Tummat naiset..

Tyra

hmm..ajattelin nyt kysyy erityisesti miehiltä, että mitä mieltä ootte tummista naisista? Meinaan siis tummaihosista....? Monet ovat kiinostuneet sellaisista naisista,mutta kuitenkaan eivät jotenki "uskalla" lähestyä tai jotain...? kertokaa miehet,mitä mieltä ootte!!

54

6579

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Harri 30v.

ovat omasta mielestäni. Peppu on tosi kiva ja muodokas. Ruskea iho kiehtoo ja paksu hiuslaatu. Ulkomailla olen tutustunut hyvinkin läheisesti seuraavien kansallisuuksien omaaviin tummiin neitoihin: Angola, Brasilia, Jamaica, Malesia, Indonesia, Zimbabwe, Intia.Kyllä uskaltaisin lähestyä, mutta missäs niitä nyt sit suomessa ois ...? Ja aina lähestyn kun sellainen horisonttiini ilmestyy!!!

• Tyra

Täällä olis yks:)
        Meinasin vaa mun jutulla, että yleensä miehet kiinnostuu musta vaan sen takii,et niiden fantasia on saada tumma nainen...mustat naiset rakastelee kuulema erilailla kun valkoinen... (ei siinä oo mitään perää...kuka tykkää vaaleesta,kuka tummasta..) Mut siis,miehet( en yleistä..) pelkäävät jotenki, että ne oikeesti rakastuis muhun, tai jotain... Ihana suklainen iho liittyy yleensä vaa seksiin..ainakin mun kohdalta..:(
        Kiitti kaikille,jotka vastas mulle:) more,thanks!

• Mies28v
        Tyra kirjoitti:

Meinasin vaa mun jutulla, että yleensä miehet kiinnostuu musta vaan sen takii,et niiden fantasia on saada tumma nainen...mustat naiset rakastelee kuulema erilailla kun valkoinen... (ei siinä oo mitään perää...kuka tykkää vaaleesta,kuka tummasta..) Mut siis,miehet( en yleistä..) pelkäävät jotenki, että ne oikeesti rakastuis muhun, tai jotain... Ihana suklainen iho liittyy yleensä vaa seksiin..ainakin mun kohdalta..:(

Monet ihmiset pelkää olevansa erilaisia kuin enemmistö mutta itse en todellakaan siihen ryhmään kuulu, minulle on aivan sama olisiko naisystäväni suomalainen tai joku muu mutta tietenkin se on helpompaa jos asuu samassa maassa jo valmiiksi.

Yleensä pidän tummaa ihonväriä kauniina ja en kyllä pelkäisi lähestyä jos uskoisin naisenkin olevan minusta kiinnostunut.

• Tummanainen92
        Tyra kirjoitti:

Minunkin kohdalla ihan sama homma!! Kukaan tapaamistani miehistä ei ole halunnut mitään vakavaa, vaan seksiä :( kaikki olleet suomalaisia miehiä..

• Tummanainen92 kirjoitti:

Minunkin kohdalla ihan sama homma!! Kukaan tapaamistani miehistä ei ole halunnut mitään vakavaa, vaan seksiä :( kaikki olleet suomalaisia miehiä..

No jos kukaan oikeasti kiinnostunut ei ole tehnyt aloitetta....

• Eeep
        Tyra kirjoitti:

Nalle .Minusta tummat naiset ovat kauniimpia ja todella seksikkäitä naisia ja urheilullisia olisi kiva tutustua.

• Anonyymi
        Tummanainen92 kirjoitti:

Hei Tummanainen92. Harmi, että sulla tuollaisia kokemuksia. Tiedän kaverien puheista, että ainakin viehättävinä teitä pidetään täällä Suomessa. Miksi sitten parisuhdevaiheeseen ei miehet lähde, sitä en tiedä. Tosi moni ei uskalla ainakaan lähestyä; jokin oletus kai monella, että ette meistä jostain syystä pidä.

Minä voisin ihan mielelläni ottaa tumman naisen ihan vaikka lasten äidiksi asti :)

• M 21v

Eipä ole kokemusta mutta jos nainen on kaunis ja mukava niin sillä ei ole merkitystä minkä värinen hän on. Voisin hyvin kuvitella seurustelevani tummaihoisen kanssa, jos pitäisin hänestä. Onhan siinä tietysti eksotiikkaakin :)

• trutta

Ihan ok,kai???kun en tunne yhtään.

• Repe Ruutikallo

äiti kuulosti jotenkin huolestuneelta sanoessaan että kylällä liikkui "tummia". Kerran "tumma" nainen luuli että olen yksin kotona ja koetti jallittaa avaamaan oven; hän ilmoitti olevansa "naapurin täti". En avannut, sillä tiesinhän toki että naapurissa ei asunut "tummaa" tätiä. Ja äitikin sattui olemaan kotona.

• M40

mukavaa ja ainakin eksoottisen mielenkiintoista tutustua tummaihoiseen naiseen.Voisin kuvitella
      mahdollisuuden salliessa seurustelevani em.kaltaisen naisen kanssa.

• ...

aika arka kysymys mut mulla on tyttö kaveri joka on tumma niin en mä välitä siitä et se on tumma:)
      hauskaa kesää!

• Tyra

kiva,kun et välitä.. :) ei se ihonväri ratkaise.. jotkut ihmiset ovat vaa nii-in ennakkoluuloisia,että!! jotkut pelkää erilaisuutta,mutta jos multa kysytään,niin se on sairasta! Onnee sulle jatkossa ja aurinkoista ihanaa kesää sulle myös!! :)

• White King

Seksiseurana ihan ok jos on nuori, mutta ei tulisi mieleenkään hankkia sekarotuisia ja paskanruskeita jälkeläisiä jotka eivät edes näyttäisi minulta.

• dnaaa

VAIKKA hankkisit suomalaisen kanssa tai itseasias vaalean kanssa lapsia, ne ei välttämättä näyttäis siltikään sulta...

• Anonyymi

Törkeä rasisti

• say no to racemixing

Itse en aio ottaa osaa vakoihoisen eurooppalaisen ihmisrodun joukkotuhontaan lisääntymällä mustien kanssa.

• rotuominaisuudet

Pillu ja tissit ne tummaihoisilla naisillakin on ja löytyy ainakin isojen poikien juttujen mukaan samasta paikasta kuin valkoisilta naisilta. Ei se kyrvän pää tiedä onko nainen valkoinen vai tumma.

• Black Diamonds

Tummaihoiset mimmithän ovat naisellisuuden ruumiillistumia. Suorastaan jumaloin heitä. On kokemusta afrikkalaisista ja karibialaisista naisista, sitä elämäniloa, nauravuutta, tyylikkyyttä, ylpeyttä, luonteenlujuutta, huhhuh!

Täällä Suomessa lähestymistä häiritsee ajatus siitä, että hyvin todennäköisesti mustat mimmit ovat varattuja, tiedä sitten mihin tämä hölmö käsitykseni perustuu.. jotenkin sitä miettii, että tuskin ovat tänne pohjolaan itsekseen tulleet, että todennäköisesti löytyy (mustaihoinen) ukko. Tiedän, typerä ajatus. Tietysti nuoremmat voivat ihan hyvin olla täällä syntyneitäkin. Mutta ovat valitettavasti hieman liian nuoria minulle.

Ja niin, somalialaiset ym. islaminuskoiset ovat ihan yhtä ihastuttavia kuin ei-muslimi -siskonsa, mutta näitä naisia ei tietenkään uskalla lähestyä tämän, kröhöm, sanotaanko nyt vaikka vanhoillisen uskonnon hallitseman elämänkatsomuksen takia.

• ikuinen ATM

"Tummaihoiset mimmithän ovat naisellisuuden ruumiillistumia."

Eivät ole. Aasialaiset ovat roduista naisellisin, sitten valkoihoiset ja viimeisenä mustat naiset. Mustilla naisilla on pienin rasvaprosentti ja kapein lantio = epänaisellista.

• B.D.
        ikuinen ATM kirjoitti:

"Tummaihoiset mimmithän ovat naisellisuuden ruumiillistumia."

Eivät ole. Aasialaiset ovat roduista naisellisin, sitten valkoihoiset ja viimeisenä mustat naiset. Mustilla naisilla on pienin rasvaprosentti ja kapein lantio = epänaisellista.

Täh??! Kapea lantio, muhkea peräsin ja pulleat purjeet, puhumattakaan täyteläisistä huulista, suurista mantelisilmistä, ylväästä ryhdistä = nai-sel-lis-ta.

Aasialaiset ovat erittäin kauniita, mutta tyttömäisellä tavalla, eivät naisellisella todellakaan.

• kaipaus suippotissi

Onhan heilläkin omat tarpeensa ja halunsa. Olin erään tummaihoisen suipporinnan kaa oli tosi kaunis nainen. Mutta arka kai heidän uskontansa kieltää sen. Oli tosi kiva nainen. Haluaisin tavata, hänet uudelleen. Tosi tumma, ei . ollut nuori.

• Anonyymi
        B.D. kirjoitti:

Täh??! Kapea lantio, muhkea peräsin ja pulleat purjeet, puhumattakaan täyteläisistä huulista, suurista mantelisilmistä, ylväästä ryhdistä = nai-sel-lis-ta.

Aasialaiset ovat erittäin kauniita, mutta tyttömäisellä tavalla, eivät naisellisella todellakaan.

Nuo taisivat olla jostain omista Kardashian-unelmista. Eli nsilikoneilla toki saa niitä VS-vartaloita. Itse milloin tahansa otan naisen, jolla on vahvat, kauniit lanteet. Yleensä pakettiin ei kuulu isot rinnat, mutta en valita todellakaan.

Ja vaikka itä-aasialaiset ovatkin naisellisella tavalla kauniita ja viehättäviä, niin aina preferenssi on suomalaiseen naiseen. Afrikkaisiin en tunne mitään vetoa. Kumiset huulet ja berberitakamus on jo ihan liikaa. En voi kiihottua moisista bushmannesita.

• uteliassuomimies

Kyllä tumma nainen näyttää kauniilta valkonaama suomimiehenkin silmään. Kyllä pidän tummaihoista naistakin potentiaalisena kumppani ehdokkaana. Mutta entä jos nainen on muslimi, erilaiset käsitykset perheestä...

• noin silmään

Hiukan eksoottisia

• maajussi maalta

Mis niit on?

• Riippuu aivan täysin ihmisestä, mutta kauniita heissä on. Ihan hyvin voisin tumman naisen kanssa asettua aloilleni, jos kemiat kohtaa. Miksi ihmeessä en?

• uyggjjhj

Ovat yleensä meikäläistä mallia muodokkaampia, eivätkä muutenkaan yhtä kurppaantuneita.

• Cro-Magnoni

Itseäni viehättävät lähinnä Itämereä ympäröivien kansojen naiset (pohjoismaalaiset). Sitten taas lähinnä "fantasia" mielessä Itä-Aasialaiset (lähinnä Japani-Korea akseli). Huomattava yhdennäköisyys tosin ehkä häiritsee. Eivät ole siis kovin erityisiä siinä mielessä. Poikkeuksia toki on. Henkisiltä ominaisuuksiltaan itäaasialaiset olisivat kyllä suomalaisten kanssa samankaltaisia. Siinä mielessä arvostan etenkin japanilaisia. Aina hävetään sitä miten suomalaiset on tuppisuita. Se on erittäin harvinainen kansallispiirre. Suurin osa maailman ihmisistä ovat ekstroverttisiä "hölösuita".

Aina puhutaan miten "erilaisuus" kiinnostaa. Tummuudessa ei ole mitään erilaista tai erityistä sillä onhan 98% maailman väestöstä mustahiuksisia ja ruskeasilmäisiä. Katsoo asiaa miten tahansa, eurooppalaiset kokonaisuutena ovat erkoisin väestökokonaisuus. Poikkeus yhtälössä. Meillä on kaikki värit jä sävyt. Suotta hakea eksoottisuutta kauempaa...

Naisista sen verran, että afrikkalaiset ylipäätään ovat "maskuliinisin" (miehekäs) väestö ja aasialaiset toisessa ääripäässä femiinisin. Siitä syystä eurooppalaisnaisia ei kiinnosta aasialaismiehet ja eurooppalaismiehiä ei juurikaan afrikkalaisnaiset paitsi eksoottisuuden ja erilaisuuden kokemisen kannalta. Eurooppalaiset taas tasaisesti jotain siltä väliltä (yksilöllistä).

Ei tarkoitus loukata ketään.

• beddiina

Tuo oli aika hienosti oivallettu.

Tummaihoisten kehot on yleensä atleettisempia lihaksistoineen, ja veri vahvempaa ja tummempaa kuin valkoihoisten, ja karva (lue hiukset) paksumpaa ja karheampaa, mikä tavallaan liitetään maskuliinisuuteen enemmän, kuin vaalea, ja hentoihoinen pohjoismainen tai japanilainen nainen.

TODELLA kauniita naisia kyllä tummaihoisista löytyy, se on selvä :) Mutta yleensä miehet ihastuvat itseään ns feminiinisempiin ja hennompiin naisiin, jollekin pohjoismaiselle se tummuus ja vahvuus on ehkä liian verevää?

• beddiina
        beddiina kirjoitti:

Tuo oli aika hienosti oivallettu.

Tummaihoisten kehot on yleensä atleettisempia lihaksistoineen, ja veri vahvempaa ja tummempaa kuin valkoihoisten, ja karva (lue hiukset) paksumpaa ja karheampaa, mikä tavallaan liitetään maskuliinisuuteen enemmän, kuin vaalea, ja hentoihoinen pohjoismainen tai japanilainen nainen.

TODELLA kauniita naisia kyllä tummaihoisista löytyy, se on selvä :) Mutta yleensä miehet ihastuvat itseään ns feminiinisempiin ja hennompiin naisiin, jollekin pohjoismaiselle se tummuus ja vahvuus on ehkä liian verevää?

ja yksi aste tuota on vielä sekin, että esim Arabeissa on TODELLA kauniita naisia, mutta heissäkin se oman kansansa miesten todella vahva testosteronituotanto heijastuu läpi ns tummissa piirteissä.

Siksi ehkä eurooppalaiset miehet ei arabejakaan niin hehkuta, enemmän naiset kuolaa arabimiehiä, jotka usein on tosi kauniita ja komeita samassa paketissa.

Mies haluaa itseään selkeästi feminiinisemmän naisen.

• beddina
        beddiina kirjoitti:

ja yksi aste tuota on vielä sekin, että esim Arabeissa on TODELLA kauniita naisia, mutta heissäkin se oman kansansa miesten todella vahva testosteronituotanto heijastuu läpi ns tummissa piirteissä.

Siksi ehkä eurooppalaiset miehet ei arabejakaan niin hehkuta, enemmän naiset kuolaa arabimiehiä, jotka usein on tosi kauniita ja komeita samassa paketissa.

Mies haluaa itseään selkeästi feminiinisemmän naisen.

ja AP.lle vielä sellainen huomio, ettei se että miehet ei ole kiinnostunut muusta kuin seksistä, välttämättä lainkaan ihonväristäsi johdu; KAIKKI naiset, minä pohjan neito ihan samalla lailla, olen sellaista joutunut kokemaan. Ikävä fakta joka kertoo kyllä miehistä enemmän! Liekkö koskaan löydä etsimäänsä, tummaa tai vaaleaa! tsemppiä sisko! ;)

• spermasinko

Kai sinne spermat ampuu siinä missä vaaleaankin neitoon.

• 18+1

No 12vuotta vanha topicci, mutta vastataan nyt huvikseen...

Eli latinot on ihan ok, mutta ihan musta ei oikein oo mun makuun.

• Anonyymi

Mistä voisi tavata musti naisia Pk seudulla?

• Anonyymi

Näin helkkarin hyvännäköisen mustaihoisen naisen Hotelli Tornin aamiaisella tuos kaks viikkoa sitten.

Kuului puhuvan täyttä Suomea. Harmi että oli jonkun suomalaisen miehen kanssa matkassa.

• Ei ole tummista naisista oma kohtaista kokemusta mutta ihan nättejä ne on monesti. Aikoinaan kun myin Hiasen tummille pojille Afrikkaan vietäväksi niin yhdellä oli emäntä mukana ja oli meinaan peffaa ja rintaa mistä ottaa kiinni. Onnen poika tämä Ghaanalainen mies.

Se oli meinaan Hiasen taulussa reilut 650 tkm eikä koskaan tarvinnut tehdä oikeastaan muuta kun vaihtaa jako hihna ja joskus jotain jarru paloja sun muuta pientä. Hyvät rahat löivät kouraan mutta ei Volvon kanssa pääse läheskään yhtä helpolla. Varmaan tänäpäivänäkin Hiase on Afrikassa jonkun perheen tai virman jokapäiväisenä käyttöautona.

• Anonyymi

On tullut muutamaa tummaa naista nussittua vuosien varrella. Tukholmssa yhtä, hänen siskonsa asui kuulemma Helsingissä, oli naimisissa suomalaisen meihen kanssa. Hänkin olisi halunnut muuttaa Suomeen, koska Tukholmassa oli liian levotonta. Mutta ei meistä paria tullut.

Paria muuta myös. Mukaviahan ne ovat ja helkkarin seksikkäitä ja hyviä sängyssä.

• Anonyymi

Paljon tunnen mustia naisia mutta panemaan en heitä lähde kun ei se iho vain miellytä kun kauttaaltaan niin erilainen. Rasismia tämä ka jollain tasolla on ja olkoon mutta natsi en ole.

• Anonyymi

Oho. 17 vuotta vanha ketju.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Tummat naiset on ihan parhautta! Sängyssä ainakin keskimäärin paljon parempia kuin valkoiset, ja itse tunnen suurta vetoa heihin myös ulkonäön osalta. Ongelma vaan on, että heitä on aika vähän tässä maassa.

• Anonyymi

Numeroita

• Anonyymi

Eipä niihin usein törmää. Salpauksessa opiskellessa olen viimeksi tainnut törmätä muutamaan tummaihoiseen naiseen. Kuten vaaleissakin, hyvin kauniita monet.

Alicia Keys on silti ihan upea. Ihan sama minkä värisenä, koko kroppa päästä varpaisiin vaan on nam.

https://youtu.be/rywUS-ohqeE

J*

• Anonyymi

Tummaihoiset afrikkalaiset naiset on parhaampia kauniimpia ja parempia kuin valkoiset etenkin ghanasta ja sieltä suunnalta olen pitkään etsinytkin vaimoa ihan avioliitto tarkoituksella parhaimpia naisia saa etsiä suomalaiset ovat sitoutumis kammoisia yli itsenäisiä ja pilanneet itsensä ei kaikki mutta suurin osa on

• Anonyymi

Kaunottaria erittäin seksuaalisen näköisiä ilo silmälle.

• Anonyymi

Miten tyttöset voivat selviytyä?

• Anonyymi

Aika hassua naiset elviytyvät uomallakin sitten, jotenkin selviyhtyvät'

• Anonyymi

Voi kekkonen senttään jos menee ttytöt uimalla turvaan jotta ei huklu :D

• Anonyymi

Suoraan sanottuna mustat naiset (oma kokemukseni..) ovat helkutin laiskoja sängyssä ja sellaista pirteää antamista en ole tavannut yhdelläkään.Koko ajan pitäisi kyllä lahjoa muttei takaisin saa kuin niukkaa pakkopullaa.Yli ampuvia nuo kehut niistä.Luonnonkansat ovat liikaa nostettu tässä asiassa ja vain harvat on terveellä tavalla halukkaita.Pettymyksiä sitäkin enemmän joten siirryin latinoihin.

• Anonyymi

Kauniita t.jukka

• Anonyymi

Minä en piittaa ihonväristä pätkääkään. Jos nainen on viehättävä ei ihon pigmentti asiantilaa muuta.

Mutta sitten pari suorasanaista asiaa: En pidä "tyypillisestä" afrikkalaisesta kasvojenmuodosta lainkaan, monet afro-sukujuurta omaavat ovat ei-viehättäviä, tämä ei tosiaan liity ihonväriin vaan kasvojen muotoon ja mittasuhteisiin.

Toinen on sitten kulttuuri ja etniset tavat. Jos on länsimainen ja käyttäytyy länsimaisittain, hyvä. Jos taas afrokulttuurin setit menossa - ei kiitos. Tämäkään ei liity ihonväriin, yhtälailla en katsele valkoihoisissa naisissa elämänkoululaisia tai nistejä tai ongelmaisia alakulttuureja. Tuskin edes rantaruotsalaisten kanssa tulisin toimeen.

• Anonyymi

Minä olen aina halunnut tummaa naista.

• Anonyymi

Samanlaisia kuin muutkin naiset eli joka junaan. Kuubassa aika tulisia yleensä, Afrikasta en tiedä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      2525
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      203
      1190
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1091
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      940
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      299
      923
    6. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      100
      896
    7. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66