Kuuntelin joskus pentuna n. vuonna "yksjakaks" salaa enon kelamankkaa ja siel oli tommonen biisi. On pyöriny näinä vuosina useastikkin mielessä. Kenen biisi????En oo varma onko ton niminen mutta kertsissä ainaskin lauletaan. Olis kiva kuunnella nyt "isona" vieläköhän kolahtas?
crazy horses
6
676
Vastaukset
- oksajo-m
Biisin esittää yhtye Osmonds ja löytyy levyltä Crazy Horses v.1972. Alex Harvey teki biisistä aikoinaan oman version ja kotimainen Osmo´s Cosmon Band levyllä Coveria Ei Jätetä.
- ???
Ohhoh onko Osmondsien biisi? Muistaakseni niillä oli paljon lällympiä biisejä. Noh täytyy vaikka kirjastosta koittaa löytää levy jos enää löytyy. Kiitos tiedosta!!!!
- Osmonds
??? kirjoitti:
Ohhoh onko Osmondsien biisi? Muistaakseni niillä oli paljon lällympiä biisejä. Noh täytyy vaikka kirjastosta koittaa löytää levy jos enää löytyy. Kiitos tiedosta!!!!
...jos siinä on se kamala uiiiuiii -ulvahtelu...
- uiiuiii
Osmonds kirjoitti:
...jos siinä on se kamala uiiiuiii -ulvahtelu...
Mieti pentuna crazy horses wiuuwiuuuuii . Se ulina just kolahti.. Oon oikeesti yllättyny et on osmondien biisi!!!! Vanhana Bowie fanina järkyttynyt että Osmondsien biisi!!!!!!
- Anonyymi
Ihan paska paikka nykyään. Ravintolapääliköllä omat säännöt,pilkku tulee sillon kun baarimikko päättää...ravintolapäälikkö dokaa ja samaan aikaan dissaa asiakkaita.EN suosittele!
- Anonyymi
Menkää laiskurit töihin, ja ehdottomasti Finlandia pitäisi saada Suomen Kansallislauluksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818407
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543572
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 362325
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043