Elikkäs: asussa sinistä, vihreää ja valkoista, hiukset tummat ja siniharmaat silmät. Rippijuhlat siis kyseessä. Olisin todella kiitollinen jos joku vielä jaksaisi näihin vastata, pakko ei tietenkään ole kenenkään. :)
Taas näitä "mikä meikki sopisi, kun..."
5
572
Vastaukset
- kylmillä sävyillä
Meikkaa posket ja huulet rosalla. Huulille kiillettä punan päälle. Silmät valkeaa kulmaluulle ja luomelle. Varjostus rosalla. Rajaus tumman sinisellä Ripsari tummaa sinistä.
Laita iholle vaan sävyttävä päivä/kosteusvoide, ei pakkelia... T. meikkiasiantuntija - juttusi
ja olen samaa mieltä kuin edellinen kirjoittaja: kylmiä värejä nassuun. Hieno väriskaala jo luonnostaan!
- :::::::::
Minulle tuli mieleen just et jos on kyseessä rippijuhlat/konfirmaatio, jos luulet että itket kun kavereita hyvästelet ym, ei kovin hirveää sotameikkiä..Ja sellasta mitä voi korjata sitten..
- ashhh
suosi kylmiä sävyjä. valitse iholle mahd.vähän pakkeli.Levitä iholle superkevyt sävyttävä kosteusvoide/meikkivoide. Lumene hydra doprs on huippu!Peitä pikkuvirheet/finnit/tummat silmänaluset peitevoiteella. Jos ihosi rasvoittuu helposti voit joko korvata sävyttävän kosteusvoiteen meikkipuuterilla tai viimeistellä ihan pienellä määrällä irtopuuteria. kaikki tämä siis ihon tarpeiden mukaan. Jos iho on täydellinen,älä turhaan peitä sitä. Poskille voit laittaa aavistuksen supervaaleaa poskipunaa. Luomille kevyttä roosaa tai hohtavan valkoista,ei kimalteita,matat,läpikuultavat ja kevyet helmiäiset ovat näteimpiä.Taivuta ripset,harjaa ripsiin 2 kerrosta mustaa maskaraa/t.sinistä. Taputtele huulille aavistus roosaa punaa,tai sipaise niihin vähän kiiltoa.
- sama neuvo
Toihan on just sama neuvo, jonka mä kirjotin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851374Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231178- 48884
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 55758
- 101731
- 33702
- 60699