nyt sen näin,kaupassa oli joku ukko&muija ostoksilla. molemmilla oli sandaalit jalassa,eihän siinä mitään ihmeellistä ole,mutta se että miehelläkin oli jalassaan joko mustat sukkahousut,nilkka/polvisukat tai muut vastaavat, nytkö miehetkin alkavat rohkaista mielensä ja alkavat pukeutua rohkeasti. onhan se nyt kumminkin selvää et on niitä useampiakin miehiä jotka käyttävät sukkahousuja tai vastaavia,esim. oma ukkoni niitä käyttää,ei tosin silleen et ne näkyisi.olen kyllä tuhat kertaa sanonut et anna niitten näkyä,ei tarvi ujostella. eli,onkos täällä muita miehiä jotka pukeutuvat niinkun haluavat, eivätkä ajattele mitä muut ajattelevat.
hyvä miehet
24
10986
Vastaukset
- ..............
täällä on yksi. pukeudun juuri niin miten haluan enkä niin miten muut haluavat. en kuitenkaan käytä sukkahousuja.
- minä itse
Niin, parasta mun mielestä on näky ;
sandaalit sukat! Parempi oikeastaan,
suorat housut sandaalit sukat, järkyttävää!
Ihan sama minkä väriset ne sukat on...
Toinen juttu sukkiin liittyen, kun miehetkin
ovat alkaneet käyttämään niitä sellaisia sukkia joissa ei ole vartta..en tiedä nimeä mutta esim shortsit, lenkkarit ja ne "hinttarisukat"..
Ziiisus! OK, naisille ne menee mm sellaisten
kenkien kanssa eikä halua pitää esim sukkahousuja
mutta miten kukaan muu kuin homomies voi pitää niitä??!!!- Calvin
Niitä sun "hinttarisukkia" käytetään muualla Euroopassa ihan yleisesti. Siis sekä miehet että naiset.
Niitä on myös puuvillaisia paksuja, jotka menevät esim. lenkkareiden kanssa lenkillä, jos ei halua laittaa tennissukkia.
Ei varmaankaan missään muualla kuin Suomessa niitä pidetä minään "hinttarisukkina".
Sokoksessakin niitä puuvillaisia olen nähnyt ihan miesten osastolla aikaisemmin kesällä.
- Korppinen
Ei voi olla totta!!!
Kohta joku tulee sanomaan että aikuiset miehet kävelee kaupungilla ilman paitaa polvet paljaana. - mies
Minä ainakin käytän ohuet sukkahousut esim. farkkujen alla(ihonväriset tai mustat). Mustat suorat housut ja mustat ohuet sukat tai sukkahousut käytän usein eikä kukaan ole sananot siitä mitään! Suosittelen miehille että ne kokeilisi miltä sukkahousut tuntuu jalassa! Ostan aina itse sukkahosut ja myyjälle kerron että ne ovat minulle jotta mä varmasti saan oiken kokoiset! Mun suosiiki sukkikset ovat Norlyn ja Vogue.
- sitten,
miltä ne tuntuvat jalassa? Joku syyhän niiden pitämiseen pitää olla.
- Niklas...
sitten, kirjoitti:
Sukkahousut ovat mukavat koska ne ovat aivan ihon myötäiset. Ohuet sukkahousut ovat mukavat kun ilmat viilenevät, mutta on kuitenkin liian lämmin kalsareille.
- Sox
sitten, kirjoitti:
Joo, en enää ikinä käytä pitkiä kalsareita kun kerran käytin sukkahousuja! Ostin muutamat erilaiset/paksuiset ja se oli siinä. Kesällä ohuet nilkka ja polvisukat ei hiosta niinpaljon kuin perinteiset tennissukat. Sukkikset on hyvät jalassa kunhan on sopivan kokoset ja sisältää lycraa, Tukisukkahousut elvyttää jalkojen verenkiertoa kun istuu tai on paljon jalkojensa päällä. Nämä käytännön asiat ja se että ne tuntuu aivan mahtavalta jalassa on se miks mä tykkään sukkahousuista.
- no nii
Sox kirjoitti:
Joo, en enää ikinä käytä pitkiä kalsareita kun kerran käytin sukkahousuja! Ostin muutamat erilaiset/paksuiset ja se oli siinä. Kesällä ohuet nilkka ja polvisukat ei hiosta niinpaljon kuin perinteiset tennissukat. Sukkikset on hyvät jalassa kunhan on sopivan kokoset ja sisältää lycraa, Tukisukkahousut elvyttää jalkojen verenkiertoa kun istuu tai on paljon jalkojensa päällä. Nämä käytännön asiat ja se että ne tuntuu aivan mahtavalta jalassa on se miks mä tykkään sukkahousuista.
ei mittää on miulm itkii sukat jalas
- Sukkisfani_2
En tiedä miten nopeasti sukkahousut yleistyvät miehillä (jos ovat yleistyäkseen). On kuitenkin aivan selvää, että tällä planeetalla on olemassa aika suuri ryhmä miehiä, jotka niitä käyttävät. Tietyt valmistajat tekevät miehille ihan omia malleja. Oheinen linkki kertoo ainakin tietyistä tuotteista:
http://www.nylons-strumpfhosen-shop.de/sess/utn;jsessionid=154312a02597969/shopdata/index.shopscript?main_url=http://www.nylons-strumpfhosen-shop.de/ergee.htm
Totta kai on myös niitä, jotka mieluummin möisivät äitinsä kuin aamulla rullaisivat sukkikset jalkaansa. Meitä on monenlaisia. Onneksi. Onneksi sukupuoliin, miehisyyteen ja naiseuteen, liittyvät kooditkin muuttuvat, hitaasti, mutta muuttuvat joka tapauksessa. - nilkkasukat päälle
Sukkikset menee rikki aina tarranauhoissa, siksi täytyy käyttää ohuita nilkkasukkia päällä. Norlynin 40 tukisukkikset tarttuu kuin takiaiset tarranauhoihin. Sukkahousut pitää sääret sileinä ei suonet pullota illalla vanhalla miehelläkään.
Minusta tuntuu että vanhoilliset naiset jarruttaa miesten sukkahousujen levikkiä. Vanhempi myyjä ihmetteli kerran; ai ne tulee teille itselle, kun ostin muutaman parin norlyneitä!- HMM
tilannetta missä minun jalkani joutuisivat tarranauhan kanssa tekemisiin.
- tarranauhat
HMM kirjoitti:
tilannetta missä minun jalkani joutuisivat tarranauhan kanssa tekemisiin.
Olen mies ja käytän sukkahousuja ja ohuita nilkka ja polvisukkia. Kesällä kun näitä käyttää sandaalien kanssa ja sattuu jalka käymään sandaalien tarranauhaa, niin siihen jää kiinni ja menee herkästi tämän takia rikki.
- ystävällisesti
tarranauhat kirjoitti:
Olen mies ja käytän sukkahousuja ja ohuita nilkka ja polvisukkia. Kesällä kun näitä käyttää sandaalien kanssa ja sattuu jalka käymään sandaalien tarranauhaa, niin siihen jää kiinni ja menee herkästi tämän takia rikki.
kertoa lisää?
- Jiina
tarranauhat kirjoitti:
Mikään pukeutumisessa ei ole pateettisempaa kuin yli 8 vuotias jolla on tarroja vaatteissaan.
- tukisukkiksia
Norlynit 40 den ollut suosikit, kävin ostamassa Sokos-tarjouksesta amarin 40den tukisukkikset ja ne todella pysyy koko päivän kohdallaan eikä valu. Parketilla liukkaat sukkikset tuntuu mukavilta jalassa.
Wiklundin myyjä oli tosi kiinnostunut ja kohtelias, sukkaosastolla ei muut asiakkaat paljon vanhaa käyttäjää jännitä. - Jaana
Joo, olen minäkin nähnyt pari miestä joilla oli sukkahousut rohkeasti jalassa! Toiselle miehelle sattui tosi hyvin, kun oli sandaalit mustat ohuet sukkikset ja capri housut jalassa! Rohkeasti kundit sukkiksii jalkaan!
- jäbä
ja laittaisin ne vielä jalkaankin, niin hävettäis varmaan niin paljon, etten pääsisi kotiovesta ulos. Ei ole vitsi
- Konduktööri
Joitakin ne kiihottaa liikaa, ettei voi käyttää.
- jape
Joskus tuli kokeiltua sukkiksii jalkaan ja totesin hyviksi ja mukavan tuntuisiksi. Kokeilun jälkeen jäi pitkät kalsarit kokonaan pois.
Kesällä olen käyttänyt ohuita nilkka/polvisukkia ja välillä ihan mustia sukkahousujakin.
Lämmittää niin mukavasti farkkujen alla.
Nyt ovat melkein päivittäisessä käytössä.
Olen joskus kysynyt muutamilta nais/mies puolisilta, että mitä mieltä he ovat.
Muuttamat pitää ihan normaalina ja toisten mielestä se on ihan jokaisen oma asiansa jos haluaa pitää sukkahousuja.
Rohkeasti vaan sukkahousu kauppaan ja pitämään niitä. - phm
Monet naiset pitävät sitä vastenmielisenä. Olen kysellyt ihan muuten vaan paljastamatta että se on oma fetissini. Ei tee mieli kertoa sen jälkeen eikä näyttää muille.
- NAISILLA
Nyt kun isänpäivä lähestyy niin vinkiksi vanhemmillekin naisille, ostakaa miehellenne laadukkaat sukkikset ja vanhemmatkin sukukalleudet nauttii niissä olostaan ja tukisukkikset pitää myös säärien suonet sileänä. Olen käyttänyt yli 10 vuotta, laatu ja istuvuus parantunut huomattavasti.
Useat miehet käyttäisi mutta vaimot on uudistuksia vastaan, pitävät sukkiksia yksinoikeutenaan, ikävää kun robin hood ei siirtänyt sukkistietoa pojalleen!
Olen jo kohta kymmenen vuotta käyttänyt sukkahousuja tai sukkanauhasukkia, sillä ne ovat aivan tautisen paljon mukavammat, kuin perinteiset miesten pitkät kalsarit. Talvella ja keväällä/syksyllä käytän sukkiksia 20 - 40 den ja kesällä käytän sukkanauhasukkia 15 - 20 den. Vaimoni on tehnyt minulle erittäin istuvan sukkanauhavyön. En laita sukkien päälle mitään muita sukkia. Kukaan ei ole tullut minulle kommentomaan pukeutumistani. Olen todellakin yli viisikymppinen heteromies ja vieläpä parrakas sellainen, joten kysynys ei todellakaan ole mistään tyttöilystä, vaan pelkästään mukavuudesta. Pitkillä automatkoilla käytän myös hametta, koska housut, myös shortsit tuntuvat ahdistavilta.
- arska
Moi!
on ihanaa kun saa pitää sukkiksia jalassa. Mutta ei oo helppoa näyttää niitä kaikelle kansalle, vaikka haluttaiskin. Mun unelma olis rakastella hellästi sukkistytön kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619444Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492970Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja402736- 572591
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1972005- 981892
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai241856Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä501399Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1101254- 281231