300kg natuna!

Valderrio

16

3500

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ladakh

      itellä painoo 72 ja saan 50 kg*12. joskus saanu 60:llä kuutosen. enempää en oo koittanu. oma paino pitäisi kyllä saada nouseen.

    • Penssilnek

      Jos olisin toi, ni täräyttäsin vähän aineita menee, ja kävisin tyrkkää 350-390 raw-penkistä. Olis kova sana, ei ehkä löydy koko planeetalta ukkoo joka laittas tällä vuosisadalla rikki.

    • wrestlingfani

      En usko tuota 300kg ilman paitaa ja natuna. Miksei siitä ole yhtään videota, miksei tyyppi kisaa? No siksei koska se on vaan mainoskikka että porukka ostaisi lisäravinteita.

      Sitten uskon jos näyttää videon. No voihan siinäkin huijata ja käyttää vaikka puupainoja :)

      • Ulcer

      • Rotikka
        Ulcer kirjoitti:

        Onhan siitä kuva http://www.voimapuoti.com/forum/viewtopic.php?p=735#735 ja kuulemma joitakin treenivideoita, joita ei tosin missään ole nähtävissä. Ei kisaa koska se on kuulemma lesoilijoiden hommaa........

        Valaisipa tuo kuva aika paljon tuota 300kg penkkiä.

        Kaikista, siis kaikista hauskinta on, että joku OIKEESTI uskoo tohon ihan noin vaan. Joku väittää netissä, et nostaa jotain, ni muut uskoo ja vieläpä puolustelee tätä.

        Oikeesti, toi kuva ei todellakaan kerro yhtään vitun mitään penkistä saatikka kunnosta. Tollasia kuvia paita päällä saadaan aika monesta alle 200kg penkkaajasta.


    • mainostaminen!

      törkeää mainostusta...
      eipä tarvinnut paljoa lukea, niin heti haiskahtaa ihan kuten kusetus jenkkimeiningiltä esim. muscle & fitness ja felx!
      jotkut ihmiset ovat todellakin tyhmiä ja hyväuskoisia, että uskoo kaiken mitä iso mies sanoo!
      tämän on huomannut monessa lisäravinneliikkeessä
      ostetaan kaikki mitä myyjä suosittelee!
      minne tuosta voi valittaa, kuluttaja-asiamiehelle?

    • timppa

      täyttä paska puhetta.. jokanen joka nostaa 300 kg ja väittää olevansa natu puhuu täyttä soopaa

      • Lassetr

        Aivan totaalista paskaa. EI NOSTA!


    • L0s3r

      Määkin vejän 300 kg penkistä natuna ja ilman paitaa...niin ja yhellä käellä. Se onnistuu ainoastaan ku mä oon yksin salilla. Ku muita on paikalla ni mä vähän jännitän ja muutenkin kavereille yhen käen penkkituloksella vouhottaminen on turhaa lesoilua. Otin kerran noston videolle mutta empä näytä kellekään. Mua kannattaa silti uskoa. Kannattaa tosin ostaa ainoastaan mun käyttämiä ravinteita, koska ne on ainoita millä voi todella kehittyä. Saatavana ***-myymälästä.

      www.***.fi

    • SuperMegaMan

      Tuo voimapuotufoorumi on uskomaton. 15-vuotiaat kirjoittelee tyyliin:

      "kävin tänään salilla ja tein kaikkia liikkeitä ja tuli pelkkiä ennätyksiä, kyykky 250, mave sama ja penkki 170. Huomenna 190 tankoon. Sit tein vatsoja 200 kg:n lisäpainoilla ja kulmasoutua 300:lla. Huomenna pittää kattoa jos tulis taas uudet enkat kaikissa!"

      Porukka joko vaihtoehtoisesti kusettaa tai ottaa salilla hirveät painot ja nykyttää jotain onnetonta 5cm liikerataa. Tuo 300kg penkki vois olla ehkä mahdollinen mutta alkaa lähennellä inhimillisen suorituskyvyn äärirajoja. En sano siihen juuta enkä jaata. Mutta nuo teini 250-kyykkääjät. Mikä lie varttikyykky kyseessä mutta ei pienintäkään pelkoa, että kovin moni tuossa iässä kyykkää SYVÄLTÄ tuota määrää. Kuka tahansa naapurin deividä piirun verran vahvempi voi nykyttää 200 kg:la 20 cm:n liikerataa.

      Näyttäs about kaikki kirjoittelijat olevan haminasta. Mahtaa joku kaveriporukka vaan vetää tuolla jotain huumorisaittia. Testosikakin alkaa vaikuttaa todelliselta ku noita lukee.

    • Valderrio

      Kenelläkään mitään tietoa tai sanottavaa kyseisetä äijästä? Tää ketju on katottu ihan helkkarin monta kertaa, mutta vastauksia on suhteessa vähän. En kehtaa mennä tuonne itse foorumillekaan kyselemään, käy kuitenkin samoin kuin tuossa Äly hoi-ketjussa. MODERAATTORIT vääntää keskustelun off-topiciks ja sitten koko thread laitetaan lukkoon. Epäilyttävää, sanoisinko?

    • ersa.

      "En sano siihen juuta enkä jaata. Mutta nuo teini 250-kyykkääjät. Mikä lie varttikyykky kyseessä mutta ei pienintäkään pelkoa, että kovin moni tuossa iässä kyykkää SYVÄLTÄ tuota määrää. Kuka tahansa naapurin deividä piirun verran vahvempi voi nykyttää 200 kg:la 20 cm:n liikerataa. "


      Teinip*rseet näkee kuule unta 250kg kyykkypainoista. Aikuisten roinaajien painoja ne on.

    • hjk000

      kaveri selitti pubis et se kyykkää nautuna ainaki 300kg

    • nautut nostaa

      nautunahan nyt saa vaikka 350kg mutta ei kyllä natuna

      olen itse nautu ja se on kovempi ku roinaaja.

      jos roinaaja saa penkist 50kg niin mä kengin 1500kg koska oon nautu

    • poekadfghnj

      ei vittu hahaha

    • metsienniittokone

      olen montakin toistoa tehnyt noin tonnin painoisilla tukeilla, tosin käytin apuna kourakuormaajaa. Järjen käyttöhän on sallittua, vai mitä........

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2833
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2400
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2170
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1982
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1826
    6. 166
      1820
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1777
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1726
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe