Marvin Gaye, Rick James, Isley Brothers, James Brown, Diana Ross, Roger Troutman & Zapp, Mtume...??
Minústa kaikki hyviä Marvin, Rick ja Isleyt varmaan parhaat. Marvin Gayen Sexual Healing ja Lets get it On...Rick Jamesin Superfreak, Mary Jane, Money Talks, GhettoLife..Isley Brotherssin Caravan of Love, Make Me Say it Again girl, Footsteps in the Dark, Between the Sheets...James Brownin I Feel Good ja Its a Mans Mans Mans World...Diana Rossin Missing You ja Cant Hurry Love...Roger Troutmanin ja Zappin More Bounce to the Ounce sekä Be Alright...kyllä on niin loistavia eikö??
mitä tykkäätte
3
363
Vastaukset
- soulman2
kaikki ei ole soulia mitä tummaihoiset laulavat, vaikkapa sitten olisivat töissä motownilla. mutta jatka harrastusta.
- Tatu Pääkkönen
Terve!
Mukava lukea tällaisia suosikkilistoja: kaikkien suosikkiesi levyjä löytyy hyllystäni. Isley Brothers on esimerkki todella monipuolisesta yhtyeestä, joka hallitsee suvereenisti sekä hitaat että nopeat kappaleet - ja osaa muuttaa tyyliään päivän soundien mukaan. Omat Isley Brothers-suosikkialbumini ovat funk-voittoiset Grand Slam, Winner Takes All sekä Go All The Way. James Brownilta tykkään eniten mahtavan bassosoundisesta Reality-albumista sekä soundtrackeistä Black Caesar ja Slaughter´s Big Rip off. Funk-yhtyeistä muita isoja suosikkejani ovat Rose Royce, B.T. Express, Brass Construction, Bar-Kays, Kool & the Gang sekä People´s Choice. Terv. TP - Whitfan
Rakastan Diana Rossia, mutta muut eivät ilmeisesti pidä hänestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017293
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524906- 794599
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?694370- 1324158
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263188Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82908- 392458
- 472397
- 2092268