Mitä teen kun mieheni ei tee koti hommia ja istuu ja katselee televisiota?Itse nukun sohvalla ja nekään hommat ei kiinosta häntä...
Neuvoja odotan
3
575
Vastaukset
- sääskitys
yritä vaikka vihjata hänelle kun katsotte televisiota tai jotain että "hei katso tuonkin mies on noin ihana vaimolleen että siivoaa hänen kanssaan"...tai voithan sinä yksinkertaisesti sanoa ettet enää jaksa olla se joka on ainut siivooja huushollissa!!
Vaik puhun tai mitä vaan ei ymmärrä.Hänelle aivan sama en jaksa kauan olen kolme vuotta odottanut muutosta jo...
- mas73
Kyllityttö kirjoitti:
Vaik puhun tai mitä vaan ei ymmärrä.Hänelle aivan sama en jaksa kauan olen kolme vuotta odottanut muutosta jo...
vanha koira ei opi uusia temppuja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eduskunnan setämiehet eivät häiritse
Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.1465297KL - Sähköautoilu aiheuttaa lisäkustannuksia muille tehopiikkimaksujen muodossa!
Kauppalehti 15.1.2026 Kommentti / Sähköautoista tuli ongelma – Uusi ”vero” uhkaa Kun perhe ostaa sähköauton ja laittaa184391Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?
Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni1743235Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on123121Silminnäkijät kertovat IS:lle useista törkeistä SDP:ssä tapahtuneista häirintätapauksista.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011749874.html Silminnäkijöiden Iltasanomille kertomusten mukaan SDP:ssä on tapahtu1972717Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto
Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,872571IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n
eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-142137Nainen, kaiken aikaa olin yläpuolella
Ja olen edelleen kaiken yläpuolella. Ja niin on aina oleva. :/1841766- 461709
- 731595