Mitä teen kun mieheni ei tee koti hommia ja istuu ja katselee televisiota?Itse nukun sohvalla ja nekään hommat ei kiinosta häntä...
Vastaukset 3
- sääskitys
yritä vaikka vihjata hänelle kun katsotte televisiota tai jotain että "hei katso tuonkin mies on noin ihana vaimolleen että siivoaa hänen kanssaan"...tai voithan sinä yksinkertaisesti sanoa ettet enää jaksa olla se joka on ainut siivooja huushollissa!!
Vaik puhun tai mitä vaan ei ymmärrä.Hänelle aivan sama en jaksa kauan olen kolme vuotta odottanut muutosta jo...
- mas73
Kyllityttö kirjoitti:
Vaik puhun tai mitä vaan ei ymmärrä.Hänelle aivan sama en jaksa kauan olen kolme vuotta odottanut muutosta jo...
vanha koira ei opi uusia temppuja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3551491- 1141216
- 1171097
- 116861
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22847- 111822
- 18470
- 40468
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i93451- 36423