Tilinteon

hetki

ja tähän heti alkuun, tähän viestiin ei tarvitse kommentoida.Kirjoitan tähän vain muutaman ajatuksen ..ehkä jotain kiinnostaa tai sitten ei, ehkä joku saa niistä ajattelemisen aihetta...parasta tietenkin olisi hymy:)

Lueskelin tänään ajatuksella näitä viestejä ja mitä enemmän luin sen paremmalta tuntui ajatus lopettaa kirjoitteleminen tänne kokonaan.Jonkinlainen kyllästyminen sekoitettuna pienoiseen mielipahaan.

Niin, oikeastaan halusin vain sanoa, etten koskaan ole tahallani ilkeillyt kellekkään vaikka tänään kun luin omia kirjoituksiani, ehkä sellainen käsitys on voinut jollekkin tulla.Samoin en koskaan ole puskasta ilkeyksiä huudellut, valitsen mielummin vaikka nyrkkitappelun nenäkkäin.
Joskus vain tuli tunne(liekö virtuaaliluulotautia), että joku saattoi epäillä minua.

Hieman ulkopuolisena(kuitenkin aika lailla omaa syytäni), olen kuitenkin pitänyt teidän kaikkien seurasta ja jotkut teistä tuntuvat aika lailla symppiksiltäkin.

En kirjoita tätä rekatulla nikilläni, sillähän ei ole mitään merkitystä ja asiakin tuli jo sanotuksi.

Joten lämmin ajatus jokaiselle ja Controllille tsemppiä ja pidähän tämä lauma kurissa ja nuhteessa mutta ei liian kovalla kädellä:)

31

1464

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koltis

Toivottavasti jatkat nikkisi peijaisia hilpeissä merkeissä. Kaikkee hyvää sulle.

• Tulee varmaan useimmalle. Minusta tuo reaktio on paitsi terve myös välttämätön.

Yhtenä eläinlajeista meidän ei pidäkään alvariinsa istua pc:n ääressä.
      (erikseen työn takia)

Joskus kirjoitukset tuntuvat samantoistolta. Viestit eivät sytytä. Omakaan ajatus ei ylitä rimaa osallistua.

Joku provo nostaa adrenaliinia; siihen voi, joskus "pitää" murjaista vastalause,
      rekatulla tai ilman.

Jungilaisesta ajatusmaailmasta tuttu kollektiivisen tietoisuuden tajuaminen
      toimii kirjoitustilanteessa; ei tarpeetonta "voimankäyttöä".

Tunnen ajoittain syvää ulkopuolisuutta.
      Tähän on löytynyt perinnöllisiäkin syitä.

Olen järkyttynyt opettajani jyrisevästä saarnasta: Sinulla ei ole oikeutta pyytää kanssaihmisiltä mitään,
      ellet ensin ole antanut heille jotain itsestäsi.
      Tämän uskaltaa sanoa näin; viimeisellä neljänneksellä.

Ei haittaa - lunta tupaan ja jäitä porstuaan.
      Se on elämän laki!

• Marion.T

Eihän täällä olla ketään pois ajamassa - ainakaan minun mielestäni, vai onko jäänyt jotakin huomaamatta...

Olin pois muutaman tunnin, mutta en nyt ymmärrä koko juttua....

Haluan kommentoida tähän viestiin, koska jokainen kirjoittaja on tärkeä, jos olet joku rekattu nikki, niin mitä pahaa on tapahtunut, miksi et enää halua kirjoitella, mitä pahaa olen itse tehnyt että lopetat kirjoittelun??????

Jokainen nikki saa joskus sonduliinia niskaansa, se on ihan selvä asia - ei siitä tarvitse välittää.

Kyllästymisen ymmärrän, se on monta kertaa ollut myös omasssa mielesäni - mutta tämä palsta on IHANA ja kirjoittajat myös ihan kivoja.

Ajattele hetki asioita ennenkuin lopullisesti paukautat oven perässäsi kiinni....

• sirkku:)

En muuten vieläkään ole naapurissa käynyt edes katselemassa...
        Tuli vain mieleeni sanoa, että itse ainakaan en tiedä yhtään ainoaa aktiivista kirjoittelijaa, joka lopullisesti olisi palstoilta pois pysynyt...!
        Jonkinlainen palstaväsymys iskee jokaiselle varmasti joskus, mutta palstaväsymyksenkin vallassa oleva ihminen yleensä ainakin silloin tällöin lueskelee juttuja siellä missä on itse aiemmin kirjoitellut...
        Korostan vieläkin: Yhtään ainoaa henkilöä en tiedä, joka täysin, kokonaan, lopullisesti osallistumisensa edes jollakin tavalla lopettanut olisi!
        Itsekin olen välillä silloin tällöin näiltä palstoilta pois, välillä kiireitteni takia ja välillä palstaväsymykseni takia, mutta aina, kun aikaa jää, näille palstoille vilkuilen. Ja vieläpä myönnän sen rehellisesti. Eri asia on se, ettei joitakin juttuja todellakaan ehdi lukemaan, saati niihin kantaa ottamaan.
        Ja P.S. Luulenpa tunnistavani aloittajan...

• Tulenteon hetki

Eivätkö ihmiset ja palsta ole sellaisia kuin haluaisit?

Tervetuloa maailmaan, kun opit rakastamaan maailmaa sellaisena kuin se on, olet oppinut paljon.

• puskasta

????
      Ei galleriaa???

• tähtitoimittaja

sun rekatulla nikillä olisi ollut aika lailla merkitystä. Tällaista sitten tapahtuu kun joku Umpikumipää alkaa puskista riekkumaan, ihmiset alkavat epäillä toisiaan ja epäilevät että heitä epäillään. Jos olet merli niin en ole koskaan uskonut että sinä olisit asialla, Umpiluun virtuaalihenkilöllisyydestä sen sijaan minulla on aika selkeä käsitys.

• saanheeko virnuilla?

Kun klikkaa nikhiäsi arv. tähtitoimittaja Ailankhin silmät sanoo; galleria on salainen.

Mutta nythän me tiedämmekin - ei kai selhaiselta voi mitään tietoja antaakhaan.

asko Kaamasestha.

• merliNelli ei voi kirj.

Olin tulossa poistamaan(ensimmäinen kertani muuten koittaa näppylää..poista asiaton jne..) tuota typerää viestiäni ja luin nuo kirjoitukset läpi kuitenkin.

Siis sotkun sain lähtiessäni aikaiseksi(minähän sanoin, että mokailen jatkuvasti*surumielinen hymy*)
        Anteeksi vielä kerran:(
        Se on nimittäin totta että oikea juttelu sujuu minulta paljon paremmin kuin tämä kirjoittelu, vaikka olen tosissani yrittänyt.

Vielä kerran..tämä kirjoittelu ei vaan taida olla mun juttuni.Kenenkään ei siis tarvi lähdöstäni itseään syyttää, enkä minä syytä ketään.

Tämä juttu ei vain tominut ja sillä siisti.
        Omaa nikkiäni en käyttänyt koska..no, tulee niitä viestejä huomionhausta sun muusta.

Enkä ole koskaan halunnut ihmisiä muuttaa mieleiseksini(joku taisi arvella noinkin), vaan yritän oppia muilta ja luulen että jokaisella ihmisellä riittää opittavaa elämän loppuun asti.

Ystävyydellä kaikille -merliNelli-

saanheeko virnuilla? kirjoitti:

Kun klikkaa nikhiäsi arv. tähtitoimittaja Ailankhin silmät sanoo; galleria on salainen.

Mutta nythän me tiedämmekin - ei kai selhaiselta voi mitään tietoja antaakhaan.

asko Kaamasestha.

Taisit lisää paljastaa itsestäsi.
        Ikävää tuollainen kirjoittelu.
        Auttaisiko muutama olut? Muutama paukku?
        Onkohan niitä tuolla enää jäljellä...?
        Suolapaukkuja, meinaan...
        Sanoit, että
        "ei kai selhaiselta voi mitään tietoja antaakhaan."
        Tiedätkö, kuinka paljon tuossa itsestäsi kerroit?
        Lapista päinkhän et ainakhan oo, jos sie sitä yrität meille rumpuloithe kansa rummutha.
        Älä ole ilkeä kilteille ihmisille. Sitä vain pyydän. Jakele suukkojasi vain.

• Marion.T
        merliNelli ei voi kirj. kirjoitti:

Olin tulossa poistamaan(ensimmäinen kertani muuten koittaa näppylää..poista asiaton jne..) tuota typerää viestiäni ja luin nuo kirjoitukset läpi kuitenkin.

Siis sotkun sain lähtiessäni aikaiseksi(minähän sanoin, että mokailen jatkuvasti*surumielinen hymy*)
        Se on nimittäin totta että oikea juttelu sujuu minulta paljon paremmin kuin tämä kirjoittelu, vaikka olen tosissani yrittänyt.

Vielä kerran..tämä kirjoittelu ei vaan taida olla mun juttuni.Kenenkään ei siis tarvi lähdöstäni itseään syyttää, enkä minä syytä ketään.

Omaa nikkiäni en käyttänyt koska..no, tulee niitä viestejä huomionhausta sun muusta.

Enkä ole koskaan halunnut ihmisiä muuttaa mieleiseksini(joku taisi arvella noinkin), vaan yritän oppia muilta ja luulen että jokaisella ihmisellä riittää opittavaa elämän loppuun asti.

katoa palstalta - yksinkö minä täällä kohta huutelen, jos kaikki häviävät:(((

Ethän sinä ole mitään pahaa tehnyt, kaikki aikanaan kyllästyvät hetkeksi, mutta tulethan kuitenkin takaisin??????

Älä jätä meitä ikävään.....

merliNelli ei voi kirj. kirjoitti:

Alkavatko täällä kaikki hyvästejään heitellä - juuri kun minä porukkaan olen alkanut tutustua???

Onko näillä seikoilla jotakin yhteistä keskenään???

Juuri sinuun, merliseni, aloin vasta nyt tutustua, ja nyt kirjoittelet tuollaista tekstiä. Miksi? Miksi ihmeessä?

sirkku:) kirjoitti:

Alkavatko täällä kaikki hyvästejään heitellä - juuri kun minä porukkaan olen alkanut tutustua???

Onko näillä seikoilla jotakin yhteistä keskenään???

Juuri sinuun, merliseni, aloin vasta nyt tutustua, ja nyt kirjoittelet tuollaista tekstiä. Miksi? Miksi ihmeessä?

Luin kaikki nämä tähän ketjuun tähän mennessä tulleet viestit tässä nyt tarkemmin, ja hoksasin nyt vasta, että...
        Oliko tämä aloitus tässä ketjussa sinun aloituksesi???
        Jos niin oli, minä erehdyin tuolla aiemmin.
        Jos taas puhuit jostain toisesta viestistä, olen täysin pihalla.
        Pitäisiköhän minun poistua tältäkin palstalta...?
        Enkö edes täällä - aiemmin niin leppoisassa kuppilassa - pysy enää kärryilläkään - pöydästä puhumattakaan...?

• mie sinulle virnuile
        sirkku:) kirjoitti:

Taisit lisää paljastaa itsestäsi.
        Ikävää tuollainen kirjoittelu.
        Auttaisiko muutama olut? Muutama paukku?
        Onkohan niitä tuolla enää jäljellä...?
        Suolapaukkuja, meinaan...
        Sanoit, että
        "ei kai selhaiselta voi mitään tietoja antaakhaan."
        Tiedätkö, kuinka paljon tuossa itsestäsi kerroit?
        Lapista päinkhän et ainakhan oo, jos sie sitä yrität meille rumpuloithe kansa rummutha.
        Älä ole ilkeä kilteille ihmisille. Sitä vain pyydän. Jakele suukkojasi vain.

Ja pyysinhän antheksi. Minä Lapissa vain turistina. Vainenkin olen.

Lapin ihmisten puhetapa vaan vuosien saatossa tarthuu.
        Jo vain Aila sinulle kuksalhisen halosta tarjoais jos
        Inarin jokivarthen mökillemme osaishit.

mie sinulle virnuile kirjoitti:

Ja pyysinhän antheksi. Minä Lapissa vain turistina. Vainenkin olen.

Lapin ihmisten puhetapa vaan vuosien saatossa tarthuu.
        Jo vain Aila sinulle kuksalhisen halosta tarjoais jos
        Inarin jokivarthen mökillemme osaishit.

En ole Lapissa käynyt Pyhätunturia 'ylempänä', mutta huomasinpa, ettet sinäkään Lapista kotoisin ole...
        Erehdyin siis, joten suo anteeksi!
        Hyvät jatkot kuitenkin sinne Inarinjoen varteen!

• hiljainen palsta seurailija

kirjoituksissa ei ole ollut tahallista ilkeilyä ketään henkilöä kohtaan ja yleensähän asiat riitelee ei ihmiset, jos sen joku toisin ymmärtää sille ei voi kukaan mitään. Palaile takaisin kun sen aika on jookosta, tekstejäsi on kiva kukea.
      Jokainen ihminen on laulun arvoinen. :)

• on pistellä

siis, kiva on pistellä kehuja itselleen

on pistellä kirjoitti:

mitä tarkoitat?

• tukkusutija
        hiljainen palsta seurailija kirjoitti:

mitä tarkoitat?

ludvikin aikainen pölvästi meinaahäntä, notta soot nerlimelli.

näitä on, mutta maailmaan mahtuu, mahtuu kyllä.

tukkusutija kirjoitti:

ludvikin aikainen pölvästi meinaahäntä, notta soot nerlimelli.

näitä on, mutta maailmaan mahtuu, mahtuu kyllä.

krissewius ku tää on vaikeaa ymmärtää kaikkee,
        (olenkohan vähän tyhmä) no joka tapauksessa en ole,
        mää olen mää ja lupaan että pikkuhiljaa rohkenen kirjoitella tänne enempikin. Ängetä seuraan niin kuin väkisten, nyt vain olen vähän niin kuin haistellut ilmapiiriä.

• yhtä hiljainen

mää olen mää ja lupaan että pikkuhiljaa rohkenen kirjoitella tänne enempikin. Ängetä seuraan niin kuin väkisten, nyt vain olen vähän niin kuin haistellut ilmapiiriä.

Olen kans lueskellut näitä palstoja muutaman viikon ja tykkäsin tämän kaffepalstan kaikkein mukavimmaks,mutta nyt täällä on joku ihme juttu menossa, enkä mä vaan ymmärrä mistä kaikki on niin kamalasti nokkiinsa ottanu. Toivotaan nyt että tunnelma paranee.

• tukkusutija

kyllä tänne voi tulla ilman väkisimiäkin, mutta mielenkiinnolla seurailen, kui väkisin tullaan:-)

ja paras olla haistelematta. se on sitä sano iita ja kanto tikulla pihalle.

tukkusutija kirjoitti:

kyllä tänne voi tulla ilman väkisimiäkin, mutta mielenkiinnolla seurailen, kui väkisin tullaan:-)

ja paras olla haistelematta. se on sitä sano iita ja kanto tikulla pihalle.

ole tapana haistatella kellekkään vaikka olisin kuinka vihoissani, asioista voin kinata, mutta muuten olen, täs on mainoslause...
        ****RENNON HUOLETON**** nuo tähdet pitäs vilkkua :(

yhtä hiljainen kirjoitti:

Olen kans lueskellut näitä palstoja muutaman viikon ja tykkäsin tämän kaffepalstan kaikkein mukavimmaks,mutta nyt täällä on joku ihme juttu menossa, enkä mä vaan ymmärrä mistä kaikki on niin kamalasti nokkiinsa ottanu. Toivotaan nyt että tunnelma paranee.

tehdä yhdessä rynnäkkö palstalle ja tutustutaan kaikkiin. :)

• tukkusutija

ole tapana haistatella kellekkään vaikka olisin kuinka vihoissani, asioista voin kinata, mutta muuten olen, täs on mainoslause...
        ****RENNON HUOLETON**** nuo tähdet pitäs vilkkua :(

mina puihui haistelemisesta (ilmojen) en ma puhunu haistattelusta.

tukkusutija kirjoitti:

mina puihui haistelemisesta (ilmojen) en ma puhunu haistattelusta.

no oikeestaan se on tämän palstan syy, on niin pitkän aikaa saanut lukea kaikenlaista haistattelua yhelle jos toiselle, niin väkisinkin se iskostuu mieleen, ei tarvi kuin alku kirjaimet olla niin heti loppun menee arvaamalla.

• tukkusutija

no oikeestaan se on tämän palstan syy, on niin pitkän aikaa saanut lukea kaikenlaista haistattelua yhelle jos toiselle, niin väkisinkin se iskostuu mieleen, ei tarvi kuin alku kirjaimet olla niin heti loppun menee arvaamalla.

en viittis tulla heti kohta hautajaisiin.

ps. ny saapi uni kommerrella. höve ytä.

tukkusutija kirjoitti:

en viittis tulla heti kohta hautajaisiin.

ps. ny saapi uni kommerrella. höve ytä.

nukkusit kans hyvin sit.

• taikanainen
        on pistellä kirjoitti:

kirjoittajat joutaisivat tarttua ketunrautoihin.

• Marion.T
        taikanainen kirjoitti:

kirjoittajat joutaisivat tarttua ketunrautoihin.

munistaan jos sellaiset sattuu omaamaan.....

• taikanainen

Ymmärrän fiiliksesi paremmin kuin uskotkaan. Toivon ja uskon että luet näitä kirjoituksia vielä ja huomaat tämänkin.
      En usko että olisit ilkeyksien huutelijana milloinkaan, senverran sinua olen oppinut tuntemaan kivaksi ihmiseksi havainnut, nimenomaan ihmiseksi, koska kirjoituksissasi on ollut selvästi havaittavissa ihmisen läsnäolo. Matkustajana (vrt.afrikkalainen horoskooppi)toivotan matkustajalle hyvää matkaa.

ps. Onhan me aina kyllä tavattu takaisinkin palata....jospa sinäkin,toivon. :)

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      89
      7229
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3821
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3420
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2562
    5. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      2366
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      41
      2352
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      123
      2246
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2149
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1878
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      40
      1809
    Aihe