EMINEM!!!!!!!

Laura

Mä tykkään Eminemistä, se on ihan paras!!!Tykkääkä kukaan muu eminemistä?

20

522

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Trina

      Ihan varmasti tykkää.

    • ...personal person...

      Ei..... En tykkää... Joskus ehkä tykänny, mut en kyllä enää. En tiiä mikä siin sit on, kaitpa se ei vaan ole tarpeeksi "aitoa" mun korville.

    • kessie

      tottakai tykkää..

    • Joku :)

      No tottakai!!!!!!

    • pannulappu..

      jossain määrin..

    • Tray

      En tykkää siitä!!!!

    • Chompper

      Nii eli joo... kyl vaan.

    • hah

      eminem on 100% kaupallista rappia,jolla rahastetaan teinityttöjä..eminemin tuottamaa 'musiikkia' vois jo koht kyl kutsua popiks. hiphopkulttuuri ei heijastu siitä paskaakaan. kaikenkaikkiaan eminem on hanurista..

      • Bitch

        pirun hyvää musiikkia joka tapauksessa. Kaikille musiikin kriteeri ei ole se, että sitä ei kukaan muu saa kuunnella, eli sen pitää olla ns. underground. Hiphophippitihop -kulttuurilla ei ole sen kanssa paskankaan tekemistä. Musiikki on pääasia.


      • ..
        Bitch kirjoitti:

        pirun hyvää musiikkia joka tapauksessa. Kaikille musiikin kriteeri ei ole se, että sitä ei kukaan muu saa kuunnella, eli sen pitää olla ns. underground. Hiphophippitihop -kulttuurilla ei ole sen kanssa paskankaan tekemistä. Musiikki on pääasia.

        ajatteles asiaa silt kannalt, et noi biisit on säveltäny ja sanottanu joku ihan muu ku eminem. eminem se siin vaan tekee rahaa.. tai eniten sitä tekee levy-yhtiö tietenki mut kummiski. eminem on vaan 'entrepreneur' eli se esittää jonkun ihmisen tekemää musiikkia ja vie siltä kunnian. onko se susta oikein? musiikin idea on aina ollut ja pitäisikin aina tulla olemaan itsensä ilmaiseminen. musiikki on taidetta. taiteilijoiden elämäntyyli on aina ollut suhteellisen köyhää, mutta pääasia on aina ollut itsensä ilmaiseminen ja rakkauden osoittaminen taidelajiaan kohtaan. eminem möyrii rahassa eikä tiiä musasta paskaakaan.


      • Chompper
        .. kirjoitti:

        ajatteles asiaa silt kannalt, et noi biisit on säveltäny ja sanottanu joku ihan muu ku eminem. eminem se siin vaan tekee rahaa.. tai eniten sitä tekee levy-yhtiö tietenki mut kummiski. eminem on vaan 'entrepreneur' eli se esittää jonkun ihmisen tekemää musiikkia ja vie siltä kunnian. onko se susta oikein? musiikin idea on aina ollut ja pitäisikin aina tulla olemaan itsensä ilmaiseminen. musiikki on taidetta. taiteilijoiden elämäntyyli on aina ollut suhteellisen köyhää, mutta pääasia on aina ollut itsensä ilmaiseminen ja rakkauden osoittaminen taidelajiaan kohtaan. eminem möyrii rahassa eikä tiiä musasta paskaakaan.

        Oh... vai ei Eminem kirjota omia lyriikoitaan. Hohhoh, kannattais hiukan karsii fiktioita faktoista ennenku tulee edes väittämään jotain el stupidoa, koskien koko viestiäsi.


      • Bitch
        .. kirjoitti:

        ajatteles asiaa silt kannalt, et noi biisit on säveltäny ja sanottanu joku ihan muu ku eminem. eminem se siin vaan tekee rahaa.. tai eniten sitä tekee levy-yhtiö tietenki mut kummiski. eminem on vaan 'entrepreneur' eli se esittää jonkun ihmisen tekemää musiikkia ja vie siltä kunnian. onko se susta oikein? musiikin idea on aina ollut ja pitäisikin aina tulla olemaan itsensä ilmaiseminen. musiikki on taidetta. taiteilijoiden elämäntyyli on aina ollut suhteellisen köyhää, mutta pääasia on aina ollut itsensä ilmaiseminen ja rakkauden osoittaminen taidelajiaan kohtaan. eminem möyrii rahassa eikä tiiä musasta paskaakaan.

        Eminem kyllä kirjoittaa itse sanat biiseihinsä ja joskus on mukana myös muita kirjoittajia. Ja hän myös tuottaa osan biiseistään itse. Eminem ei vie kyllä kunniaa keneltäkään. Ja jos olet ottanut asioista selvää (mitä et tekstisi perusteella ole tehnyt) myös sadat muut artistit laulavat muiden tekemiä biisejä. Osin siksi että toisten työ on tehdä musiikkia, mutta myös siksi että heillä ei ole itsellään mahdollisuutta/halua esiintyä. Taiteilija (kuten Eminem) ilmaisee itseään musiikkinsa kautta, biisit kertovat hänen elämästään ja ajatuksistaa, minusta se riittää. Ja se että Eminem möyrii rahassa ei minusta ole millään tavalla paheksuttavaa. Ei taiteilijan tunnusmerkki ole se, että hän on köyhä, alkoholisti tai narkkari ja rypee itsesäälissä lopulta tappaen itsensä kun ei enää kestä ettei menestystä tule. Se on surkean ihmisen tunnusmerkki.


      • kessie
        Bitch kirjoitti:

        Eminem kyllä kirjoittaa itse sanat biiseihinsä ja joskus on mukana myös muita kirjoittajia. Ja hän myös tuottaa osan biiseistään itse. Eminem ei vie kyllä kunniaa keneltäkään. Ja jos olet ottanut asioista selvää (mitä et tekstisi perusteella ole tehnyt) myös sadat muut artistit laulavat muiden tekemiä biisejä. Osin siksi että toisten työ on tehdä musiikkia, mutta myös siksi että heillä ei ole itsellään mahdollisuutta/halua esiintyä. Taiteilija (kuten Eminem) ilmaisee itseään musiikkinsa kautta, biisit kertovat hänen elämästään ja ajatuksistaa, minusta se riittää. Ja se että Eminem möyrii rahassa ei minusta ole millään tavalla paheksuttavaa. Ei taiteilijan tunnusmerkki ole se, että hän on köyhä, alkoholisti tai narkkari ja rypee itsesäälissä lopulta tappaen itsensä kun ei enää kestä ettei menestystä tule. Se on surkean ihmisen tunnusmerkki.

        .. jälleen kerran .. :)


      • tota noin
        Bitch kirjoitti:

        Eminem kyllä kirjoittaa itse sanat biiseihinsä ja joskus on mukana myös muita kirjoittajia. Ja hän myös tuottaa osan biiseistään itse. Eminem ei vie kyllä kunniaa keneltäkään. Ja jos olet ottanut asioista selvää (mitä et tekstisi perusteella ole tehnyt) myös sadat muut artistit laulavat muiden tekemiä biisejä. Osin siksi että toisten työ on tehdä musiikkia, mutta myös siksi että heillä ei ole itsellään mahdollisuutta/halua esiintyä. Taiteilija (kuten Eminem) ilmaisee itseään musiikkinsa kautta, biisit kertovat hänen elämästään ja ajatuksistaa, minusta se riittää. Ja se että Eminem möyrii rahassa ei minusta ole millään tavalla paheksuttavaa. Ei taiteilijan tunnusmerkki ole se, että hän on köyhä, alkoholisti tai narkkari ja rypee itsesäälissä lopulta tappaen itsensä kun ei enää kestä ettei menestystä tule. Se on surkean ihmisen tunnusmerkki.

        mut onko susta oikein et musiikin tarkoitus tänäpäivänä on eminemin kaltaisten artistien tavoin pelkästään tehdä rahaa. ensimmäisissä eminemin tuotoksissa oli kyllä syvällisyyttä ja pohjimmiltaan ideaa. nykyään ne noudattavat sitä yhtä peruskaavaa, joka saa ihmiset kuuntelemaan (ja näin ostamaan).
        jos musiikki taiteena on tähän suuntaan menossa, sitä pitäis alkaa kutsua jo pelkäksi bisnekseksi eikä taiteeksi..


      • Laura
        tota noin kirjoitti:

        mut onko susta oikein et musiikin tarkoitus tänäpäivänä on eminemin kaltaisten artistien tavoin pelkästään tehdä rahaa. ensimmäisissä eminemin tuotoksissa oli kyllä syvällisyyttä ja pohjimmiltaan ideaa. nykyään ne noudattavat sitä yhtä peruskaavaa, joka saa ihmiset kuuntelemaan (ja näin ostamaan).
        jos musiikki taiteena on tähän suuntaan menossa, sitä pitäis alkaa kutsua jo pelkäksi bisnekseksi eikä taiteeksi..

        Onhan kauppiaankin tarkoitus tuottaa rahaa!!!Saada ostamaan vaikka ihmisen uutuus jäätelö tai joku muu uutuus!!!Se on hänen ammattinsa joka tuottaa rahaa!!!


      • Bitch
        tota noin kirjoitti:

        mut onko susta oikein et musiikin tarkoitus tänäpäivänä on eminemin kaltaisten artistien tavoin pelkästään tehdä rahaa. ensimmäisissä eminemin tuotoksissa oli kyllä syvällisyyttä ja pohjimmiltaan ideaa. nykyään ne noudattavat sitä yhtä peruskaavaa, joka saa ihmiset kuuntelemaan (ja näin ostamaan).
        jos musiikki taiteena on tähän suuntaan menossa, sitä pitäis alkaa kutsua jo pelkäksi bisnekseksi eikä taiteeksi..

        musiikin on tarkoitus olla hyvää, jos se tuottaa artistille rahaa, niin hyvähän se on. Jos tarkoitus olis tehdä pelkästään rahaa, niin on niitä muitakin keinoja. Ainahan se on niin että kun artisti alkaa menestyä, tulee ihmisiä jotka sanovat että ennen se oli niiin hyvää muttei enää. Minusta on huvittavaa, että musiikista menee muka kaikki aitous jos levyjä myydään paljon. Eihän se näin ole. Esim Tupacin levyjä myydään miljoonia, eikä kukaan voi väittää että niissä biiseissä ei olisi ideaa ja syvällisyyttä. Tämä on minun mielipiteeni. Minä en lopeta kenenkään artistin musiikin kuuntelua vaikka alkaisi myymään miljoonia. Mutta jos olet sitä mieltä että Em ei enää tee sinunlaistasi musiikkia, niin ainahan voi jatkaa matkaa eteenpäin.


      • Ice-T
        tota noin kirjoitti:

        mut onko susta oikein et musiikin tarkoitus tänäpäivänä on eminemin kaltaisten artistien tavoin pelkästään tehdä rahaa. ensimmäisissä eminemin tuotoksissa oli kyllä syvällisyyttä ja pohjimmiltaan ideaa. nykyään ne noudattavat sitä yhtä peruskaavaa, joka saa ihmiset kuuntelemaan (ja näin ostamaan).
        jos musiikki taiteena on tähän suuntaan menossa, sitä pitäis alkaa kutsua jo pelkäksi bisnekseksi eikä taiteeksi..

        Mulle on aivan sama vaikka kuuntelisitte eminemiä niin kauan että saatte slaagin. Silti voisitte lopettaa eminemin kutsumisen rap(tai vielä pahempaa hip-hop)-artistiksi. Sen musiikki on vain ylikaupallista narinaa. Jos ymmärtäisitte skenestä jotain niin huomaisitte ettei sen lyriikoissa ole kertakaikkiaan paskankaan vertaa järkeä!!! Eihän se edes yritä vaikuttaa mihinkään! Monesti levykaupassa haluttaa ottaa kaikki eminemin levyt ja kiikuttaa ne suoraan purkkapoppiosastolle. Sinne ne kuuluvat.

        Free yourselves from mental slavery!


      • Anonyymi
        Chompper kirjoitti:

        Oh... vai ei Eminem kirjota omia lyriikoitaan. Hohhoh, kannattais hiukan karsii fiktioita faktoista ennenku tulee edes väittämään jotain el stupidoa, koskien koko viestiäsi.

        No ison osan itse, mutta kyllähän siinä iso joukko on auttamassa.


    • Anonyymi

      Arvaa... no v**** JOO!!! Kuka ei? Paras artisti IKINÄ!

    • Anonyymi

      Siis SE jos JOTAIN ON AITOA rappia!!!! Siis se on oaras kaikista rappaajista koska se ei välttis ees oo kirjottanu kaikkia sen biisejä vaan se freestylelaa!!!❤️❤️ EMINEM ON PARAS❤️❤️❤️

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      354
      4041
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1759
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1530
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1497
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1338
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1315
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1312
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      199
      1282
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1187
    Aihe