...Mistäköhän sais tollaset kossin 'tulppakuulokkeet'...??? Olen yrittänyt katsoa verkosta, mutta en löydä niitä valkoisina vain tavallisina kossin plugeina. Hmph. :(
Ja jos kysyy että miks mustat ei kelpaa niin, noh, ne ei soinnu mun zen microoni :D
Koss spark plug
7
1153
Vastaukset
- eeh
www.verkkokauppa.com mutta maksavat yli 10 euroa enemmän kuin the plugit, eikä ole muussa kuin ulkonäössä eroa. :E
- muru
Joo, näin ne, mutta niissähän oli mustat piuhat :( ...Siis mietinkin että onkohan niitä 2 versiota vai oliko siinä kuvassa jotain oikkuja (?) Mutta siis valkopiuhaisia etsiskelen! :D
Niin, ja kyllähän tuo hintaero o aika suuri, mutta värillä on väliä ;) Naiset on turhamaisia. - iPod again
muru kirjoitti:
Joo, näin ne, mutta niissähän oli mustat piuhat :( ...Siis mietinkin että onkohan niitä 2 versiota vai oliko siinä kuvassa jotain oikkuja (?) Mutta siis valkopiuhaisia etsiskelen! :D
Niin, ja kyllähän tuo hintaero o aika suuri, mutta värillä on väliä ;) Naiset on turhamaisia.jos soitin on creative, niin ei kai kuulokkeilla ole väliä, puuroa joka tapauksessa. Osta iPod niin kuulokkeiden laadulla alkaa olla väliä.
- huanu
iPod again kirjoitti:
jos soitin on creative, niin ei kai kuulokkeilla ole väliä, puuroa joka tapauksessa. Osta iPod niin kuulokkeiden laadulla alkaa olla väliä.
äänenlaatu on aivan samaa luokkaa kuin applella. molempiin merkkeihin kuitenkin ostaisin uudet kuulokkeet, sillä alkaa olla tuo applenkin äänenlaatu vakionapeilla surullisen kuuluisaa laatua. muuten en sinuna ostaisi iPodia
- Taikuri
iPod again kirjoitti:
jos soitin on creative, niin ei kai kuulokkeilla ole väliä, puuroa joka tapauksessa. Osta iPod niin kuulokkeiden laadulla alkaa olla väliä.
Jos sulla on vain iPod (kun muut ovat huonoja ja vain iPod kelpaa), niin mistä tiedät Creativen äänenlaadusta?
Kokeilin kerran kaupassa iPodia. Ääni oudon tunkkainen, eikä volyymia saanut kovalle. Kun laittoi limiterin pois päältä, tuli ääneen heti karsea särö. - muru
Taikuri kirjoitti:
Jos sulla on vain iPod (kun muut ovat huonoja ja vain iPod kelpaa), niin mistä tiedät Creativen äänenlaadusta?
Kokeilin kerran kaupassa iPodia. Ääni oudon tunkkainen, eikä volyymia saanut kovalle. Kun laittoi limiterin pois päältä, tuli ääneen heti karsea särö.Hmmm... Mitenkähän olis jos ihmiset vois vastata tohon mun alkuperäiseen ksymykseen ja perustaa uuden ketjun, missä vois sitten mielinmäärin riidellä että iPodi vai Creative. ...Nehän on vaan soittimia! Mur. :(
- ......
www.ljudia.com
www.verkkokauppa.com
molemmista löytyy...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1575970
- 1145555
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465247Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa323255- 552789
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252601- 432290
- 232090
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta131900On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na151821