Helppo tapa laihtua

Kaadremummi

Tämä toimii ihan varmasti jokaisella terveellä ylipainoisella ihmisellä.

Terveellä tarkoitan sellaista jolla ei ole lääkärin toteamaa sairautta, joka estää laihtumisen. Myöskään pelkästään lääkkeillä lihoneilla toimimisesta en tiedä. Mutta jos lääke vain lisää ruokahalua, tämä toimii.

Vähennä syömisistäsi 1/3 (siis yksi kolmasosa). Laihdut varmasti.

Eikö vain olekin helppoa!

Et tietenkään pudota kiloja viikossa, mutta pikkuhiljaa. Itse olen laihduttanut tällä keinolla 4 kk:ssa 12 kg. Ja pudotus jatkuu.

Koko systeemi perustuu rehellisyyteen itseäsi kohtaan. On ihan sama, mitä tänne kerrot (en syö kuin 800 kcal päivässä, miksi en laihdu...jne). Tuota eivät usko itsekään, miksi siis muutkaan.

Kolmasosa on lopulta pieni määrä, kun sen jättää syömättä. Vähennä se ihan kaikesta ravinnosta pl. tuoreet kasvikset ja marjat ja hedelmät.

Voit siis syödä ihan samoja ruokia kuin ennenkin.

Ja huomaa: tämä keino toimii, vaikka et edes liikkuisi. Jos lisäät liikuntaa/aloitat liikunnan tulosta tulee jopa nopeammin.

Ei kannata kirjoittaa, että paino ei putoa, kun liikkuu, kosak lihas painaa enemmän kuin läski. Ei se lihas kuulkaa niin nopeasti kehity.

Ennenkaikkea tämä keino ei toimi, jos vain täällä kritisoi tämän toimimattomuutta. Kokeile pari viikkoa, tule sitten kertomaan.

Mutta muista: OLE REHELLINEN EDES ITSELLESI. Itseäsi varten sinä laihdutat, eikö niin.

16

10574

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaloriholisti

      Hyvää tekstiä, tähän minäkin usko, mutta pistin samalla ruokailutottumuksia uusiksi. Niissä oli parantamisenvaraa. Tähtään pysyvään olotilaan, josta ei tarvitse 'repsahtaa', koska se on luonteva tapa elää eikä tarvitse laskea kaloreita/pisteitä joka jumalan suupalan takia ;) tai miettiä, mikä kuuluu tähän diettiin ja mikä ei.

      Tätä juustohöylämetodia on onnistuneesti moni toteuttanut. Vaatii kyllä alussa itsekuria, koska painonväheneminen on hidas. Se kyllä täytyy sanoa, että liikkuminen on taas kivaa, kun mukana kannettava taakka kevenee ja kestävyys kasvaa.

      Itse olen makeisholisti, joten päädyin samaan toteutukseen kuin absolutistit tai tupakoinninlopettajat eli en syö yhtään. Suu makeaksi yhdellä eikä kymmenellä -tapa on vain itsensä kiusaamista. Viime viikolla oli tilanne, jossa ei voinut sanoa ei kiitos tarjotusta viineristä...otin sen kiittäen vastaan ja ujutin sen leivonnaisten taivaaseen vasta paljon myöhemmin :). Leivonnaisen hyväntahtoiselle tarjoajalle ja minulle jäi molemille hyvä mieli :)

    • tietämätön(kö)

      Toimiiko kyseinen laihdutus yhtä nopesti mahdollisesti, jos on 163/61???

      • tässä

        No kokeile!


    • -susie-

      Minunkin ystäväni laihdutti tällä keinolla 20 kg! Katsoin vain kun hän kutistui ja kysyin häneltä sitten, että miten hän sen teki ja juuri tämä olis vastaus. Annoksien vähennys ja ihan uskomattomia tuloksia. Aion itsekin kokeilla tätä, vaikka helppoa se ei tule olemaan, makeaan kun olen koukussa. Mutta kiva nähdä, että joku muukin on siihen pystynyt =) se antaa lisää tarmoa!

    • KUN VIIKONLOPPU ?!

      Viikolla kaikki menee ok: syöminen, liikunta, no alkoa, MUTTA vkl:na..., ei se syöminen taas niinkään, mutta..saunakaljat ja väkevät, joskus viiniäkin. TÄMÄ SE VASTA ON OPITTU HULLUTUS !!Mitäs tilalle ? MIKÄ ON VÄHÄKALORISIN JUOMA (kun ei vettä lasketa) alkoholijuomista, jotta "kohtuus" säilyisi ? Yksi olut ja pari (?) paukkua kirkasta veden/vischyn kera ? Vaiko pelkästään valkkaria (kuivaa sekin) ??
      T: Aasi

      • Mie

        Ainaski joissaki kuivissa ja light-siidereissä on jotain 25-35 kaloria desissä. Ehkä niitäki pitäis laimentaa vedellä..? Tietty pätevintähän olis vähentää sitä juomienkin määrää...


      • kokeilla
        Mie kirjoitti:

        Ainaski joissaki kuivissa ja light-siidereissä on jotain 25-35 kaloria desissä. Ehkä niitäki pitäis laimentaa vedellä..? Tietty pätevintähän olis vähentää sitä juomienkin määrää...

        ..tuota dieettiä..Olen myös kuullut joiltakin tuosta, et vähennetään annoksien kokoa, mut en muista missä.. ja nyt jos kerta 3 ihmistä on sillä onnistunut, niin tottakai sitä on pakko kokeilla!
        Ja lenkkeily onnistuu ihan huomaamatta, kun on koira, joka pakottaa lähtemään ulos!
        Kiitos vinkistä!


      • laihaksi
        kokeilla kirjoitti:

        ..tuota dieettiä..Olen myös kuullut joiltakin tuosta, et vähennetään annoksien kokoa, mut en muista missä.. ja nyt jos kerta 3 ihmistä on sillä onnistunut, niin tottakai sitä on pakko kokeilla!
        Ja lenkkeily onnistuu ihan huomaamatta, kun on koira, joka pakottaa lähtemään ulos!
        Kiitos vinkistä!

        mielenkiintoista juttua, tosiaan itseäkin mietityttää että miksei vaan noi yksinkertaiset jutut toimis? Tarvihtee kokeilla kanssa. Googlaamalla löysin tuosta vähän samasta aiheesta juttua myös www.nykanfitness.com


    • Devere

      On totta, että laihdut kun vähennät annoksien määrää. Kuten sanottu: annos jää pieneksi. Nykyään syön päivässä 310kcl ja liikun/treenaan kuusi päivää viikossa. Hyvä, hauska ja terveellinen tapa laihduttaa. Kyseistä linjaa olen pitänyt nyt 5kk ja rasvaprosenttini on 4 ja lihasta kertyy.

    • l

      Suosittelen tota Proactolia. Se sitoo n. 30% ruoasta tulevaa rasvaa, joten se ei pääse elimistöösi. Vähentää myös ruokahalua, joten ei tule syötyä itseään niin ähkyksi jne. Tähän mennessä tippunut 12kg melkeenpä pelkästään Proactolilla.

      Täältä pääsee tilaamaan: http://tinyurl.com/ofhg3l

      Jos et ole tyytyväinen saat rahasi takaisin. Eli et menetä mitään.

    • volvowomen

      Heippa!näin nyt viestisi ja ajattelin kokeilla tätä!
      minulla oli ennen lapsia painoa 59kg ja nyt kolmen lapsen äitinä olen saanut kamalasti kiloja..170cm/80kg
      luin myös että se on lievää ylipainoa,jota minulla ei ole ollut kuin viimeksi ennen koulun aloittamista.
      Hieman olen surullinen etsiessäni vaatetta ja kaikki ihanat ovat niin pieniä joita ennen käytin ja paljon!Tietenkään en syytä lapsiani kiloistani,ennemmin pitäisin jopa kiloni kuin menettäisin lapseni!Mutta tässä on nyt vain se että tahtoisin taas pitää pitkästä aikaa jotain hienoa paitaa jotta ei aina tarvitsisi pukeutua löysiin vaatteisiin :(

    • 164/42 ;)

      Kiitos paljon, tuo todellakin toimii!
      Olen vihdoinkin normaali painoni kanssa.
      Mittani ovat 164cm ja 42kg

      • 123huhu

        Olet liian laiha!


    • omppu8

      Kiitos tuo kuulostaa juuri sopivalta. Itse poistin ruokavaliosta valkoisen leivän, pullan ym. trafffinoidun, perunan, sokerin ja rasvan. Tilalle ruisleipä paprikapäällysteellä, kalanmaksaöljy ja stevia silloin kun tarvitsen sokeria esim, marjoihin tai soijajugurttiin. Leseet, sokerijuurikaskuitu ja pellavansiemenrouhe, marjat. Toimii

    • ???

      mutta jos syö vain jo ennestään 1-2 ateriaa päivässä? mitäs sitten? eikö pitäisi syödä ollenkaan tai vain 1 ateria päivässä?

      • Ihme ja kumma

        No huh huh. Tästä viestiketjusta on poistettu montakymmentä vastausta. Millähän perusteella? Eipä sillä oikeastaan ole väliä, mutta on aikamoinen "keskustelupaikka", kun sensuuri iskee mitä ihmeellisemmistä syistä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 145
      4097
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      112
      3700
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2575
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1595
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1523
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      90
      1496
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    Aihe