Painajainen

onneton isä

Ensin vähän pohjustusta. Olen 35v mies ja vaimoni on 34v. olemme olleet naimisissa jo 10 vuotta. Meillä on kaksi lasta. Rakastan vaimoani erittäin paljon ja hänkin rakastaa minua, kertoo sen minulle vieläkin lähes päivittäin. Harrastamme kaikenlaista yhdessä ja vietämme muutenkin paljon aikaa toistemme kanssa. Seksielämäämme olemme molemmat erittäin tyytyväisiä. Välillä kun on ollut ongelmia niin olemme aina pystyneet puhumaan asioista saaneet ne selvitettyä.
Sitten itse asiaan. Vaimoni on historian opettaja ja harrastaa vapaa-ajallakin historiaa. Hän matkustelee kahden ystävänsä kanssa paljon erilaisissa historiallissa kohteissa. Välillä minäkin olen ollut matkoilla mukana, mutta työkiireiden takia en lähde läheskään joka matkalle mukaan.
Nyt yhtenä päivänä kun vaimoni oli lasten kanssa ostoksilla, niin hänen hyvä ystävänsä(toinen matkustelu kumppaneista) tuli käymään luonamme. Hän sanoi, että hänellä on erittäin ikävää kerrottavaa, eikä kestä enää katsoa sivusta. Hän kertoi, että vaimoni on lähes joka matkalla pettänyt minua jonkun paikallisen miehen kanssa. Ensiksi en uskonut sanaakaan, mutta kun tämä ystävä näytti minulle ne kuvat niin meinasin saada sydänkohtauksen. Hän oli ottanut vaimostani salaa kuvia. Siinä oli baarista otettuja suutelukuvia, käsi kädessä kohti hotellia, mutta pahin oli kun joku mies pani vaimoani rannalla.
Olin aivan järkyttynyt ja kysyin tältä vaimoni ystävältä, että miksi hän on ottanut nämä kuvat. Hän sanoi että on ollut minuun rakastunut jo vuosien ajan eikä kestä enää katsoa kun minua huijataan tällä tavalla ja millainen hirviö vaimoni on. Hän halusi näyttää kuvat kun en olisi kuitenkaan uskonut jos olisi vaan kertonut. Lisäksi hän antoi ymmärtää että hän olisi minulle paljon parempi vaimo kuin nykyiseni.
Nyt olen ihan pihalla. Olemme jutelleet vaimoni kanssa ja hän on tunnustanut kaiken ja paljon muutakin. Olen muuttanut omaan asuntooni ja vaimo itkee koko ajan ihan hysteerisesti eikä missään tapauksessa halua erota. Itse en tiedä yhtään mitä tekisin. En itsekään haluaisi luopua vaimostani mutta tunnen itseni ja tiedän etten tule pääsemään tästä yli.
Vaimoni ystävä, se joka kertoi, on ollut tukenani koko jan ja olenkin alkanut tuntemaan jotain häntä kohtaan(on ollut minunkin erittäin hyvä ystävä jo vuosien ajan). Nyt pelkään tehdä mitään ratkaisuja. Tämä ystävä että muuttaisin hänen luokseen. Auttakaa joku minua!!! Kertokaa omista kokemuksista, voisiko yhteen paluu enää onnistua. Vaimoni soittaa koko ajan ja rukoilee minua takaisin. En vaan tiedä mitä tehdä. tapahtunnesta on jo 4kk. Luulin että tällaista ei voi tapahtua todellisessa elämässä mutta näköjään voi.

33

7475

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • FFf

..mitä tapahtunut.
      Älä ala sen todistelijan kanssa suhteeseen, mutta pidä joku aikalisä kaikessa. Mieti mikä on hyvin ja mikä huonosti tässä suhteessa. Paljonko siedät ja mitä haluat tietää. --tietohan lisää tuskaa--

Kas vuori näyttää vuorelta vasta kun olet riittävän etäällä siitä.

Kun parisuhde on päin helvettiä, on parasta kävellä metsään ta rantaan ja todeta, että aurinko nousee/laskee. Riippumatta siitä, miten minulla menee.

• Koita kestää

Tekee mieli vastata vaikka ei ole mitään neuvoja antaa, koska jos tarinasi on totta (Se on kieltämättä niin uskomattoman kamala tilanne, että panee vähän epäilemään, onko kirjoittaja todellinen henkilö)-niin siis jos tilanne on todellinen, tarvitset todella tukea ja jäitä hattuun. Sekoaa vähemmästäkin.. Tunnen valtavasti myötätuntoa sinua ja kyllä myös vaimoasi kohtaan, mutta rehellisyyden nimissä tämä "ystävä" vähän epäilyttää. Saattaisihan hän olla todella se oikea sinulle, mutta mieti tarkkaan. Minun korvissani tämä paparazzi kuulostaa halpamaiselta pelurilta. Vaikka voihan olla että arvioni on vääräkin.

Olisikohan tämä teidän tilanteenne nyt sellainen, jossa viisas ja kuunteleva ammattiauttaja voisi auttaa sinua ja vaimoasi selkiyttämään tilannetta ja sitä mitä elämältänne haluatte tästä eteenpäin. (Siis henkilön pitäisi olla puolueeton kuuntelija, eikä kukaan "ystävä",joka haluaa kaapata sinut itselleen)

• vaatii veronsa

hommaa grilli. aloita grillaaminen vartaista; maissia, paprikaa, tomaaatteja... kookosöljymarinadissa.
      Älä grillaa vaimoasi muuten kuin mielikuvissasi.
      Se paska on nähty. Hommaa kunnon puku ja men tansseihin. Haistata vittua menneelle!

• Onnellinen isä

Tulet onnelliseksi jos annat vaimollesi anteeksi. Vaimosi varmasti katuu tekemisiään, mutta kaikkein parasta on antaa anteeksi. Aluksi koet kyllä tuskaa, mutta elämä jatkuu. Vaimosi ei kai ole sentään tullut raskaaksi vieraalle, kuten allekirjoittaneen vaimolle kävi. Menet vaimosi luokse kukkakimpun kanssa ja vaikka polvistut hänen eteensä ja annat hänelle anteeksi. Vaimosi tuntee hirvittävää syyllisyyttä ja saatte itkeä toisianne vasten, mutta sen jälkeen olette kuin ensirakastuneita. Voit tietysti murehtia lopun ikäsi, mutta antamalla anteeksi siirrät sen taakan pelkästään vaimosi harteille ja sinulla on sen jälkeen maailman ihanin vaimo. Teillähän oli lapsiakin ja heidänkin tähden se olisi tärkeää.

• Mies

No älä ainakaan tee noin. En usko että vaimosi mahtaa luonnolleen mitään ja muutaman vuoden päästä olisitte taas samassa tilanteessa.

Itse en pystyisi ikänä unohtamaan vastaavaa ja tiedän, että olisin katkera loppuelämäni, jos palaisin vastaavan ihmisen kanssa yhteen.

Koittaisin ottaa etäisyyttä asiaan, miettiä kaikkea rauhassa ja tehdä sitten ratkaisuni. Sinun kohdalla ratkaisu voi olla esimerkiksi vaimon kanssa yhteen palaaminen, mutta kannattaa miettiä ja tutkailla rauhassa. Mikäpäs kiire täällä on, valmiissa maailmassa?

• xxxx

Hirveä syyllisyydentuntoko iski vaimoon vasta kun jäi kiinni. En usko.

• Teko

tosiaan että siitä tulis maailman ihanin vaimo minä kyllä kyseenalaistan koko jutun. Jos muija on tälläista elämää viettänyt historian tutkimusmatkoilla niin tuskin tulee muuttumaan samanlaisilla retkillä jatkossakaan. Minä en haluais enää takaisin.

• Onnel.mies
        Teko kirjoitti:

tosiaan että siitä tulis maailman ihanin vaimo minä kyllä kyseenalaistan koko jutun. Jos muija on tälläista elämää viettänyt historian tutkimusmatkoilla niin tuskin tulee muuttumaan samanlaisilla retkillä jatkossakaan. Minä en haluais enää takaisin.

Minulla on asiasta omakohtaisia kokemuksia, mutta kannattaisi ainakin yrittää. Ero on lopullista ja jos antaa anteeksi ja jatko ei onnistu niin silloin voi vielä tehdä ratkaisun.

• kannettava kuitenkin
        Onnel.mies kirjoitti:

Minulla on asiasta omakohtaisia kokemuksia, mutta kannattaisi ainakin yrittää. Ero on lopullista ja jos antaa anteeksi ja jatko ei onnistu niin silloin voi vielä tehdä ratkaisun.

>>Voit tietysti murehtia lopun ikäsi, mutta antamalla anteeksi siirrät sen taakan pelkästään vaimosi harteille ja sinulla on sen jälkeen maailman ihanin vaimo.

• kohdallani

Voin sanoa, että en _VARMASTI_ antaisi tuollaista anteeksi.

Yhden kerran pettäjälle, joka petoksensa oma-aloitteisesti tunnustaisi, voisin EHKÄ koettaa antaa anteeksi, mutta tuollainen, että monta vuotta naidaan ympäriinsä eri ihmisten kanssa kuulostaa jo aivan kammottavalta! Epäilyttäisi, että moiseen elämänmenoon tottunut pettäjä ei kovin helposti osaisi tapojaan enää muuttaa, vaikka katumuksen hetkellä sellaista väittäisikin.

Kovan kokemuksen olet saanut osaksesi, otan osaa! Sinuna ottaisin aikaa ihan itselleni, omille harrastuksille, kavereille, mille vaan, mihin energiaa vähänkään riittää. En usko, että olosi alkaa paranemaan, jos jäät tuota tilannetta kovin pitkäksi aikaa tarkastelemaan.

Siihen en osaa oikein ottaa kantaa, voisiko suhteesi tähän vaimosi ja sinun yhteiseen ystävään onnistua. Mietin tässä vain, että hänen kanssaan oleminen toisi varmasti vaimosi mieleesi tavalla tai toisella.

Voimia sulle, teetpä sitten millaisen ratkaisun tahansa!

• Muukalaisia junassa

Jos tämä tarina on tosi/tapahtuisi omalle kohdalle, niin tuskin pystyisin anteeksi antamaan, niin paljon pettämistä valitettavasti. Paras lääke mielestäni on, ottaa etäisyyttä kumpaankiin osapuoleen, niin puolisoon kuin puolison ystäväänkin. Tämä tie tulee olemaan valitetavasti todella raskas. Helpotusta suosittelen hakemaan pari/perheterapeutilta ongelmiisi, he saavat sinut näkemään ongelmasi eri näkökulmasta ja näin luovat sinulle pohjaa tulevalle tulevaisuudellesi. Pipo korkeelle vaikka kaatosateessa!!!

• myyty

hei!kuuntele tunteitasi ne kertovat! jos voit unohtaa ja antaa anteeksi onko se sinulle hyvä. hyväksytkö jos vaimosi vain on sellainen ihminen joka hakee myös huomiota muilta miehiltä,haluaa kokea ensi huumaa useamman kerran.ota riski myös itse ihastua!

• vaimo

tietysti petetyksi tuntemisen tuska pitää käydä läpi, mutta mieti rakastatko vaimoasi vai tätä ystävääsi. Tee omat ratkaisusi, mutta kosto mielellä ei kannata. Mielestäni pienet syrjähypyt piristää vain arkea:)
      Se että näit nämä kuvat, niin oli tältä toiselta naiselta tosi julmasti ja raa-asti tehty mukamas naisystävältäsi. Se joka sinua rakastaa on vaimosi, hän halusi vierasta, mutta kuitenkin halusi olla ´loukkaamatta sinua, kun taas tämä toinen nainen sai teidän välillenne syntymään ero ajatuksen hyötyäkseen itse, joten jos päädyt eroon, niin suosittelisin pysymään siitä toisesta "naiskihoilijasta" erossa:( Uskoisin että ongelmat kasaantuvat jos kieroilumielessä hän on pahoittanut mielesi ja odottaa että haet lohtua juuri häneltä. Tutustumisen pitäisi tapahtua mielestäni "rehellisin" perustein ilman tekaistua syytä.

• haloota

Ei tämän jutun, keksityn tai todellisen, vaimon menettelyä voi mitenkään luonnehtia pieniksi syrjähypyiksi! Kysymyksessähän on monivuotinen, järjestelmällinen aviopuolison pettäminen. Tyydyttävä parisuhde edellyttää uskollisuutta molemmilta osapuolilta, tai sitten pitää vähintäänkin molempien osapuolien sopia, että syrjähypyt hyväksytään. Tässähän pettäminen tuli toiselle osapuolelle täytenä shokkina. Ei ole reilua. Siis, jos haluat aloittaa vaimosi kanssa alusta, sinun pitää hyväksyä, ettei hän koskaan tule olemaan uskollinen. Jos hän on pettänyt sinua joka reissulla, tulee hän tekemään sitä jatkossakin. On vain epärehellinen luonne. Hänellä on kai jonkinmoinen addikti, johon ei auttane kuin monivuotinen terapia ja siinäkin tulokset ovat epävarmat. Uudella suhteella ystävättären kanssa on myös huono ennuste. Vaikuttaa pelailijalta hänkin ja joka tapauksessa liitossa hänen kanssaan olisi liikaa painolastia alunalkaen. Mieti siis, pystytkö elämään vaimosi kanssa, johon et kuitenkaan voi luottaa, kun teillä ilmeisesti on täysin poikkeavat käsitykset uskollisuudesta avioliitossa.

• ei ole
        haloota kirjoitti:

Ei tämän jutun, keksityn tai todellisen, vaimon menettelyä voi mitenkään luonnehtia pieniksi syrjähypyiksi! Kysymyksessähän on monivuotinen, järjestelmällinen aviopuolison pettäminen. Tyydyttävä parisuhde edellyttää uskollisuutta molemmilta osapuolilta, tai sitten pitää vähintäänkin molempien osapuolien sopia, että syrjähypyt hyväksytään. Tässähän pettäminen tuli toiselle osapuolelle täytenä shokkina. Ei ole reilua. Siis, jos haluat aloittaa vaimosi kanssa alusta, sinun pitää hyväksyä, ettei hän koskaan tule olemaan uskollinen. Jos hän on pettänyt sinua joka reissulla, tulee hän tekemään sitä jatkossakin. On vain epärehellinen luonne. Hänellä on kai jonkinmoinen addikti, johon ei auttane kuin monivuotinen terapia ja siinäkin tulokset ovat epävarmat. Uudella suhteella ystävättären kanssa on myös huono ennuste. Vaikuttaa pelailijalta hänkin ja joka tapauksessa liitossa hänen kanssaan olisi liikaa painolastia alunalkaen. Mieti siis, pystytkö elämään vaimosi kanssa, johon et kuitenkaan voi luottaa, kun teillä ilmeisesti on täysin poikkeavat käsitykset uskollisuudesta avioliitossa.

emmerdalea, jossa mitä kamalimmat petokset unohdetaan viikossa ja jossa toisiaan verisesti loukanneet hymyilevät ylimpinä ystävinä ja aloittavat alusta uudestaan ja uudestaan.
        Todellisessa elämässä, jota kuitenkin joudumme elämään, ei vaan voi ajelehtia kuin lastut lainehilla tilanteisiin ja tilanteista pois, aiheuttamatta pitkäaikaista tuskaa ja korjaamattomia vaurioita läheisilleen.

• luottaisitko pettäjään?

..voisi luottaa kumppaniin, josta saisin tietää tuollaisen pettämisen jota jatkunut jo pidempään. Jos tuo naisen ystävätär ei olisi kertonut, mies ei edelleenkään tietäisi mitään pettämistä olleenkaan. Niin todellakin hyvältä ystävältä näyttää nainen, joka suhteen paljasti ja yrittää tyrkyttää sitten itseään miehelle?? Jos minä olisin tuo mies niin jättäisin nuo seikkailunhaluiset naiset metsästämään muita uhreja itselleen. Miten vaimo voi haluta vierasta ja silti haluaa olla loukkaamatta omaa puolisoaan? Ei hän menisi vieraisiin, jos rakastaisi omaa miestään. Hän ei ole tuon miehn arvoinen. Toivottavasti mies älyää jättää noinkin petollisen naisen.

• bj-man

heh, et ole ymmärtänyt homman ideaa. vaimosi ja hänen kaverinsa ovat tehneet diilin, että nyt on kaverin vuoro. ei tuossa sen kummemmasta ole kysymys.

• sanoin

Vai sanoo vaimosi sinulle päivittäin että rakastaa sinua. Ihan kiva, niin sanoin minäkin pitääkseni mieheni tyytyväisenä, sallivana, ja sillä poistin myös huonoa omaatuntoa. No, ehkä rakastaa sua, mutta miten v.. se voi systemaattisesti pettää ja valehdella muka rakastamalleen ihmiselle. Ettei vaan olis läheisriippuvainen susta...

• ikäväkseni

sanoa, että eipä ole puhtaat jauhot pussissa tällä vaimosi ystävälläkään. Toki olen pahoillani puolestanne että näin kävi, mutta ehkä te vaimosi kanssa vielä saatte selvitettyä asiat. Ja jatkaa rehelliseltä, puhtaalta pöydältä. Mutta...jos päätät olla jatkamatta yhteiselämää, ÄLÄ MISSÄÄN NIMESSÄ edes harkitse minkäänlaista sitoutumista tähän vaimosi ystävään, joka selvästi on myös selkäänpuukottaja, vaikka sinusta hän nyt saattaisikin tuntua "pelastajalta" joka kertoi sinulle näistä tapahtumista. Tuskinpa hän näytti kuvia sinulle vain sen takia, että haluaa sinun tietävän mitä vaimosi on tehnyt, vaan päällimmäisin syy on omia sinut itselleen. Mieti hyvä mies, ja käytä järkeä tämän asian suhteen.
      Toivon että asianne selviävät, suuntaan tai toiseen, vilpittömästi. Kaikkea hyvää!!

• varovasti

aah.. se olikin kuviteltua unta!

• Sir Mickey

Vaimosi ystävä on varmasti yllyttänyt näihin tekoihin. Hänenhän olisi pitänyt tukea vaimoasi uskollisuudessa, jos olisi kunnon ihminen.

Yllyttäminen on perseestä

• nainen, äiti

Jos olisin mies, en ottaisi kumpaakaakaan naista. Molemmat naiset rakastavat (?) mutta kumpikin naisista rakastaa enemmän itseään kuin sinua. Sinuna rakastaisin nyt eniten vain itseäni ja raja kulkisi siinä.

• Nainen ja myös äiti

Anteeksi varmasti yrittäisin antaa jos mieheni toimisi kuten tämä vaimo, mutta miehen ystävää en ottaisi rinnalleni, vaikka hän paljastaisi minulle mieheni touhut, ja kertoisi olevansa rehellinen näin tehdessään.

Kenelle hän olisi rehellinen?

Vaikka anteeksi pystyisinkin antamaan, niin suhde muuttuisi varmasti sellaiseksi, että epäily kulkisi elämässä vahvasti mukana ja epäilyn kantaminen voisi olla liian raskasta.

Ammattiapu tällaisessa tilanteessa olisi varmaan jo kaikille kolmelle tarpeen, mikäli tunteita ei itse pysty ja jaksa käsitellä ja järki touhusta katoaa.

Olipa ko. tilanne kuviteltu tai todellinen, niin pitkä prosessi edessä.

• sinulla......

......ja mietippä rauhassa.JOS minä olisin sinä..
      Ottaisin aikalisää ja matkustaisin vähäksi aikaa pois(muutama päivä tekisi terää).Sulje känny matkalla.

Pohdi ja suunnittele elämääsi eteenpäin, koska jokin ratkaisu sinun pitää tehdä vaimoasi ajatellen ja ne lapset...Minä en ehkä pystyisi anteeksi antamaan moista tekoa. Pystytkö luottamaan vaimoosi tulevaisuudessa? Miksi vaimosi ei kertonut sinulle asiasta itse? Teko on kuitenkin ollut pitkään jatkuvaa...

MISSÄÄN nimessä älä sekoa vaimosi ystävään. Vaikuttaa kummalliselta ystävyydeltä jos pitää alkaa valokuvaamaan ystävätärtä hmmmm panohommissa. Jokin tässä tilaanteessa ei ole OK.
      Maailma on täynnä muitakin naisia kuin tämä ns.ystävä..huh huh.
      Vaikuttaa siltä, että vaimosi ja hänen ystävänsä seuraavat kumpikin vain ja ainoastaan omia tarpeitaan!

Muista huolehtia lapsista ja itsestäsi.

• ammattiauttajalle

tai menkää yhdessä esim. kirkon perheasiainneuvontakeskukseen. Me kävimme ja siitä oli apua tilanteen selkiyttämisessä, kun ulkopuolinen siinä oli mukana keskustelemas. Hän ei siis tuonut suoraa vastausta että näin tai näin tehkää.
      Mutta oma mielipide, asukaa erilllään, että vaimosi (ja sä) alkaa aktiivisesti selvittää päätään mitä elämältä haluu. Olet kipeä sielultasi nyt, vaimosi ystävä mielellään toisi helppoa lohdutusta. SE olisi vain KORVIKETTA! Et sinä oikeasti hänestä niin olisi kiinnostunut, mut nyt olet haavoilla ja kaipaat lohduketta. Mutta sitte sun pääsi menisi vielä enemmään sekaisin ja ite kunnollisena miehenä(?) saisit itekin sekoiluja elämänkulkuusi. Sä katuisit loppupelissä raskaasti, ett sekaannuit vaimon ystävään, se olis alta lipan. TOIVON SYDÄMENI POHJASTA, ETTÄ VAIMOSI OIKEESTI HALUU SUT JA ETTÄ SINÄ HALUAT ALKAA PROSESSSIIN NIMELTÄ ANTEEKSIANTO. SE KANNATTAA.

• annek

Anteeksianto. Mikä ihana sana.
        Ja kuinka monet käräjöinnit vältettäis, kun suostuisimme anteeksiantoon.
        Toisaalta anteeksianto vaatii suurta sydäntä..

• Mimä

Jos pystyisitkin antamaan anteeksi, niin pystyisitkö unohtamaan pettämiset ja vielä luottamaan vaimoosi?
      Minä en ainakaan pystynyt. Kaameaa oli se kalvava epäilys silloin kun mieheni oli omilla reissuillaan. Rakastin miestäni ja halusin luottaa, mutta en kuitenkaan siihen kyennyt. Alitajunnassa oli aina se kalvava epäily, siitä että pettääkö hän taas.

Ajoittain kaipaan vielä entistä miestäni, mutta kun mietin sitä pahanolontunnetta, mitä toisen epäileminen aiheutti, huomaan miten hyvä minun on nyt olla, yksin.

Vaikka yksinjääminen tuntuukin aluksi todella pahalta, niin huomaan sen olleen minulle hyväksi. Eron jälkeen minusta tuntui, etten enää kykene luottamaan yhteenkään mieheen, mutta nyt kun erosta on kulunut puoli vuotta, olen ruvennut ajattelemaan, että ehkä sittenkin...

• minä

ei ystävät tee tollasta. Jos ei olis itse ollut sinusta kiinnostunut niin hän olis jättänyt kertomatta. Mitä teetkin niin älä ainakaan kaveeraa sen muijan kanssa. Voithan tietty mennä sänkyyn ja sit sanoo "sorry" , olis ihan oikein sille ja myös vaimolles.

• totisesti

monet kasvot, jos täällä kirjoittelevien puheisiin on uskomista. Täällä tolkutetaan aloittajalle, että kyllä se vaimosi sinua rakastaa. Onko se sitten rakastamista, että pettää ja halventaa vuosien ajan jokaisessa sopivassa tilanteessa omaa puolisoaan? ja entä sitten anteeksianto? Joku täällä jopa kehoitti petettyä ryömimään polvillaan pettäjän luo kukkapuska kädessä antamaan anteeksi! Uskomatonta soopaa! Ei kai ihminen ole mikään aivoton ameeba. Mitä sitten, kun on muka 'antanut anteeksi'? Eiköhän epäluottamus tällaisen jälkeen olisi pysyvästi mukana.

• luottamuksen pettäminen ver...

Puolison luottamuksen pettäminen verottaa / kaihertaa petetyksi tulleen mielessä pitkään...
      sillä aina on vaara että toinen toistaa samat virheet.:(

No minun neuvoni olisi, että ottaisit välimatkaa kumpaankin naiseen.
      Pitäisit vain lapsiisi yhteyttä ,sillä hehän ovat syyttömiä ja varmasti kaipaavat isäänsä. Lapsillekin vanhempien "erimielisyydet/ero" kovapala purtavaksi, olivatpa he minkä ikäisiä tahansa,jo hyvin pienetkin lapset vaistoo ettei vanhemmilla ole keskenään hyvät välit.

Antaisit siis ajan kulua,tutkiskelisit mitä itse haluat tulevaisuudelta,joskus aika parantaa haavoja joskus taas ei.
      Kuulostelisit ensin rauhassa millaiset ovat tunteesi vaimoasi kohtaan kaiken kuulemasi ja päättäisit jatkosta /toimenpiteistä parisuhteenne suhteen hetkisen päästä.
      Sillä hyvää se tekisi miettiä tämän pettäjänkin mitä on mennyt tekemään ja osattava miettiä tahollaan ,miten kantaa vastuun tekemisistään ja osaisiko enää olla toistamatta virheitään?

Voimia sinulle ja hyvää syksyä.

• AnBelFel

Vaimosi ystävä on aivan samanlainen kieroilija kuin vaimosikin. Etkö hyvänen aika näe metsää puilta?! Hän kertoi olleensa rakastunut sinuun jo pitkän aikaa, ja hän päätti saada sinut keinoja kaihtamatta.

Jos oma ystäväni pettäisi miestänsä noin järjestelmällisesti, keskustelisin asiasta ystäväni kanssa enkä missään nimessä ottaisi salakuvia.

Varo! Varo! Varo! Olen joutunut kahden röyhkimyksen ansaan.

• kokenut

Ero on ainut järkevä ratkaisu jos haluat pysyä järjissäsi.Jos yritätte jatkaa menneisyys tulee tuon tuosta raatelemaan sinua.Vaimollasi on joku sairaus kun ei pysty konrolloimaan käyttäytymistään ja se ei parane ikinä.Tiedän sen kokemuksesta.

• kieroilua

kylläpä olet helppo nakki kun menit noin kieron naisen mukaan... taitaa tulla mielen kiintoinen elämästäs.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Dannysta tulee isä 83-vuotiaana

Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll
      Maailman menoa
      178
      7255
    2. Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa

Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava
      Maailman menoa
      234
      4055
    3. Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?

Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi
      Maailman menoa
      70
      3362
    4. Henkirikos kiuruvedellä

Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut
      Kiuruvesi
      81
      2924
    5. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      13
      2221
    6. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      4
      2085
    7. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      3
      1872
    8. Kunnanjohtaja haista sinä

Kyvytön johtamaan kuntaa! Täysin kyvytön. Toivottavasti Hattula saa sinut vaivoikseen. Epäpätevä, ammattitaidoton, yhtei
      Heinävesi
      35
      1541
    9. Gallup: Mitä teillä syödään pääsiäisenä, onko juhlaruokaa vai meneekö arkiruoilla?

Monessa perheessä pääsiäisenä pöytään pistetään vähän parempaa herkkua. Pääruokaan panostetaan ja lisäksi leivotaan vaik
      Liharuoka
      46
      1456
    10. Loimaan k-citymarketilla puukotus

Jonka on puukotettu Loimaan citymarketilla tänään iltapäivällä noin klo 14. Kuulin kun ambulanssi huusi kaupungilla kun
      Loimaa
      47
      1391
    Aihe