeä). Tulee siis tehtyä 16 ykköstä.
Nykyään olen tosin alkanut tekemään niin että en irrota otetta mutta rentoutan lihakset ja aloitan parin hengenvedon jälkeen uuden toiston.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692733
- 632674
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151392
- 481247
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81207