Kuinka kauan teillä noin kestää yksi ripsiväri? mielestäni itsellä se kuluu aika nopeasti jo noin kuukaudessa.
kauanko yksi ripsiväri kestää?
9
5797
Vastaukset
- nainen
3 kuukautta on maksimi aika ripsivärille sen jälkeen se on jo niin täynnä pöpöjä yms. ettei sitä kannata enää käyttää.
- -----------
Lähes vuoden mulla.
- ............
Ketjun aloittaja ei varmaankaan tarkoittanut "kestämisellä" sitä milloin ripsari menee vanhaksi vaan kauan kenelläkin kestää ennen kuin "puteli" on tyhjä.
Taitaa tuo 3 kk olla jokin suositus mutta itse olen käyttänyt samaa ripsaria huomattavasti kauemmin kuin tuon 3 kk, kyllä sen sitten huomaa hajusta/koostumuksesta kun ripsari on käyttökelvotonta ja olen huomannut senkin että merkeissä on eroja, jotkut säilyvät hyvinä reilun vuoden ja jotkut pilaantuvat jo parissa kuukaudessa.
- kauankestoinen
No mä käytän niin kauan ku tavaraa riittää, eli mooonta kuukautta, ainakin viis. Mä oon muutenkin aika bakteeriresistentti, johtunee just siitä etten niitä kammoa.
- ::::::::::
Kyllä mulla Loréalin Lash Architecht kestää 5kk-6kk :) Ja melkein päivittäin sitä käytän. Olen käyttäny samaa merkkiä viisi vuotta ja koskaan en ole huomannut että olisi mennyt pilalle tai mitään.
- riitta
mä kyl vaihdan kolmen/kahden kk välein ripsarin!
Ripsarista tulee sen jälkeen mielestäni kovempaa,paakkuuntunutta!Riippuu tietenkin paljon merkistäkin!
Jotku kyl sanoo,et ripsari on käytössä eka kk:den ajan huonoa ja paranee sit loppua kohden!
Loppuuko ripsarisi ennen aikoja sen vuoks et pyyhit enimmät aina paperiin?Syy voisi olla siinä koska ei millään voi pelkällä normaalilla käytöllä saada loppumaan kuukaudessa!- ripsaritäti
vanha, mutta mielenkiintoinen ketju! Vastatkaa muutkin, kauan teillä ripsari kestää. Itseäni harmittaa kun ripsari kestää juuri ja juuri kuukauden, enkä käytä edes mitenkään paljon, vaan hillitysti pari kerrosta päivittäin. Tulee ripsari niin kalliiksi opiskelijabudjetilla...
- jooo
mulla kestää ylleensä melkeen vuojen. joo onhan se varmaa aika bakteeripesä mutta olkoot
- utfuffgggggggggg
Yleensä noin puoli vuotta. Lisäilen vieläpä vettä, kun massaa on jäljellä, mutta se alkaa olla liian kuivaa. Mitään silmätulehduksia ei ole ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad971615- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4201031- 166952
- 57782
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126762- 51698
- 79680
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38655- 57651